عمومیکسب و کار ایرانی

بند ساعت مچی کاسیو

بند ساعت مچی کاسیو یکی از اصلی ترین مزایای بر دیگر برند های ساعت جهان می باشد. کمپانی ساعت سازی کاسیو، جهت تنوع محصول و جلب رضایت مشتری ها، انواع ساعت مچی های خود را در طرح، رنگ، مدل و اندازه های گوناگونی می سازد. یکی از مواردی که سبب تنوع ساعت مچی های برند کاسیو می شود، متنوع بودن بند ساعت مچی کاسیو می باشد.

بند ساعت، یکی از فاکتورهای بسیار موثر در زیبایی و قیمت ساعت مچی کاسیو چه و چه است. در ادامه این محتوا قصد داریم شما را به طور کامل با انواع بند در ساعت مچی کاسیو آشنا کنیم.

جنس بند در مدل های مختلف ساعت مچی کاسیو از چیست؟

اگر به قصد خرید ساعت کاسیو به بازار بروید، متوجه تنوع بالای این محصول خواهید شد. بدون شک، انتخاب بهترین و مناسب  ترین ساعت مچی، برای افراد سخت بوده و به یکی از چالش  های پیش رو برای این دسته از افراد تبدیل شده است. هدف از خرید ساعت، زیباتر شدن استایل و ست شدن با لباس  های شماست. یکی از مواردی که سبب تنوع ساعت مچی کاسیو می شود، بند آن است.

کمپانی کاسیو، مدل های مختلف ساعت خود را با استفاده از بندهای گوناگونی، تولید می کند.  وجود بندهایی با جنس و رنگ گوناگون در ساعت مچی کاسیو، سبب شده به راحتی بتوانید این ساعت را می توانید با لباس های خود ست کنید. انواع بند ساعت مچی کاسیو به صورت زیر است:

1- بند فلزی

ساعت مچی کاسیو با بند فلزی، از محبوب ترین و پر فروش ترین ساعت های این برند، محسوب می شود. بند فلزی در مقایسه با دیگر بندها، زیبایی و جذابیت بیش تری به ساعت مچی می دهد. از فلزات به کار رفته در بند ساعت مچی کاسیو، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استیل ضد زنگ در بند ساعت مچی کاسیو:

در ساخت بند ساعت مچی برند کاسیو، از استیل های زیر استفاده می شود.

استیل 304

استیل 304 نسبت به دیگر استیل  ها، مقاومت، کیفیت و قیمت پایین تری دارد؛ به همین دلیل از آن در ساخت ساعت  های ارزان تر استفاده می شود.

استیل L316

یکی از بهترین و با کیفیت ترین استیل های ضد زنگ و ضد حساسیت، استیل L316 بوده که در ساخت بند اغلب ساعت مچی  های کاسیو، کاربرد دارد.

استیل 904

این استیل در مقایسه با دو استیل بالا، مقاومت بیشتر و کیفیت بالاتری دارد. به دلیل طول عمر بالا و براقیت استیل 904، از آن در ساخت ساعت  های لوکس و گران قیمت استفاده می شود.

فلز تیتانیوم

یکی از فلز های متداول برای ساخت بند ساعت های لوکس برند کاسیو، تیتانیوم است. از ویژگی های این فلز می توان به درخشندگی بالا، استحکام و مقاومت زیاد، چگالی پایین، ضد خش، ضد حساسیت، نقطه ذوب بالا و وزن سبک آن اشاره کرد.

طلا

کمپانی کاسیو، بند گرانترین و لاکچری ترین ساعت مچی های خود را با استفاده از عنصر طلا می سازد. به کار بردن طلا در بند ساعت مچی به همراه نگین های برلیان و موتور قوی در کنار هم، فوق العاده است. این ساعت ها قیمت بالایی دارند و مشتری های آن، افراد مشهور و ثروتمند هستند.

2- بند پلاستیکی

کمپانی کاسیو، برای ساخت برخی از مدل های ساعت مچی خود، از انواع بند پلاستیکی استفاده می  کند. ویژگی های همچون وزن پایین و مقاومت در برابر آب، بند پلاستیکی را به گزینه مناسبی برای ساعت های اسپورت تبدیل کرده است. انواع بند پلاستیکی به کار رفته در ساعت مچی کاسیو به صورت زیر است:

بند سیلیکونی

ساعت های بند سیلیکونی، به دلیل ویژگی های مطلوب، محبوبیت زیادی در بین مردم دارند. از ویژگی های بند سیلیکون می توان به مقاومت بالا، سازگاری با محیط زیست و وزن سبک آن اشاره کرد. ساعت های بند سیلیکونی، انتخاب مناسبی برای افراد ورزشکار هستند.

بند پلی اورتان

یکی از پلاستیک های به کار رفته در ساخت بند ساعت مچی برند کاسیو، پلی اورتان است. استحکام و مقاومت بالا، قیمت مناسب و انعطاف پذیری زیاد، از ویژگی های بند پلی اورتان است. کمپانی کاسیو برای ساخت ساعت مچی جی شاک و بیبی جی، از بند پلی اورتان استفاده می کند.

بند ساعت مچی های کاسیو چگونه طراحی می شود؟

علاوه بر متریال و رنگ بند ساعت، نوع طراحی بند ساعت نیز، سبب تنوع بسیار بالای ساعت مچی کاسیو شده است . کمپانی کاسیو بندهای فلزی و پلاستیکی ساعت مچی های خود را با استفاده از طرح  های زیبا و متنوعی می سازد . به طور کلی طراحی بند ساعت مچی کاسیو به صورت زیر است:

قفل بند ساعت

کمپانی کاسیو، برای باز و بسته کردن ساعت  مچی های خود، از قفل های متنوعی استفاده می کند. کاربرد قفل های متنوع در بند ساعت مچی، یکی از طراحی های ساعت مچی کاسیو بوده که در زیبایی آن نقش زیادی دارد.

از قفل های متداول برای طراحی بند ساعت مچی کاسیو، می توان به قفل های متصل، قفل های منفصل، قفل دستبندی، قفل دو تکه دکمه دار، قفل سه تکه دکمه دار و بدون دکمه، قفل سه تکه بدون دکمه، قفل پروانه دکمه دار و بدون دکمه اشاره کرد. انتخاب قفل ساعت، با توجه به نوع ساعت و جنس بند آن صورت می گیرد.

طراحی بند ساعت

یکی از مهم ترین مراحل ساخت انواع ساعت مچی، طراحی بند آن است. کمپانی کاسیو برای بهتر و زیباتر شدن بندهای ساعت خود، از طرح های جذاب و خاصی الهام گرفته است. به عنوان مثال، به کار بردن استیل ضد زنگ طلایی و سفید به صورت ترکیبی، زیبایی بسیار خاصی به بند ساعت مچی می دهد.

استفاده از نگین کاری و برلیان در بند فلزی، زیبایی بسیار زیادی به بند ساعت مچی کاسیو داده است. چنین ساعت  هایی، جز ساعت های لوکس و مجلسی طبقه بندی شده و قیمت بالایی نیز دارند. استفاده از استیل  های ضد زنگ و بسیار براق، ایده دیگر کمپانی کاسیو برای زیبایی بیشتر ساعت هایش است.

در برخی موارد طراحان کمپانی کاسیو، بر روی بند چرمی ساعت مچی، طرح های گوناگونی مانند گل، پیاده می  کنند. کاربرد چنین طرح هایی بر روی بند ساعت، ساعت مچی را خاص و منحصر بفرد می کند.

رنگ بند ساعت مچی کاسیو چگونه است؟

رنگ بندی بند ساعت مچی های برند کاسیو، بسیار متنوع بوده و از مشکی، سفید، طلایی، نقره ای، سبز، زرد، آبی، سورمه ای و … متغیر است.

تنوع بسیار بالای رنگ بند ساعت مچی کاسیو، سبب شده تا این برند، مورد پسند تمام سلیقه ها قرار گیرد. اما رنگ بندی اصلی ساعت مچی کاسیو چیست؟

رنگ طلایی و نقره ای

با آوردن نام ساعت  مچی بند فلزی، رنگ طلایی و نقره ای، در ذهن شما نقش می بندد. بند فلزی، علاوه بر رنگ های نقره ای و طلایی به رنگ های دیگری نیز دیده می شود، اما اصلی ترین، محبوب ترین و پر فروش ترین ساعت مچی کاسیو، همین دو رنگ نامبرده هستند. کمپانی کاسیو، از استیل های نقره ای و فلزی به صورت جداگانه و یا ترکیبی استفاده می کند.

این ساعت ها، مناسب برای کاربردهای روزانه، رسمی و مهمانی هستند. به جرات می توان گفت، علاقه مندان به ساعت مچی، حداقل یکی از ساعت های بند طلایی و یا نقره ای را در کلکسیون ساعت خود دارند.

برای تکمیل کردن کلکسیون ساعت های خود، می توانید مدل های مختلف ساعت مچی کاسیو بند استیل طلایی و نقره ای را خریداری نمایید.

رنگ قهوه ای و مشکی

بند چرم مشکی و قهوه ای، دو رنگ بسیار متداول و پر طرفدار برای ساعت مچی کاسیو هستند. کمپانی کاسیو برای اغلب مدل های ساعت خود، از این دو رنگ استفاده می کند.

رنگ قهوه ای و مشکی به راحتی با لباس های شما ست شده؛ بنابراین می توانید از آن، در استایل های رسمی، روزانه و حتی در مجالس نیز استفاده کنید.
از ویژگی های ساعت  های بند چرمی و قهوه ای، می توان به راحتی، وزن پایین، مقاومت بالا و طول عمر زیاد اشاره کرد.

چرم به کار رفته در ساعت مچی  های کاسیو، چرم طبیعی و با کیفیتی بوده که سالیان طولانی بدون افت کیفیت و رنگ، برای شما کار می کند.