عمومیکسب و کار ایرانی

ویپ یکبار مصرف چیست؟

در سالهای اخیر، با ورود محصولات ویپ و انواع آن به عنوان جایگزینی برای سیگار، شرکت های مختلف همواره در حال تلاش هستند تا محصولاتی پیشرفته تر و پرطرفدارتر را به بازار ارائه نمایند. در ایران، بازار ویپ نیز مانند دیگر کشورها، رونق بسیاری دارد. یکی از محصولاتی که در این زمینه جدید وارد بازار شده اند و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، پاد یکبار مصرف می باشد.پادها، نسل جدیدی از سیگارهای الکترونیکی می باشند که گزینۀ بسیار خوبی برای ترک سیگار به شمار می روند. چرا که استفاده از این محصولات، ضرر بسایر کمتری نسبت به مصرف تنباکو را به همراه دارند.

پاد یکبار مصرف چیست؟ مزایا و معایب پاد یکبار مصرف | گرند ویپ

پاد، نسل جدیدی در عرصۀ ویپ

این محصول، یکی از انواع سیگارهای الکترونیکی به شمار می رود. و متشکل از یک بدنه و کارتریج و مایع الکترونیکی ( جویس ) دارای طعم و نیکوتین، می باشد.می توان از این دستگاه نیز به عنوان یک جایگزین برای سیگا استفاده نمود و نیکوتین لازم برای بدن را از این طریق تأمین کرد.  برای خرید و قیمت پاد اکسراس 3 ویپرسو Vaporesso XROS 3 Pod مدل آن را سرچ کرده و سفارش دهید.

میدان مغناطیسی در این دستگاه وجود دارد که بوسیلۀ آن، استفاده از پاد بگونه ای تداعی کنندۀ مصرف سیگار برای افراد خواهد بود.کارتریج دستگاه نیز مخصوص هر نوع از این محصولات ساخته میشود. به عبارت دیگر زمانی که کارتریج پاد تمام می شود، نیازی به تعویض آن نیست و فقط لازم است مجدداً شارژ شود.

در پاد یکبار مصرف این اتفاق امکان پذیر نمی باشد و بعد از آن که کارتریج پاد تمام می شود، دیگرنمی شود آن را شارژ کرد.پادها ( یا پاد یکبار مصرف ) بطوری می توان گفت که ورژن تکمیلی ویپ ها  می باشند و از چند بخش تکمیل شده است.

پاد یکبار مصرف مانند دیگر دستگاه های الکتریکی ویپ دارای یک نمایشگر روی بدنۀ خود می باشد که میزان باتری روی این صفحۀ نمایش، نمایان خواهد شد.همچنین باتری های پاد یکبار مصرف دارای یک درگاه می باشد که زمان اتمام باتری، امکان شارژ مجدد را فراهم خواهد کرد.کارتریج دستگاه ها، به نوعی قلب پاد یکبار مصرف هستند. حویس داخل این کارتریج ها ریخته می شود که دارای درصدهای مختلف نیکوتین بوده و خطر بسیار کمتری از سیگار را دارند.

تفاوت پاد یکبار مصرف با پاد

همانطور که بالاتر گفتیم، پادها نسل جدید ویپ ها به شمار می روند. همچنین دارای شکل و ساختاری کوچک تر از ویپ و تقریباً شبیه سیگار هستند.پاد معمولی، محصولاتی هستند که کارتریجج آنها مجدداً قابل شارژ می باشند. با تمام شدن مایع های الکترونیکی درون آنها، می توانید  مجدداً آن را پر کنید و دوباره به استفاده از پاد بپردازید.

یکی از مزایای بسیار خوبی که محصولات پا دارند، ساختار بهتر و عدم نشت جویس از دستگاه می باشد.پادهای یکبار مصرف، ساختاریشبیه به پادهای معمولی را دارند. تفاوت آنها در عدم استفاده مجدد از پاد یکبار مصرف،بعد از اتمام شارژ کارتریج دستگاه می باشد.

پیشنهادی کاربردی برای سیگار

پاد یکبار مصرف از آن جهت محبوبیت قابل توجهی میان افراد دارد. که گزینۀ بسیار خوبی برای ترک سیگار می باشد.درون جویس این نوع از محصولات، از ماده ای بنام سالت نیکوتین اسفاده می کنند. که از ویژگی های بارز این محصول، این است که سبب می شود تا مصرف کنندگان. تجریه ای کاملا شبیه به سیگار اما با ضرر کمتر، داشته باشند. از این رو می توان گفت که محصولات ویپ، پاد و … برای ترک سیگار بسیار مناسب خواهند بود.

قیمت پاد یکبار مصرف

پاد یکبار مصرف با توجه حجم مخزن و تعداد پاف قیمت گذاری می شوند. پادهای یکبار مصرف با توجه به شرایط و ویژگی هایی که دارند، می توان گفت قیمتی در بازۀ 250. تا 700 هزار تومان را به خود اختصاص می دهند. شما می توانید با توجه به نیاز و انتظاری که از دستگاه دارید، محصول موردنظر خود را انتخاب نمایید.

ساختار خوش دست پاد یکبار مصرف

این محصولات می تواند نیکوتین لازم برای بدن افراد سیگاری، به راحتی را تأمین کند. این محصول نسبت به محصولات ویپ میزان نیکوتین بیشتری تولید می کند و همچنین دود کمتری دارد. این موضوع نیز از دیگز مزایای این محصول به شمار می رود که سبب می شود تا افراد رضایت بالایی از مصرف آن داسته باشند.

صنعت دخانیات، مانند بسیاری از صنعت ها و مشاغل روز به روز در حال پیشرفت بوده و محصولاتی با امکانات بیشتر را در اختیار محصولات قرار می دهد. این صنعت تا حد قابل توجهی سبب شده تا بسیاری از افراد سیگاری به این محصولات روی بیاورند.

دایموند ویپ سعی دارد هموارع محصولات خود را مطابق بازار روز، بروزرسانی کند و محصولاتی در انواع و برندهای گوناگون ارائه کند تا بتوانید مطابق نیاز و انتظار خود، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

 پاد یکبار مصرف چه فرقی با پاد دارد؟

همان طور که به آن اشاره شد، پادها نسل جدیدی از ویپ هستند که با ساختاری کوچک تر و شبیه به سیگار مشتریان زیادی را نیز پیدا کرده اند. پاد معمولی قابلیت آن را دارد که بتوان کارتریج آن را شارژ کرد. یعنی هنگامی که جویس درون آن ها تمام می شود شما می توانید با شارژ کارتریج آن و ریختن جویس مناسب درون آن همچنان از این پاد استفاده کنید. از مزایای این مدل پاد نیز می توان به بهتر بودن ساختار آن و عدم نشت جویس از ویپ اشاره کرد.

پاد یکبار مصرف

از نظر ساختاری در واقع شبیه به همان پاد قابل شارژ است. تنها تفاوتی که بین آن ها وجود دارد این است که شما در پاد یکبار مصرف نمی توانید بعد از استفاده کارتریج آن را شارژ کنید. در واقع برخی از پادها با داشتن ساختاری دیگر قابلیت تعویض کارتریج را دارند. اما در مورد پاد یکبار مصرف باید گفت که این دستگاه بعد از اتمام کارتریج غیرقابل  مصرف بوده و می توانید آن را دور بیندازید.

پاد یکبار مصرف جایگزینی مناسب برای سیگار

ترک سیگار با پاد یکبار مصرف

همان گونه که به آن اشاره شد پاد یکبار مصرف وسیله ای بسیار محبوب برای ترک سیگار بین افراد سیگاری به شمار می رود. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا این محصول واقعا می تواند به افراد سیگاری برای ترک سیگار کمک کند؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید گفت باتوجه به جدید بودن این محصول در بازار دخانیات هنوز تحقیقات زیادی در این زمینه نشده است اما طبق نتایج اولیه و نظر مصرف کنندگان، این محصول به آن ها برای ترک سیگار بسیار کمک کرده است.

در واقع درون جویس این محصول از ماده ای به نام سالت نیکوتین استفاده می شود. وجود این ماده و نحوه عملکرد این محصول باعث می شود که تجربه ای مشابه سیگارکشیدن را به مصرف کنندگان خود بدهد. شما می توانید این محصول را مانند قلیان ساده و یا مانند سیگار به صورت سینه کش مصرف کنید. داشت احساساتی مانند سوزش کم گلو و رسیدن نیکوتین به بدن تجربه ای به مانند سیگارکشیدن به مصرف کننده القا می کند که به همین دلیل برای ترک سیگار بسیار مناسب است.

قیمت پاد یکبار مصرف

قیمت پاد یکبار مصرف بستگی به حجم مخزن آن و تعداد پافی که به آن می زنید دارد. پادهای یکبار مصرفی که امروزه در بازار وجود دارند بازه قیمتی بین 100 تا 600 هزار تومان را به خود اختصاص داده اند که شما می توانید باتوجه به نیاز و بررسی و مقایسه پادهای مختلف محصول مدنظرتان را به سادگی بیابید. معمولا روی بسته بندی این محصولات طعم پاد و سایر ویژگی های آن از جمله میزان سالت نیکوتین را می نویسند.

این پادها به خوبی نیکوتین بدن را تامین می کنند و با تنها گرفتن چند پاف احساس رضایت را در مصرف کننده به وجود می آورند. وجود برندهای مختلف نیز باعث تفاوت قیمتی مدل های مختلف آن شده و شما می توانید از محصولات شرکت های متفاوتی استفاده کنید.

پاد یکبار مصرف دارای ساختاری خوش دست

ویپ یکبار مصرف

هما ن طور که به آن اشاره کردیم پاف یکبار مصرف به سادگی نیکوتین لازم برای یک فرد سیگاری حرفه ای را تامین می کند. در واقع این محصول نسبت به نسخه های قدیمی تر ویپ، نیکوتین بیشتری تولید کرده و دود کمتری نیز دارد. این ویژگی این محصول نیز باعث جلب رضایت و ایجاد حس خوشایندی بین افراد سیگاری مصرف کننده آن می شود.

افراد غیرسیگاری و اصطلاحا تازه کارتر نیز بعد از مصرف این محصول تجربه ای خوشایند را احساس می کنند و بسیاری از نکات منفی سیگارکشیدن مانند گرفتن بوی بد را تجربه نخواهند کرد. در واقع وجود طعم های مختلف در این محصول به جذابیت آن اضافه کرده است. همچنین ساختار این محصول به گونه ای است که قرارگرفتن آن روی لب و گرفتن آن در دست برای خیلی از افراد خوشایندتر از نسل های قبلی ویپ است.

کلام آخر

امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف و ارائه شدن محصولات متفاوت جدید، بسیاری از صنایع رو به پیشرفت حرکت کرده اند. صنعت دخانیات نیز با آمدن ویپ و بعد از آن پاد تحولی عظیم را در خود دید و باعث کمتر شدن مصرف سیگار در جوامع شد.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با ساختار و مزایای استفاده از پاد یکبار مصرف آشنا کنیم. باتوجه به مطالب گفته شده این محصول می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سیگار شده و شما با استفاده از آن تجربه ای لذت بخش را داشته باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال بیشتر در مورد این محصول، می توانید با ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.