مقاومت سایبان برقی در برابر گرمای تابستان چقدر است؟

از تاثیر سایبان برقی در مصرف انرژی خبر دارید؟ آیا می دانید سایبان برقی مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد و کمک می کند هزینه ی کمتری را برای مصرف انرژی بپردازیم؟ اگر بخواهیم به گذشته سایبان ها نگاه کنیم به این نتیجه می رسیم عمده مردم به این دلیل از سایبان استفاده می کنند تا بتوانند از مغازه و اجناس داخل آن محافظت کنند. اما همه ی افراد از تاثیرات و مزایای سایبان برقی خبر ندارند به  همین دلیل بدون آن که خرید را انجام بدهند کسب و کار خود را راه اندازی می کنند.

شاید مهمترین علت خرید سایبان برقی برای افراد محافظت از اجناس داخل مغازه باشد اما سایبان برقی در کنار تمام امکاناتی که دارد به شما این امکان را نیز می دهد کسب و کار خود را به بهترین شکل در دید مشتری ها قرار دهید. نمایش هر چه بهتر مغازه شما باعث می شود تا درآمد خود را در مدت زمان کمی افزایش دهید. با خیالتان از هر نظر آسوده خواهد بود و شما می توانید در کمترین زمان درآمد خود را افزایش دهید، در ادامه درباره ی تاثیر سایبان برقی در مصرف انرژی بیشتر خواهیم گفت.

اگر بخواهیم درباره ی تاثیر در مصرف انرژی به شما اطلاعاتی را بدهیم به این فکر کنید که در گذشته افراد برای آن که بتوانند از خود محافظت کنند چه کاری انجام می دادند؟ قبل از ساخت انواع سایبان قطعا راهی وجود داشت که افراد برای محافظت از خود در گرما و سرما از آن استفاده کنند.اگر به شهرهای کشور مسافرت کرده باشید قطعا به موضوع رسیده اید که خانه ها در هر شهری متناسب با آب هوای آن ها ساخته شده است. هر شهری آب و هوای متفاوت با شهر دیگر دارد برای مثال جنوب کشور شهرهایی مانند اهواز که آب و هوایی گرم دارد برای مغازه ی خود از کولر به طور مداوم استفاده می کند اما این مصرف انرژی را بالا نمی برد؟ وقتی می توان با نصب برای مغازه دما را تا حد زیادی کاهش داد چرا انرژی را هدر دهیم؟

با آب و هوای شهر تبریز آشنایی دارید؟ آب و هوای شهر تبریز سرد می باشد مغازه دارن برای گرم کردن مغازه خود از وسایل گرمایشی استفاده می کنند، می دانید مصرف انرژی چقدر بالا می رود. شما در آب و هوای سرد هم می توانید از سایبان برقی استفاده کنید این امکان را به شما می دهد در سرما فضای داخلی مغازه ی خود را گرم نگه دارید.

What is the resistance of the electric awning against the summer heat?

تاثیر زاویه خورشید در انتخاب سایبان برقی

اگر شما هم قصد باز کردن مغازه دارید و مهمترین چیز برای شما زیبایی و مقاومت ساختمان مغازه می باشد باید بگوییم که در کنار تمام این موارد به این نیز توجه داشته باشید که مصرف انرژی در مغازه ی انتخاب شده توسط شما بهینه باشد. باید به این توجه داشته باشید تابش خورشید در تابستان و زمستان و میزان سایه بر روی مغازه چطور است.

البته نباید نگران سایه بود زیرا به راحتی سایه را ایجاد می کند و از این نظر مشکلی نخواهید داشت. اما برای آن که بهترین راه برای بهیه سازی مصرف انرژی را برای مغازه ی خود در نظر بگیرید می توانید از سایبان برقی استفاده کنید. برای هر محلی زاویه خورشید متفاوت می باشد و همانطور که می دانید زاویه خورشید در ساعات مختلف روز در حال تغییر می باشد. ثاثیر سایبان برقی در مصرف انرژی بسیار می باشد، سایبان برقی مصرف انرژی را کاهش می دهد و کمک می کند فضای داخلی مغازه شما در زمان تابش نور خورشید به طور مستقیم خنک بماند.

کاهش گرما در تابستان به کمک سایبان برقی

تابستان گرم ترین فصل سال می باشد برای آن که بتوانید به راحت ترین شکل ممکن آن را پشت سر بگذارید می توان سایبان برقی را خریداری کنید. تابستان به دلیل گرمای شدیدی که دارد مغازه دارن از کولر برای خنک کردن مغازه ی خود استفاده می کنند، با آن که از هزینه ی بالای آن آگاه هستند و می دانند مصرف انرژی بالا می رود اما این کار را انجام می دهند اما کولر تنها راه حل برای آن ها نیست، اگر آن ها از تاثیر در مصرف انرژی خبر داشته باشند می دانند که سایبان برقی مصرف انرژی را تا چندین برابر کاهش می دهد.

مشتریان در تابستان ویترین مغازه را تماشا نمی کنند زیرا گرما آن ها را اذیت می کند و این به ضرر شما می باشد به همین علت سایبان برقی از این نظر نیز به کمک شما آمده است و سایه ای امن برای مشتریان شما ایجاد می کند تا به راحتی ویترین مغازه ی شما را تماشا کنند. یکی از علل نصب سایبان برقی در تابستان این می باشد که افرادی که سوپرمارکت دارند و مواد فاسد شدنی را می فروشند این اتفاق بارها برای آن ها تکرار شده است که مواد آن ها فاسد شده است، علت آن این می باشد که نور خورشید به طور مستقیم بر روی آن ها می تابد برای جلوگیری از این امر می توانید نصب کنید و مشکل را به راحتی حل کنید.

خرید سایبان برقی باکسایبان استخر توسط اکثر صاحبان استخر در فصول مختلف سال استفاده می شود. نصب روکش های استخری در تابستان می تواند در هزینه های نگهداری استخر شما صرفه جویی کند و سایبان های فومی و روکش های خورشیدی بهترین نوع سایبان استخر برای استفاده در تابستان هستند؛ زیرا در صورت استفاده از آنها، پوشاندن استخر در فصل تابستان باعث گرم شدن بیش از حد آب نمی شود.

بنابراین، آیا باید استخر خود را در تابستان بپوشانید؟ پاسخ کوتاه این است که بله، را می توان در تمام طول سال به ویژه در تابستان استفاده کرد. روکش های استخر نه تنها برای گرم نگه داشتن آب استخر شما مناسب هستند، بلکه بسیاری از عملکردها و مزایای مفید دیگر را در هنگام استفاده در تابستان ارائه می دهند.

چند دلیل برای استفاده از سایبان استخر

استفاده از و سایبان استخر در تمام طول سال مزایای زیادی دارد. در اینجا، ما آنها را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهیم داد.

میزان تبخیر آب را کاهش دهید

جدا از گرم نگه داشتن آب استخر، استفاده از روکش های استخر یک روش عالی برای جلوگیری از تبخیر آب آن است. تبخیر آب استخر، علت شماره یک از دست دادن آب در آن بوده و مکان هایی که معمولاً گرم، مرطوب، دارای وزش باد یا در پوشش بسیار زیادی از نور مستقیم خورشید قرار دارند، احتمال بیشتری دارد که سطوح بالاتری از تبخیر را تجربه کنند.

تبخیر آب در استخر چیزی نگران کننده به نظر نمی رسد، اما طبق آمارها، میزان تبخیر آب در حدود یک چهارم اینچ آب در روز است. اگر حساب کنید، به این معنی است که یک استخر با اندازه متوسط ​​می تواند تا 2500 لیتر در هفته از دست بدهد، که این موضوع در دراز مدت هزینه زیادی برای شما خواهد داشت! در همین راستا، استفاده از پوشش استخر رطوبت را به دام می اندازد و از تبخیر آن در هوای گرم جلوگیری می کند.

حفظ گرما

استفاده از سایبان های استخر برای حفظ گرما احتمالاً رایج ترین دلیل استفاده مردم از آن است. در طول ماه های تابستان، دمای هوا می تواند در عصرها کاهش یابد و آب استخر خنک شود. با استفاده از پوشش خورشیدی استخر در شب، می توانید از هدررفت گرمای بیش از حد آب جلوگیری کنید و در نتیجه روز بعد آب گرمتر می شود.این موضوع به ویژه برای افرادی که از انرژی خورشیدی برای گرم کردن آب خود در طول روز استفاده می کنند مفید است. اگر سایبان ها به درستی نصب شوند، می توانند اتلاف گرما را تا 95 درصد کاهش دهند.

خود را  از آوار دور نگه دارید

استفاده از سایبان استخر می تواند از فرود زباله در آب شما و مسدود شدن فیلتر جلوگیری کند. این وسیله می تواند به عنوان یک لایه محافظتی اضافی عمل کند تا از عملکرد سخت تر سیستم فیلتراسیون استخر جلوگیری نماید.

کاهش مقدار مواد شیمیایی مورد نیاز

آب به مقدار قابل توجهی مواد شیمیایی برای تمیز کردن آب و متعادل نگه داشتن سطح pH استخر نیاز دارد. هنگامی که استخر پر از زباله باشد و آب کثیف است، مواد شیمیایی بیشتری برای تمیز نگه داشتن آب استخر مورد نیاز خواهدبود. اما از آنجایی که پوشش استخر از ورود زباله به آب جلوگیری می کند، مواد شیمیایی کمتری برای تمیز نگه داشتن آب مورد نیاز است.

مقدار تمیز کردن روزانه را کاهش دهید

کاهش نیاز به نظافت روزانه ممکن است سودمندترین دلیل استفاده از سایبان استخر در تابستان باشد. سایبان استخر که از ورود زباله ها و باکتری های ایجاد کننده جلبک به داخل آب استخر جلوگیری می کند، باعث نیاز به نظافت کمتری در طول روز می شود.

عمر فیلتر و پمپ استخر را افزایش دهید

هر چه زباله و کثیفی بیشتری وارد استخر شما شود، فیلتر و پمپ استخر سخت تر کار می کنند. زباله و کثیفی بیش از حد می تواند باعث مسدود شدن فیلتر شود، به این معنی که تعمیر و نگهداری اضافی برای فیلتر و پمپ استخر مورد نیاز است. روکش های استخر می توانند بار روی فیلتر و پمپ استخر را کاهش داده و طول عمر آنهامقاومت سایبان بازویی در برابر باد و برف بسته به محصول خاص و طراحی آن می تواند متفاوت باشد. به ویژه سایبان های بازویی تاشو به دلیل وابستگی به براکت ها و پیچ های نصب، در معرض آسیب باد قرار دارند.

از سوی دیگر، سایبان های جمع شونده مانند برای مقاومت در برابر بادهای شدید و تحمل باد زیاد طراحی شده اند. به عنوان یک قاعده کلی، سایبان های ثامن به راحتی می توانند در برابر بادهای تا 40 کیلومتر در ساعت (حدود 25 مایل در ساعت) مقاومت کنند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که مقاومت باد ممکن است بر اساس عواملی مانند جهت باد و شرایط نصب خاص متفاوت باشد. علاوه بر این، توصیه می شود سایبان را در شرایط بسیار بادی عقب بکشید تا از آسیب جلوگیری شود.

مقاومت سایبان بازویی در برابر برف

مقاومت در برابر برف بسته به طراحی و مواد مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. در حالی که سایبان های بازویی به طور کلی برای تحمل بارهای سنگین برف طراحی نشده اند، اگر قبل از طوفان شدید برف به درستی نگهداری و عقب نشینی شوند، می توانند در برابر بارش برف سبک تا متوسط مقاومت کنند. ترک سایبان در هنگام برف سنگین می تواند باعث خم شدن بازوها و پایه های پشتیبانی شود، زیرا حتی مقدار کمی برف می تواند وزن قابل توجهی به قاب اضافه کند. برای اطمینان از دوام و ایمنی، اولویت بندی کیفیت هنگام انتخاب سایبان بازویی مهم است. علاوه بر این، قاب و اتصالات سایبان فلزی می توانند زنگ بزنند، بنابراین نگهداری و روانکاری منظم برای جلوگیری از چسبیدن یا زنگ زدگی ضروری است.

ملاحظات

از نظر فنی، یک ساختار بیرونی مانند یک سایبان قابل جمع شدن ممکن است در صورت ساخت از مواد مناسب، برخی از این شرایط بد آب و هوایی را تحمل کند. علاوه بر این، باید به درستی نصب و به سطح متصل گردد با این حال، اکثر سایبان ها نمی توانند شرایط خشونت آمیز را تحمل کنند و حتی کمتر از آن اگر در زمان وقوع طولانی بمانند. اما باز هم، نوع سایبان نقش مهمی دارد به عنوان مثال، یک سایبان قابل حمل به راحتی توسط وزش شدید باد منفجر می گردد با این حال، سایبان ثامن خوب لنگر زده به راحتی تسلیم نمی شود.

سایبان بازویی (فنری)

سایبان بازویی (فنری)، که به عنوان سایبان قابل جمع شدن بازوی تاشو نیز شناخته می شود، به دلیل تطبیق پذیری آن نسبت به سایبان های معمولی بهبود یافته است. طوری طراحی شده که به یک لوله غلتکی متصل شود، اجازه می دهد تا به راحتی در هنگام استفاده از آن جدا گردد. برخلاف سایر سایبان ها، این مزیت را دارد که آب باران را به کناره ها، دور از ورودی می ریزد. هنگام انتخاب سایبان ، اولویت بندی کیفیت بر قیمت بسیار مهم است، زیرا گزینه های ارزان تر از این امکان دارد در دراز مدت منجر به تعمیرات گران قیمت و نگرانی های ایمنی شود. تأمین کنندگان قابل اعتماد که محصولات با کیفیت بالا را ارائه می دهند، باید با استانداردهای سختگیرانه مطابقت داشته باشند و تحت آزمایش دوام قرار بگیرند.