عمومیکسب و کار ایرانی

معرفی انواع اسپری دوفاز

محصول درخشندگی و براقیت خاصی به موها میدهدو الکتریسیته ساکن موها رو را ازبین میبرد.به خاطر فرمول خاص نرم کنندگی فوق العاده به موها میبخشد و شانه زدن را راحت تر میکند.همچنین با دارا بودن خاصیت فیلتر ضد آفتاب و آنتی اکسیدان بسیار قوی موها را در مقابل اشعه آفتاب مراقبت میکند. سرم دوفاز مو دیپ سنس، نرم کننده و باز کننده سریع گره با قابلیت استفاده برای انواع مو می باشد که بدون ایجاد هرگونه حس چربی و سنگینی، سبب درخشندگی و بهبود شانه پذیری مو می گردد.

گلیس محصول کشور آلمان و زیرمجموعه ای از برند معتبر و معروف شوارتزکف است. اسپری دو فاز million gloss گلیس خاصیت ترمیم کنندگی دارد و برای موهای آسیب دیده مناسب می باشد. همچنین به دلیل وجود کراتین مایع در این اسپری دو فاز، درخشان کننده ای قوی برای موها به شمار می رود بطوریکه موها را نرم و لطیف و براق می کند. اسپری دوفاز مو کراتینه مناسب برای انواع مو با رایحه دلپذیر حجم دهنده قوی ،ضد مو خوره،تثبیت کننده رنگ مو آبرسان مو بدون نیاز به آبکشی ،نرمی و لطافت بسیار بالایی به موها می دهد با ایجاد یک لایه سیلیکونی بر روی سطح مو باعث مقاومت مو در برابر حرارت سشوار و اتوی مو میگردد

این اسپری مو برای افرادی مناسب است که موهایشان در اثر عوامل مختلف خشک شده و کراتین خود را از دست داده است و یک محصول بعد از حمام خوب برای رفع خشکی و وز موهای خود می خواهند. این اسپری مو نیاز به آبکشی ندارد. نرم کننده و براق کننده موکمک به آسانی شانه کردنکمک به باز کردن گره موترمیم و تغذیه موهای آسیب دیدهمناسب برای موهای خشک و آسیب دیدهافزایش درخشندگش مو بدون نیاز به آبکشی اسپری دو فاز کراتینه مو وزدار رومینا تقویت کننده ،ترمیم کننده و نرم کننده بدون آبکشی که خاصیت صاف کنندگی موهای وزدار را دارد و حاوی روغن هسته آرگان، روغن آووکادو و کراتین هیدرولیز شده است.

ماسک اسپری دو فاز مو آرگان یو وی فیلتر آدرا، به دلیل داشتن روغن آرگان، خشکی موها را کاملا برطرف کرده و سبب درخشش آن می شود. روغن آرگان مو را مرطوب نگه داشته و به ساقه ی موها نفوذ کرده و به خوبی آن را تقویت و ترمیم می کند. آرگان به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا9، امگا3 و ویتامین E موها را تغذیه و ویتامینه کرده و برای نرم و ابریشمی کردن موها بهترین گزینه است.

ماسک مو آدرا دارای دوفاز بوده، برای استفاده افرادی که موهایشان به هر دلیلی خشک شده و کراتین خود را از دست داده طراحی شده است و بعد از مصرف نیازی به آبکشی ندارد. این محصول به واسطه دارا بودن کراتین هیدرولیز شده موجب تقویت ساختار موها شده و در ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده آن نقش بسزایی دارد.

اسپری دوفاز مو، یک محصول مراقبتی بسیار مهم برای مو است. این اسپری برای انواع مو قابل استفاده بوده و می تواند از مو در برابر حرارت گرما سشوار و اتو محافظت کند. اسپری دوفاز مو بوتانیس یک محصول مناسب جهت استفاده مو رنگ شده است. این اسپری می تواند از مو در برابر حرارت سشوار و اتو محافظت کند و باعث ایجاد درخشش در مو نیز شود. از دیگر مزیت های این محصول می توان به خاصیت تثبیت رنگ و افزایش ماندگاری آن اشاره کرد. اگر موهای رنگ شده دارید، این محصول گزینه مناسبی جهت استفاده و مراقبت از موهای شما خواهد بود.

ماسک مو کراتین هیدرولیز شده دو فاز حاوی روغن آرگان 200میل تاپ شاپ، علاوه بر داشتن کراتین هیدرولیز شده، موجب تغذیه و ترمیم موهای آسیب دیده نیز می شود. این ماسک دو فاز به عنوان یک لایه محافظتی پیش از استفاده از اتو مو یا سشوار گرم، بسیار مناسب است. ماسک مو کراتینه تاپ شاپ برای حالت دادن و صاف کردن سریع موها مؤثر بوده و استفاده از آن باعث درخشندگی ساقه مو می شود.

اسپری دو فاز تقویت کننده مو هیرواتر کامان دارای فرمولاسیون مغذی و سبک است و از گره خوردگی موها جلوگیری می کند و موجب نرم و درخشان شدن موها می گردد. کراتین موجود در این محصول، موها را احیا می کند و باعث ترمیم و استحکام بیشتر موها می گردد. علاوه بر این، روغن آرگان موجود در ترکیبات این اسپری مو سبب جذب آب در موها شده و به نرمی آن کمک می کند.

معرفی اسپری مو دوفاز نانو گلوبالامروزه محصولات زیادی برای حفظ سلامت مو در بازار موجود هستند، شناخت آنها به شما این امکان را می دهد که بهترین انتخاب را برای موهای خود داشته باشید. یکی از محصولاتی که بارها نام آن را شنیده ایم اسپری های مو است که انواع مختلفی از جمله دوفاز، حاوی آرگان و کراتین، محافظ حرارت و…است. که میتوانید از فروشگاه روشا انواع اسپری مو دوفاز را تهیه کنید.

Introduction of two-phase spray types

اسپری دوفاز مو چیست؟

اسپری دوفاز مو یک محصول تقویت کننده مو می باشد که در دو نوع ترمیم کننده و نرم کننده در بازار ارائه شده است. این اسپری  از موادی تشکیل شده است که موهای آسیب دیده را در بر می  گیرد و باعث ترمیم آن می شود. در بعضی از این اسپری ها از عصاره گیاهان دریایی و جنگلی استفاده شده است که البته خواص این گیاهان بر هیچکس پوشیده نیست.

فواید استفاده از اسپری دوفاز مو

  •  با ایجاد یک لایه محافظ مو را در مقابل آسیب های محیطی و آسیب در هنگام حالت دادن مو محافظت می کند.
  • این لایه محافظ باعث پیشگیری از از دست رفتن رطوبت مو می گردد.
  •  این لایه محافظ ، از ایجاد الکتریسیته ساکن خصوصاً پس از سشوار کشیدن پیشگیری می کند.
  • سیلیکونهای این فرآورده باعث ایجاد حس نرمی و ابریشمی و براقیت در مو میگردد.
  • این فرآورده بر خلاف کرمها و واکسهای موی سر چرب نمی باشد و برخلاف ژلها چسبنده نمی باشد.
  • لایه محافظ این فرآورده باعث حالت گرفتن بهتر و سریعتر موها می شود.
  • پس از مصرف این فرآورده ، شانه کردن موهای بلند و فر تسهیل می گردد.

نحوه استفاده از اسپری دوفاز مو

این اسپری را می توانید قبل از استفاده از سشوار یا هر حالت دهنده حرارتی دیگری بر روی موهای خود استفاده نمایید. این محصول به خاطر مواد استفاده شده در آن باعث نرمی و افزایش حالت موها می شود. همچنین استفاده از این محصول به خاطر داشتن فاز آبرسان و مغذی و همچنین فاز سیلیکون، مواد مغذی را به سمت ریشه موهای آسیب دیده حرکت می دهد و از آنها در برابر گرمای این وسایل محافظت می نماید

وجب نرمی و لطافت بافت مو می شود و شانه پذیری موها را راحت تر می کند. این اسپری دارای خاصیت شکست نور می باشد که به همین دلیل پس از استفاده از آن موها درخشان تر و زیباتر دیده می شود.این اسپری دو فاز با فرمولاسیون قوی و مغذی به ترمیم مو های آسیب دیده و خشک می پردازد و علاوه بر آبرسانی مو ها به آن ها ظاهری شاداب نیز می بخشد.