عمومیکسب و کار ایرانی

کمترین درصد کارمزد در خدمات ادز رو چه کسی دریافت میکنه؟

اگر قصد دارید از خدمات ادز استفاده نمائید ابتدا باید با هزینه و در صد محاسبه آن آشنا شوید تا بهترین انتخابی مناسب داشته باشید. عوامل مختلفی در هزینه گوگل ادز تاثیر گذار هستند.

هزینه گوگل ادز به عوامل زیر بستگی دارد :

نوع کمپین: انواع مختلف کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز وجود دارد، مانند کمپین های جستجو، کمپین های نمایش، کمپین های ویدئویی و کمپین های خرید. هر نوع کمپین، مدل قیمت گذاری خاص خود را دارد.

کلمات کلیدی: در کمپین های جستجو، شما باید برای کلمات کلیدی که می خواهید تبلیغاتتان برای آنها نمایش داده شود، پیشنهاد قیمت بدهید. هر کلمه کلیدی، یک قیمت پیشنهادی دارد که به رقابت و محبوبیت آن کلمه کلیدی بستگی دارد.

مکان: شما می توانید مکان نمایش تبلیغات خود را به طور دقیق مشخص کنید. به طور کلی، تبلیغات در مکان های پرجمعیت تر، گران تر هستند.

زمان: شما می توانید زمان نمایش تبلیغات خود را به طور دقیق مشخص کنید. به طور کلی، تبلیغات در ساعات شلوغی روز، گران تر هستند.

کیفیت تبلیغ: گوگل به کیفیت تبلیغات شما امتیاز می دهد. هرچه امتیاز کیفیت تبلیغ شما بالاتر باشد، هزینه هر کلیک شما کمتر خواهد بود.

فرمول محاسبه هزینه گوگل ادز

هزینه هر کلیک در گوگل ادز با استفاده از فرمول زیر محاسبه می شود:

هزینه هر کلیک = رتبه تبلیغ * حداکثر پیشنهاد قیمت + 0.01 دلار

رتبه تبلیغ: رتبه تبلیغ شما در نتایج جستجو، به عوامل مختلفی از جمله امتیاز کیفیت تبلیغ شما و حداکثر پیشنهاد قیمت شما بستگی دارد.

حداکثر پیشنهاد قیمت: حداکثر پیشنهاد قیمت، حداکثر مبلغی است که شما حاضرید برای هر کلیک پرداخت کنید.

مثال:

فرض کنید که رتبه تبلیغ شما 2 و حداکثر پیشنهاد قیمت شما 1 دلار باشد. در این صورت، هزینه هر کلیک شما 2.01 دلار خواهد بود.

نکاتی برای کاهش هزینه گوگل ادز

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید: انتخاب کلمات کلیدی مناسب، یکی از مهم ترین عوامل برای کاهش هزینه گوگل ادز است. سعی کنید از کلمات کلیدی با رقابت کمتر استفاده کنید.

متن تبلیغ خود را بهینه کنید: متن تبلیغ شما باید جذاب و متقاعد کننده باشد تا کاربران را به کلیک کردن ترغیب کند. هرچه نرخ کلیک (CTR) شما بالاتر باشد، هزینه هر کلیک شما کمتر خواهد بود.

بودجه خود را به طور موثر مدیریت کنید: شما باید بودجه خود را به طور موثر مدیریت کنید تا از هدر رفتن پول خود جلوگیری کنید.

نتایج کمپین های خود را رصد کنید: شما باید نتایج کمپین های خود را رصد کنید و در صورت نیاز، آنها را بهینه سازی کنید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ بهین آوا، برای ارائه خدمات با توجه به تعرفه خدمات ادز کمترین درصد کارمزد را در قبال با کیفیت ترین خدمات دریافت می نماید.

کمترین درصد کارمزد خدمات ادز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

ارائه دهنده خدمات: ارائه دهندگان مختلف خدمات ادز، کارمزدهای متفاوتی را ارائه می دهند.

نوع کمپین: در برخی از انواع کمپین های ادز، مانند کمپین های جستجو، ارائه دهنده خدمات ادز درصدی از هزینه هر کلیک را به عنوان کارمزد دریافت می کند. در حالی که در برخی دیگر از انواع کمپین ها، مانند کمپین های نمایش، ارائه دهنده خدمات ادز درصدی از کل بودجه کمپین را به عنوان کارمزد دریافت می کند.

حجم معاملات: به طور کلی، هرچه حجم معاملات شما بیشتر باشد، می توانید از کارمزد کمتری برخوردار شوید.