سبک زندگی

شماره تلفن اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت

مدتی است که نحوه فعالیت دلالان صیغه در کشور به ویژه شهرهای بزرگ و مذهبی و درآمد میلیاردی آن ها توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. گروه هایی که معلوم نیست با کدام حکم و مجوز از سوی کدام مرجع معتبر قانونی و دینی با برچسب مذهب و جلوگیری از گناه و فساد به گرم کردن بازار فحشا مشغول اند.

گروه هایی که دامنه کار خود را از صفحات مجازی در فیس بوک و اینستاگرام تا وب سایت های بدون فیلترینگ گسترش داده و مشغول عضوگیری و بازاریابی برای این کاسبی جدید هستند.
فقط کافی است اطلاعات خود را از ویژگی های ظاهری گرفته تا سطح خانواده و موقعیت اجتماعی به این افراد داده تا با انواع و اقسام کیس ها با تنوع سنی و ویژگی های ظاهری مختلف از رنگ پوست و مو گرفته تا قد و وزن مختلف آشنا و برای چند روز و یا حتی فقط یک ساعت صاحب همسر موقت شوید. البته اگر بشود نام این هم خوابگی های یک ساعته را که صحت و سقم صیغه جاریه و رعایت شرایط آن مشخص نیست ازدواج گذاشت.

عکس خانمهای متقاضی ازدواج موقت

این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که اینبار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه ی تایید نهاد های مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.
برای دستیابی به این دلالان که به شیوه فروش کالا و بدون توجه به انسانیت و ویژگی های روحی افراد که می تواند از طریق این روابط بسیار کوتاه مدت دچار آسیب های فراوانی شود احتیاج به طی کردن مسیر سختی ندارید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان به چندین سایت صیغه یاب دست پیدا کرد که علی رغم اهمیتی که می توان برای آن متصور شد درگاه آن ها همچنان باز است.

اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت در قم و اصفهان

 دارای مجوز رسمی از مراجع قضایی، زیر نظر پلیس فتا، جامعه مجازی همسریابی به شما جوانان عزیز که به دلایلی شرایط ازدواج دائم را ندارید، کمک به شما جوانان که قصد ازدواج موقت را دارید، انتخاب همسری مطابق معیارهای خود ، این سایت در زمینه دوستیابی به هیچ عنوان فعالیت نمی کند و این سایت برای حفظ جوانان این مملکت از دام شیطان راه اندازی شده است،عضویت کاملا رایگان، انتخاب همسر دلخواه در چند ثانیه، هم اکنون میتوانید ثبت نام نمایید، از پذیرش دوشیزگان معذوریم و…. اینها جملاتی است که در صفحه اول اکثر سایت های همسریابی نوشته شده است تا از این طریق توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.
 بسیاری از این گروه ها نیز از طریق پیامک مشتریان خود را پیدا می کنند. به دنبال همسر صیغه ای هستید عدد 1 را به فلان شماره ارسال کنید و یا با شماره … تماس بگیرید. در کنار صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی که چندیدن فالور و عضو دارند.

زن برای صیغه موقت در اصفهان و قم

از 40 هزار تومان شروع می شود تا 300 هزار تومان برای هر ساعت. برای مدت زمان بیشتر نیز از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان باید پرداخت کنید. این مظنه قیمت یکی از گروه های عقد موقت است که هنگام معرفی فرد مورد نیاز شما برای صیغه پیشنهاد می دهد. در این میان حق پورسانت دلال جهت آشنا سازی دو نفر با یکدیگر و معرفی شخص مناسب برای جاری ساختن صیغه عقد موقت نیز محفوظ است. دلالانی که از این طریق پول خوبی به جیب می زنند.
اما خدماتی که توسط این افراد ارائه می شود از تنوع کیس های مورد معرفی نیز بیشتر است. از ارائه آلبوم عکس هنگام معرفی گرفته تا تهیه مکان با مدت معلوم .
فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی و به انواع و اقسام شکل ها انجام می شود در حالی که اهمیت این مساله با وجود مسائل و شرایطی که دارد کمتر از عقد دائم نیست و لازم است مراجع رسمی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.
این اتفاقات در حالی رخ می دهد که دولت حتی برای ارائه مجوز به سایت های همسریابی که تنها به معرفی و آشنایی دو نفر با یکدیگر منجر می شود سختگیری های بسیاری اعمال کرده و تحت شرایط خاصی مجوز آن را تنها به سایت همسان گزینی تبیان اعطا و بارها فعالیت سایر سایت های همسرگزینی را خلاف قانون اعلام و به فیلترینگ آن ها اقدام کرده است.
در چنین شرایطی عملا می توان گفت این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که اینبار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه ی تایید نهاد های مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.
فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی و به انواع و اقسام شکل ها انجام می شود در حالی که اهمیت این مساله با وجود مسائل و شرایطی که دارد کمتر از عقد دائم نیست و لازم است مراجع رسمی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.
نباید از نظر دور داشت که عقد موقت و شرایط فسخ آن نیازمند اجرای احکام دینی است و باید همه شرایط مورد نیاز آن رعایت شود. ازدواج دختر باکره شرایطی دارد که باید رعایت شود. از جمله این شرایط اذن پدر برای اجرای صیغه عقد موقت است. مراجع فعلی، عقد نکاح (موقت یا دائم) با دختر باکره را مشروط به اجازه پدر یا جد پدری می دانند. بسیاری از این سایت ها ادعا می کنند که دختران دوشیزه حق ثبت نام و مراجعه ندارند اما وقتی وارد این سایت ها می شوید دخترانی از هر گروه سنی حضور دارند و موارد زیر 25 سال به وفور قابل مشاهده است.
مساله دیگری که کمتر به آن توجه می شود لزوم نگه داشتن عده پس از اتمام صیغه و پرداخت مهریه است که با وجود صیغه های ساعتی و معرفی یک کیس بدون توجه به مساله عده عملا این احکام اجرا نمی شوند.

رشد دفاتر صیغه یابی کاهش دفاتر ازدواج آسان

نحوه فعالیت گسترده دفاتر ازدواج موقت در حالی است که تعداد کانون های ازدواج آسان و گروه های خیریه ای که هزینه های ازدواج جوانان را فراهم کرده و یا با اقدامات فرهنگی آن ها را تشویق به ازدواج به دور از تجملات و هزینه های سنگین می کنند حتی به تعداد نیمی از سایت های صیغه یابی نمی رسد. موضوع این است که اگر هدف، نجات جوانان از گناه است پس چرا برای خیل گسترده دختران و پسران مجردی که تنها به دلیل مشکلات مالی تن به ازدواج نمی دهند اقدام خودجوشی صورت نمی گیرد؟
از سویی حتی اگر به گفته های این افراد نیز اعتماد کنیم با وجود درآمد کلان دلالان صیغه و افزایش روز به روز خدمات آن ها تنها چیزی که به ذهن می آید نه کار خیر بلکه تنها راهی برای کسب درآمد است.
این افراد که با شعار کار خیر و دوری از گناه افرادی را که عموم آن را مردان متاهل و زنان بیوه که از آسیب پذیرترین قشرهای جامعه تشکیل می دهد به خود جلب کرده و با نگاهی دقیق تر خیانت به کانون خانواده و شهوت پرستی را با تهیه جا و مکان و تنها برای یک یا چند ساعت فراهم می کنند بی آنکه بیندیشند این رابط چند ساعته که تنها عنصر آن نیاز جنسی و ارضای بدن است می تواند فرد را متحمل چه آسیب های روحی کند.
برچسب های مطلب:
شماره تلفن اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت,عکس خانمهای متقاضی ازدواج موقت,اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت اصفهان,عکس خانمهای متقاضی ازدواج موقت پردیسان، استان قم,زن برای صیغه موقت قم,اینم شمارم اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت در قم,زنان صیغه ساعتی اینم شمارم اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت در قم,شماره تلفن اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت تهران، استان تهران,صیغه میشم اینم اینم شمارم اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت در قم,اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت در قم,صیغه موقت قم,اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت در تهران,زن صیغه موقت در قم,عکس خانمهای متقاضی ازدواج موقت تهران، استان تهران,تلفن همسریابی قم,خانمهای آماده ازدواج موقت,شماره بیوه قم,اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت

دیدگاهتان را بنویسید