پزشکی و سلامتکسب و کار ایرانی

دستگاه هایفو 7 بعدی

اگر متخصص پوست و مو یا تکنسین فناوری های لیزر زیبایی باشید حتما با نام هایفو آشنایی دارید. به جرات می توان گفت طراحان هایفو هفت بعدی ، چندین دستگاه را در 1 دستگاه جای داده و روانه بازار کرده اند. به همین دلیل در دنیا فروش هایفو 7D آمار بسیار بالایی دارد؛ چراکه کمیت و کیفیت را یکجا جمع کرده است. این دستگاه در لایه ها و اعماق مختلف پوست کار می کند و اساسا به این دلیل به آن هفت بعدی یا 7D می گویند چون دارای 4 کارکرد روی عمق پوست صورت و 3 کارکرد روی پوست بدن است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

اجاره دستگاه هایفو هفت بعدی: 1402 - درماتک | DermaTech

هایفو هفت بعدی [HIFU 7D] در واقع از تکنولوژی اولتراسونیک [ULTRA SOUND] میکرو و ماکرو (MMFU) بهره می برد و یک درمان غیرتهاجمی و مناسب برای جوانسازی و ضد پیری است.این دستگاه میزان نفوذ زیادی داشته و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، امواج را با قدرت زیاد و به صورت متمرکز به لایه های زیرین می فرستد.

دستگاه هایفو 7 بعدی با دارا بودن 30000 شات، میزان تاثیر گذاری بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد. هم برای صورت و هم برای بدن مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل راحتی و ایمنی بالا، پزشکان می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

هایفو 7 بعدی عموما برای لیفت صورت، از بین بردن چربی های اضافه بدن، ران پا، شکم، روشن کردن پوست، رفع چین و چروک و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که هایفو، انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها 7d است، پس اگر قصد در انواع دیگر آن را دارید، به صفحه اصلی این محصول یک نگاهی بیاندازید.

در این تصویر عملکرد دستگاه هایفو 7 بعدی روی عمق های پوست را می بینید همانطور که می دانید پوست لایه های مختلفی دارد که دومین لایه آن لایه درمیس یا درم است و لایه بعدی آن لایه SMAS بوده که به چربی متصل است.

لایه درم در عمق 3 میلی متری پوست و لایه SMAS در عمق 4.5 میلی متری است. هایفو این قدرت را دارد که هر دو لایه را برای لیفت کردن پوست مورد هدف قرار دهد؛ به این ترتیب با تحریک لایه SMAS کلاژن سازی افزایش یافته و موجب سفت شدن پوست خواهد شد و چین و چروک ها از بین خواهند رفت.

دستگاه هایفو 7D چه امکاناتی دارد؟

امکانات دستگاه هایفو 7 بعدی موجب شده تا این دستگاه از سایر هم رده های خود کاملا متمایز باشد، در ادامه به برخی از این امکانات و کاربردهای اشاره می کنیم:

از بین بردن چروک دور چشم با هایفو 7D

یکی از ویژگی های این دستگاه که باعث می شود در خرید هایفو 7D مُصر شوید، عمق نفوذ به لایه سحطی پوست است، در بالا اشاره کردیم که این دستگاه می تواند لایه SMAS را نیز مورد هدف قرار دهد.

با این حال برای برخی نواحی مثل دور چشم که نیاز به عمق نفوذ کمتری است، هایفوتراپی با دستگاهی مثل 7D یک روش کاملا موثر است. به نقل از doctoreto با استفاده از دستگاه هفت بعدی هایفو می توانید عمق 2 میلی متری را نیز درمان کنید، از این عمق می توان برای درمان چین و چروک دور چشم، زیر چشم، دور لب و ابرو استفاده کرد.

قطعا خرید دستگاه هایفو 7D برای کلینیک شما پیشنهاد می شود؛ چراکه هایفوتراپی یکی از روش های اصلی مقابله با پیری است که متقاضیان بسیاری دارد و مزیت آن بدون درد بودن آن است؛ گفتنی است دستگاه دو مدل رومیزی و ایستاده دارد که هیچ تفاوتی از نظر کارکرد ندارند، این دستگاه دارای 2 هندپیس با توان بالا است.

مجهز به 7 کارتریج برای صورت و بدن

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، این دستگاه 7 کارتریج دارد، 4 کارتریج آن برای صورت و 3 کارتریج آن مختص بدن است، به این ترتیب کل نواحی بدن از سر تا پا را می توان به روش هایفوتراپی و با دستگاهی به نام هایفو 7d جوانسازی کرد.

در جدول زیر می توانید انواع کارتریج های این دستگاه را ببینید و کاربردهای آن را نیز بخوانید، 4 مورد اول برای صورت کاربرد داشته و 3 مورد بعدی برای بدن استفاده می شود. همانطور که در جدول هم مشاهده می کنید علامت mm برای هر کارتریج نوشته شده که به معنای میلی متر است و منظور از آن، یعنی این کارتریج تا عمق خاصی را مورد هدف قرار می دهد.

ردیف نام کارتریج کاربرد کارتریج
1 1.5 mm به این کارتریج toning هم گفته می شود و کاربرد آن برای لایه نخست پوست یعنی اپیدرم است و بیشتر برای از بین بردن خط های کوچک روی پوست است.
2 2.0 mm این کارتریج بیشتر برای لایه دوم یعنی درم کاربرد دارد که با آن چین و چروک دور چشم و سه خطی کنار خط چشم را از بین می برند.
3 3.0 mm این کارتریج هم برای هدف قرار دادن لایه درم پوست است که در آن کلاژن سازی صورت می گیرد و باعث جوانسازی پوست شما می شود.
4 4.5 mm
5 6.0 mm برای از بین بردن غبغب صورت و همچنین سفت کردن سینه ها استفاده می شود.
6 9.0 mm مناسب برای لیفت کردن پوست پا، ران و پایین تنه است.
7 13.0  mm مناسب برای سفت کردن، لیفت کردن و فرم دادن شکم، پهلوها و سوزاندن چربی های سفت شده (چربی های پیر) کاربرد دارد.

روش و مراحل کار دستگاه هایفو 7d (هفت بعدی)

امواج این دستگاه به اعماق مختلف پوست نفوذ کرده که این امواج باعث تحریک لایه می شود، همین کار امکان کلاژن سازی را برای پوست افزایش می دهد و به این ترتیب جوانسازی اتفاق می افتد. دوباره به این نکته اشاره می کنیم که هایفوتراپی یک عمل کاملا غیرتهاجمی است که بدون هیچ دردی انجام می شود و با استفاده از آن می توان پوستی سفت، جوان و بدون چین و چروک داشت.

تماس با بزرگترین تولید کننده و وارد کننده دستگاه های زیبایی 0937811132 قشقایی

نکته دیگر این که با استفاده از هایفو، محدودیتی بابت کار روی انواع مختلف پوست وجود ندارد و طیف مختلفی از پوست های روشن تا تیره را می توان با آن درمان کرد.

3 مرحله کار دستگاه 7d هایفو

اگر بخواهیم به صورت مرحله به مرحله کاری که دستگاه 7D انجام می دهد را برشماریم باید مراحل زیر را نام برد:

  1. مرحله اول: ایجاد التهاب در نواحی مورد هدف
  2. مرحله دوم: بازسازی
  3. مرحله سوم: اثرگذاری

در مرحله اول دستگاه با ارسال امواج به قسمت های مختلف و مورد هدف، در آن ها التهاب ایجاد می کند، این التهاب باعث تحریک پوست می شود و یک فرآیند طبیعی در بدن رخ می دهد، مثل همان فرآیندی که وقتی قسمتی از بدن زخم می شود شاهد آن هستیم.

یعنی چی؟ یعنی همان چیزی که به آن سِله می گوییم و روی زخم می بندند تا با افزایش تولید کلاژن در آن قسمت، آنرا درمان کند؛ به این فرآیند طبیعی Fibroplasia (فیبروپلازی) گفته می شود. در مرحله بعدی بازسازی رخ می دهد به این ترتیب که کلاژن ها موجب سفت شدن پوست می شود در نتیجه شما به طور کاملا محسوس متوجه از بین رفتن چین و چروک ها خواهید شد.

در مرحله آخر یعنی اثرگذاری آنچه باید در پوست برای جوانسازی رخ دهد کاملا اتفاق افتاده و شاهد جوانسازی و نتیجه مثبت آن خواهید بود. در جدول زیر می توانید مراحل کار دستگاه هایفو 7 بعدی را مشاهده کنید.

نام مرحله فرآیندی که اتفاق می افتد مدت زمان
مرحله ایجاد التهاب هدف قرار دادن لایه پوست و ملتهب کردن آن 45 تا 90 دقیقه
مرحله بازسازی افزایش کلاژن سازی پوست و از بین رفتن چین و چروک 3 تا 24 هفته
مرحله اثرگذاری درمان کامل پوست و جوانسازی آن بعد از 2 تا 6 ماه

اثرگذاری هایفو 7 بعدی چقدر است؟

در یک مطالعه، 94٪ از افرادی که از این دستگاه استفاده کرده بودند، بهبود لیفت پوست خود را در یک بازه 3 ماهه گزارش کرده اند. بنابراین افرادی که احساس پیری پوست می کنند و همچنین افرادی که پا به سن می گذارند برای پیشگیری از پیری پوست بهتر است از هایفو 7 بعدی استفاده کنند.

مدت زمان اثرگذاری هایفو 7 بعدی چند هفته است؟

هایفو 7 بعدی از طریق مکانیسم های طبیعی پوست، آنرا بازسازی می کند. به این معنا که با افزایش کلاژن سازی بدون آسیب به سطح پوست این کار را انجام می دهد. با استفاده از هایفو 7 بعدی، لایه های مورد نظر گرم شده و در نتیجه کلاژن سازی صورت می گیرد و این فرآیند نیازمند مدت زمانی بین 6 تا 12 هفته است.

موارد استفاده از دستگاه هایفو 7D (چرا باید بخریم؟)

وقتی موارد استفاده بی شمار این دستگاه را ببینید متوجه خواهید شد چرا باید یک مدل از آن را در کلینیک خود داشته باشید. در زیر لیستی از مهم ترین کاربردها و موارد استفاده دستگاه 7D را مشاهده می کنید:

  • از بین بردن غبغب
  • لاغر کردن موضعی قسمت های مختلف بدن مثل شکم، پهلو، باسن و …
  • درمان قطعی افتادگی پوست
  • درمان قطعی چین و چروک نواحی مختلف صورت و بدن
  • جوانسازی کامل پوست صورت
  • لیفت پوست پا، ران و ساق پا
  • فرم دهی کامل پایین تنه [باسن، ران، پشت ران]
  • فرم دهی کامل بالا تنه [شکم، سینه، پهلو]
  • فرم دهی و لیفت پوست دست و بازو
  • فرم دهی و لیفت پوست گردن و از بین بردن پیری آن
  • بازگرداندن حالت ارتجاعی پوست
  • درمان رنگ پوست
  • ایجاد لطافت و طراوت در پوست
  • از بین بردن خطوط صورت [زیر چشم، پنجه کلاغی، پیشانی، خط خنده و …]
  • درمان افتادگی پلک و ابرو
  • درمان ادرار بی اختیار
  • لیفت کردن مژه ها
  • درمان زاویه فک و چانه
  • ترمیم پوست ناحیه سزارین بعد از زایمان
  • از بین بردن آکنه
  • از بین بردن فرورفتگی های روی پوست
  • از بین بردن آثار سوختگی
  • درمان افتادگی پوست زیر بغل
  • تنگ کردن واژن
  • درمان خشکی واژن به وسیله افزایش ترشح مخاط داخل واژن
  • لیفت ناحیه واژن و درمان پیری آن

و ده ها مورد دیگر که در نتیجه استفاده از دستگاه هایفو 7D قابل درمان است.

منبع : you tube