عمومیکسب و کار ایرانی

شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور های کوچک تا 250 کیلو ولت آمپر نه تنها برای تولید برق اضطراری بلکه به جهت تامین برق مورد نیاز به صورت مستمر یا در زمان اوج مصرف و یا حتی در زمانی که کمبود ژنراتورهای بزرگتر حس می شود استفاده می شوند. کشتی ها و بسیاری از وسایل نقلیه بزرگ زمینی مانند قطارها نیز از ژنراتورهای دیزلی نه فقط برای تامین برق روشنایی بلکه برای تامین نیروی محرکه مورد نیاز خود استفاده می کنند. به وسیله نیروی محرکه برقی می توان حرکت یکنواخت و قدرتمندتری علاوه بر استفاده مناسب تر از فضا داشت. محرکه  های برقی قبل از جنگ جهانی اول در کشتی ها مورد استفاده قرار گرفتند و در طول جنگ جهانی دوم به تکامل رسیدند. دستگاه های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه بندی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می شوند.

اهمیت ژنراتور در تولید برق اضطراری:

ژنراتور و مولد برق اهمیت بسیار زیادی در صنایع مختلفی همچون گاز، پتروشیمی و نفت دارند. از این رو در این محتوا شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور را مورد بررسی قرار می­دهیم. علاوه بر صنایع یاد شده، کارهای بیمارستانی نیز به شدت وابسته به برق هستند. عمل­های جراحی و انواع دستگاه­های کاربردی در اتاق­های عمل و بیمارستان­ها، با برق کار می کنند. لذا اهمیت برق در تمام اوقات بسیار حیاتی است. بنابراین در این اماکن نیز حتما باید از ژنراتورهای مولد برق استفاده کرد. هم­چنین در مکان­های حساس دیگری مانند سکوهای نفتی نیز برق اضطراری بسیار حائز اهمیت است. نمونه بارز این مثال حادثه فاجعه­بار سکوی نفتی دیپ واتر هورایزن است. در این حادثه در اثر عدم تحمل نیروهای وارده ناشی از حرکت سیال به بتن، برق سکو قطع شده و برق اضطراری فعال می­شود. با این وجود نتیجه این خطای انسانی تلفات و خسارات زیادی را به همراه داشت. در ادامه به بررسی موارد زیر می­پردازیم:

  • انواع ژنراتورهای مولد برق بر اساس نوع سوخت مصرفی
  • شرکت پارت دیزل یکی از بهترین شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور در ایران

اهمیت وجود ژنراتور برق بر کسی پوشیده نیست. این دستگاه کاربردی و با اهمیت با تبدیل انرژِی مکانیکی به انرژی الکتریسیته، برق تولیدی را به واحدهای مربوطه می­رساند. این تبدیل انرژی با سوخت­هایی نظیر بنزین، گاز و گازوئیل انجام می شود. در این محتوا تمرکزمان روی ژنراتورهای دیزلی است  که با گازوئیل کار می­کنند. داشتن دانش کافی در ساخت و مونتاژ قطعات ژنراتورها باعث بهبود عملکرد این دستگاه ها می­شود. لذا خرید از برندها و شرکت­های معتبر خود ضامنی برای سلامت دستگاه شما خواهد بود. هم چنین بهره بردن از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از مزایای خرید از شرکت­های معتبر می­باشد.

لازم به ذکر است که ژنراتورهای مولد برق علاوه بر کاربرد در صنایع مختلف در مصارف خانگی و مجتمع های مسکونی نیز مورد استفاده قرار می­گیرند. با سرویس کاری به موقع و استفاده اصولی می توان از این دستگاه ها حداکثر بهره را دریافت کرد و طول عمر مفید آن را نیز افزایش داد.

عملیات تولید برق در ژنراتورهای دیزلی به نوعی مشابه موتورهای احتراق داخلی است. با وجود حرارت و اکسیژن و ایجاد جرقه، سوخت مشتعل شده و باعث تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی می شود. به این ترتیب باز هم شاهد کوپلینگ دو نیروی مکانیکی و الکتریکی خواهیم بود. دو انرژی که گویا از هم جدایی ناپذیرند. مهندسان مکانیک خبره با رعایت اصول محاسباتی دقیق و داشتن متریال درجه یک می توانند این دستگاه ها را با بهترین کیفیت طراحی و تولید کنند. لازم به ذکر است که قیمت این دستگاه ها با توجه به برند تولید کننده و متریال به کار برده شده رِنج متغیری دارد.

شرکت پارت دیزل یکی از بهترین شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور در ایران:

شرکت پارت دیزل با بیش از ربع قرن فعالیت در زمینه ی واردات انواع ژنراتور در ایران توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را به دست آورد. از جمله برندهایی که این شرکت نمایندگی آن ها را در اختیار دارد می توان به پرکینز، استمفورد و ولوو پنتا اشاره کرد. پارت دیزل با صنایع مختلفی همچون پتروشیمی، گاز، نفت و غیره همکاری داشته و با ارائه ی خدمات پس از فروش عالی توانسته رضایت آن ها را جلب نماید. کارشناسان این مجموعه با داشتن دانش و تخصص در حوزه ی دستگاه های مزبور می توانند شما را در خرید هر چه بهتر این دستگاه ها راهنمایی کنند. هم چنین کارشناسان ما پس از خرید نیز شما را تنها نگذاشته و در مراحل نصب و راه اندازی نیز همراه شما خواهند بود. ضمانت و خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزایای خرید از پارت دیزل می باشد.

اصل و معتبر بودن کیفیت کالا

گروه صنعتی دیزل نیرو به عنوان یکی از تامین کننده تجهیزات صنعتی و مخابراتی ( – موتور برق – – موتور دیزلی – اینورتر صنعتی – گیربکس– – کابل و تجهیزات صنعتی) در ایران با وارد کنندگان و تولید کنندگان بنام و رسمی در این زمینه همکاری می نماید. بنابر این تضمین را به مشتریان خود می دهد که تمامی کالاهای ارائه شده در این گروه دارای بسته بندی فابریک – آکبند و سالم – با برچسب معتبر می باشد که هیچگونه دخل و تصرفی در آن ها صورت نگرفته است.

بنابر این کلیه کالاهای که در گروه صنعتی دیزل نیرو ارائه و عرضه می گردند اصلی هستند و به هیج عنوان کالای کارکرده و  یا غیر اصلی در این سایت به فروش نمی رسد. از این رو است که گروه صنعتی دیزل نیرو اصل و معتبر بودن همه محصولات موجود در  سایت را تضمین می کند.

مزایای خرید از گروه صنعتی دیزل نیرو

مشتری گرامی در صورت خرید انواع تجهیزات صنعتی (دیزل ژنراتور – موتور برق – – گیربکس – الکتروموتور) از گروه صنعتی دیزل نیرو از مزایا زیر برخوردار خواهید شد :

  • تحویل کالای آکبند و سالم در کمترین زمان ممکن
  • خریدی مطئن و آسان با استفاده از حداکثر تخفیف های ممکن در زمان خرید
  • مشاوره و خریدی آگاهانه ، انتخاب کالایی مناسب با نیاز شما
  • خدمات پس از فروش به مشتریان متناسب با موقعیت و مکان مشتری

در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی و انجام مشاوره برای خرید  ( – موتور برق – – ژنراتور بنزینی – – گیربکس – – تجهیزات صنعتی و …. ) دارید با کارشناسان دیزل نیرو تماس حاصل فرماید. بعد از تصمیم به خرید محصولات و مشخص شدن قیمت محصول مورد نظر از طرف کارشناسان ما می توانید نسبت به گرفتن پیش فاکتور و یا شماره های حساب و کارت های واریزی اقدام نمایید.

لطفا پس ار واریز وجه شماره پیگیری فیش واریزی را به همکاران ما حتما اطلاع دهید تا حواله انبار کالای شما در اسرع وقت ثبت و ارسال گردد.

روش های ارسال کالای خریداری شده

بعد از وایز وجه مورد نظر و تایید واریزی از طرف حساب داری کالای شما حواله انبار و ثبت می گردد. ثبت کالاهای سفارشی تا آخرین ساعت کاری روزانه شرکت انجام می شود. برای ارسال کالا تا ساعت 14 بعد از ظهر همان روز اگر کالا درخواستی شما ثبت شده باشد قابل تحویل می باشد و در غیر این صورت کالای خریداری شده در روز بعد در ساعات اداری ارسال خواهد گردید.

ارسال کالا در کمتری زمان ممکن با توجه به ابعاد و وزن کالای خریداری شده قابلیت ارسال دارد. تحویل کالای شما می تواند به خود شما درب انبار تحویل داده شود و یا از طریق های پیشنهادی ذیل ارسال گردد.

وسایل موتوری: ارسال با پیک موتوری ، ارسال با وانت و ارسال با کامیونت وکامیون قابل انجام خواهد بود. با توجه به حجم کالای خریداری شده کارشناسان ما برای حمل آن بهترین و ارزان ترین روش را برای جابجایی به شما پیشنهاد خواهند داد و تا لحظه دریافت کالای شما همراه شما خواهند بود و پیگیری های لازم و هماهنگی های مربوطه را انجام خواهند داد.

باربری: در صورتی که مشتری شهرستان می باشید و می خواهید در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید گروه صنعتی و بازرگانی دیزل نیرو می تواند کالای شما را در اسرع وقت به صورت سالم تحویل باربری نماید. بعد از ارسال کالا شماره بیجک ارسالی آن روز بعد برای شما از طریق پیامک اس ام اس خواهد شد. انتخاب باربری ارسالی می تواند از جانب شما نیز انتخاب شود. برای ارسال هر چه سریع تر کالای خود با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را انجام نمایید.

مراجع : youtube.com 

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.