لوازم خانگیکسب و کار ایرانی

بهترین مارک بخارشوی (8 برند برتر)

در گذشته برای تمیزی منزل از یک سطل آب و دستمال استفاده می کردند که کاری سخت و طاقت فرسا بوده است. همچنین استفاده از مواد شوینده مختلف آزاردهنده و شیمیایی باعث ایجاد ناراحتی در ریه و خشکی پوست می شود. تعمیر بخارشوی تهران با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با توجه به نیازهای مشتریان انجام می شود تا بهترین نتیجه ممکن برای آنها فراهم شود . با وجود بخارشوی، انجام نظافت بسیار ساده شده و حتی مانند جاروبرقی، فرش و موکت را نیز تمیز می کند.

دستگاه بخارشوی از لوازم برقی منزل است که کاربرد بسیار زیادی در زمینه تمیزی و نظافت دارد. در این مطلب علاوه بر راهنمای خرید، فهرستی از بهترین بهترین بخارشوی بازار را برایتان آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما همراه باشید. از دستگاه بخارشوی برای نظافت انواع سطوح مانند شیشه، سرامیک و کاشی، پارکت، لمینت، فرش و قالیچه، صندلی ها، دیوارها و زمین و… استفاده می شود و معمولا به همراه آن ها سری های مختلفی نیز ارائه می شود.

بخارشوی چگونه کار می کند؟

هنگامی که آب را درون مخزن بخارشوی می ریزید، بخار آب از آن خارج می شود و همین بخار باعث از بین رفتن جرم، باکتری ها و لکه های چربی می شود. همچنین، داخل دستگاه یک مخزن قرار دارد و از چندین دسته ی متفاوت برای کارهای مختلف بهره می برد که می توانید بسته به نوع نیازتان، دسته ی مربوطه را متصل نمایید. در ادامه به انواع این دستگاه می پردازیم. توجه داشته باشید که هرچه اطلاعات بیشتری از این محصول داشته باشید،  دستتان در انتخاب بهترین بخارشوی بازار بازتر است.

بخارشوهای دستی وزن کم تری نسبت به سایر مدل ها دارند و معمولا به صورت شارژی کار می کنند. توان مصرفی در بخار شوی دستی کمتر از بخار شوی ایستاده است و همچنین برای اینکه وزن سبک تری داشته باشند، مخزن آب کوچک تری نسبت به بخارشوی های ایستاده دارند. این مدل برای تمیز کردن شیشه، پنجره، اجاق گاز، ، سرویس بهداشتی و… مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی،  برای افرادی مناسب است که می خواهند بهترین بخارشوی موجود در بازار را برای مصارف خانگی تهیه کنند.

این مدل از بخارشو دارای سری های مختلفی است که سری بزرگ تر برای نظافت کف زمین و سری کوچک تر آن برای تمیز کردن سطوح کوچک به کار می رود. این مدل نسبت به بخارشوی دستی از قدرت و وزن بیشتری بهره برده است و برای تمیز کردن زمین، سطوح تخت و شیشه که نیاز به انرژی بیشتری دارند، طراحی شده است. خدمات تعمیر غذاساز تهران با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت ارائه می شود تا عمر مفید دستگاه ها افزایش یابد و مشتریان از آنها بیشترین بهره وری را کسب کنند . این موضوع یکی از مهم ترین مواردی است که باید در خرید بخارشوی به آن دقت کنید. توان بخار این دستگاه طبق واحد بار مورد سنجش قرار می گیرد؛

یعنی هرچقدر که میزان بار بیشتر باشد توان فشار بخار هم بیشتر خواهد بود. دستگاهی که توان مصرفی آن 1500 تا 2000 وات است مناسب مصرف در منازل هستند. همیشه قبل از خرید بخارشوی وزن آن را امتحان کنید تا ببینید برای شما مناسب است یا خیر؛ تا هنگامی که با دستگاه کار می کنید دچار مشکل نشوید. اگر قصد خرید بهترین بخارشوی بازار را دارید، دستگاهی را انتخاب نمایید که علاوه بر کارایی مطلوب، دارای وزن کم و قابلیت جابه جایی آسان باشد.

برخی از بخارشوی ها دارای کلید تنظیم بخار می باشند که این موضوع بسیار کاربردی است. برای مثال برای از بین بردن لکه چربی می توانید از بالاترین حد بخار استفاده کنید. معمولاً آن هایی که قدرت تولید بخار 2 تا 5 بار دارند برای مصارف خانگی مناسب می باشند. همان طور که می دانید بخار بیش از حد ممکن است باعث ایجاد سوختگی های جبران ناپذیر شود. بنابراین در هنگام استفاده مراقب باشید تا دستانتان در مقابل بخار بیش از حد قرار نگیرد. لازم به ذکر است قفل ایمنی کودک، بروز هرگونه خطر را برای کودکان غیر ممکن می سازد.

دستگاه های بخارشوی دارای گنجایش 300 میلی لیتر تا 3 لیتر می باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر ظرفیت مخزن دستگاه مد نظرتان کم است، امکان افزودن آب در حین استفاده را داشته باشد. مدت زمان تولید بخار یکی از ویژگی های بهترین بخارشوی بازار، تولید بخار در مدت زمان کوتاه است. معمولاً هنگامی که آب را در دستگاه می ریزید حدوداً 1 الی 10 دقیقه طول می کشد تا بخار تولید شود که اگر از آب گرم استفاده کنید، در مدت زمان کوتاه تری این کار انجام خواهد شد.

بهترین بخارشوی بازار کدام مدل است؟

شاید ازنظر بسیاری اشخاص خرید یک بخارشوی ضرورتی نداشته و هزینه اضافی محسوب شود. اما بخار شوی مزیتی دارد که هیچ یک از شوینده های سطوح بازار ندارند. این مزیت عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر در نظافت سطوح است. خانم های خانه دار که با انواع سفیدکننده و جرم گیرهای شیمیایی بازار سروکار دارند، با اثرات سوء این شوینده ها بر پوست بدن و ریه ها آگاه هستند. بسیاری از تولیدکنندگان این نوع مواد شوینده بر بی ضرر بودن این محصولات تأکید دارند. اما همه ما میدانیم که این ادعاها حقیقت ندارد. از طرفی بهترین بخار شوی محدودیت در استفاده سطوح مختلف را ندارد.

به زبان ساده تر از بخارشوی می توان برای نظافت سرامیک و فرش گرفته تا پرده ه و دیوار هم استفاده کرد. دمای بخارآب تقریباً سه برابر آب داغ بوده و این امر با توجه به فشار و مکش دستگاه، قدرت آن را چند برابر بیشتر از آب داغ می کند. به شکلی که حتی برایِ ذوب چسب کاغذ دیواری و از ببین بردن چروک های پرده هم کاملاً مناسب است. در این مطلب از سایت مزایای استفاده از انواع بخار شوی را همراه با لینک خرید 7 برند برتر تولیدکننده بهترین بخارشوی موجود در بازار معرفی خواهیم کرد…

Kärcher یک شرکت خانوادگی آلمانی است که در سال 1935 شروع به فعالیت کرد. دفتر مرکزی این شرکت در وینندن، آلمان است. این شرکت با 20000 کارمند در سراسر جهان فعالیت کرده و در تولیداتی همچون پاک کننده های فشارقوی، تجهیزات مراقبت از کف، سیستم های تمیزکننده قطعات، تصفیه آب شستشو و تجهیزات ضدعفونی کننده نظامی بسیار مشهور است. کارچر اولین تولیدکننده و مخترع ماشین های لباسشویی مدرن، DS 350 در جهان است. می توان گفت این برند بهترین و مطمئن ترین مارک موجود تولیدکننده دستگاه بخار شوی در بازار ایران است.

2-بیترون bitron

این شرکت بین المللی آمریکایی نزدیک به 70 سال قدمت داشته و درزمینهٔ تولید انواع لوازم برقی خانگی فعالیت دارد. بایترون که به بیترون هم مشهور است، بهترین تولیدکننده دستگاه آوون توستر در جهان هم محسوب می شود. این برند در میان 3 برند برتر تولیدکننده بخارشوهای موجود در بازار ایران دسته بندی می شود. برند سان لند یک شرکت ایرانی است که کمتر از 5 سال از شروع فعالیت آن گذشته و یک نام کاملاً نوپا است.

این شرکت درزمینه ی طراحی و  تولید لوازم خانگی برقی ازجمله آون توستر، جاروبرقی، ساندویچ ساز، جارو شارژی، پنکه، بخاری و… شروع به فعالیت کرد. بخار شوی سان لند قیمت بسیار خوبی دارد. اما واقعیت این است که نمی توان انتظار کیفیت برندهای همچون بایترون و کرچر را از این نام جوان انتظار داشت. البته باوجود جوان بودن این شرکت ایرانی، پیشرفت های خوبی در محصولات آن مشاهده می شود.

4-گوسونیک gosonic

این برند یکی از مارک های محبوب ترکیه ای است که به تازگی پیشرفت چشمگیری در خاورمیانه داشته است. این برند درزمینهٔ تولید لوازم برقی سبک خانگی فعالیت دارد. تعمیر ساندویچ ساز با رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی انجام می شود تا اطمینان کامل از سلامت محصولات تولیدی حاصل شود . گوسونیک در بازار ایران خدمات پس از فروش خوبی ارائه داده و کیفیت محصولات آن هم قابل قبول است.

5-پارس خزر-بهترین بخارشور ایرانی

این شرکت در میان شهروندان ایرانی کاملاً شناخته شده بوده و به خدمات پس از فروش خوب و قیمت مناسب محصولات مشهور است. این شرکت 50 ساله تجربه شرکت مشهور توشیبا را در تولید بهترین بخار شوی با خود به همراه دارد. آریته بیش از نیم قرن عمر داشته و در کشور ایتالیا تأسیس شده است. این شرکت درزمینهٔ تولید انواع ساندویچ ساز و توستر، گریا، بخارپز، هواپز…فعالیت دارد.

بخار شوی آریته امکانات کاملی داشته و بسیار انعطاف پذیر است. سایا یک برند زیرمجموعه شرکت پارس خزر است که با مشارکت شرکت سنور الکتریک ترکیه و در سال 1378 شروع به فعالیت کرد. این شرکت درزمینهٔ تولید انواع آون توستر، تصفیه کننده هوا، جاروبرقی، بخاری برقی، بخارپز، هواپز، تخم مرغ پز، نان پز، اتو،…. فعالیت دارد. بخارشوی های این شرکت از نوع دسته دار بوده و در میان بخارشوهای سبک دسته بندی می شوند.

مزیت های استفاده از بهترین بخار شوی

1-عدم مشکلات شستشو به روش قدیمی در شستشو به روش قدیمی، با استفاده از یک سطل آب گرم و یک دستمال یا طی، اقدام به شستشوی سطوح می کردیم که بسیار طاقت فرسا بوده، به زانو و کمر فشار میاورد. استفاده از بخار شوی به سرعت عمل و خستگی کمتر خانم های خانه دار کمک می کند.

2-عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر استفاده از مواد شوینده و سفیدکننده برای پوست و ریه بسیار مضر بود و ایجاد انواع حساسیت ها می کند. با استفاده از بخارشوی نیاز به مواد شوینده تقریباً به صفر می رسد. استفاده بخارشوی بدون مواد شوینده، در سلامت اعضای خانواده و به ویژه کودکان بسیار مآثر بوده و انرژی و هزینه های شوینده را به میزان چشم گیری کاهش می دهد.

3-قدرت بیشتر بخار به نسبت آب بخارآب نسبت به آب داغ تأثیر بسیار بهتری را در نظافت سطوح داشته و قدرت تمیزکنندگی را چندین برابر افزایش می دهد. همچنین بعد از مراحل شستشو هم خبری از خشک کردن سطوح نیست. طرز کار با بخارشوی ها بسیار آسان بوده و امنیت بالا در این وسایل باعث سوختن دست نمی شود. اغلب از مواد شوینده در آن استفاده نشده و دوست محیط زیست نیز هست.

4-عدم محدودیت در نظافت سطوح مختلف این ابزار تقریباً شبیه به جاروبرقی بوده و قادر به تمیز کردن هر سطحی (فرش، سرامیک، مبل، پرده…..) است. حمل ونقل آن آسان بوده و دیگر نیازی به جابجایی سطل آب نیست. با لوازم جانبی آن به راحتی هر سطحی را می توان تمیز کرد.

5-وزن پایین در بهترین بخارشوی دستگاه بخارشوی وزن بسیار کمی داشته و به شکل دستی یا در بعضی مدل ها به کمک یک پایه قابل حمل است. این موارد در عین سادگی، در سلامت خانم های خانه دار بسیار مآثر است. همه ما شاهد تأثیر آسیب های کارهای سنگین خانگی بر مادران خود بوده ایم.

و در پایان…

به شما قول می دهم با خرید یک بخارشوی خوب احتیاج شما به مواد شوینده شیمیایی به میزان چشم گیری کاهش پیدا می کند. تنها همین نکته باعث می شود که بخارشوی ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. امیدواریم مقاله بهترین بخارشوی چه مارکی است (7 برند برتر بهترین بخار شور) برای شما خواننده عزیز مفید بوده باشد. لطفاً با ثبت نظرات خود ما را در بهبود کیفیت این مطلب یاری کنید. قبل از نظافت قدرت بخارشوی را در قسمت کوچکی از سطح موردنظر آزمایش کنید تا باعث آسیب به آن نشود. درجایی که بخار تأثیر مخرب بر سطح دارد، از قابلیت بخار خشک یا اتصال کف استفاده شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.