عمومیکسب و کار ایرانی

انواع جنس جعبه شیرینی مورد تایید وزارت بهداشت

سفارش شیرینی با بهترین کیفیت و قیمت در طرح های مختلف و طرح های سفارشی با به کار بردن از متریال تایید شده از وزارت بهداشت صورت میگیرد.

قیمت خرید انواع جعبه شیرینی

قیمت خرید انواع جعبه شیرینی با 1000 نمونه طرح لایحه باز​ با قیمت مناسب در چاپ پروانه و البته چاپ انواع طرح و رنگ بندی برای متفاوت بودن شیرینی فروشی شما ما در متخصص هستیم با خیال راحت سفارش بدی اگر دنبال جنس با کیفیت با قیمت ارزان هستید همین الان با تلفن های ما تماس بگیرید.

  1. ارائه جعبه شیرینی با مهر وزارت بهداشت
  2. دارای انواع نمونه در حوزه جعبه بهداشتی
  3. دارای تیم طراحی جعبه و بسته بندی
  4. مجهز به ماشین آلات روز صنعت چاپ
  5. مجهز به دستگاه جعبه سازی تمام اتومات
  6. مجهز به خدمات بسته بندی و ارسال بعد از چاپ
  7. دارای سرعت تولید بالا و خط تولید بهداشتی
  8. ارائه گارانتی کیفیت کالا و اصالت کالا بهداشتی

سفارش و چاپ انواع جعبه شیرینی در سایز و اندازه های مختلف در چاپخانه چاپ پروانه تجربه کنید .

سفارش جعبه شیرینی با بهترین کیفیت تضمینی

گروه تولیدی ما تولید کننده انواع جعبه شیرینی در طرح و سایزهای مختلف بوده که توانسته در این زمینه رضایت مشتریان خود را جلب کند. جعبه های بهداشتی شیرینی را در طرح و چاپ اختصاصی و عمومی از ما بخواهید.

جعبه ایندربرد یک نوع مقوا بهداشتی است که از یک نوع خمیر سلولوزی که از بافت اصلی تنه درختان گرفته میشود به دست آماده یکی از اصلی ترین دلایل کیفیت و استقامت مقوای ایندربرد همین موضوع میباشد.

برای این منظور باید سفارش رو به صورت عمده انجام دهد تا بتواند نوع دلخواه جعبه شیرینی خود را با چاپ چهار رنگ دریافت کند. به همین جهت باید جعبه های شیرینی با طرح های اختصاصی به صورت عمده سفارش داده شود .

چاپ جعبه شکلات

جعبه بسته بندی شکلات در طرح های مختلف

جعبه شرینی ساده با زیره بهداشتی و رنگی

جعبه شیرینی برجسته

جعبه شیرین و شکلات با بسته بندی جدید در طرح های زیبا

جعبه شیرینی ارزان

جعبه شیرینی ارزان با مقوایی بهداشتی زیره طوسی و سفید

سفارش فروش جعبه شیرینی در دو مدل به مشتری عرضه میشود مصرف کننده میتواند از طرح های عمومی در بسته های 100 تایی استفاده کرده که در این نوع فروش بیشتر مخاطب تولید کننده شیرینی خانگی هست یا کلوچه پزی ها این نوع خرید را انجام میدهند. بعضی از شیرینی پزهای سنتی و قنادی ها برای اینکه خرید کمتری داشته باشند هم میتوانند از طرح های عمومی در سایزهای مختلف در بسته های صد تایی استفاده کنند.

برای تولید جعبه های شیرینی در گارگاه باید نکاتی مورد توجه قرار بگیرد که از آن جمله میتوان به فضای مناسب و داشتن کارگرانی که بتوانند به خوبی کار خود را انجام دهند نیاز هست. از آنجایی که تولید جعبه شیرینی بعد از هارد باکس یکی از سخت ترین نوع تولید جعبه هست باید در گارگاه تولید جعبه شیرینی کارگران و طراحان از مهارت بالایی بر خوردار باشند.

چاپ جعبه / چاپ کارتن / هاردباکس آماده در 50 مدل این محصولات رو می توانید در مجموعه چاپ تندیس به راحتی سفارش دهید.

تولید جعبه و کارتن

به طور کلی جعبه وسیله ای است برای حمل و نگه داری کالا و وسایل درون آن. در زبان فارسی به این محصول شگا هم میگویند. باکس هامیتونن از جنس های مختلفی باشه جنس های مثل مقوا، فلز، چوب، کاغذ و…

مثل باکس دستمال کاغذی که از جنس مقوای پشت طوسی بهداشتی هست یا ساعت های خیلی لوکس که باکس فلزی یا چوبی دارند. از باکس های چوبی برای کادو نیز زیاد استفاده می شود.

 

مزایای استفاده از جعبه های مقوایی چیست ؟

جعبه های مقوایی استفاده بسیاری دارند که بیشترین مصرف اون در زمینه حمل و نقل مثل انواع ساک دستی یا شاپینگ بگ هست. برای تولید انواع ساک دستی از مقوا و کاغذ های متفاوت و متنوعی میشه استفاده کرد که با توجه به سلیغه نوع کاربردی و میزان بودجه متفاوت است که این یکی از بهترین ویژگی های باکس کاغذی هست که دست ما رو برای انتخاب باز میزاره.

printing-boxes-and-cartons

همچنین چاپ و طلاکوب و یا ورنی و برجسته بودن رو شامل میشه که محبوبیت استفاده از باکس مقوایی رو دوچندادن میکنه.

استفاده از انواع مقوا در چاپ جعبه و بسته بندی

برای چاپ و بسته بندی باکس و کارتن می توان از انواع مقوا استفاده کرد.

مشتریان و مصرف کنندگان با توجه به نیاز و میزان بودجه نوع نوع کاغذ خوشان را انتخاب میکنند.

نکته بسیار مهم در اهمیت بسته بندی اینه که ممکن است محصول ما بسیار مناسب و با کیفیت باشه اما اگر در جعبه نامناسب قرار بگیره ناخودآگاه ارزش کار ما رو پایین میاره و ممکنه باعث از دست رفتن مشتری ما هم بشه. تمرکز و اولویت قرار دادن برای بسته بندی محصولات بسیار مهم است و پیش نیاز برای هر استارت آپ و تولیدی است برای موفقیت و پیش برد بهتر محصولات. یکی از مواردی که به زیباتر شده محصولات در هنگام بسته بندی کمک می کند استفاده از است.

جعبه ارزان

جعبه-پشت-طوسی
مقوا-پشت-طوسی

مقوای پست طوسی

بهترین نوع چاپ ارزان جعبه استفاده از مقوای پشت طوسی است . دلیل آن این است که کمقوای پشت طوسی بازیافتی است و نسبت به مقواهای دیگر قیمت کمتری دارد اینجوری به محیط زیست هم کمک میکنید . توجه داشته باشید که مقوای پشت طوسی به دلیل اینکه مستقیم با مواد بازیافتی در تماس است اصلا برای مواد غذایی و بهداشتی و فست فود مناسب نیست و از وزارت بهداشت هم مجوز نمیگیرد .

چاپ باکس بهداشتی:

بهترین نوع جنس برای باکس های محصولات آرایشی بهداشتی دارویی و مواد غذایی و خوراکی مقوای ایندربرد بهداشتی یا مقوای ایندربرد پت سفید است. این مقوا مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است و از نظر کیفیت هم بسیار بهتر از سایر مقواهای موجود در بازار است.

چاپ جعبه و کارتن معمولا به روش های مخطلفی انجام می شود:

که هرکدام با توجه به نوع کارایی، تعداد محصول و جنس محصول متفاوت است و هر نوع چاپ شرایط و ویژگی های مخطلف و متنوعی دارد. بنابراین برای دریافت بهترین خروجی از چاپ جعبه و کارتن با مشاوران ما در تماس باشید و رایگان مشاوره بگیرید.