رایانهکسب و کار ایرانی

چگونه از کد دیجیتالی در PSN استفاده کنیم؟

آموزش ساخت حساب کاربری PSN + ویدیو

ساخت حساب کاربری (اکانت) PSN، یکی از نیازهای اولیه خریداران کنسول پلی استیشن به شمار می رود و با وارد شدن به شبکه پلی استیشن یا همان Playstation Network، می توانید از امکانات آن استفاده کنید. مراحل ثبت نام در شبکه PSN بسیار ساده است و زمان زیادی از شما نمی گیرد، اما با توجه به عدم انتشار رسمی کنسول های پلی استیشن در کشورمان به وسیله سونی، ساخت حساب کاربری PSN باید با وارد کردن مشخصات پستی کشوری دیگر انجام شود که این موضوع می تواند کمی کاربران را در هنگام ثبت نام به دردسر بیاندازد. ما سعی کردیم آموزشی بسیار ساده را به شما ارایه دهیم تا بدون هیچ مشکلی اکانت PSN خود را ایجاد کنید. در ادامه می توانید در قالب ویدیوی آموزشی مراحل ثبت نام را انجام دهید:

PlayStation | خرید گیفت کارت پلی استیشن

باری دیگر مراحل ثبت  نام را به صورت متنی دنبال می کنیم:

– ابتدا در صفحه انتخاب کاربر (User) گزینه New User را انتخاب کنید:

– در مرحله بعد گزینه Create a User را انتخاب کنید:

– در صفحه Sign in to Playstation Network دکمه New to Playstation Network? Create an Accont را بزنید:

– در اولین مرحله ساخت حساب کاربری PSN باید کشور را انتخاب کنید. انتخاب کشور اهمیت زیادی دارد. بطور مثال اگر اکانت کشور آمریکا را بسازید، مجبور به خرید گیفت  کارت های مخصوص کشور آمریکا هستید. یا اگر قصد استفاده از DLCهای بازی های مختلف را دارید، حتما باید بازی های ریجن 1 یا All را برای حساب کاربری آمریکا خریداری کنید. برای  آشنایی کامل با ریجن های پلی استیشن، مقاله Pspro در این رابطه را مطالعه کنید.  در همین مرحله و پس از انتخاب کشور آمریکا، زبان انگلیسی را انتخاب کنید و سپس تاریخ تولدتان را وارد کنید. اگر کمتر از 18 سال سن دارید، نمی توانید ثبت نام را انجام دهید و باید تاریخ مناسبی را انتخاب کنید:

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت هدیه است که می توانید به عنوان یک هدیه به دوستان، خانواده تان و هر آنکه طرفدار پلی استیشن است، بدهید. با کمک این گیفت کارت بازی، آن ها قادر به خرید و دانلود آیتم های اضافی بازی ، افزونه ها و محتواهای دیگر برای کنسول پلی استیشن خود هستند. با خرید گیفت کارت پلی استیشن، شما مبلغ مشخصی را پرداخت کرده و کارت را به دریافت کننده هدیه می دهید.

گیفت کارت پلی استیشن به عنوان یک هدیه محبوب برای افرادی است که به بازی های ویدیویی علاقه دارند و از کنسول پلی استیشن خود استفاده می کنند. در این بخش نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، مزایای این محصول و دیگر موضوعات مرتبط با آن را مورد بررسی قرار می دهیم؛ همراه ما باشید. قبل از تهیه این محصول لازم است تا راهنمای استفاده از گیفت کارت PlayStation را به طور کامل بدانید.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

همان طور که گفتیم، گیفت کارت پلی استیشن به عنوان یک کارت هدیه دیجیتالی برای خرید آیتم دیجیتالی از فروشگاه پلی استیشن مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از بررسی نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، به بررسی انواع گیفت کارت پلی استیشن می پردازیم. گیفت کارت پلی استیشن با ارزش 10 دلار.  گیفت کارت پلی استیشن با ارزش 25 دلار. گیفت کارت پلی استیشن با ارزش 50 دلار. گیفت کارت پلی استیشن با ارزش 100 دلار.

در ضمن، می توانید گیفت کارت پلی استیشن را در فروشگاه های آنلاین و فیزیکی خریداری کنید. در صورتی که به تازگی وارد دنیای بازی شده اید و اولین بار است گیفت کارت بازی تهیه کرده اید؛ حتما در ادامه با راهنمای استفاده از گیفت کارت PlayStation همراه ما باشید. مزایای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن استفاده از گیفت کارت پلی استیشن مزایا و فواید  بسیاری را برای طرفداران این محصول دارد که شامل موارد زیر می شود:

ریجن گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

ریجن (Region) در واقع محدوده جغرافیایی است که کنسول های بازی، مانند پلی استیشن، به آن مرتبط می شوند. برای مثال، اگر شما یک کنسول پلی استیشن خریداری کرده اید ولی در کشور ژاپن زندگی می کنید، کنسول شما به منظور اتصال به سرورهای پلی استیشن باید با ریجن ژاپن همخوانی داشته باشد.این موضوع باعث شده تا قبل از آشنایی با نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، به بررسی ریجن آن بپردازید؛ بنابراین، برای خرید گیفت کارت پلی استیشن باید ابتدا مطمئن شوید که ریجن آن با ریجن کنسول پلی استیشن شما مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید: انواع اشتراک های پلی استیشن پلاس را بشناسید چگونه ریجن پلتفرم گیفت کارت پلی استیشن را متوجه شویم؟ یکی از موضوعاتی که ذهن افراد را زمان نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن درگیر می کند، این است که چطور متوجه ریجن گیفت کارت شویم؟ اگرچه زمان خرید از پلتفرم وال پی، می توانید کشور انتخابی را متوجه شوید؛ اما راه های دیگری نیز برای پی بردن ریجن وجود دارد. در این بخش از آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، به این مورد می پردازیم.

در ابتدا وارد آدرس https://www.playstation.com شوید. پس از ورود، روی گزینه Sign In که در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید. ورود به اکانت پلی استیشن پس از کلیک، کادری که اطلاعات اکانت را دارد، نمایش داده می شود. دقت داشته باشید که در این مرحله اطلاعات را درست وارد کنید. سپس روی  گزینه I’m not a robot و در آخر روی Sign In کلیک کنید.

اطلاعات حساب کاربری پلی استیشن حال پس از ورود به اکانت روی منوی Store رفته و از منوی باز شده گزینه Shop Now را کلیک کنید. خرید از پلی استیشن پس از ورود به PlayStation STORE اطلاعات حساب کاربری نوشته که بعد از کلیک روی آن حساب کاربری باز می شود. سپس روی Account Settings کلیک کنید. تنظیمات حساب کاربری پلی استیشن پس از ورود به Account Settings  در بخش سمت چپ، تنظیمات اکانت قابل مشاهده است. روی گزینه Account Details کلیک کرده و با اسکرول به سمت پایین بخش Location را مشاهده می کنید.

ریجن کنسول پلی استیشن

افرادی که قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را دارند، باید ابتدا از ریجن کنسول خود مطمئن شوند؛ چراکه گیفت کارت  خریداری شده قابل بازگشت نیست. این مورد به اهمیت مطالعه آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن قبل از تهیه آن افزوده است. همانطور که در مقاله آموزش ساخت اکانت پلی استیشن براتون گفتیم، برای استفاده از تمامی امکانات کنسول پلی استیشن خود اعم از دانلود بازی های رایگان و پولی، آپدیت فریمور کنسول PS4 و همچنین انجام بازی های مورد علاقتون به صورت آنلاین باید یک حساب کاربری یا اکانت پلی استیشن (PSN) بسازید. بعد از ساخت اکانت،

یکی از مشکلاتی که برای پرداخت در پلی استیشن استور یا فروشگاه پلی استیشن داریم این است که به صورت مستقیم نمیتونیم پرداخت های ارزی رو انجام بدیم و بازی های مورد علاقمون رو خریداری کنیم، بنابراین اولین و آخرین راهکاری که برای دارندگان کنسول دوست داشتنی پلی استیشن 4 وجود دارد، خرید گیفت کارت پلی استیشن به مبلغ مورد نیاز و شارژ حساب کاربری یا اکانت پلی استیشن و سپس خرید از فروشگاه پلی استیشن است. پس با گیم پاس در ادامه این مقاله همراه باشید تا شیوه شارژ اکانت پلی استیشن خود با استفاده از گیفت کارت را بیاموزید.

پلی استیشن هر ساله پروموشن هایی برای دادن تخفیف بر روی بازی ها در فروشگاه خود به کاربران دارد و کاربران می توانند با قیمتی مناسب تر به خرید بازی های مورد علاقه خود بپردازند، همچنین خارج از برنامه های تخفیفی فروشگاه پلی استیشن برای خرید بازی ps5 دیجیتال به صورت دیجیتال نیز کاربران می بایست مبلغ بازی را در پلی استیشن استور انجام داده و سپس این خرید برای ما در ایران به صورت مستقیم یا بهتره بگیم که با پرداخت مستقیم امکان پذیر نیست، در نتیجه می بایست از گیفت کارت های پلی استیشن برای شارژ پولی اکانت پلی استیشن خود استفاده کنیم و سپس فرایند خرید را انجام دهیم.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.