عمومیکسب و کار ایرانی

ساعت های لوکس با قیمت های پنهان: رازهای پشت پرچم قیمت

بهترین ساعت مچی مردانه؛ از ارزان تا لوکس و گران قیمت

ساعت مچی یکی از اکسسوری های جذابی است که ظاهر شما را به سادگی از این رو به آن رو می کند. خوشبختانه با وجود تنوع محصولاتی که در بازار وجود دارد، حتی با قیمت پایین می توانید بهترین ساعت مچی مردانه را بخرید و به ظاهر خود تنوع بدهید. در ادامه با چند مورد از انواع بهترین ساعت مچی مردانه از برندهای مختلف، ارزان و گران، آشنا می  شوید.

ساعت میلیاردی دیجی کالا | ساعت های گران قیمت در ایران

اگر دنبال ساعت مچی مردانه می گردید، در ادامه با چند مورد از بهترین برند ساعت و مارک های معتبری که می توانید روی زیبایی، کیفیت و دوام آن ها حساب کنید، آشنا می شوید. این ساعت ها را در سه دسته، دسته بندی کرده ایم. یکی ساعت های لوکس که قیمت بالاتری دارند و دسته ی بعد ساعت های ارزان و مقرون به صرفه که با قیمت های مناسبی می توانید تهیه کنید و با وجود قیمت مناسب، از کیفیت آن ها مطمئن باشید. دسته ی بعد بهترین ساعت مردانه با در نظر گرفتن تمام فاکتورها است. برندهای معروف ساعت مچی مردانه از این قرار است:

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در مجموع

در این دسته بندی با برندهایی آشنا می شوید که در مجموع و با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف، برندهای قابل قبول و قابل اطمینانی هستند و با خیال راحت می توانید محصولات آن  را بخرید. برای خرید ساعت مچی مردانه خانه ساعت تنوع قابل قبولی از برندهای مختلف دارد.

برند Omega

این برند ساعت مچی مردانه در سال 1848 در سوئیس پایه گذاری شده است. محدوده ی قیمت ساعت های این برند بین 2 هزار دلار تا 80 هزار دلار است و در دسته ی ساعت های گران قرار می گیرد. این برند با خلاقیت زیاد و کیفیت بالا، خودش را به عنوان بهترین برند ساعت در دنیای ساعت سازی معرفی کرده است. برند سوئیسی امگا از سال 1932 زمان سنج رسمی بازی های المپیک بوده و همچنین در دهه 1940 ساعت هایی را برای نیروهای مسلح بریتانیا عرضه می کرد. امگا ها معمولاً هم اسپرت و هم بسیار شیک و در سطح بالا هستند. موقع خرید ساعت مچی مردانه حتما به مدل های این برند نگاهی بیاندازید.

برند Rolex

این برند در سال 1905 در سوئیس پایه گذاری شد. محدوده ی قیمت ساعت مچی رولکس بین 3 هزار تا 160 هزار دلار است. ساعت مچی برند رولکس را به شیک بودن و قابل اطمینان بودن می شناسند. این ساعت ها ساخته می شوند تا از هر لحاظ کامل و بی نقص باشند. اگر به درستی از آن ها نگهداری کنید برای همیشه بدون هیچ نقص و مشکلی کار می کنند و خرید ساعت رولکس یک سرمایه گذاری ارزشمند است. اگر دنبال بهترین مارک ساعت مچی مردانه هستید، بدون شک رولکس را انتخاب کنید.

برند Tag Heuer

این برند سوئیسی در سال 1860 پایه گذاری شد و یکی از قدیمی ترین برندهای ساعت مچی در جهان است. محدوده  ی قیمت مدل های این برند بین هزار تا 14 هزار دلار است. فردی به نام Edouard Heuer فروشگاه ساعت سازی خود را در سن 20 سالگی در دهکده ی Saint-Imier سوئیس باز کرد. او ابتدا ساعت های جیبی نقره می فروخت. البته امروزه این برند فقط به ساعت اختصاص ندارد و اکسسوری های دیگری هم دارد. ساعت های این برند ضدغبار و ضدآب است و کیفیت بی نظیری دارد.

بهترین ساعت مچی مردانه ارزان و مقرون به صرفه

در ادامه با چند برند مشهور ساعت مچی آشنا می  شوید که قیمت های مناسبی دارند. جدیدترین ساعت مچی مردانه را از بین این برندها با خیال راحت انتخاب کنید.

برند Swatch

این برند در سال 1983 در سوئیس پایه گذاری شد. محدوده ی قیمت مدل های این برند بین 12 تا 726 دلار است. بله درست دیدید! محصولات این برند از 12 دلار شروع می  شوند. یک حقیقت جالب که باید در مورد این برند بدانید این است که اسم Swatch مخفف عبارت second watch به معنای ساعت دوم است. یعنی این برند به قدری تنوع دارد و قیمت های آن پایین است که دائم می توانید آن را عوض کنید و مدل های دیگرش را بخرید.

برند Timex

این برند آمریکایی در سال 1854 پایه گذاری شده است و یکی از برندهای قدیمی ساعت مچی است. محدوده ی قیمت محصولات این برند بین 45 تا 495 دلار است. این برند یکی از اولین برندهایی بود که به جای چوب، از فلز به عنوان متریال اصلی برای ساخت ساعت ها استفاده کرد که باعث شد ساعت ها ظریف تر و دقیق تر شوند. این برند هنوز به اصول خود که مقرون به صرفه بودن و شیک بودن است، پایبند مانده است.

برند Citizen

سیتیزن یک نام آشنا برای علاقه مندان به ساعت است. اگر از یک ساعت از برند سیتیزن خوشتان آمد، بدون تردید آن را بخرید و مطمئن باشید که باکیفیت است. این برند قدیمی در سال 1918 در ژاپن پایه گذاری شد. قیمت ساعت های مچی این برند بین 225 تا 4750 دلار است. Citizen اولین برند ساعتی که ساعت های کریستال کوارتز و تیتانیوم را تولید کرد. این برند در سال 1993 پیشگام ساعت های اتمی بود. Citizen در این زمینه پیشگام باقی مانده است: مدل های Eco-Drive آن از باتری شارژ شده توسط خورشید استفاده می کنند و پنل پنهان در زیر صفحه ی ساعت دارند. بهترین برند ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب همین برند سیتیزن است.

با 16 مدل از گران ترین ساعت های جهان آشنا شوید

هیجان انگیز­ترین و عجیب ­ترین ساعت های جهان، طراحی­ های چند میلیون دلاری دارند. اما گران ترین ساعت های جهان، ساعت­ هایی با طراحی منحصربه فرد هستند. در واقع علت طراحی منحصر به فرد آن­ها این است که رکورد­های جهانی را بشکنند و نظر میلیونر­ها و خانواده­ های سلطنتی را به خود جلب کنند. این ساعت ­ها از گران ترین برند های ساعت جهان نشأت گرفته اند (برند­هایی مثل پتک فیلیپ و رولکس)، با مهندسی فوق العاده، سبک باشکوه، سنگ­های باارزش، فلزات گران­ بها و طراحی منحصر به فرد خود، حتی گاهی به تعداد محدود تولید می­شوند. پس اگر شما هم می­خواهید گران­ ترین ساعت ­های جهان را با قیمت آن­ها بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

16. ساعت جهانی پتک فیلیپ (مدل Guilloché Ref. 2523/1): 5.5 میلیون دلار

پتک فیلیپ یکی از برترین برند­های لوکس جهان می­باشد، بنابراین مدل­ های مختلفی از این برند را در ادامه توضیح خواهیم داد. این ساعت جهانی بسیار نادر پتک فیلیپ، تنها یکی از 4 ساعت موجود در این سبک می ­باشد، درواقع فقط دو نسخه از این ساعت در حراج مزایده قرار گرفته­ است.

این ساعت زیبا­ یکی از ساعت های رزگلد با صفحه ای ظریف می­ باشد که با طراحی گیلوش ساخته شده است و یکی از اولین ساخته های پتک فیلیپ است که دارای دو پیچ تنظیم می باشد که با چرخاندن پیچ اول زمان ساعت تنظیم می­شود و پیچ دوم برای تنظیم شهر می­باشد. جالب است بدانید که این ساعت را می­توان برای 24 شهر تنظیم کرد.

نگاه کلی

تاریخ ساخت: 1954

اندازه صفحه: 36 میلی متر

متریال:  طلای صورتی 18 عیار

تنظیم: دستی

تاریخ مزایده: 6 نوامبر 2020

نام مزایده: فیلیپس

مکان مزایده: Geneva

15. ساعت جهانی پلاتینیومی پتک فیلیپ (مدل 1415):5.8 میلیون دلار

Patek Philippe Platinum World Time Ref. 1415

این ساعت بعد از فروش در حراج آنتی کروم در ژنو در سال 2002 رکورد گران ترین ساعت های جهان در آن زمان شکست اما امروزه دیگر لقب گران ترین ساعت های دنیا را ندارد؛ با این وجود این شاهکار تنها ساعت پلاتینی پتک فیلیپ مدل 1415 در جهان شمرده می­شود. این ساعت فوق العاده با وجود تک رنگ بودن جلوه بسیار زیبایی دارد.

نگاه کلی

تاریخ ساخت: 1939

اندازه صفحه: 31 میلی متر

متریال: پلاتین

تنظیم: دستی

تاریخ مزایده: 13 آپریل 2002

نام مزایده: آنتی کروم

مکان مزایده: ژنو

14. ساعت رولکس دیتونا تک شاخ (مدل 6265): 6.1 میلیون دلار

Rolex Daytona Unicorn Ref. 6265

دومین ساعت گران قیمت رولکس که در عموم به فروش رسیده است ساعت رولکس دیتونا می باشد، همچنین این ساعت زیبا وقتی اولین بار در سال 2013 معرفی شد موج عظیمی ایجاد کرد. قرار بر این بوده که دیتونا یک ساعت ورزشی باشد بنابراین در ساخت این ساعت از طلای سفید استفاده شده است. این ساعت رولکس با لقب یکی از گران ترین ساعت های جهان در سال 1970 تولید شده است و امروزه در کنار یک دستبند لوکس از جنس طلای سفید عرضه می­شود. طراحی­ که زیبایی آن را دو چندان کرده است صفحه مشکی آن در کنار بند طلای سفید است.

نگاه کلی

تاریخ ساخت: 1970

اندازه صفحه: 37 میلی متر

متریال: طلای سفید

تنظیم: دستی

تاریخ مزایده: 12 می 2018

نام مزایده: فیلیپس

مکان مزایده: ژنو

13. ساعت تیتانیومی پتک فیلیپ (مدل 5208T-010): 6.6 میلیون دلار

Patek Philippe Titanium Ref. 5208T-010

بسیاری از گران ترین ساعت های جهان مانند این ساعت پتک فیلیپ یک­بار مصرف و یا بسیار کمیاب هستند. این ساعت اولین و تنها نسخه تیتانیومی از مدل 5208T می­باشد. این برند بسیار کم از تیتانیوم در طراحی های خود استفاده می­کند و همین ویژگی این ساعت نظر میلیونرها را به خود جلب کرده است. از دیگر ویژگی­ های این ساعت می توان به کرنوگراف و یک تقویم اشاره کرد.

نگاه کلی

تاریخ ساخت: 2017

اندازه صفحه: 42 میلی متر

متریال: تیتانیوم

تنظیم: اتوماتیک

تاریخ مزایده: 11 نوامبر 2017

نام مزایده: کریستیز

مکان مزایده: ژنو

12. ساعت کرنوگراف طلایی پتک فیلیپ (مدل 1527): 6.8 میلیون دلار

Patek Philippe Gold Chronograph Ref. 1527

این مهندسی جذاب پتک فیلیپ در اولین رونمایی خود در سال 1940 سر و صدای زیادی به پا کرد و طراحی انحصاری آن جذابیتش را چند برابر کرده است. این ساعت مدل 1527 می­باشد که دارای یک کرنوگراف با فاز­های ماه و روز است و در ساخت آن از 23 جواهر استفاده شده است. همچنین سگک آن از طلای 18 عیار ساخته شده و از گران ترین ساعت های جهان در زمان خود شناخته می شود.

نگاه کلی

تاریخ ساخت: 1943

اندازه صفحه: 37.6 میلی متر

متریال: طلای 18 عیار

تنظیم: مکانیکی

تاریخ مزایده: 10 می 2010

نام مزایده: کریستیز

مکان مزایده: ژنو

11. ساعت جهانی دو تاج پتک فیلیپ (مدل 2523): 7.7 میلیون دلار

Patek Philippe Two-Crown Worldtime Ref. 2523

اولین ویژگی این ساعت که نظر همه را به خود جلب می کند صفحه ­ی افسانه­ ای آن است که نقشه­ ی اوراسیا روی آن نمایش داده می­شود. دلیل اینکه این ساعت یکی از گران ترین ساعت های جهان شناخته شده است می­تواند قابلیت نمایش زمان 41 شهر و یا تاج دوگانه آن باشد.

نگاه کلی

تاریخ ساخت: 1953

اندازه صفحه: 36  میلی متر

متریال: طلای زرد 18 عیار

تنظیم: دستی

تاریخ مزایده: 8 می 2021

نام مزایده: فیلیپس

مکان مزایده: ژنو

10. ساعت استیل ضدزنگ پتک فیلیپ (مدل 5016A-010): 7.9 میلیون دلار

Patek Philippe Stainless Steel Ref. 5016A-010

این ساعت مچی پتک فیلیپ که بر اساس مدل 5016 ساخته شده است که در عین پیچیده بودن، فوق العاده عالی است. در حال حاضر این ساعت بسیار کمیاب است و به همین دلیل نظرها را به خود جلب کرده است. این ساعت دارای دقیقه شمار و تقویم دائمی با تاریخ عقب­ گرد است و همچنین صفحه­ ی آبی رنگی که از مینای Grand-Feu ساخته شده است که در قاب 36.8 میلی متری قرار دارد.

نگاه کلی

تاریخ ساخت: 2015

اندازه صفحه: 36.8  میلی متر

متریال: استیل ضد زنگ

تنظیم: دستی

تاریخ مزایده: 7 نوامبر 2015

نام مزایده: فیلیپس

مکان مزایده: ژنو