تکنولوژیکسب و کار ایرانی

نحوه تست سوئیچ سیسکو (تشخیص اصالت تجهیزات سیسکو)

تشخیص اصل بودن سوئیچ های سیسکو نسبتا سخت و پیچیده است با این حال راهکارهایی وجود دارد که به کمک آن ها می توان سوئیچ های اورجینال را از نوع فیک تشخیص داد. نحوه تست سوئیچ سیسکو یکی از پر چستجوترین عناوینی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند از این رو در این بخش از سایت شرکت فناوران عصر شبکه پاسارگاد به آن پرداخته شده است.

درباره سوئیچ سیسکو

سیسکو (Cisco) یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سوئیچ شبکه در جهان است که بخش بزرگی از بازار فروش سوئیچ شبکه را به خود اختصاص داده است. برند سیسکو طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا محصولات کمپانی سیسکو کیفیت بالایی داشته و بسیار کاربردی هستند.

سخت افزار سوئیچ شبکه یکی از مهم ترین تجهیزات اکتیو محسوب می شود که با استفاده از آن می توان تجهیزات مختلف (مانند لپ تاپ، کامپیوتر، پرینتر، دوربین مدار بسته، سرور و سایر تجهیزات) را در یک شبکه به یکدیگر متصل کرد و به مدیریت شبکه از طریق پورت  و نودها پرداخت. استفاده از سوئیچ شبکه محدودیت نداشته و براساس نوع آن می تواند به طور گسترده و متنوع کاربرد داشته باشد. سوئیچ های سیسکو انواع کسب و کارها با کاربری های مختلف را پوشش می دهند بنابراین سوئیچ های کمپانی Cisco در کسب و کارهای مختلف به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

اصطلاح سوئیچ سیسکو متشکل از سوئیچ شبکه + نام تولیدکننده (کمپانی سیسکو) دارد. شرکت سیسکو با تنوع گسترده ای که در تولید سوئیچ شبکه ارائه داده است، به یک گزینه  مطمئن و ایده آل تبدیل شده است تا همواره مورد انتخاب کاربران قرار گیرد. نحوه تست سوئیچ سیسکو برای تشخیص اصالت تجهیزات Cisco در ادامه شرح داده خواهد شد.

تست سوئیچ سیسکو

در زمینه طراحی و تولید سوئیچ شبکه، سیسکو جزو بهترین ها محسوب می شود. سوئیچ سیسکو به اشتراک گذاری برنامه ها کمک کرده و منجر به تسریع در دسترسی به اطلاعات می شوند که به دنباله آن افزایش خدمات مشتری و کاهش هزینه های عملیاتی اتفاق خواهد افتاد. بهبود امنیت و فعال کردن اتصالات از راه دور از مزایای دیگر سوئیچ شبکه شرکت سیسکو محسوب می شوند در نتیجه استفاده از آن در شرکت و سازمان های مختلف بسیار کارآمد و موثر است.

نحوه تست سوئیچ سیسکو باعث می شود که بتوان سوئیچ تقلبی سیسکو را تشخیص داده و به جای خرید محصول فیک، نوع اصل را تهیه کرد. سوئیچ ها جزو پر فروش ترین محصولات هستند زیرا به طور گسترده و وسیع در امور تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. سوئیچ سیسکوهای موجود در بازار همیشه نو نیستند بلکه ممکن است به شکل های دیگر به فروش برسند. در واقع سوئیچ سیسکوهای موجود در بازار به سه دسته تقسیم می شوند:

سوئیچ دست دوم سیسکو (Used)

در نحوه تست سوئیچ سیسکو می بایست به نو یا دسته دوم بودن آن دقت کرد. سوئیچ سیسکو دسته دوم قبلا مورد استفاده قرار گرفته است اما سالم هستند و حالا به هر دلیلی به فروش می رسند. سوئیچ های استفاده شده سالم هستند اما به دلیل باز شدن جعبه و مورد استفاده قرار گرفتن، نسبت به سوئیچ های نو و آکبند قیمت پایین تری دارند و گزینه ای مقرون به صرفه برای شرکت هایی است که خواهان کاهش هزینه ها هستند.

برای مطالعه کامل این مقاله به نحوه تست سوئیچ سیسکو (تشخیص اصالت تجهیزات سیسکو) مراجعه نمائید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.