عمومیکسب و کار ایرانی

از طریق سرمایه گذاری در کانادا به اقامت دائم برسید: گام های لازم

اعتقاد عمومی بر این است که کانادا یکی از 10 کشور برتر در زمینه راه اندازی کسب و کار است. این به دلیل غنی بودن منابع طبیعی این کشور، داشتن نیروی کار فوق العاده ماهر و یک دولت پایدار است. اگر می خواهید در آینده خود سرمایه گذاری کنید و از این روش به کانادا مهاجرت کنید،ثبت Corporations Canada و سرمایه گذاری به شما پیشنهاد میدهد، از جمله برنامه ویزای شروع به کار و برنامه نامزدهای خاص منتخب استانی . اگر طبق برنامه ریزی مهاجرتی تیم ما در مسیر تجاری خود موفق باشید، شما و خانواده تان به راحتی می توانید با هم به کانادا بروید.

کانادا به دنبال تازه واردانی است که از تجربه هایی مثل کارآفرینی ، استعداد و نوآوری برای شروع ، مدیریت یا راه اندازی مشاغل جدید در این کشور برخوردار هستند. با سرمایه گذاری های جدید خارجی ، کانادا می تواند از طریق ایجاد تنوع و توسعه، موفقیت روز افزون و مداوم اقتصاد خود را تضمین کند. بیایید نگاهی دقیق به چندین گزینه ویزا کارآفرین و سرمایه گذار برای کسانی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند، ارائه دهیم.

برنامه ویزای استارت آپ یک گزینه کلی مهاجرت تجاری یا ویزا “Investor” است که به شما امکان می دهد با راه اندازی مشاغل در هر نقطه از کشور به کانادا مهاجرت کنید. شما و کسب و کارتان برای موفقیت در درخواست خود باید مجموعه ای از باید ها را داشته باشید. به طور کلی، تجارت شما باید نوآورانه باشد، برای کانادایی ها شغل ایجاد کند و بتواند در سطح بین المللی رقابت کند. در حالی که منتظر تأیید درخواست خود هستید، همچنین می توانید برای داشتن شغل در کانادا درخواست مجوز کار موقت کنید.

مهاجرت از طریق کارآفرینی

اقتصاد کشور کانادا یکی از بهترین ها است که از آن به عنوان کشوری با بیشترین پذیرش کسب و کار در جهان نام می برند. همچنین یک دولت بسیار پویا و فعال در امر توسعه ایده های کسب و کار جدیدی است. اگر به دنبال مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارآفرین هستنید، دولت کانادا و همچنین برخی استان های خاص، گزینه های جالبی را ارائه کرده اند. در روش مهاجرت کارافرینی کانادا، پس از ورود به کانادا ملزم به راه اندازی کسب و کار بیزینس خود خواهید بود.

آیا داشتن مدرک تحصیلی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری لازم است؟

در اکثر روش های مهاجرتی الزامی به داشتن مدرک تحصیلی نیست اما ارائه آن می تواند امتیاز و در نتیجه شانس شما را برای اخذ ویزای سرمایه گذاری افزایش دهد. بله. شما با ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی امتیاز خود را در هریک از برنامه های مهاجرتی استان های کانادا را افزایش می دهید. البته دولت کانادا همیشه استقبال زیادی از دانشجویان خارجی کرده و داشتن پذیرش تحصیلی از مراکز معتبر آموزشی کانادا، انتخاب صحیح رشته و مرکز آموزشی می تواند در شانس دریافت اقامت کانادا بسیار تاثیرگذار باشد.

چقدر زمان میبرد تا جواب اخذ اقامت دائم به دستمان برسد؟

مدت زمان رسیدگی به پرونده های سرمایه گذاری کانادا می تواند بین 1 تا 2 سال به طول بینجامد. سرمایه گذاری در این کشور دارای مزایایی است که هم شامل شخص سرمایه گذار و هم خانواده وی خواهد شد. این مزایا می تواند شامل موارد زیر باشد: اخذ اقامت دائم کانادا برای شخص و نیز اعضای خانواده وی (همسر و فرزندان زیر 22 سال) عدم نیاز به مهارت خیلی بالا در زبان انگلیسی و یا فرانسه که مشکل بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا است. عدم نیاز به ارائه مدرک تحصیلات عالیه ( این امر با ارائه سوابق کاری و مدیریتی و سرمایه کافی برای سرمایه گذاری امکان پذیر است.) بهره مندی از امکانات زندگی و رفاهی ، تحصیلی و تفریحی یکی از کشورهای درجه یک دنیا به لحاظ پیشرفت و تکنولوژی بعد از اخذ اقامت کشور کانادا بهره مندی از محیطی آرام و به دور از تعصبات نژادی و قومیتی برای مهاجرانی که تازه به کانادا مهاجرت کرده اند.

دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در کانادا راهی است که کشور کانادا برای متقاضیان در نظر گرفته است تا از این طریق بتواند اقتصاد کشور را رونق دهد و سرمایه گذاری روی پروژه های دولتی بیشتر انجام شود. انواع روش های سرمایه گذاری برای مهاجرت در کانادا و حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کانادا را شرح دادیم . در است قسمت شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا در سال 2021 را بیان خواهیم کرد. مدارک مورد نیاز شما برای دریافت اقامت کانادا عبارتند از: سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه متناسب با شرایط هر فرد می تواند متفاوت باشد. موارد زیر شامل روش های سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه است.

این برنامه ویژه شهرهای کوچک با جمعیت کم که جمعیت آن کمتر از 75000 نفر باشد و نیز در فاصله 30 کیلومتری مرکز استان باشد با هدف توسعه و ایجاد مشاغل در این نواحی طراحی شده است . کارآفرینان پذیرفته شده در این طرح ویزای کار موقت دو ساله دریافت می کنند و با ایجاد بیزنس خود می توانند از طریق زیر مجموعه های استانی برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. سرمایه گذاری 100.000 دلار کانادا در یکی از کسب و کارهای واجد شرایط سرمایه گذاری در استان دارایی خالص حداقل 300.000 دلار کانادا در کشور مقصد. داشتن حداقل 3 سال تجربه در بیزینس خود یا 4 سال سابقه مدیریتی ارشد یک بیزینس طی 5 سال گذشته دارا بودن 51 درصد مالکیت بیزینس اشتغال زایی برای حداقل یک فرد کانادایی

داشتن حداقل مدرک زبان حداقل CLB4 پیشنهاد ما برای کسانی که از روش های کم هزینه تری درخواست دریافت سریع  را دارند ، دریافت پذیرش تحصیلی این کشور است. متقاضیان به راحتی می توانند پس از پیدا کردن شغلی در کنار تحصیل درخواست اقامت دائم بدهند. طرح کارآفرینی استان نوا اسکوشیا نیز یکی از کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری در کاناداست که متقاضیان با رقم  150.000  دلار کانادا می توانند از طریق این برنامه اقدام نمایند که این طرح نیز دارای مزایای خاص خود می باشد. سرمایه گذاری حداقل 150 هزار دلارکانادا برای راه اندازی یا خرید بیزینس در کانادا

حداقل 21 سال سن حداقل دارایی  معادل با 600 هزار دلار کانادا  اگر این سرمایه از محل صندوق سرمایه گذاری مخاطره آمیز کانادایی تعیین شده باشد، باید حداقل 200000 دلار سرمایه گذاری کنید. اگر این سرمایه گذاری از یک گروه سرمایه گذار کانادایی تعیین شده باشد، باید حداقل 75000 دلار سرمایه گذاری کنید. شما نیازی به تأمین سرمایه مالی از دستگاه های کسب و کار ندارید. شما باید در یک برنامه تجاری کانادایی پذیرفته شوید. برای اطلاعات بیشتر به لیست سازمانهای تعیین شده مراجعه کنید. شما باید حداقل در یکی از این گروه ها تا حداقل 200000 دلار سرمایه گذاری کنید : برای واجد شرایط شدن در برنامه ویزای شروع به کار ، باید هر 4 شرایط واجد شرایط بودن و همچنین شرایط پذیرش برای ورود به کانادا را داشته باشید.

کسب و کار معتبربه همراه یک نامه پشتیبانی از یک سازمان تعیین شده داشته باشید مسلط به زبان انگلیسی باشید و قبل از اینکه از تجارت خود درآمد کسب کنید ، پول کافی برای اقامت و زندگی در کانادا را داشته باشید. میزان پول مورد نیاز شما به تعداد اعضای خانواده شما با شما بستگی دارد. در برخی موارد ، سازمان تعیین شده ممکن است به شما کمک کند تا هزینه های زندگی خود را تأمین کنید. برای تأمین هزینه های زندگی خود نمی توانید از پول سرمایه گذاری برای تجارت جدید خود استفاده کنید. شما باید با سازمان تعیین شده تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانید پشتیبانی خود را دریافت کنید.

همچنین باید سازمان را متقاعد کنید که یک ایده تجاری دارید که ارزش پشتیبانی دارد. فرآیند طرح ایده شما برای هر سازمان متفاوت است. هر سازمانی الزامات خاص خود را دارد. به عنوان مثال، ممکن است از شما خواسته شود که مفهوم تجارت خود را شخصاً ارائه دهید یا یک برنامه تجاری دقیق نشان دهید. اگر با یکی از سازمانی تعیین شده به توافق برسید، نامه پشتیبانی شما را ارسال می کنند. هنگام ارسال درخواست خود به ما، باید این نامه را آپلود کنید. این مدرکی است که شما باید نشان دهید صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، گروه سرمایه گذاری فرشته یا دستگاه تجاری از ایده تجاری شما پشتیبانی می کنند.

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری باید بتوانید شرایط مورد نیاز آن را تأمین کنید و اساساً اثبات کنید که ویژگی های لازم برای کار و زندگی در این کشور را دارید. در ابتدا مطالعه زبان انگلیسی در حد متوسط مورد نیاز است تا با افراد و سازمان ها و کارمندان خود بتوانید ارتباط برقرار کنید. در وهله بعدی داشتن تجربه کار مدیریتی برای پیشبرد کسب وکار لازم است. بهترین کار، استناد به مدارک بیمه و جواز کسب است. همچنین برای ارائه اسناد تمکن مالی خود می توانید به بانک بروید و از آنجا گواهی تمکن مالی بخواهید یا اینکه از اسناد ملکی استفاده کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

با توجه به سرمایه خالص، توانایی و تمایل شما برای سرمایه گذاری در کانادا ، بر خورداری از مهارت های مدیریتی در کسب و کار، می تواند مسیری برای اخذ اقامت دائم باشد. اگر به دنبال سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا هستنید، دولت کانادا و همچنین برخی استان های خاص، گزینه های جذابی ارائه کرده اند. در روش سرمایه گذاری الزامی به راه اندازی کسب و کار پس از اخذ اقامت ندارید.

فراموش نکنید که انجام مهاجرت به هر روشی سختی های خود را دارد و ممکن است گاهی پیچیده شود. از آنجا که اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری با مبالغ بالاتری نسبت به روش های دیگر در ارتباط است، خوب است که از افراد آگاه یا کسانی که یک بار این مسیر را طی کرده اند کمک بگیرید یا از وکیلان باتجربه استفاده کنید. شرایط بخصوص و دقیق هر ایالت نیز در قسمت های بالا به تفضیل توضیح داده شده و می توانید برای مقایسه میزان سرمایه مورد نیاز، به آن بخش ها مراجعه کنید.