عمومیکسب و کار ایرانی

اسامی و شماره تلفن وکیل های اراک و استان مرکزی

اراک یکی از کلان شهرهای ایران و از بزرگ ترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی است. روزانه بر تعداد پرونده های موجود در دادگاه های این شهر افزوده می شود، بنابراین در این شرایط نیاز مردم به وکیل خوب در اراک بیشتر می شود، بسیاری از افراد که دچار دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری، ملکی و … می شوند، به یک راهنمایی و مشاوره از سوی بهترین وکیل اراک نیاز دارند. در ادامه این مطلب تعدادی از وکلای شهر اراک را معرفی می کنیم. در مجله برترین وکیل همراه ما باشید.

چگونه بهترین وکیل اراک را شناسایی کنیم؟

امروزه تعداد زیادی از وکلا در سطح شهر اراک دفتر دارند و مشغول به ارائه خدمات حقوقی در زمینه های مختلف هستند. هر وکیلی نمی تواند شما را به خواسته هایتان نزدیک کند چرا که نتایجی که در محاکم قضایی به دست می آورید به میزان زیادی به توانایی و مهارت بهترین وکیل اراک بستگی دارد. برای این کار لازم است دنبال آن دسته از وکلایی بگردید که در زمینه کاری خود سرآمد هستند و می توانند مشکلات پیش آمده را در کمترین زمان ممکن با ارائه راهکارهای درست حل و فصل نمایند.

برای این کار لازم است متر و معیارهایی را مشخص کنید و با استفاده از آنها مهارت و توانایی هایی که گزینه های مختلف در اختیار دارند را مورد سنجش قرار دهید.برای مثال می توانید دانش حقوقی و میزان تجربه و سابقه ای که وکلای مختلف در اختیار دارند را بررسی کنید تا از میان گزینه های موجود معتبرترین و کارآمدترین گزینه را به خدمت بگیرید. تنها در این صورت است که می توانید به کسب موفقیت در خصوص دعاوی کیفری و حقوقی امید داشته باشید و اهداف تعیین شده را محقق کنید.

سید احمد بنی جمالی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در دعاوی خانواده، دعاوی ارث، ثبت احوال، سرپرست و قیم، دعاوی کیفری، کلاهبرداری، جعل، تقلب، تزویر، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع، ربا، فروش انتقال مال غیر، سرقت، دعاوی ملکی، اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیر منقول، املاک، منابع طبیعی و … می باشند.

شماره تماس: 09305513147

برخی از تخصص ایشان:

تخصص در انواع دعاوی خانواده، طلاق، مطالبه مهریه، نفقه، ارث و انحصار وراثت و …

تخصص در انواع دعاوی کیفری، کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت و …

وکالت در انواع دعاوی ملکی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، تصرف عدوانی و …

مشاور حقوقی شرکت ها در تنظیم قراردادهای تخصصی

تنظیم انوع اوراق قضایی، دادخواست، لوایح، اظهارنامه و …

موسسه حقوقی دادکوشا وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی هستند و به عنوان بهترین وکیل در اراک شناخته شده است و یکی از بهترین و شاخص ترین وکلای با تجربه ی شهر اراک با سابقه درخشان در امور وکالتی و حقوقی می باشند و دارای تجربه موفقیت و بسیار عالی در پرونده های متعدد با موضوعات پرونده های املاک ، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت ، املاک وقفی و اوقافی ، کمیسون ماده صد 100 شهرداری ، قتل عمد و غیر عمد ، کلاهبرداری ، رمز ارزها ، دعاوی دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری ، اراضی ملی و منابع طبیعی و کشاورزی ، امور پیمان ها و قراردادها ، ارث و وصیت ، تصرف عدوانی ، حقوق محیط زیست ، تصادفات ، قاچاق کالا ، دعاوی مالی ، حقوقی و کیفری ، خانوادگی ، مهریه ، طلاق ، اعسار ، تمکین و .. آماده ی در اختیار گذاشتن تجربه و تخصص بالای خویش ، در حل مشکلات و دعاوی مردم می باشند.

شماره: 09022508697

آقای مهدی بخشی وکیل و مشاور پایه یک دادگستری اراک یکی از وکلا خبره و توانا در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و ملکی هستن و به صورت تخصصی در و با تعیین وقت قبلی به افراد مشاوره ارائه می دهد. ایشان یکی از وکلا نامدار در اراک هستند و به صورت حرفه ای وکالت می پذیرد. وی هیچ گاه خارج از قوانین وکالت عمل نکرده و همیشه رساندن حق به حق دار را سر لوحه کار خود قرار داده است.

شماره: 09022508697