پزشکی و سلامتکسب و کار ایرانی

بهترین جراح پستان در تهران

بهترین دکتر جراحی پستان در تهران کیست ؟

با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص جراحی پستان در تهران را انتخاب کنید.

بهترین جراح سینه خانم در تهران | بهترین جراح سینه در تهران نی نی سایت

درباره این صفحه

در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان جراحی پستان خوب در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند.البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه با ، تلفنی و متنی گفتگو کنید.

سایت خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه با مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص جراحی پستان در تهران دریافت نمایید.جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات را در سایت پذیرش24 مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، پذیرش24 را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش24 مورد پیگیری قرار می گیرد.

خدمات پیشروترین پلتفرم سلامت دیجیتال در ایران

با استفاده از خدمات پذیرش24 قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت گیر است. در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود.

با استفاده از خدمت می توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش24 در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.

سرطان پستان ، رایج ترین نوع سرطان و یکی از علل شایع مرگ و میر زنان در سراسر دنیاست. این سرطان در نتیجه تغییر و اختلال در سلول های بافت پستان رخ می دهد و با توجه به گرید بندی و شدت درگیری بیمار می تواند عوارض و علائم مختلفی داشته باشد. عوامل زیادی می توانند سبب ابتلای یک فرد به سرطان پستان شوند که از این دلایل می توان به عوامل ژنتیکی و سابقه خانوادگی، پرتودرمانی و قرار گرفتن در معرض اشعه های خطرناک، و همچنین سبک زندگی ناسالم اشاره کرد.

اصلی ترین علامت سرطان پستان، تشخیص یا لمس توده یا توده های منسجم در بافت پستان است که در موارد پیشرفته به راحتی توسط متخصص سرطان پستان تشخیص است. در کنار آن، در برخی از موارد مبتلا به این عارضه ترشح مایع و گاهاً خون از نوک پستان ها مشاهده می شود. سرطان پستان در موارد متاستاز سرطان پستان یا مراحل بسیار پیشرفته می تواند سبب بروز علائمی چون درد استخوان، ورم غدد لنفاوی، تنگی نفس و زردی شود.

اگر به دنبال بهترین دکتر فوق تخصص سرطان سینه در تهران می گردید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید:

چرا تشخیص زود هنگام سرطان پستان مهم است؟

مانند بسیاری دیگر از سرطان ها، تشخیص به موقع و زود هنگام سرطان پستان می تواند نقش بسیاری مهمی در اتخاذ شیوه های درمانی مؤثر داشته باشد. غربالگری سرطان پستان و آگاه سازی افراد درباره سرطان پستان یکی از اولویت های نظام های بهداشتی پیشرفته در سراسر دنیاست. طبق توصیه سازمان بهداشت جهانی ، زنان بالای 40 سال خصوصاً اگر سابقه خانوادگی یا زمینه های ابتلا به سرطان دارند باید تحت نظر متخصص پستان به صورت دوره ای و سالیانه تحت آزمایشات و معاینات بالینی قرار گیرند.

خود آزمایی پستان در منزل یکی از روش های تشخیص زودهنگام سرطان پستان است و می تواند پیش از هر گونه مراجعه به پزشک ، به تشخیص زودهنگام علائم ابتلا به سرطان پستان کمک کند. در کنار خود آزمایی، انجام آزمایشات دوره ای ماموگرافی و سونوگرافی پستان در افراد بالای چهل سال می تواند سرطان را پیش از رسیدن به مراحل خطرناک تشخیص دهد. در صورت لمس توده های منسجم در پستان و مشاهده ناهنجاری در پستان های خود ، سریعاً به بهترین متخصص سرطان پستان مراجعه کنید.

توده های موجود در پستان به دو دسته توده های خوش خیم پستان و توده های بد خیم پستان تقسیم می شوند.

انتخاب روش مناسب برای درمان سرطان پستان تا حد زیادی به میزان پیشرفت سرطان و شرایط جسمانی بیمار بستگی دارد. با این حال عمده روش های درمانی برای مقابله با این سرطان به صورت ترکیبی از انواع روش های مختلف شامل جراحی، شیمی درمانی، پرتو درمانی و درمان با استفاده از داروهای هدفمند انجام می شود.

جراحی در بسیاری از مواقع به عنوان آخرین و قطعی ترین راهکار و با هدف حذف تومور و بافت های اطراف آن به منظور جلوگیری از پیشروی سرطان و سرایت آن به سایر بخش های بدن از طریق شبکه لنفاوی انجام می شود. در گذشته جراحی سرطان پستان به عمل ماستکتومی یا پستان برداری محدود می شد. در این روش کل بافت پستان شامل لوبول ها، داکت ها، بافت چربی به همراه نوک پستان و هاله اطراف آن به اضافه بخشی از غدد لنفاوی بدن حذف می شد. اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی، در بسیاری از موارد نیازی به برداشتن کل پستان نیست و با استفاده از عمل لامپکتومی می توان بخش عمده ای از بافت پستان را حفظ کرد.

در مورد تفاوت ماستکتومی و لامپکتومی در مطلب دیگری به تفصیل نوشتیم که می توانید مطالعه کنید.

جراحی پستان گاهی نیز به منظور پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه صورت می گیرد. این جراحی در زنانی که سابقه خانوادگی و ریسک بالای ابتلا به سرطان پستان ذارند انجام می شود. در طول این عمل، کل بافت پستان توسط جراح و متخصص سرطان سینه برداشته می شود و به طور همزمان فرایند ترمیم پستان با استفاده از پروتز یا تزریق چربی انجام می شود.

بعد از خارج شدن بافت پستان می توان با استفاده از بازسازی پستان، شکل ظاهری پستان را به حالت اولیه برگرداند که این عمل در حال حاضر توسط دکتر موسی زاده در بهترین کلینیک تخصص پستان ایران انجام می شود.

در اغلب مواقع بیمارانی که به کلینیک فوق تخصصی پستان مراجعه می کنند، نتایج آزمایشات و بررسی های صورت گرفته، سرطان پستان را نشان نمی دهد. نتایجی غیر سرطانی پستان در بیماران به این صورت گزارش خواهد شد: تغییرات ایجاد شده در پستان طبیعی است و به هیچ درمانی نیاز ندارید. تغییرات ایجاد شده یا وجود توده در سینه مرتبط با سرطان سینه نیست، که به این حالت خوش خیم گفته می شود.

بسته به مشکل ایجاد شده پزشک راهکارهای درمانی مختلفی را متناسب با شرایط شما در نظر خواهد گرفت. در برخی از مواقع نادر نتایج ممکن است سرطان سینه را نشان دهد. در صورت چنین مشکلی، پزشک در خصوص راهکارهای درمانی با توجه به پیشرفت بیماری، با شما صحبت خواهد کرد. خوشبختانه بیماری سرطان پستان در اغلب مواقع قابل درمان است و با مراجعه به کلینیک فوق تخصصی پستان بیمارستان و زایشگاه مریم، درمان های تخصصی و موثری را برای شما در نظر خواهند گرفت.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.