عمومیکسب و کار ایرانی

هدف از نصب روکش اتوماتیک توالت فرنگی

کاور زن توالت فرنگی چیست؟ + دستگاه رول اتوماتیک توالت فرنگی

توالت ایرانی یکی از دلایل اصلی زانو درد ایرانیان است. اما به دلیل رعایت بهداشت هنوز هم ایرانیان به خصوص در مکان های عمومی استفاده از توالت ایرانی به جای توالت فرنگی را ترجیح می دهند. امروزه دستگاه هایی به عنوان کاور زن توالت فرنگی یا دستگاه رول توالت فرنگی پدید آمده است که به صورت خودکار کاور پلاستیکی توالت فرنگی را تعویض می کند. در این مطلب به بررسی کامل ویژگی های کاور زن های توالت فرنگی پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

یکی از موضوعات مهمی که در توصیه های اغلب پزشکان برای حفظ سلامت مفاصل زانوها و ستون فقرات قابل توجه است، کاهش استفاده از توالت های سنتی و در مقابل، استفاده از توالت های فرنگی است. هنگامی که انسان برای استفاده از توالت های ایرانی، روی دو پای خود می نشیند، کل وزن او روی مفاصل زانوها فشار وارد کرده و آسیب های جبران ناپذیری به آنها می رساند. این در حالی است که زانوها هنگام استفاده از توالت های فرنگی، هیچ فشاری را تحمل نمی کنند.

اما آنچه باعث شده اغلب ایرانی ها، استفاده از توالت های سنتی را به توالت فرنگی ترجیح دهند، موضوع تماس بدن انسان با سرویس فرنگی و احتمال انتقال ویروس، باکتری، میکروب و سایر آلودگی ها است. بدیهی است این احتمال، هنگام استفاده از توالت های عمومی، بسیار افزایش می یابد. به همین خاطر است که در رستورانها، بیمارستانها و مراکز درمانی، مجتمع های تجاری، شرکتها، سرویس های بهداشتی بین راهی و …، افراد حاضرند جهت استفاده از توالت ایرانی حتی در صف بایستند اما از سرویس فرنگی آن مجموعه استفاده نکنند. دستگاه روکش اتوماتیک توالت فرنگی  به میزان قابل توجهی این مشکل را حل کرده است.

لوازم مرتبط با توالت فرنگی

تاکید پزشکان بر استفاده از توالت فرنگی و افزایش آگاهی عمومی در کشور ما، خوشبختانه میزان تقاضا برای خرید سرویس های فرنگی را افزایش داده است. اکنون در اکثر اماکن عمومی، از هتلها و رستورانها گرفته تا ادارات، بیمارستانها و حتی منازل، حداقل یک سرویس فرنگی وجود دارد. طبعاً تغییر سلایق و رفتار خرید مصرف کنندگان، شرکتهای فعال در حوزه بهداشتی و ساختمانی را ترغیب نمود تا توالت های فرنگی متنوع تری تولید و به بازار عرضه نمایند و متعاقب آن، اکسسوری ها و لوازم مرتبط با سرویس فرنگی نیز ظهور و نمود بیشتری پیدا کرد.

کاور توالت فرنگی

کاور توالت فرنگی در عین حال که مانع تماس بدن با توالت فرنگی می شود، کیفیت آن به گونه ای است که ضد آب بوده و از خیس شدن بدن جلوگیری به عمل می آورد. ضمن اینکه قابل حل در فاضلاب بوده و در صورت افتادن در داخل سرویس فرنگی، باعث گرفتگی لوله های آب نخواهد شد.

البته استفاده از روکش های یکبار مصرف، بدون دردسر نیست. اینکه هر شخص بخواهد قبل از استفاده از توالت فرنگی، روکش را از بسته یا استند درآورده، باز کند و روی نشیمن قرار دهد و همینطور هنگام نشستن، روکش جابجا نشود، یکی از دغدغه ها است. علاوه بر این، هنگام بلند شدن، ممکن است روکش یکبار مصرف به بدن بچسبد و جدا کردن آن برای فرد آزاردهنده باشد. اینکه اشخاص پس از استفاده از توالت فرنگی، روکش یکبار مصرف را به حال خود رها نکنند و داخل سطل زباله بیاندازند نیز موضوعی است که ممکن است همه افراد رعایت نکنند و باعث آلودگی و به هم ریختگی سرویس بهداشتی شوند. بنابراین توالت فرنگی اتوماتیک در بازار ایران عرضه شد.

کاور زن توالت فرنگی یا دستگاه رول اتوماتیک توالت فرنگی

برای حل مشکلات مربوط به کاور و روکش توالت فرنگی  نیز محصولی منحصر به فرد و ویژه ارائه شده است. دستگاه روکش اتوماتیک توالت فرنگی، کالایی است که در اکثر کشورهای توسعه یافته جزء لاینفک سرویس های فرنگی است.مکانیزم عملکرد این دستگاه بدین صورت است که پس از نصب بر روی سرویس فرنگی، به طور اتوماتیک، پوشش نایلونی مخصوصی را در قسمت تماس بدن با توالت فرنگی قرار می دهد تا هنگام استفاده، از تماس مستقیم بدن با سطح نشیمن جلوگیری شود. قبل از استفاده، با فشردن دکمه یا قرار دادن دست در مقابل حسگر دیواری، دستگاه به صورت اتوماتیک، پوشش را تعویض کرده و رول جدیدی را جایگزین می سازد.

ویژگی های دستگاه کاور زن توالت فرنگی ایرانی

  • قابلیت کارکرد با برق شهری و باتری به صورت توامان
  • باتری قابل استفاده برای 2000 بار چرخش رول در هر شارژ 6 ساعته
  • قابلیت تعویض رول به روشهای متنوع برحسب مدل دستگاه: سنسور تعویض، دکمه فشاری و ریموت کنترل
  • مجهز به میکروکامپیوتر و چراغ آلارم (جهت نشان دادن تمام شدن رول، خالی شدن شارژ باتری و خرابی دستگاه)
  • مجهز به درب آرام بند
  • ضد آب
  • خودبرش (بدون تیغه) و درنتیجه، حذف مشکلات ناشی از کندی تیغه
  • نشیمن مقاوم
  • و …

انواع روکش برقی توالت فرنگی تمام اتوماتیک ایرانی و خارجی موجود در بازار ،

دستگاه رول روکش اتومات بهداشتی توالتهای فرنگی اتوماتیک برند بومرنگ

  • مارک توتولت tottolet
  • برند تراویت Toravit

برند های بالا هر یک مزیت های خاص خود را دارند که نسبت به نیاز شما و همچنین شرایط استفاده اعم از موارد ذیل همین پاراگراف ، پیشنهادات متفاوتی به شما خواهیم نمود . کافیست با شماره تماس ما ارتباط بگیرید و از کارشناسان وب سایت درخواست مشاوره رایگان کنید ، حتی تعداد درخواستی شما از این نوع محصول می تواند روی قیمت و سایر ملزومات آن تاثیر گذار باشد و شما در صورت درخواست تیراژ بالا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید .

  • مناسب برای سرویس بهداشتی چینی استاندارد آپارتمانی ، هتل ، بیمارستان
  • امکان سفارش تولید برای توالتهای فرنگی سرامیکی اور سایز
  • دارای مدل های متفاوت همراه با بیده و خودشور
  • دارای سری های با خشک کننده بدن
  • برخی مدل ها دارای سیستم گرما بخش نشیمنگاه
  • امکان تعویض ساده رول بهداشتی
  • قیمت مقرون به صرفه برای هر بسته رول نایلکسی

مزایای فوق نسبت به مدل آپارتمانی ، هتل و بیمارستانی متفاوت است و هر یک از این مدل ها نیز در نوبه خود از برند مخصوصی میتوان استفاده نمود . مدیران و مسئولین خرید هتل ها با تماس به ما از مزایای خرید عمده و همکار بهره مند می شوند و در محل مورد نظرشان در هر کجای ایران پهناور محصول با کیفیت را به همراه گارانتی تحویل می می گیرند .

مزایای دستگاه رول اتوماتیک توالت فرنگی

از جمله مزایای استفاده از دستگاه روکش توالت فرنگی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

– استفاده از سرویس فرنگی بدون خطر ابتلاء به بیماری های عفونی و قارچی

– مناسب سرویس های عمومی هتلها، شرکتها، رستورانها، مراکز درمانی، اماکن ورزشی، مجتمع های اداری و تجاری و …

– قیمت بسیار مناسب نسبت به کارایی بالای دستگاه و سهولت کارکرد

– نصب بسیار سریع و آسان و قابلیت جابجایی

– کم هزینه بودن رول مصرفی

– جلوگیری از ایجاد جرم و رسوبات در سطح سرویس فرنگی

در واقع، به واسطه دستگاه روکش بهداشتی توالت فرنگی، علاوه بر حفظ بهداشت فردی، پاکیزگی و تمیزی سرویس بهداشتی خود را نیز شاهد خواهید بود.همچنین رولهای نایلونی مورد استفاده در دستگاه های کاور زن توالت فرنگی جزو کالاهای سبز و حامی محیط زیست به حساب می آید. ضمن اینکه خاصیت آنتی باکترالد آن، مانع از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی برای شخص استفاده کننده می شود. از این رو تاکید می گردد جهت حفظ سلامت افراد و از سوی دیگر، جلوگیری از فشار آمدن به موتور و بورد دستگاه، از رولهای متفرقه به هیچ عنوان استفاده نگردد.