پزشکی و سلامتکسب و کار ایرانی

روش تشخیص گن خوب و بد

بانوان ایرانی همواره می خواهند برازنده، زیبا، متفاوت و خوش اندام به نظر برسند. یکی از مواردی که در زیبایی ظاهر، خوش اندام بودن و متفاوت به نظر رسیدن اهمیت زیادی دارد، این است که شما از گن استفاده کنید. گن ساعت شنی یکی از پرطرفدارترین گن هاست، چون فرم خاص و متفاوتی به خانم ها می دهد. از طرفی می تواند در استایل های مختلف استفاده شود. برای اینکه بتوانید خوش اندام باشید، باید تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی را به خوبی بشناسید. در این مطلب یاد می گیریم که گن ساعت شنی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

شناخت تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی به شما کمک می کند تا گن مناسبی را برای خوش اندام شدن انتخاب کنید. متاسفانه گن های ساعت شنی تقلبی زیادی در بازار وجود دارند و همین مسئله اهمیت شناخت گن ساعت شنی اصل را آشنا می کند. گن های اصل با کیفیت طراحی و دوخته شده اند و می توانند نیاز و توقعات بانوان ایرانی را به خوبی تامین کنند. اگر تا پایان این مقاله همراه باشید، شناخت درستی از تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی به دست می آورید. علاوه بر این شما می توانید در این مقاله با تاثیر گن ساعت شنی در کاهش چربی قسمت شکم و پهلو نیز آشنا شوید.

تفاوت گن ساعت شنی اصل و فیک در چیست؟

بهتر است پیش از صحبت درباره تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی، چند نکته مهم را درباره گن لاغری فورمیسی بدانید. اول اینکه گن های لاغری برای تمامی افراد یعنی خانم ها و آقایان استفاده می شوند. دوم اینکه آن ها صرفاً برای زیبایی، خوش اندام شدن و… طراحی نشده اند. بخش قابل توجهی از هدف طراحی گن ها مربوط به عملکرد درمانی آن ها می باشد. در بیشتر موارد پزشکان متخصص برای بهبودی بعد از جراحی های زیبایی از چنین گن هایی کمک می گیرند. این گن ها با توجه به کشسانی و قدرت تثبیت خوبی که دارند، می توانند درد را تسکین دهند و فرد را در روند درمان کمک کنند.

کاهش چربی با گن ساعت شنی اصل : گن ساعت شنی اصل برای کاهش چربی و لاغری هم گزینه بسیار مناسبی است. این گن باعث بالا رفتن دما در نواحی مختلف مثل شکم و پهلو می شود. فضای تنگ و محبوس گن، اجازه تبادل هوا با محیط بیرون را نمی دهد. این موضوع باعث تعریق پوست شده و به این ترتیب شرایط برای سوزاندن چربی های ذخیره شده فراهم می شود. همان طور که می بینید گن ساعت شنی اصل می تواند به عنوان یک درمان مدیکال یا گن لاغری استفاده شود. با این وجود، زمانی شما می توانید از این ویژگی های گن لاغری ساعت شنی بهره مند شوید که گن اصل خریداری کرده باشید. برای اینکه گن اصل بخرید، باید ابتدا تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی را به خوبی تشخیص دهید.

شناخت تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی باعث می شود شما در خرید یک گن مناسب برای لاغری اشتباه نکنید. بسیاری از افراد تصور می کنند گن لاغری باید به شدت بر روی نواحی چربی فشار بیاورد. این تصور کاملاً اشتباه است. گن ساعت شنی اصل در هنگام پوشیدن فشار و تنگی زیادی به وجود نمی آورد و باعث نارضایتی کاربران نمی شود. بالعکس این گن های نامرغوب، بی کیفیت و تقلبی هستند که به اندام فشار وارد می کنند و آزار دهنده می شوند. نکته مهم دیگر در مورد گن ساعت شنی اصل این است که آن ها زمانی می توانند بر روی از بین رفتن چربی ها تاثیر داشته باشند که با رعایت رژیم غذایی استفاده شوند. افرادی که در خوردن و نوشیدن زیاده روی می کنند، نمی توانند با استفاده از گن لاغری اصل، خوش اندام و لاغر شوند. زمانی که کاهش وزن با گن لاغری را با رعایت تغذیه تجربه می کنید، تاثیر گن بر روی کاهش چربی ها را مشاهده خواهید کرد. در این حالت، چربی هایی که با گن لاغری پوشش داده می شوند، 3 الی 4 برابر زودتر از بقیه نواحی از بین می روند.

گن ساعت شنی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

اکنون که متوجه اهمیت گن ساعت شنی اصل شدید، بهتر است راه های تشخیص گن ساعت شنی اصل و تقلبی را هم بشناسید. برای اینکه تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی را تشخیص دهید، باید چندین نکته مهم را قبل از خرید گن بررسی کنید. جنس تولید گن ساعت شنی اصل : توجه به جنس تولیدی آن ها، تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی را به خوبی آشکار می کند. اگر خرید گن ساعت شنی به شکل حضوری باشد، با لمس کردن پارچه می توانید گن اصل را به خوبی تشخیص دهید. پارچه گن مرغوب و با کیفیت از الیاف طبیعی و نرم تولید شده است. این پارچه با توجه به ویژگی های ساعت شنی باید دارای خاصیت کشسانی و ارتعاشی باشد. الیاف تولیدی گن به شکل 100 درصد از لاتکس طبیعی طراحی و تولید شده اند.

از دیگر راه های تشخیص تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی، توجه به فنر و هوک آن می باشد. هوک، فنر  و دیگر مواد استفاده شده در گن لاغری اصل به گونه ای طراحی شده اند که هرگز زیر لباس جمع نمی شوند. این موضوع به خاطر مواد با کیفیت و مرغوبی است که در طراحی و تولید گن لاغری ساعت شنی استفاده شده است. مواد مرغوب گن ساعت شنی از ایجاد حساسیت بر اثر تماس با پوست یا تعریق جلوگیری می کنند. گن ساعت شنی اصل به شکل ظریف و سبک طراحی شده است. این ویژگی نمونه اصل این گن را از نمونه های فیک به خوبی تفکیک می کند. گن ساعت شنی کلمبیایی از جمله گن هایی است که تمام ویژگی های ذکر شده را دارد.

جنس گن های ساعت شنی کلمبیایی چیست؟

گن ساعت شنی اصل کلمبیا یکی از گن هایی است که بسیار معروف و محبوب می باشد. این گن ها تنوع زیادی در نحوه طراحی، ویژگی ها و ظاهر دارند. گن ساعت شنی اصل آنچری کلمبیا یکی از گن های بسیار پرطرفدار است. به جرات می توان گفت که این گن در میان سایر گن های ساعت شنی، پرفروش ترین می باشد. گن ساعت شنی آنچری در جراحی های زیبایی استفاده زیادی دارد، همچنین تاثیر زیادی در لاغر شدن یا لاغر به نظر رسیدن دارد. گن ساعت شنی اصل کلمبیا 100 درصد از جنس لاتکس می باشد. این گن از 4 درصد اسپاندکس و 96 درصد کتان تولید شده است. لاتکس استفاده شده در گن باعث ایجاد حس لطافت بر روی پوست شده و همین موضوع استفاده از گن را به صورت شبانه روزی ممکن می کند.

الیاف این گن باعث شده که این گن جذب کننده عرق و بوی بدن باشد و به شکل مناسبی بر روی پوست بدن بنشیند. جالب است بدانید الیاف گن ساعت شنی کلمبیا از خیس شدن بدن بر اثر تعریق یا گرم شدن بیش از اندازه پوست جلوگیری می کنند. در واقع طراحی این گن ها به گونه ای است که افراد در حین استفاده از آن بسیار راحت باشند. این گن رسانای خوبی برای حرارت بوده و در فصل گرم باعث خنک شدن پوست و در فصل سرما باعث گرم شدن آن می شود. الیاف گن ساعت شنی کلمبیا طوری انتخاب شده که ضد حساسیت و آنتی باکتریال نیز باشد. همین موضوع باعث شده این گن ها با پوست های حساس نیز سازگاری داشته باشند.

معرفی 3 گن ساعت شنی اصل کلمبیا :

  • گن ساعت شنی 6 قزن 9 فنر اصل کلمبیا آنچری: این گن یک گن تاپی با طراحی فوق العاده است که بیشترین تاثیر را بر روی چربی های شکم و پهلو دارد. در قسمت پشت 6 قزن و 9 فنر دارد. محصول کلمبیاست و می تواند برای ورزش، مهمانی، رفتن به اداره و پیاده روی استفاده شود.
  • گن ساعت شنی شکمی 6 قزن 25 فنر اصل کلمبیا آنچری: این گن محصول کلمبیاست و یک گن شکمی می باشد. چربی های شکم و پهلو را تحت تاثیر قرار می دهد. 25 فنر و 6 قزن در قسمت پشت دارد. این گن می تواند به عنوان یک فرم دهنده و گن لاغری بعد از زایمان، در مهمانی، محیط اداری، پیاده روی و… استفاده شود.
  • گن ساعت شنی شکمی 6 قزن 9 فنر اصل کلمبیا آنچری: این گن کلمبیایی یک گن شکمی است که با 9 فنر و 6 قزن در قسمت پشت طراحی شده است. از الیاف کاملاً طبیعی تولید شده و می تواند برای فضاهای مختلف استفاده شود.

برای تهیه گن های ساعت شنی اصلی می توانید به فروشگاه درمان مدیکال اعتماد کنید. کارشناسان فروش درمان مدیکال، راهنمایی های تکمیلی را در این خصوص و  نحوه خرید و سفارش کالا خدمت شما ارائه خواهند داد. فروشگاه درمان مدیکال هر سه گن معرفی شده در بالا را با ضمانت اصالت کالا در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید و استعلام قیمت گن لاغری آناماری می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

گن ساعت شنی اصل را از کجا بخرم؟

اگر دوست دارید اندامی جذاب و دوست داشتنی به دست آورید و بدنتان فرم زیبای ساعت شنی را به خود بگیرد، نیاز به یک گن ساعت شنی اصل دارید. اولین توصیه ما این است که از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید گن ساعت شنی اورجینال کنید این بهترین راه برای تشخیص گن ساعت شنی اصلی و تقلبی می تواند باشد. فروشگاه های معتبر اعتبار خود را با فروش محصولات فیک زیر سوال نمی برند

گن ساعت شنی برای چه کسانی مناسب است؟

همه افراد می توانند از گن ساعت شنی استفاده کنند! تمامی افرادی که دوست دارند اندامی مانند ساعت شنی داشته باشند می توانند از گن های ساعت شنی استفاده کنند. خانم هایی که به تازگی زایمان کرده اند نیز می توانند با استفاده از این محصول از افتادگی شکم جلوگیری کنند. ورزشکاران نیز گروهی هستند که تمایل خاصی برای استفاده از این کالا دارند. آنها برای ورزش های هوازی و بالابردن سوخت وساز بدن از این گن ها استفاده می کنند. گن های ساعت شنی به دلیل ساختاری که دارند هرگز به قفسه سینه فشار  وارد نمی کنند. همین امر موجب می شود تا سرعت اکسیژن رسانی و خون رسانی به سایر بافت ها تسریع یابد.

گن های ساعت شنی تنها برای حفظ تناسب بدن طراحی و ساخته نشده اند. شما می توانید این گن را بپوشید و در هر وضعیتی، از ستون مهره های خود محافظت کنید. همیشه حالت نشستن، ایستادن و خوابیدن شما در وضعیت طبیعی خواهد بود. از طرف دیگر استفاده از گن های جادویی ساعت شنی باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. شما این گن را می پوشید و در لحظه، سه سایز کم می کنید. با پوشیدن لباس مهمانی کمر شما قوس و باریکی لازم را به دست خواهد آورد و شما را زیباتر جلوه خواهد داد. با پوشیدن این گن می توان ادعا کرد، ایستایی لباس شما بیشتر شده و شما را خوش لباس تر نشان می دهد.

سخن پایانی

ابتدا با نحوه تشخیص تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی آشنا شدیم، همچنین اهمیت خرید گن ساعت شنی اصل برای ما آشکار شد. با مطالعه این مقاله متوجه شدیم که گن ساعت شنی اصل را چگونه تشخیص دهیم. در پایان مطلب هم با جنس گن ساعت شنی کلمبیایی و انواع آن و قیمت گن لاغری آرتان ترکیه آشنا شدیم. با توجه به مطالب جمع آوری شده، مهم ترین راه شناخت تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی توجه به جنس پارچه و ویژگی های آن می باشد. این پارچه ها باید نرم، لطیف، سبک، ظریف، دارای خاصیت ارتعاش و کشسانی باشند. البته هوک و فنرهای این گن ها نیز باید از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشند. گن های اصل طوری طراحی شده اند که فشار زیادی بر روی شکم و پهلوها وارد نمی کنند و ابداً آزار دهنده نیستند. نکته مهم دیگر اینکه تنها گن ساعت شنی اصل می تواند شرایط لازم برای لاغری، خوش اندام بودن، ویژگی های درمانی و… را در اختیار کاربران قرار دهد.