کسب و کار ایرانیپزشکی و سلامت

برنامه لاغری شکم و پهلو در یک ماه

صاف کردن شکم ؛ اگر می خواهید از چربی شکم نجات پیدا کنید، کافی است برای این کار، وقت و انرژی بگذارید تا بتوانید در یک هفته، تاثیری مثبت روی خود داشته باشید و به تناسب اندام دست پیدا کنید.شاید با یک برنامه غذایی نتوانید دقیقا روی یک منطقه خاص از بدن تاثیر بگذارید، ولی با ورزش 100 درصد موفق خواهید بود. قیمت شکم بند لاغری چربی سوز مردانه را از طریق فروشگاه پک پلاس، به صورت اینترنتی  استعلام گرفته و می توانید خریداری کنید.

نکاتی برای صاف کردن شکم

در این برنامه ی ورزشی، مدت زمان هر بار ورزش کردن نباید بیشتر از 30 دقیقه شود. تا زمانی که ورزشتان شدید باشد و هوشمندانه از وقتتان استفاده کنید، نیم ساعت کفایت می کند. مسلما برای همه ی ما مواقعی پیش می آید که باید در مدتی کم، به نتیجه ای بزرگ دست پیدا کنیم و این برنامه ی ورزشی نیز قرار است در همین راه کمکتان کند.

1- در تمرین های خود از وزنه های سنگین تر استفاده کنید

اگر از وزنه استفاده نکنید، عضلات شکمتان را هم نخواهید دید. برای قوی ساختن سریع عضلات از حرکات کامل با وزنه های سنگین استفاده کنید: لیفت، اسکات با وزنه، و حرکت شنا. در انجام این نوع حرکت همیشه به خاطر داشته باشید عضلات هسته بدن ( شکم و پهلو ها ) را درگیر نگه دارید، حرکت هرچقدر بزرگ تر باشد کالری هم که
می سوزانید بیشتر است. تحقیقات نشان داده ورزش های ترکیبی می توانند تا 72 ساعت پس از انجامشان، همچنان مقدار کالری سوزی بدن را بالا نگه دارند.
اگر می خواهید از وزنه استفاده کنید حواستان باشد وزنه ای انتخاب کنید که شما را فقط به چالش بکشد، نه وزنه ای که باعث آسیب رسیدن به بدنتان شود.

2- همیشه درگیر بمانید

در طول هر حرکت، سعی کنید حداکثر عضلات بدن را درگیر کنید. ناف را به طرف ستون فقرات بکشید و سپس عضلات شکم را دور آن قفل کنید. این کار علاوه بر اینکه هسته ی بدن را درگیر می کند به حرکاتتان قدرت می دهد و در نهایت کمک می کند آنچه از ورزش می گیرید مفید تر شود.

3- عضلات عمق بدن را هدف قرار دهید

برای این کار از ورزش پیلاتس به خوبی می توانید استفاده کنید، چون حرکات پیلاتس معمولا عمیق ترین عضلات بدن را هدف قرار می دهند. (20 دقیقه ورزش پیلاتس که هر کسی می تواند انجام دهدحداکثر کالری در زمانی کوتاه است. برای خرید نیم تنه لاغری با کیفیت می توانید به سایت پک پلاس مراجعه کنید

برنامه ی ورزشی یک هفته ای برای صاف کردن شکم

صاف کردن شکم ؛ روز اول

انجام 5 حرکت ترکیبی قدرتی، سه دور و در هر دور 12 مرتبه حرکات را تکرار کنید، بین حرکات نیز 30 ثانیه استراحت کنید. ( نمی دانید چه ورزشی انجام دهید؟

صاف کردن شکم ؛ روز دوم

ابتدا 5 دقیقه، بدنتان را گرم کنید، سپس ورزش های ترکیبی با شدت بالا را انجام دهید، 30 ثانیه با تمام توان، یک حرکت را انجام دهید و سپس 15 تا 30 ثانیه استراحت کنید. 20 تا 25 دقیقه همین کار را با حرکات مختلف تکرار کنید.

صاف کردن شکم ؛ روز سوم

4 ( بورپی و پرش اسکات از کالری سوزترین انواع این حرکات هستند). برای اینکه کارتان راحت شود :

سپس 4 حرکت برای عضلات شکم و پهلو، این حرکات را سه دور با 12 مرتبه تکرار انجام دهید و بین هر دور، 15 ثانیه توقف کنید.

صاف کردن شکم ؛ روز چهارم

6 حرکت سنگین ترکیبی انجام دهید، سه دور 12 مرتبه ای با 15 ثانیه استراحت بین هر دور.

صاف کردن شکم ؛ روز پنجم

5 دقیقه ابتدایی گرم کنید، سپس شروع به ورزش های ترکیبی با شدت بالا کنید، 30 ثانیه با تمام توان یک حرکت را انجام دهید و سپس 15 تا 30 ثانیه استراحت کنید. 20 تا 25 دقیقه همین کار را با حرکات مختلف تکرار کنید.

آنلاین و بدون هزینه اضافی خوش اندام شو!

کمبود وقت، کرونا، هزینه رفت  و آمد و هزار و یک جور مشکل دیگه نمی ذاره به تناسب اندام برسی؟
نگران نباش! با فیتامین دکتر کرمانی تو خونه بمون و آنلاین به وزن دلخواهت برس.
ما تا آخر مسیر همراهت هستیم
شماره تو اینجا وارد کن تا کارشناس ها باهات تماس بگیرن

صاف کردن شکم ؛ روز ششم

دوباره همان برنامه ی چهارشنبه را تکرار کنید.

صاف کردن شکم ؛ روز هفتم

4 حرکت ترکیبی سنگین انجام دهید، 3 دور این چهار حرکت را انجام دهید و هر دور 12 مرتبه تکرار کنید. بین حرکات 45 ثانیه استراحت کنید. اگر نگاه دقیقی به پروسه لاغر شدن یا تناسب اندام بیندازیم متوجه می شوید که لاغری شکم و تقویت عضلات آن سخت تر از تمام قسمت های بدن است. شاید اصلا تمام قسمت های بدن مان روی فرم باشد، اما فقط شکم مان نیاز به انجام حرکات داشته باشد. از طرفی ورزش های سخت و طولانی هم نیز تأثیری ندارد.

در این مطلب از فیتامین مجموعه ای از 15 ورزش شکم برای لاغری و تقویت عضلات شکم را به شما آموزش می دهیم. این حرکات برای بانوان و آقایان مناسب است. شما می توانید از ویدیوهای آموزشی همراه با تمرینات در این مقاله لذت ببرید. همچنین در ادامه درباره معجزه تغذیه در لاغر کردن شکم و پهلو نیز مطالبی ارائه می کنیم.

چگونه فقط شکم را لاغر کنیم؟

برای لاغری شکم یا کل بدن فرمول مقابل برقرار است: رعایت تغذیه اصولی + تمرینات هوازی + .

در تنظیم و چیدمان برنامه غذایی اصولی دانش تغذیه احتیاج است. پس اگر چنین دانشی را ندارید تیم متخصصان تغذیه فیتامین برنامه ای اصولی برایتان تنظیم می کنند.

توجه داشته باشید، نوع و شدت ورزش شکم و مقدار ورزش های هوازی و قدرتی باید صحیح و علمی باشد. در غیر این  صورت ممکن است که برعکس، شما را دچار کند.

ورزش شکم را با گرم کردن شروع کنید

قبل از شروع هر حرکت ورزشی بخصوص لاغری شکم بدن را گرم کنید. برای این کار کافی است از تمرینات ساده شروع کرده و ضربان قلب را به آرامی بالا ببرید.

برای باید حداقل 5 تا 10 دقیقه روی تردمیل بدوید یا طناب بزنید. با این تمرینات عضلات، تاندون ها و رباط ها به سرعت گرم شده و اکسیژن و خون کافی به بخش های مختلف بدن شما می رسد.

ورزش برای لاغری شکم

در این قسمت انواع ورزش شکم را برای تخت و لاغر شدن معرفی خواهیم کرد.

1. کرانچ: (تعداد تکرار و ست پیشنهادی: 3*12)

2. کرانچ پا 90 بالا پایین کردن دست ها: (تعداد تکرار و ست پیشنهادی: 3*12)

3. کرانچ تاچ برای لاغری شکم: (تعداد تکرار و ست پیشنهادی: 3*12)

4. کرانچ ایستا گهواره: (تعداد تکرار و ست پیشنهادی: 3*12)

5. با دمبل: (تعداد تکرار و ست پیشنهادی: 3*12)

6. کرانچ پا عمود: (تعداد تکرار و ست پیشنهادی: 3*12)

گن لاغری یک تکه مردانه باقدرت فشردگی بالا  باعث کاهش اندازه و حجم شکم و پهلو ها می شود. به ناحیه پشت و ستون فقرات شما شکل میدهد و باعث تصحیح حالت ایستادن شما می گردد

سخن پایانی

عضلات شکم و هسته بدن، همانند دیگر عضلات، نیاز به تمرین و درگیرشدن دارند. تنها تفاوت هایی که می توان گفت عضلات شکم با دیگر عضلات دارد این است که:

  • عضلات شکم بسیار قوی است و برای درگیر کردن آن باید کمی سخت تر تمرین کنید؛
  • ریکاوری و بازیابی عضلات شکم با سرعت بیشتری نسبت به عضلات دیگر اتفاق می افتد.