عمومیکسب و کار ایرانی

نمونه هایی از ساخت انگشترهای سفارشی خیره کننده برای الهام گرفتن

معرفی 8 مدل انگشتر جواهر خاص و زیبا از فروشگاه لیلیوم + لینک خرید و قیمت

انواع مدل انگشتر جواهر خاص یکی از خواسته های هر بانوی خاص و شیک پوش می باشد. ما دراین مقاله سعی کردیم درباره انواع مدل انگشتر های خاص و زیبای به روز و نکات ساخت انگشتر طلا سفارشی برای شما اطلاعاتی بیاوریم و چند نمونه از خاص ترین مدل انگشتر جواهر را برای شما نشان دهیم.

انگشتر جواهر خاص محصولی است که باید در جعبه جواهرات بانوان شیک پوش و خوش سلیقه باشد. در گذشته های دور انگشترها با الهام گرفتن از تاج های سلطنتی ساخته شدند و نشان دهنده ثروت و جایگاه اجتماعی بودند. فقط افرادی که از خانواده های ثروتمند یا اشرافی بودند اجازه استفاده از انگشترها را داشتند و سایر افراد که از طبقه متوسط یا پایین جامعه بودند، اجازه استفاده از هیچ نوع انگشتری را نداشتند.

حلقه های قدیمی از جنس برنج یا مس ساخته می شدند و با اینکه ظرافت و زیبایی خاصی نداشتند، بین بانوان اشرافی محبوب بودند. تولید و ساخت انواع انگشتر رواج بیشتری پیدا کرد و تمامی بانوان در هر طبقه اجتماعی می توانستند از انگشتر استفاده کنند؛ اما توانایی خرید آن را نداشتند. علاقه مندی زنان به انگشتر باعث شد که مردان برای نشان دادن توانایی مالی خود، انگشتر طلا خاص زنانه را خریداری کنند و به بانوی مورد نظر هدیه دهند.

اشراف و ثروتمندان برای اینکه انگشترهایی متفاوت و خاص داشته باشند،  از جواهرات و نگین های گران قیمت استفاده می کردند یا طرح و نشانی که مشخص کننده خانواده یا جایگاه اجتماعی آن ها بود، روی انگشتر حک می کردند. با اینکه قرن های زیادی گذشته است؛  اما هنوز هم انگشتر طلا خاص زنانه نشان دهنده ثروت بانوان است و جایگاه اجتماعی خاصی را برای آن ها به ارمغان می آورد.

بانوان خاص و خوش سلیقه باید از انگشتر طلا خاص زنانه استفاده کنند

مدل انگشتر طلا خاص زنانه که از آن استفاده می کنید، ویژگی شخصیتی شما را بازگو می کند. بانوانی که انگشترهای جواهر را ترجیح می دهند، روحی قوی دارند و توجه زیادی به هنر نشان می دهند. اگر شما می خواهید نکته سنج و دقیق دیده شوید، از انگشترهای نگین دار استفاده کنید و آن ها را به بخشی از اکسسوری های روزانه تان تبدیل کنید. اندازه انگشتر و رنگ طلایی که برای ساخت آن به کار رفته است، از دیگر معیارهای اثرگذاری هستند که به تصورات دیگران درباره شما جهت می دهند.

اگر با افراد ریزبین سر و کار دارید،  هنگام خرید انگشتر طلا زنانه جدید به نوع نگین آن توجه داشته باشید. هر جواهر معنا و مفهوم خاصی دارد که به آن هویتی منحصربه فرد می دهد. شما می توانید بر اساس معنای گوهرهای قیمتی آن ها را انتخاب کنید. برخی جواهرات به ماه های سال تعلق دارند؛  در نتیجه این انتخاب نیز پیش روی شما قرار دارد که به انتخاب جواهر ماه تولدتان، انرژی زیادی را از طریق انگشتر جواهر خاص به دست بیاورید.

ست کردن زیورآلات گامی مهم برای خوش پوش و خوش استایل دیده شدن

اگر به دنبال زینتی برای دست هایتان هستید، انگشتر جواهر خاص را انتخاب کنید. یکی از زیباترین زیورآلاتی که برازنده بانوان است، انگشترهایی هستند که نگینی از گوهرهای ارزشمند و قیمتی دارند. شما می توانید از انگشترهای نگین دار در مراسم ها و مناسب های خاص استفاده کنید. این امکان وجود دارد که انگشتری برای استفاده روزمره داشته باشید و با آن به استایل های ساده یا کاری خود زینت دهید. انگشترهای جواهر خاص می توانند انتخابی به عنوان حلقه های نامزدی یا عروسی باشند.

اگر تمایل دارید زیورآلات ست استفاده کنید، انگشتر طلا خاص زنانه با نگین جواهر به راحتی با سایر زیورآلات ست می شود. شما می توانید بر اساس رنگ یا جنس جواهر زیورآلات دیگری مانند گوشواره، گردنبند یا دستبند را خریداری کند. حتی این امکان وجود دارد که با همان طرح انگشتر نگین جواهر، ست یا نیم ستی را سفارش دهید و هارمونی کامل را بین زیورآلات خودتان ایجاد کنید.

برای سفارش یک ست یا نیم ست با طرح انگشتر طلا خاص و شیک کافی است با استفاده از راه های ارتباطی که روی سایت زر درج شده اند، با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارشتان را به ثبت برسانید. در سایت زر شما می توانید اندازه انگشتر یا سایر اعضای نیم ست را متناسب با سلیقه خودتان انتخاب کنید. تعداد و نوع جواهر از دیگر ویژگی های قابل  انتخاب برای نیم ست های سفارشی سازی هستند. وزن محصولات نیز با توجه به بودجه شما امکان کاهش دارند تا شما بتوانید نیم ست مورد نظرتان را خریداری کنید.

چرا باید از زیورآلاتی که دارای نگین جواهر هستند استفاده کنیم؟

هیچ جواهری بدون دلیل و فقط برای زیبایی وارد دنیای زیورآلات نشده است. داستان ها و افسانه هایی که درباره هر سنگ قیمتی وجود دارند که باعث اهمیت و محبوبیت آن شده اند. بسیاری از این افسانه ها با گذشت زمان به خاطرات سپرده شده اند و ارزش خود را از دست داده اند؛ اما هنوز هم در دل آن ها حقایقی نهفته وجود دارد. علم گوهرشناسی ویژگی های هر جواهر را بررسی کرده است و این حقیقت را به اثبات می رساند که جواهرات دارای انرژی خاصی هستند و استفاده از انگشتر جواهر خاص روی انرژی بدن شما و احساساتتان اثر می گذارد.

انگشتر جواهر خاص با نگین آمیتیست افکار شما را پاک نگه می دارد

دیونیزوس الهه شراب و مستی از خدایان رومی و یونانی است که با هوسرانی و شهوت شناخته می شود. داستان های زیادی درباره این الهه بدنام وجود دارد و یکی از آن ها تمایل زیاد دیونیزوس به اغفال زنان و دختران جوان است. دیونیزوس بعد از مست کردن بانوان با آن ها وقت گذرانی می کرد و بعد آن ها به سنگ تبدیل می کرد تا زمانی که دختری با نام آمیتیست در برابر قدرت دیونیزوس مقاومت کرد و با هوشیاری از دست او گریخت.

گفته می شود که دیونیزوس از روی ناامیدی، شرابی که برای مست کردن و اغفال دختر در دست داشت را روی سنگی ریخت. رنگ سنگ به بنفش تغییر کرد و نام دختری که از چنگ دیونیزوس گریخت روی آن گذاشته شد. این افسانه باعث شده بود که مردم بر این باور باشند همراه داشتن انگشتر طلا دخترانه خاص با نگین آمیتیست آن ها را از غفلت و فریب خوردن دور نگه می دارد. با مرور زمان آمیتیست به جواهری تبدیل شد که با هدف جلوگیری از تسلیم قدرت شدن توسط افرادی در جایگاه های اجتماعی بلند مرتبه حمل می شد.

گوهرشناسی نشان می دهد که آمیتیست با انرژی خود افکار شیطانی و منفی را از ذهن شما دور می کند. همین ویژگی سبب می شود که خرید انگشتر طلا خاص زنانه با نگین آمیتیست ذهن شما را هوشیار کند و دقتی که در تصمیم گیری دارید، افزایش یابد. حس خوب آرامش از دیگر مزیت های به همراه داشتن آمیتیست است و به پرورش ایده ها و خلاقیت های شما کمک می کند.

ساخت انگشترهای جادویی با الهام از یک رمان مشهور

تئو فنیل، کارشناس ارشد طلا و جواهرات در بریتانیا مجموعه ای از انگشتر های جادویی و اسرار آمیز را با الهام از یک رمان مشهور طراحی کرده است. این انگشتر های طلا دارای درب های کوچک مخفی، جاده و باغ های خیره کننده درون خودشان هستند و با قیمت 30000 دلار به فروش می رسند.