حفاظ استیل: نکات مهمی که قبل از خرید باید بدانید!

اولین کاری که برای افزایش امنیت ساختمان های اداری و غیر اداری به ذهن اکثرمان می رسد، استفاده از حفاظ یا نرده هایی است که می توانند خطر سقوط یا حتی سرقت و دزدی را به طور چشمگیری کاهش دهند. در این میان، انواع حفاظ ها برای افزایش ایمنی ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که از بهترین آنها، حفاظ استیل می باشد. حفاظ های استیل که به دلیل مقاومت و استحکام بالا برای افزایش امنیت بانک ها نیز بسیار مناسب هستند، به عنوان حفاظ بانکی هم شناخته می شوند. از دیگر مزیت های قابل توجه حفاظ استیل این است که به راحتی تمیز می شوند و حتی در صورت برخورد ضربه یا فشار، مقاومت خود را حفظ می کنند.

استیل | حفاظ استیل

دقت داشته باشید که در اجرا و نصب این حفاظ ها، کیفیت بالا و قابلیت نصب در زمانی کوتاه بسیار حائز اهمیت است؛ از این رو، خرید حفاظ های استیل از شرکتی باسابقه در این حوزه را اولویت خود قرار دهید. آریس نرده به عنوان یکی برترین عرضه کنندگان نرده ها و حفاظ های استیل بانکی در کنار شماست تا با تضمین کیفیت، افزایش ایمنی و حتی زیبایی ساختمان را ضمانت کند.

حفاظ استیل؛ سازه ای برای تضمین ایمنی ساختمان ها

حفاظ استیل سازه ای است که از جنس استیل مقاوم با آلیاژ 304 تولید می شود. این نوع حفاظ معمولا در محیط هایی که نیاز به مقاومت در برابر زنگ زدگی و عوامل محیطی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. چرا؟ با خرید حفاظ بانکی از آریس نرده این اطمینان را به شما می دهیم که حفاظ ها از ویژگی های قابل توجهی از جمله موارد زیر برخوردار باشند:

  • مقاومت در برابر زنگ زدگی: استیل ضد زنگ آلیاژ 304 دارای مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی است که این حفاظ را مناسب برای استفاده در شرایط محیطی مرطوب و معرض آب و هوایی می سازد.
  • افزایش امنیت: حفاظ استیل به عنوان یک باریکاد فیزیکی عمل می کند و می تواند از ورود غیرمجاز به مکان های مختلف مانند بالکن ها، پنجره ها و درب ها جلوگیری کند. این امنیت مخصوصاً در مکان هایی با ریسک سرقت بالا یا در طبقات بالای ساختمان ها حائز اهمیت است.
  • حفاظت از سقوط اجسام و افراد: حفاظ استیل همچنین می تواند از پرت شدن وسایل و یا افراد از بالکن ها و پشت پنجره ها جلوگیری کند که این امر به ویژه در طبقات بالا مهم است.
  • مقاومت فیزیکی: حفاظ های استیل معمولاً با ضخامت مناسبی تولید می شود و می تواند مقاومت فیزیکی خوبی در برابر فشار، ضربه، و تلاش برای تخریب داشته باشد.
  • طراحی مدرن: این نوع حفاظ با طراحی زیبا و به روزی که دارد، به زیبایی فضا اضافه می کند و می تواند با دیگر اجزای دکور ساختمان ترکیب شود.

حفاظ استیل در دو نوع امنیتی و دیوارکوب عرضه می شود که کاربرد هر یک به نیاز سازه و محیط مورد نظر بستگی دارد. حفاظت امنیتی معمولا برای جلوگیری از ورود غیرمجاز به مکان ها به ویژه بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که حفاظت دیوارکوب به عنوان محافظتی برای جلوگیری از سقوط از ارتفاع به کار می رود.

حفاظ استیل بهتر است یا آهنی؟ کدام حفاظ را بخریم؟

سوال خیلی از مشتریان ما این است که بین حفاظ آهنی و استیل، خرید کدام یک از اینها بهتر است؟ اول از همه باید به ویژگی های هر یک از این حفاظ ها و نیاز خود نگاه کنید. علی رغم اینکه حفاظ آهنی ممکن است بسیار مقاوم به نظر برسد، در مقال حفاظ بانکی از امکانات و مزایای کمتری برخوردار است؛ بنابراین، اگر به دنبال خرید یک حفاظ امنیتی مناسب هستید، بدون شک، حفاظ استیل گزینه ایده آل تری است.

چرا؟ حفاظ های استیل علاوه بر اینکه امنیت ورودی منازل، پنجره ها و بانک ها را فراهم می کنند، از جنس استیل ضدزنگ می باشند. ضد خش بودن این حفاظ ها در کنار قابلیت طراحی مطابق با سلیقه مشتری و متناسب با طراحی ساختمان های مدرن، از دیگر مزایای حفاظ های استیل نسبت به حفاظ آهنی هستند. برخلاف حفاظ آهنی، این حفاظ در دو رنگ طلایی و استیل به عرضه می رسد و با توجه به تنوع بالایی که در نرده استیل ما در آریس نرده وجود دارد، می توانید هر مدلی که می خواهید اعم از نرده استیل 201 یا نرده استیل 304 را خریداری نمایید. نصب حفاظ های استیل هم بسیار راحت است و تیم حرفه ای ما در کوتاه ترین زمان ممکن و با نهایت دقت، فرایند اجرای حفاظ بانکی را به انجام خواهند رساند.

قیمت حفاظ استیل بانکی

در هنگام خرید حفاظ های استیل، قیمت  گذاری یکی از مهمترین عواملی است که مورد توجه قرار می گیرد. قیمت حفاظ استیل براساس متراژ سفارش و نوع کاربری حفاظ متفاوت است. گروه آریس نرده، با استفاده از استیل مرغوب و درجه یک، تلاش کرده است تا مناسب ترین قیمت حفاظ بانکی را به مشتریان خود ارائه دهد.

نحوه محاسبه قیمت گذاری این حفاظ‎ها در آریس نرده تحت تاثیر عوامل متعددی است که عبارتند از:

  • متراژ سفارش: هرچه متراژ سفارش حفاظ استیل بیشتر باشد، قیمت آن کاهش می یابد.
  • نوع حفاظ: قیمت حفاظ بانکی با توجه به داشتن فرم یا نداشتن آن متفاوت است. حفاظ های استیل بالکن اگر به صورت حصاری اجرا شوند، نسبت به مدل شیشه  خور ارزان تر هستند. همچنین، قیمت حفاظ پنجره، در صورت داشتن لت های متحرک به علاوه حفاظ پنجره ثابت، گران‎تر خواهد بود.
  • متر مربع فضای محصور شده: اساس قیمت حفاظ استیل، متر مربع فضای محصور شده در بالکن و پنجره است.

با توجه به این موارد، می توان به روشنی قیمت حفاظ استیل را تعیین کرد؛ کافی است اطلاعات مورد نیاز را برای استعلام قیمت حفاظ در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا قیمت نهایی خرید و نصب و اجرای آن را به شما اعلام نمایند.

جمع بندی

استیل ضد زنگ بهترین فلز برای استفاده در محیط های خارجی است. کروم موجود در ترکیب استیل، لایه ای ضد زنگ را ایجاد می کند که از زنگ زدگی جلوگیری می کند. این ویژگی در کنار مقاومت و استحکام بالا، باعث می شود که استیل حتی در محیط های بسیار مرطوب نیز کارایی خود را حفظ کند، همچنین از نظر زیبایی، امنیت و ماندگاری بالا ایده  آل می باشد.

در ساخت حفاظ بانکی، اطمینان از کیفیت استیل موجود در بازار بسیار مهم است. آریس نرده با بهره گیری از استیل های با کیفیت و متخصصان حرفه ای در ساخت انواع نرده کابلی و حفاظ استیل اعم از حفاظ بالکن و پنجره و حفاظ بانکی، استحکام، امنیت و زیبایی محصولات خود را به خوبی تضمین می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.arisnardeh.com مراجعه کرده و اطلاعات کاملی از این حفاظ ها به دست آورید.