رایانهکسب و کار ایرانی

بهترین لپتاپ گیمینگ تا 50 میلیون

در این مطلب به سراغ بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 50 میلیون خواهیم رفت و جذاب ترین گزینه ها برای خرید را به شما معرفی می کنیم. لپ تاپ های این لیست به لطف سخت افزار خوب، نه تنها برای بازی کردن بلکه برای فعالیت های سنگین مانند پروژه های 3D، ویرایش عکس و ویدئو و پردازش های سنگین تر نیز مناسب خواهند بود.

نوت بوک های مخصوص بازی را با تخفیف از فروشگاه اینترنتی تهیه کنید:

بهترین لپ تاپ گیمینگ زیر 50 میلیون کدام است؟

توجه داشته باشید که تلاش کرده ایم لپ تاپ های موجود در لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده باشند و این یعنی اولین لپ تاپ گران ترین لپ تاپ لیست خواهد بود. همچنین باید یادآور شویم که محصولات انتهای لیست لپ تاپ های گیمینگ با حدود قیمت 40 میلیون تومان هستند. خرید سیستم گیمینگ یک کار خاص و مهم است.

بهترین لپ تاپ تا ۵۰ میلیون ۱۴۰۲ | بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 10 میلیون

در اجرای بازی ها پردازنده گرافیکی RTX 4050 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 دست به کار می شود. این پردازنده در کنار CPU خوب و البته 16 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 5200 مگاهرتز می تواند به خوبی از پس بازی های مختلف در رزولوشن FHD بربیاید. ناگفته نماند که شما در این لپ تاپ به 512 گیگابایت حافظه SSD دسترسی خواهید داشت و همچنین می توانید رم را تا 32 گیگابایت ارتقاء دهید.

لپ تاپ اچ پی مدل Victus 15 i7 13620H

اچ پی یکی از برترین سازگان لپ تاپ ها در جهان است و در زمینه تولید مدل های گمینگ نیز فعالیت گسترده ای دارد. این لپ تاپ یک نمایشگر 15.6 اینچی مات از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD دارد و از نرخ نوسازی 144 هرتزی پشتیبانی می کند. پردازنده مرکزی یا همان CPU در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ Intel Core i7 13620H با فرکانس 3.6 تا 4.9 گیگاهرتز است. این پردازنده بسیار قدرتمند است و جزو جدیدترین مدل های اینتل به حساب می آید.

این CPU با پردازنده گرافیک GEFORCE RTX 3050 با حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی از نوع GDDR6 همراه می شود. در کنار این سخت افزار 512 گیگابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 قرار گرفته و حافظه کش این محصول نیز 24 مگابایت است.

قدرت سخت افزاری این لپ تاپ بسیار خوب است و شما برای بازی کردن و ادیت فیلم و کارهای گرافیکی به خوبی می توانید به روی آن حساب باز کنید. را می توانید از طریق لینک مشاهده کنید. با خرید سیستم گیمینگ لذت زیادی خواهید برد.

لپ تاپ ام اس آی مدل GF63 Thin 12UCX

حافظه رم با ظرفیت 16 گیگابایت از نوع DDR4 و 1 ترابایت SSD این مجموعه را کامل می کنند. شما می توانید رم را تا 32 گیگابایت افزایش دهید. مجموعه سخت افزار این لپ تاپ خوب است ولی به طور کلی در این بازه قیمتی می توانید مدل هایی با پردازنده گرافیکی قوی تر نیز خریداری کنید.

به طور حتم یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون را می توانیم همین مدل از بدانیم. این لپ تاپ وزنی نزدیک به 2.25 کیلوگرم دارد و از پردازنده مرکزی اینتل Core i5 11320H استفاده می کند. در کنار این پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیک GTX 1650 با حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی از نوع GDDR6 قرار گرفته است. در کنار این سخت افزار، 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه SSD دیده می شود.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه های مختلف:

برای کامل شدن بخش سخت افزار 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5 و 1 ترابایت SSD مورد استفاده قرار گرفته و همه این ها در کنار هم باعث می شود تا سخت افزار این دستگاه را به نسبت قیمت بسیار خوب ارزیابی کنیم.

به واقع حضور 1 ترابایت SSD و 32 گیگابایت رم DDR5 در کنار پردازنده گرافیکی 3050 در این بازه قیمتی یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید. برای این که این لپ تاپ بتواند محتوا را نیز با کیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد از یک پنل 15.6 اینچی از نوع IPS LCD استفاده می کند. این نمایشگر رزولوشن FHD دارد و از نرخ نوسازی 144 هرتزی استفاده می کند.

سوالات متداول:

عمر مفید لپ تاپ گیمینگ چقدر است؟ پاسخ به این سوال تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما هنگام خرید لپ تاپ چقدر برای آن هزینه کرده باشید. در واقع هرچقدر لپ تاپ گیمینگ گران قیمت تری خریداری کنید طبیعتا دیرتر به تعویض آن نیاز پیدا خواهید کرد.

به طور کلی اما می توان طول عمر متوسط لپ تاپ های گیمینگ میانرده را 3 الی 4 سال و طول عمر لپ تاپ های گیمینگ بالارده را 4 تا 6 سال در نظر گرفت. البته این بازه زمانی تنها به پولی که برای لپ تاپ هزینه کرده اید بستگی ندارد و عامل مهم دیگر این است که تا چه حد از لپ تاپ مراقبت کنید.

لپ تاپ گیمینگ چیست؟ لپ تاپ گیمینگ دسته ای خاص از لپ تاپ های هر شرکتی است که مخصوص بازی کردن تولید می شود، اما این گفته دقیقا چه مفهومی دارد؟ این یعنی تمرکز اصلی شرکت سازنده در ساخت لپ تاپ های گیمینگ اجرای بازی ها است و این یعنی سخت افزار این لپ تاپ ها اهمیت دو چندانی پیدا می کند.

لپ تاپ های گیمینگ طراحی های متفاوتی نسبت به لپ تاپ های معمول دارد و در واقع عموم این لپ تاپ ها ظریف ساخته نمی شود. در طراحی لپ تاپ های گیمینگ از نور پردازی RGB استفاده می شود که یکی از تفاوت لپ تاپ گیمینگ و معمولی است.