رایانهکسب و کار ایرانی

خرید بازی های استیم به صورت اورجینال

استیم Steam چیست؟ | نحوه عضویت در آن

Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین نرم افزاری برای دسترسی به دنیای مجازی بازی های کامپیوتری آنلاین است. شرکت Valve، از تولید کنندگان بازی های کامپیوتری، نرم افزار استیم (Steam) را در سال 2003 عرضه کرد و در زمان کمی پیشرفت بسیار زیادی داشت و تبدیل به بزرگ ترین فروشگاه بازی های ویدئویی شد. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که استیم Steam چیست و نحوه خرید بازی استیم و عضویت در آن چگونه است.

استیم Steam چیست؟

استیم یک پلت فرم فروش بازی های دیجیتال و سرویس اجرای بازی ها به صورت چند نفره (multiplayer) است، با بیش ترین تعداد بازی منتشر شده و همچنین تخفیف های بسیار زیاد آن این سرویس بهشت بازی دوستان محسوب می شود. شبکه اجتماعی ای که در آن می توان به بازی های متعدد و زیادی دسترسی داشت، از هر جای دنیا، با هر شخصی در هر جای دیگر دنیا بازی کرد و در Steam Community با طرفداران و فن های هر بازی گپ و گفت کرد و نظرات را به اشتراک گذاشت.

تعداد کاربران فعال پلتفرم Steam

استیم در حال حاضر بیش از 120 میلیون کاربر دارد و بزرگ ترین فروشگاه گیم محسوب می شود. بازیکنانی که هر کدام در هر گوشه دنیا، با استیم به دنیای شیرین بازی وارد می شوند و وقت گذرانی می کنند. استیم درباره خودش می گوید: این فضا، دارای پتانسیل بالایی برای دوست پیدا کردن است، حتی دشمن پیدا کردن. کل کل ها و رقابت های بازیکنان در بازی ها، از نقاط قوت دیگر استیم است.

مزیت steam

یکی از بزرگترین مزایای استیم، آپدیت اتوماتیک بازی ها است. استیم بصورت هوشمند، تشخیص می دهد که شما چه آپدیت هایی برای بازی های موجود دراکانتتان نیاز دارید. مثلا در صورتیکه ورژن ویندوز شما 32 بیتی باشد، هیچکدام از آپدیت های ورژن 64 بیتی برای برای شما دانلود نمی شود.

امنیت در بازی ها، جهت جلوگیری از تقلب یا Cheat در استیم بسیار قوی و پرقدرت است. استیم یک سیستم آنتی چیت (Anti Cheat) یا ضد تقلب دارد. این سیستم، بازیکنان متقلب را شناسایی کرده، و دسترسی آن ها را به آن بازی مسدود می کند. همچنین سیستم گارد (Guard) استیم، اکانت بازکنان را در مقابل هکرها محافظت می کند. از دیگر مزیت های استیم می توان به تخفیف های بزرگ آن اشاره کرد و همچنین تعداد بازی های منتشر شده در آن که سالانه بیش از 5000 بازی بر روی Steam منتشر می شود. اگر شما توانایی خرید بازی های پولی را ندارید استیم بیش ترین تعداد بازی های مجانی یا F2P را دارا است.

خرید بازی استیم ارزان

همانطور که می دانید، استیم (Steam) بهترین پلتفرم فروش بازی  های ویدئویی و دیجیتال است. تقریبا تمام پلیرها و کاربرانی که با بازی های کامپیوتری سر و کار دارند، این پلتفرم را می شناسند. خرید بازی استیم، راهی آسان و مطمئن برای دسترسی به دنیای وسیعی از بازی های ویدئویی است. با ایجاد حساب کاربری در استیم، می توانید به طیف گسترده ای از بازی ها در ژانرهای مختلف، از جمله اکشن، نقش آفرینی، استراتژی و ورزشی، دسترسی داشته باشید. در این مقاله از قصد داریم به برخی از سوالات مهم کاربران درباره خرید بازی استیم برای کامپیوتر پاسخ دهیم.

آیا می توان بازی  های استیم را به صورت فیزیکی خریداری کرد؟

یکی از سوالاتی که برای کاربران تازه وارد جهت خرید بازی از استیم خصوصا خرید کردیت رینبوسیکس به وجود می آید این است که آیا می توان بازی  های استیم را به صورت فیزیکی خریداری کرد؟ پاسخ این سوال خیر است چرا که Steam یک پلتفرم فروش بازی  های دیجیتال است و نمی توان بازی های آن را به صورت فیزیکی خریداری کرد.

از آن جایی که روش خرید بازی های استیم در ایران و دیگر کشورهای جهان با چالش خاصی رو به رو نیست، بازار فروش بازی ها به صورت فیزیکی با افت شدیدی مواجه شده است که یکی از دلایل این افت شدید، وجود استیم و فروش بازی ها به صورت آنلاین و دیجیتال است. در واقع استیم توسط شرکت Valve راه اندازی شد که کاربران از خرید بازی به صورت فیزیکی بی نیاز شوند و با هزینه کمتر بازی موردنظر خود را خریداری کنند.

خرید بازی های استیم با قیمت پایین تر !

خرید بازی استیم ارزان کار دشواری نیست؛ برای انجام این کار باید بهترین سایت خرید بازی در استیم را پیدا کنید. بازیتک یکی از بهترین سایت های فعال در این زمینه است که می توانید برای خرید بازی اورجینال استیم به آن مراجعه کنید. بازیتک به دلیل مشتری مداری بالایی که دارد، تمام محصولات و بازیهای استیم موجود در سایت را با قیمت پایین تری نسبت به اکثر سایت ها به مشتری عرضه می کند. سوالات دیگر مربوط به خرید بازی با تخفیف استیم مانند «بهترین سایت برای خرید بازی استیم با تخفیف چیست؟» یا «چگونه می توانم بازی های استیم را در ایران با قیمت مناسب تر خریداری کنم؟» هم با همین پاسخ مواجه می شوند.

به طور کلی، خرید گیم استیم در ایران با قیمت پایین تر، به سایت موردنظر بستگی دارد. قیمت گذاری تمام بازی ها و محصولات توسط خود سایت ها انجام می شود. اگر تخفیفی هم وجود داشته باشد، توسط خود مدیران سایت اعمال خواهد شد. بازیتک یکی از سایت هایی است که به بهانه های مختلف روی محصولات خود تخفیف قرار می دهد تا کاربران بتوانند بازی را با قیمت مناسب تری خریداری کنند. اگر به دنبال سایتی برای خریداری بازی استیم با پرداخت آنلاین هستید، بازیتک بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

به دنبال راهی برای برقراری ارتباط بهتر با هم تیمی های خود در بازی هستید؟ با خرید نیترو دیسکورد از مزایای انحصاری مانند چت صوتی و تصویری با کیفیت بالا و کانال های صوتی اختصاصی لذت ببرید!

مزایای خرید بازی از استیم

با خرید بازی از استیم، می توانید از مزایای متعددی مانند:

  • دسترسی به طیف گسترده ای از بازی ها در ژانرهای مختلف
  • قیمت های مناسب و تخفیف های ویژه که در طول سال بارها توسط استیم ارائه میشود
  • دانلود و نصب آسان بازی ها
  • امکان چت و بازی آنلاین با دوستان

چگونه می توانم از محافظت از اکانت استیم خود در هنگام خرید بازی استفاده کنم؟

همانطور که می دانید، برای خرید بازی های Steam و اجرای آن، به یک اکانت استیم نیاز دارید. استفاده از استیم گارد برای افزایش امنیت اکانت ضروری است؛ پیشنهاد می کنیم از Steam Guard برای تایید دو مرحله ای اکانت خود استفاده کنید تا شخص دیگری وارد اکانتتان نشود.

با فعال کردن تایید دو مرحله ای، علاوه بر وارد کردن نام کاربری و رمزعبور، یک کد دیگر هم نیاز دارید تا فرآیند وارد شدن به اکانت استیم خود را به اتمام برسانید. این کد از طریق پیامک به تلفن همراه یا ایمیلتان ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است که می توانید برای خرید اکانت استیم به یکی از سایت های ایرانی یا خارجی فعال در زمینه خرید اکانت بازی های استیم و فروش آن مراجعه کنید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.