تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ در اصفهان

تعمیر پنل تلویزیون در اصفهان

در این مقاله ابتدا با ساختمان و اجزایی پنل تلویزیون سامسونگ آشنا می شویم، بعد از آن شرایط تعویض پنل شکسته تلویزیون سامسونگ در اصفهان را با هم مرور می کنیم. همین طور زمان لازم برای تعویض پنل و هزینه تعویض پنل و تعمیر شکستگی پنل تلویزیون را با هم بررسی می کنیم. پس با ما همراه باشید. شما می توانید با راه های ارتباطی گفته شده با ما تماس بگیرید و هر سوال دیگری دارید بپرسید. این مقاله ادامه مقالات آشنایی با نمایندگی تلویزیون سامسونگ اصفهان است. اجزا پنل تلویزیون سامسونگ تصویر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی در پنل یا ماژول آن تشکیل و نمایش داده می شود.

اصفهان | تلویزیون

در صورت بروز هر نوع مشکل، شما می توانید تعمیر پنل تلویزیون خود را به متخصصان مرکز خدمات ایران تعمیرات بسپارید. کارشناسان متخصص ما در کوتاه ترین زمان ممکن، پنل تلویزیون را تعمیر و به حالت اولیه برمی گردانند. شما می توانید در مشاوره اولیه از نوع خرابی و همچنین هزینه تعمیر و یا تعویض پنل در صورت نیاز، آگاه شوید. اغلب، خود تعمیری تجهیزات فقط مشکل را تشدید می کند و حتی در صورتی که مشکل رفع شود، کارایی تلوزیون کیفیت اولیه را نخواهد داشت. توجه داشته باشید که تعمیر پنل تلویزیون هنگامی درست انجام شده که کارایی و کیفیت آن بعد از تعمیر، مثل روز اول باشد. چرا تعمیر به دست نمایندگی اهمیت دارد؟ در چنین مواردی است که باید با یک نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون برند خود تماس بگیرید. چرا باید تعمیر تلویزیون خود را باید به نمایندگی تعمیر آن بسپارید؟

دلایل خرابی پنل تلویزیون

در نمایندگی های رسمی تعمیر تلویزیون، تعمیرات سبک و متوسط در کمترین زمان ممکن انجام می شود. کارشناسان همه چیز را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد و فقط از قطعات یدکی اصلی و دارای هولگرام استفاده می کنند. ایران تعمیرات تنها مجموعه نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون در اصفهان است و برای تعمیرات خود ضمانت می دهد. یکی از اصلی ترین دلایل خرابی پنل تلویزیون نوسانات جریان برق و یا ایجاد اختلال در آن است. برای تعمیر پنل تلویزیون، باید با توجه به نوع مشکل ایجاد شده و شدت آن عمل کرد. علت آن است که روز به روز فناوری مدرن تری، در تولید تلویزون و انواع مدل آن در برندهای مختلف به کار می رود.  بنابراین ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که برای یک تعمیرکار معمولی امکان حل آن وجود نداشته باشد.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون

همان طور که می دانید پنل یکی از مهم ترین قسمت های تلویزیون است. بسته به مشکلی که برای پنل پیش می آید، باید برای تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون تصمیم گرفت. برای مثال، پنل شکسته قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. اگر خرابی جزئی باشد و یا نقاطی از پیکسل ها سوخته باشند، تکنسین های تعمیر تلویزیون ایران تعمیرات با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای مانند ماشین بندینگ، اقدام به عیب یابی و سپس رفع خرابی پنل می کنند. می توان گفت تعمیرات پنل تلویزیون از خطوط قرمز حوزه تعمیرات تلویزیون است. چرا که هم هزینه بالایی می طلبد و هم قطعات جایگزین این دستگاه غالباً در دسترس نیست و از سوی شرکت های سازنده عرضه نشده است.

با توجه به مشکلی که برای پنل تلویزیون پیش آمده، هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون متفاوت بوده و بعد از عیب یابی پنل توسط کارشناسان ایران تعمیرات، به شما اعلام خواهد شد. در سال های اخیر استفاده از تلویزیون های LED و LCD به دلیل کیفیت تصویر بهتر و بهینه بودن در انرژی در حال ازدیاد است . در این بین اتفاقات متعددی مانند ضربه خوردن ، نوسانات برقی ، در هنگام جا به جایی و … باعث آسیب دیدن دستگاه شما می شود. با توجه به هزینه زیاد دستگاه ممکن است ناراحتی زیادی برای شما ایجاد کند . در اینجا ما به شما میگوییم جایی برای نگرانی نیست . مهم نیست مارک دستگاه شما LG , SAMSUNG , PANASONIC , MARSHAL , DAEWOO , SNOWA و یا … باشد .

مهم نیست کجای اصفهان هستید، ما به تمامی بخش های شهر اصفهان تکنسین ارسال خواهیم کرد تا تعمیر تلویزیون در اصفهان در محل شما تعمیر شود و یا با سرویس مرکز به صورت رایگان به مرکز منتقل، تعمیر و تحویل شما داده خواهد شد. ال سی دی (LCD) مخفف کریستال نمایشگر مایع (liquid crystal display) می باشد . کریستال های مایع اجازه میدهند که نور از آنها عبور کند و یا آنها را مسدود کند. رنگ های مختلف و میزان روشنایی ایجاد شده توسط کریستال های مایع و فیلترهای مختلف در نهایت منجر به ایجاد تصویر روی صفحه می شوند.

از معمول ترین خرابی ها در تلویزیون های ال سی دی میتوان به : چشمک زدن یا لرزش نور صفحه ، ایجاد خطوط عمودی بر روی صفحه ، پیکسل های از بین رفته یا به اصطلاح مرده ، ایجاد ترک ها و لکه بر روی صفحه ، وجود نویز نور در تصویر و … اشاره کرد . در صورت نیاز به تعمیر ال سی دی تلویزیون خود کافی است با مرکز ایران تعمیرات برای تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان تماس بگیرید و از ما مشورت بخواهید.

شکستگی صفحه تلویزیون سامسونگ قابل تعمیر است؟ آیا پنل تلویزیون سامسونگ شما ضربه خورده است؟ به دنبال قیمت تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ هستید؟ آیا با قیمت مناسب می شود پنل تلویزیون را تعمیر کرد؟ جواب این سوالات را در ادامه این مطلب با هم مرور می کنیم.

در واقع اصلی ترین بخش هر نمایشگر امروزی بخش پنل آن است. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های تولید کننده پنل و دارا بودن پنل های خاص خود در این مسیر یک پیشرو است. پنل های تلویزیون های سامسونگ نیز از ساختار اصلی یکسانی برخودار است که خلاصه آن را با هم مرور می کنیم. این پنل ها ویژگی های خاصی دارند که موجب شفافیت و کیفیت تصاویر فوق العاده ای شده است. قسمت های اصلی پنل تلویزیون های سامسونگ شامل: لیکوئید، دیپفیوزر، بک لایت و کابل های رابط هستند. در پنل ال سی دی و ال ای دی بک لایت نور زمینه را تامین کرده و با آن لیکوئید را روشن می کند. بقیه قسمت های پنل برای ایجاد یک نور ملایم، قوی و یکنواخت بکار می روند.

اصل تصویر در لیکوئید تشکیل می شود و شکستن لیکوئید به عنوان شکستگی پنل تلویزیون شناخته می شود. نعمیر انواع تلویزیون های سامسونگ قدیمی و جدید با هر سایز و تکنولوژی توسط کارشناسان مجرب مرکز ما . تمامی تکنسین های ما آموزش دیده در نمایندگی تعمیر تلویزیون می باشند. تمامی قطعات تلویزیون شما با قطعات اصلی تعویض خواهد و جهت اطمینان شما ضمانت تعمیر یک ساله به شما اهدا خواهیم کرد. اگر خطوطی را بر صفحه نمایش تلویزیون خود مشاهده کردید معمولا عیب یابی آن کار راحتی است. شایع ترین دلایل این ایراد شل دن کابل ها، به روز نبودن نرم افزار تلویزیون و یا مشکلات در وضوح تصویر است.

رفع مشکل و حذف خط افقی یا عمودی :

تمامی کابل های ورودی را چک کنید که محکم باشند. آن ها را یک بار جدا و مجدد وصل کنید و حالا صفحه نمایش را بررسی کنید. نرم افزار تلویزیون خود را آپدیت کنید تا اطمینان حاصل شود از آخرین به روز رسانی ها بهره میبرید. وضوح تصویر را در تنظیمات تصویر بررسی و تنظیم کنید، شاید ایراد از این بخش باشد. تنظیمات مجدد کارخانه یا ریست فکتوری را انجام دهید. اگر از راه حل های بالا نتیجه نگرفتید، ممکن است پنل تلویزیون آسیب دیده باشد که بهتر است آن را به تعمیرکار مجاز تلویزیون سامسونگ ببرید.