عمومیکسب و کار ایرانی

نحوه تشخیص تاریخ انقضا عطر

آیا عطر  هم تاریخ انقضا دارد؟ آیا عطر محصولی فاسد شدنی است؟ چگونه بدانم عطر قدیمی­ ام هنوز قابل مصرف است؟ اگر شما هم از علاقه­ مندان به عطر و ادکلن هستید و یا تعداد زیادی شیشه عطر بر روی میز آرایش اتاقتان قرار دارد، حتما به دفعات با اینگونه سوالات مواجه شده ­اید. در این مقاله قصد داریم به بررسی تاریخ انقضای عطر و ادکلن و نحوه تشخیص عطر فاسد شده بپردازیم. پس با ما همراه باشید تا پاسخ پرسش­ های خود را بدانید.

آیا عطر تاریخ انقضا دارد | ادکلن تاریخ گذشته نی نی سایت

پس چگونه از عطرها نگهداری کنیم؟

پاسخ: آنها باید با درپوش بسته و دور از نور و گرما نگهداری شوند تا در حد امکان از تغییر رنگ نت ها جلوگیری شود. با این حال، من می دانم که بسیاری از کلکسیونرها و مشتاقان پرفیوم به دنبال رایحه شیرین ملایمی هستند که فقط از عطرهای قدیمی ( کلاسیک) که طی دهه ها قدیمی شده اند استشمام می شود. این کار مانند پخت استیک های گوشت گاو یا می کهنه کار می کند. همچنین برخی از کلکسیونرها هستند که مواد پیشرفته و تصفیه شده را ترجیح می دهند که فقط در نسخه اولیه عطرهای خاص یافت می شود. به دلیل افزایش هزینه ها و یا کمبود منابع (مانند مشک) نسخه معاصر ممکن است از مواد کم درجه یا مواد مصنوعی بیشتری نسبت به قبل استفاده کند.

اما اگر بخواهم مقداری عطر را برای یک روز خاص نگهداری کنم؟ خرید ادکلن میلانو مردانه برای استفاده و لذت بردن است. اگر برای مدت طولانی کنار گذاشته شود، ممکن است خراب و منقضی شود و کاملاً غیرقابل دسترسی شود. از عطر به طور مکرر در موارد خاص و همچنین روزهای عادی استفاده کنید. هنگامی که به انتهای بطری مورد علاقه خود می رسید، ترکیب چند قطره آخر در لوسیون بدون عطر می تواند به انتقال نسخه ضعیف تر رایحه به محیط جدید کمک کند. خبر خوب این است که جهان بی پایانی از رایحه های جدید و ابتکاری برای کشف وجود دارد. از عطر موجود در آن لذت ببرید و عطرهای جدید را به محض ورود به آغوش بگیرید.  شما می توانید این عطر و هزاران محصول آرایشی بهداشتی و عطرادکلن را در کوتاه ترین زمان ممکن از خریداری فرمایید.

چگونه بفهمیم عطر تقلبی است؟ اگر می خواهید بدانید چگونه عطر تقلبی را تشخیص دهید، پس توجه داشته باشید که بررسی های اصالت کالا را برای بررسی عطر اصلی در مقابل تقلبی باید انجام دهید. حتما، بررسی بارکد عطر اصلی، بررسی شماره سریال و بررسی بطری و بسته بندی را انجام دهید. رنگ و بوی آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید. همچنین دقت کنید بسته بندی داخلی پرفیوم به خوبی رعایت شده باشد. اگر داخل جعبه چسب زیادی وجود داشته باشد، احتمالاً عطر تقلبی دارید. ماندگاری پرفیوم چقدر است؟ معمولا ماندگاری یک پرفیوم 2 تا 5 سال است. مدت زمان دقیق ماندگاری پرفیوم به ترکیب شیمیایی آن بستگی دارد. برای به حداکثر رساندن مدت زمان، باید آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

چگونه بارکد اصالت عطر را بررسی کنیم؟ بررسی بارکد عطر اصل اولین کاری است که پس از خرید یک ادکلن زنانه میلانو elegant باید انجام دهید. بسته بندی جعبه آن را بررسی کنید. شما باید بتوانید بارکد آن را ببینید. عطرهای تقلبی معمولاً بارکد ندارند. علاوه بر این، عطرهای اصلی دارای شماره سریال هستند که هم روی بطری و هم روی جعبه آن موجود است. عطرهای تقلبی ممکن است هم روی جعبه و روی بطری شماره سریال نداشته باشند. در نتیجه بررسی بارکد به همراه بررسی شماره سریال اولین کاری است که پس از خرید یک عطر جدید باید انجام دهید.

تشخیص اصل بودن ادکلن از روی بارکد! بعید است که ادکلن تقلبی دارای بارکد و شماره سریال باشد که هم در بالای جعبه و هم در داخل بطری وجود داشته باشد. همچنین، باید مطمئن شوید که بارکد یا شماره سریال چسبانده نشده باشد، بلکه به طور طبیعی روی جلد بطری چاپ شده باشد. علاوه بر بارکد، باید به طراحی، رایحه و بسته بندی بطری شیشه ای نیز توجه ویژه ای داشت، زیرا این موارد می توانند به شناسایی آساآیا تاریخ انقضا دارد؟ در رابطه با تاریخ انقضا عطر چه می دانید؟ بسیاری از کسانی که به عطر و ادکلن علاقه دارند،

اغلب به این نکته اهمیت نمی دهند که این محصولات مانند هر محصول دیگر دارای تاریخ انقضا هستند و استفاده از آن ها در صورت گذشتن تاریخ می تواند برای افراد بسیار خطرناک باشد. اگر می خواهید شناخت بهتری از عطرها پیدا کنید و با دانش بیشتری آن ها را خریداری کنید، این مقاله را از دست ندهید. در این جا به اشاره می کنیم که شاید در جاهای دیگر به آن ها اشاره ای نشود. تاریخ انقضا عطر و ادکلن میلانو چقدر است و چطور آن را تشخیص دهیم؟ هر عطری تاریخ انقضا دارد که باید بدانید عطر تاریخ مصرف گذشته را تشخیص دهید. در این قسمت به آن ها به شکل مفصل اشاره خواهیم کرد.

روش های مختلف تشخیص تاریخ انقضای عطر و ادکلون تشخیص تاریخ انقضا عطر از طریق بو یکی از بهترین و راحت ترین شیوه های تشخیص عطر تاریخ مصرف گذشته  بو کردن آن است. برای این کار باید بدانید که در عطر شما آیا از روغن گیاهی استفاده شده است یا خیر. روغن گیاهی ارگانیک مستعد این است که پس از مدتی طولانی منقضی شود که در این صورت بوی عطر دیگر مشابه بوی اولیه خود نخواهد بود.
عطرهایی که در ترکیبات آن ها از روغن های گیاهی معطر استفاده نشده باشد، معمولا تا سال ها سالم می ماند و لازم نیست که نگران گذشتن تاریخ انقضا عطر باشید. معمولا یکی از نشانه های گذشتن تاریخ مصرف عطر ایجاد بوی سرکه است. یکی دیگر از نشانه ها تغییر تراکم عطر است. نکته مهم این است که شما این بو را با رایحه اولیه آن مقایسه کنید. تشخیص از طریق ظاهر عطر عطرها معمولا کاملا بی رنگ نیستند و توجه به رنگ  آن ها یکی دیگر از راه هایی است که از طریق آن می توانید منقضی شدن تاریخ آن را تشخیص دهید. معمولا رنگ در چنین حالتی شفافیت روزهای اول خود را از دست می دهد. تشخیص از طریق اطلاعات چاپ شده روی بسته بندی ادکلون

گاهی عطری که خریداری می کنید اطلاعاتی از جمله تاریخ انقضا عطر را در خود گنجانده است. برای مثال تاریخ انقضای اسپری رکسونا روی این محصول ذکر شده است. البته تمام عطرها و اسپر ی ها این مشخصه را ندارند و حتی در صورت دانستن تاریخ انقضا نیز ممکن است به خاطر نگه داری نامناسب از آن عطر زودتر از آن تاریخ فاسد و غیرقابل استفاده شود. در مواردی نیز می بینید که پشت بسته عطر بارکدی حک شده است. با چک کردن بارکد عطر می توانید به راحتی دریابید که تاریخ انقضا عطر فرارسیده است یا نه. روی بسته بندی چنین عطرهایی تشخیص تاریخ تولید عطر نیز کار راحتی است، چون روی آن ذکر شده است.

عوارض ادکلن تاریخ مصرف گذشته چیست؟ عوارض اسپری تاریخ گذشته یا ادکلن هایی که تاریخ آن ها به پایان رسیده است، معمولا منجر به مرگ یا اتفاقات ناگوار نمی شود، اما عوارضی مانند را ممکن است برای افراد به وجود بیاورد. گاهی استنشاق بوی چنین عطرهایی آزاردهنده نیز خواهد بود. واکنش ها به چنین عطرهایی در افراد متفاوت است.

چگونه عمر عطر خود را افزایش دهیم؟ بیشتر از اینکه باید نگران تاریخ انقضا عطر خود باشید، باید بدانید که چطور به درستی از آن مراقبت کنید که سالم باقی بماند. این قضیه بسیار مهم تر است، چون اگر مراقبت درستی از عطر به عمل نیاورید، زودتر از آنچه که فکرش را می کنید، مجبور خواهید بود که عطر خود را دور بیندازید. از نور دوری کنید نور یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که سبب می شود عطر بسیار زودتر منقضی شود. هم نور طبیعی و هم نور مصنوعی هر دو منجر به فاسد شدن عطر می شوند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید آن ها را جلوی چشم و نور بگذارید که جلوه بهتری پیدا کنند، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با این کار در حقیقت دارید عمر عطر خود را کاهش می دهید. نور اکسید  شدن را تسریع می کند. می توانید آن ها را درکمد یا درون جعبه نگه داری کنید. از گرما دوری کنید عامل بعدی که فاسد شدن عطر را تسریع می کند، گرما است. گرما ترکیبات عطر را تجزیه می کند و ساختار آن ها را تغییر می دهد. آن ها را در محیط های خنک نگه داری کنید. نگه داری از عطر در یخچال گزینه خوبی به نظر می  رسد. عطر را کامل استفاده کنید عطر را سریعتر استفاده کنید، چراکه در این صورت نصف آن پر از هوا می شود و همین اکسیژن سبب می شود که عطر باقی مانده شود.

از رطوبت دوری کنید رطوبت نیز سبب فاسد شدن عطر می شود. به همین دلیل است که از شما خواسته می شود که عطر را در محلی خنک نگه داری کنید. همینطور هیچ وقت سر عطر و ادکلن را باز نگذارید. همینطور از آن ها در مکان های مرطوب مانند حمام نگه داری نکنید. عطر را تکان ندهید عده ای از سر عادت ترجیح می دهند که پیش از استفاده از عطر آن را تکان دهند. این کار تاثیر مثبتی روی عطر نخواهد گذاشت.به طور مفید عطرها چه مدت عمر می کنند؟بد نیست که در این قسمت با عمر مفید عطرها نیز آشنا شوید. عمر این محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد. معمولا عطرهای گران قیمت کیفیت بهتر و عمر بیشتری نیز دارند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.