پزشکی و سلامتکسب و کار ایرانی

کراتینه مو چیست؟ + معرفی بهترین مرکز کراتینه مو در اصفهان

لیست 10 تایی بهترین مرکز کراتینه و صافی مو در اصفهان

بهترین کراتین کار در اصفهان کیست؟ بسیاری از شما ممکن است موهای فر و یا وزی داشته باشید که از روش های گوناگونی برای رفع آن استفاده کرده باشید. روش هایی چون استفاده از نرم کننده های مختلف، استفاده مداوم و مکرر از اتو مو و … با این حال موهای شما آنگونه که انتظار داشته اید لخت و نرم نشده و حالت دلخواه شما را ندارد. همچنین ممکن است موهای شما در اثر استفاده مکرر از رنگ و دکلره دچار آسیب دیدگی و سوختگی شده باشد و حالت صاف و زیبای خود را از دست داده باشد.

یک راه حل کاربردی و طولانی مدت برای نرم و لخت نمودن موهای شما که دچار آسیب دیدگی شده است میتواند کراتینه کردن مو باشد. این روش دائمی نیست ولی طولانی مدت بوده و تا وقتی که موهای شما از ریشه رشد نکند، همواره موهای نرم و لختی خواهید داشت. زمانی که موهای شما از ریشه رشد نمود نیز میتوانید با هزینه ای بسیار کمتر اقدام به کراتینه نمودن ریشه موهای خود کنید. حال سوال اینجاست که بهترین مرکز کراتینه مو در اصفهان کجاست ؟ در ادامه به معرفی بهترین مراکز کراتینه مو در اصفهان خواهیم پرداخت.

کراتینه مو چیست؟

در واقع کراتین یکی از پروتئین های اصلی موجود در پوست، مو، ناخن وسایر اندام های مشابه میباشد که نزدیک به 70 درصد ساختار آن را تشکیل میدهد. این پروتئین تعیین کننده ساختمان ظاهری این اندام ها میباشد. در اثر استفاده مکرر از رنگ های نامرغوب و یا دکلره، استفاده بیش از حد از اتو مو، بابلیس، سشووار و …. و یا قرار گرفتن موهای شما در محیطی آلوده این پروتئین در معرض خطر و نابودی قرار گرفته و همین امر سبب از بین رفتن زیبایی موهای شما خواهد شد. عمل کراتین مو در واقع استفاده از مواد شیمشایی مخصوص برای احیای ساختار کراتین مو و بازگشت زیبایی و نرمی به مو میباشد.

روش های کراتینه کردن مو چیست ؟

کراتینه کردن مو در واقع دارای دو روش معروف و کاربردی است . 1.کراتین احیا کننده  2.کراتین برزیلی

·         کراتین احیا کننده :

    این روش احیا کننده موهای خشک شده ، سوخته و آسیب دیده میباشد. اگردر اثر عوامل گوناگونی چون استفاده از رنگ نامناسب، دکلره های متعدد و یا استفاده بیش از حد از وسایل گرمایشی حالت دهنده مومانند اتو ، سشووار و … ریشه و یا ساقه ی  موی شما نازک و بی جان شده و ظاهری نامطلوب به خود گرفته است میتوانید با این روش موهای خود را احیا نمایید. این روش آسیب دیدگی موهای شما را برطرف نموده و آن را یکدست و یکپارچه خواهد نمود ولی در این روش انتظار موهایی کاملا لخت و صاف و یکدست نداشته باشید .

·         کراتین برزیلی :

    این روش بسیار قوی تر از روش فوق میباشد و در پایان علاوه بر احیا و رفع آسیب دیدگی، موهایی کاملا لخت و براق و صاف خواهید داشت. باید توجه داشته باشید روش برزیلی موجب کاهش حجم موهای شما خواهد شد. بنابرین این روش را به افرادی که دارای موهایی کم پشت میباشند توصیه نمیکنیم. این روش همانگونه که از نامش پیداست برای اولین بار در کشور برزیل انجام شد ولی با سرعت در تمام دنیا گسترش یافته و ترند شده است.

مزایای کراتینه مو چیست ؟

  • آسان شدن شست و شوی موها
  • راحتی شانه کردن و حالت دهی به مو
  • زیبایی و درخشانی مو
  • صرفه جویی در وقت
  • از بین بردن موهای وز

عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو چیست ؟

  • قد و اندازه مو
  • نوع مواد و متریال استفاده شده توسط آرایشگر
  • سالن زیبایی انتخابی

مزایای کراتین مو در بهترین مرکز کراتین مو در اصفهان

موهای صاف و براق

کراتین سلول هایی را که روی هم قرار می گیرند و رشته های مو را تشکیل می دهند، صاف می کند، که به معنی موهای قابل کنترل تر و وز شدن کمتر است. این باعث می شود موهایی که با وز شدن کمی خشک می شوند و ظاهری براق و سالم به آن ها داشته باشند. اگر می خواهید درباره خطرات و مزایای درمان های کراتینه بیشتر بدانید، به بهترین مرکز کراتین مو در اصفهان می توانید مراجعه کنید.

نتایج طولانی مدت

تا زمانی که با شستشوی مکرر موهای خود از کراتینه درمانی مراقبت می کنید (2 تا 3 بار در هفته کافی است)، کراتینه درمانی شما می تواند تا 6 ماه طول بکشد.

موهای قابل کنترل تر

درمان های کراتینه موها را قابل کنترل تر می کنند، به خصوص اگر موهای شما وز یا ضخیم باشد. اگر دائماً موهای خود را با حرارت حالت دهید، متوجه خواهید شد که با درمان کراتینه موهای شما سریعتر خشک می شود. برخی افراد تخمین می زنند که کراتین زمان خشک شدن آنها را بیش از نصف کاهش می دهد. همچنین ممکن است موهای شما سالم تر و قوی تر شوند، زیرا می توانید آن ها را بیشتر با هوا خشک کنید و از آسیب گرما محافظت کنید.

رشد مو

کراتین می تواند موها را قوی و تقویت کند تا به راحتی از بین نرود. این می تواند باعث شود که موها سریع  تر رشد کنند، زیرا نوک موها از بین نمی روند.

عوارض کراتین مو: از شکنندگی تا ریزش مو، هشدارهایی که باید بدانید!

استفاده از فرآیند کراتین مو می تواند به نتایج زیبایی و صافی در موهای شما منجر شود، اما برخی افراد ممکن است عوارض کراتین مو را در موهای خود مشاهده کنند. یکی از عوارض کراتین مو می تواند آسیب به سلامت مو باشد، به خصوص در صورت استفاده از محصولات با کیفیت پایین یا انجام فرآیند توسط افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارند.

برخی از عوارض دیگر کراتین مو شامل شکنندگی موها، ریزش مو، خشکی مو، تغییر رنگ مو و حتی خارش و التهاب پوست سر است. همچنین، در صورت استفاده از محصولات حاوی فرمالدئید، ممکن است برای برخی افراد عوارض سیستمیک مانند سردرد، تب، خستگی و التهاب چشم ایجاد شود. می توانید با مشورت با متخصص مربوطه و استفاده از محصولات با کیفیت بالا و انجام فرآیند توسط افرادی با تجربه در بهترین مرکز کراتین مو در اصفهان، خطر عوارض کراتین مو را به حداقل برسانید. همچنین، در صورت بروز عوارض، بهتر است سریعا با پزشک مربوطه تماس بگیرید.

لیست بهترین مرکز کراتین مو در اصفهان

نام مجموعه

  • سالن آتنا ابراهیمی
  • سالن زیبایی نیوشا
  • سالن کراتین مو شهرزاد
  • سالن کراتین و احیای مو الهه کشور
  • مرکز تخصصی احیای مو رویا حیدری

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.