معایب خرید پلی استیشن پلاس

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس؛ یک پیشنهاد فوق العاده

اگر می خواهید از تمام ظرفیت پلی استیشن پلاس خود بهره مند شوید و به تمام محصولات جذاب این پلتفرم دسترسی داشته باشید، خرید گیفت کارت پلی استیشن یک پیشنهاد فوق العاده برای شما است. پلی استیشن پلاس امکان بازی های آنلاین و چندنفره با PS4 و PS5 را برای شما فراهم می کند.  با خرید این گیفت کارت می توانید هرآنچه در فروشگاه پلی استیشن وجود دارد را بدون محدودیت خریداری کنید.

پلی استیشن پلاس پرمیوم | پلی استیشن پلاس چیست

مزیت های استفاده از پلی استیشن پلاس پلاس چیست؟

اکانت پلی استیشن پلاس پلاس ویژگی های جذابی را برای شما فراهم می کند. برخی از این ویژگی ها در زیر آمده است. سونی در هر ماه تعدادی از بازی های PS4 را به صورت رایگان عرضه می کند. شما می توانید در هر ماه 2 بازی را به صورت رایگان دریافت کنید. این بازی ها تا زمانی که اکانت فعال داشته باشید قابل استفاده هستند. در سال 2020 نیز تعدادی از بازی های PS5 نیز به صورت رایگان برای ایگارا  فعال شده است.

تخفیف  های بازی ها سونی برای صاحبان این اکانت تخفیف های شگفت آوری را فراهم کرده است که با استفاده از آن می توانند محبوب ترین بازی ها را با قیمتی بسیار کمتر خریداری کنند. افزایش فضای ذخیره  سازی ابری اعضای باشگاه پلی استیشن پلاس می توانند از فضای ذخیره سازی 100 گیگابایتی ابری استفاده کنند و بدون نیاز به ذخیره داده ها در PS4 یا PS5 داده های خود را در هر زمانی بازیابی کنند. خبر خوش اینجاست که در صورت تغییر کنسول نیز می توانید از طریق این فضا به همه بازی های ذخیره شده دسترسی داشته باشید.

دسترسی به بازی های منتشرنشده سونی حدود دو هفته پیش از انتشار رسمی جدیدترین بازی ها آن ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این یک ویژگی جذاب برای افزایش قدرت شما در میدان رقابت با کسانی است که هنوز این اکانت را خریداری نکرده اند. انواع پلن های پلی استیشن پلاس سومین حالت پلی استیشن پلاس نیز اشتراک پلی استیشن پلاس پریمیوم (Premium) است. پلن پرمیوم گران ترین و پرامکانات ترین پلن این اشتراک است. با خرید پلن پرمیوم پلی استیشن پلاس، می توانید از مزایای بی شماری استفاده کنید که عبارت اند از:

  • امکان دانلود ماهانه بازی های پلی استیشن 4 و 5
  • تخفیف های اختصاصی
  • فضای ابری رایگان
  • تجربه آنلاین بازی ها
  • دانلود 400 بازی مخصوص PS4 و PS5
  • استریم بازی های PS3
  • دانلود و استریم بازی های PS1، PS2 و PSP

در کشور ما به دلیل مشکلات اتصال به حساب های بین المللی معمولا این اتفاق رخ نمی دهد. بنابراین نیازی نیست نگران کم شدن پول از حساب بانکی تان باشید. البته اگر در حساب کاربری پلی استیشن اعتبار داشته باشید، مبلغ از حساب شما کسر شده و اعتبار یک ماهه برایتان فعال می شود. در غیر این صورت باید اکانت را به صورت جداگانه خریداری کنید. هزینه خرید اکانت یک ماهه 10 دلار، سه  ماهه 25 دلار و اکانت یک ساله 60 دلار است.

خرید اکانت پلی استیشن پلاس در ایران به طور پیش فرض اشتراک ها به صورت ماهیانه فعال می شوند اما شما می توانید اشتراک های سه ماهه، 6 ماهه و یک ساله را نیز خریداری کنید. شما می توانید به راحتی اکانت پلی استیشن پلاس را با مناسب ترین قیمت از آی گیم خریداری کنید. تنها نکته ای که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، انتخاب کشور مرجع است. چراکه برای افزایش اعتبار باید کشور حساب خریداری شده با اکانت پلی استیشن شما یکسان باشد. فراموش نکنید که در سایت آی گیم امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن و انواع دیگر گیفت کارت ها نیز فراهم است.

توجه کنید که کشوری که در زمان ثبت نام انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد. چراکه تخفیف ها و سونی برای کشورهای مختلف متفاوت است. علاوه بر آن برای راحتی خودتان بهتر است کشورهایی را انتخاب کنید که امکان خرید اکانت برای آن ها در ایران وجود دارد. معمولا بیشتر شرکت های فروشنده این اکانت در ایران حساب های انگلیسی و آمریکایی را به فروش می رسانند که دارای مزیت های بیشتری نسبت به حساب های دیگر کشورها است.

آیا استفاده از پلی استیشن پلاس در ایران به DNS نیاز دارد؟ آیا استفاده از پلی استیشن پلاس در ایران به DNS نیاز دارد؟ این سوالی است که احتمالا قبل از خرید پلی استیشن پلاس برایتان پیش می آید. در جواب این سوال باید گفت که هیچ گونه محدودیتی در استفاده از پلی استیشن پلاس برای کاربران ایرانی وجود ندارد. استفاده از DNS نیز کاملا به خودتان بستگی دارد. در واقع با استفاده از DNS در برخی از بازی ها و بخش های پلی استیشن پلاس می توانید سرعت دسترسی خود را ارتقا دهید. اما الزامی در استفاده از DNS برای کاربرانی ایرانی وجود ندارد.

نحوه ثبت نام و افزایش اعتبار اکانت چگونه است؟ برای ارتقای حساب خود از اکانت عادی به پرمیوم باید وارد حساب پلی استیشن شوید. توجه کنید که در دیگر کشورها شما می توانید مستقیما کد را از طریق پلی استیشن خریداری کرده و پس از redeem کردن کد حساب خود را ارتقا دهید. سونی معمولا به صورت خودکار اکانت PlayStation Plus را تمدید می کند.

نتیجه گیری خرید اکانت هکی پلی استیشن پلاس میتواند با توجه به قیمت ناچیز آن بسیار وسوسه کننده باشد، اما با توجه به ریسک ها و معایب آن که در این مقاله بیان شد، ارزشش را ندارد. با خرید پلن های واقعی و قانونی پلی استیشن پلاس، خود را از این خطرات در امان نگه دارید.

اگر حتی این ریسک ها را در نظر نداشته باشیم، خود را در جای شخصی که اکانتش هک شده قرار دهید و سعی کنید حس این گیمر را درک کنید. گیمر ها به خصوص گیمرهای ایرانی به اندازه کافی با مشکلات متنوع سروکار دارند. با خرید اکانت های هکی پلاس و دیگر اکانت ها، به مشکلات این قشر جامعه اضافه نکنید. پیشنهاد ما به شما این هست که از فروشگاه ما با قیمتی خیلی مناسب اشتراک های پلی استیشن پلاس را بر روی اکانت خودتان خریداری کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله، تلاش کردیم تا اطلاعاتی درباره پلی استیشن های پلاس و همچنین معایب و مزایای پلی استیشن پلاس را برای شما بیان کنیم و مطالب مفیدی را در این زمینه ارائه دهیم. اگر سوال یا ابهامی درباره پلی استیشن پلاس دارید و یا تمایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره مزایا و معایب آن دارید، می توانید در قسمت نظرات از راهنمایی و خدمات کارشناسان ما بهره برداری کنید تا به پاسخ سوالاتتان برسید و ابهامات خود را برطرف کنید و با   می تواید از تمام امکانات آن بهره مند شوید. از همراهی شما تا پایان مقاله سپاس گزاریم و ارزش این همراهی را ستایش می کنیم. امیدواریم مطالب ارائه شده و اطلاعات داده شده برای شما مفید واقع شده باشد.