لوازم خانگیکسب و کار ایرانی

خرید انواع لوازم خانگی از فروشگاه آنلاین کالا

کدام لوازم برقی را برای آشپزخانه بخرم؟

وقتی برای خرید لوازم برقی موردنیاز آشپزخانه به فروشگاه های ارائه دهنده این محصولات مراجعه می کنید، با دنیای متنوعی از وسایل برقی جذاب مواجه می شوید که شاید در نگاه اول شما را به خرید وسوسه کنند. اما برای خرید لوازم برقی آشپزخانه باید به ضروری و کاربردی بودن این وسایل توجه ویژه داشته باشید. طبق یک راهنمای خرید بهترین لوازم خانگی جامع و کامل شما باید به سراغ خرید آن دسته از وسایل برقی بروید که وجودشان باعث سرعت و کیفیت آشپزی و پخت وپز غذاهای گوناگون توسط شما می شود.

لوازم برقی موردنیاز آشپزخانه

لوازم خانگی و وسایل برقی بخش مهمی از یک خانه هستند. زندگی بدون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، تلویزیون و انواع وسایل برقی دیگر تقریباً غیرممکن است. امروزه این لوازم  براساس دانش و تکنولوژی روز ساخته می شوند و قیمت نسبتاً بالایی دارند. عمده ی لوازم خانگی به آشپزخانه ی یک خانه مربوط می شود که قلب هر خانه است. یخچال یکی از اجزای مهم هر آشپزخانه است، این وسیله در حال حاضر در مدل ها و سایزهای گوناگون طراحی و تولید می شود.

امروزه تولید و استفاده از یخچال و یخ زن های دو در بسیار متداول شده است. این یخچال های دوقلو نسبت به یک یخچال و یک فریزر جای کمتری را اشغال می کنند و دارای امکانات ویژه ای مانند تصفیه ی آب، یخ ساز و طبقات و کشوهای مجزا هستند. بر روی برخی از این یخچال های نمایشگر برای تنظیم دما و شرایط داخلی یخچال تعبیه شده است که وضعیت درون یخچال را به مصرف کننده نشان می دهد. برخی از یخچال ها دارای قفل کودک هستند و می توان از این طریق از باز کردن مکرر در یخچال توسط کودکان و بچه ها جلوگیری کرد.

تقریباً تمامی یخچال های جدید اخطار بازماندن درب را دارند و از این طریق به مصرف کننده هشدار می دهند تا بیش از حد هوای خنک و مطبوع یخچال خارج نشود. یکی دیگر از لوازم برقی خانه، تلویزیون است. تلویزیون ها در سایزها و مدل های گوناگون طراحی و تولید می شوند. تلویزیون های جدید دارای صفحات نمایش صاف یا خمیده هستند و از امکانات خاص و ویژه ای برخوردار هستند و امکان اتصال به وسایل هوشمند دیگر، usb، اینترنت و … را دارند.

وسایل شست وشو مانند ماشین لباسشویی و ظرف شویی نیز از محبوب ترین لوازم خانگی هستند. ماشین ظرف شویی در پایان مهمانی ها و جشن ها به کمک افراد خانواده می آید و در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی ظرف ها را تمیز و خشک تحویل می دهد. استفاده از لوازم خانگی و لوازم برقی علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، مانع از اسراف در آب و مواد شوینده نیز می شود.

لوازم خانگی و لوازم برقی تنها مربوط به لوازم آشپزخانه نیست. تمامی لوازم پخت وپز، لوازم شست وشو، سیستم های سرمایش و گرمایش، تصفیه کننده ها و چرخ خیاطی جزو این دسته قرار می گیرند. برای خرید هر یک از این وسایل علاوه بر توجه به قیمت و کیفیت به هم خوانی رنگ  آن ها با سایر وسایل خانه باید توجه کرد. زوج هایی که قصد خرید لوازم منزل دارند باید به رنگ و دیزاین لوازم خانگی توجه کنند و آن ها را مطابق با سبک دکوراسیون خانه شان انتخاب کنند.

براین اساس ضروری ترین لوازم برقی برای یک آشپزخانه شامل موارد زیر هستند:

  1. غذاساز: برای خردکردن مواد مختلف و درست کردن خمیر نان و شیرینی و تهیه سالادهای متنوع
  2. بخارپز یا زودپز: کمک حال شما برای پخت غذاهای سالم در مدت زمان کوتاه
  3. آرام پز: اگر می خواهید غذاها و خوراک های خوشمزه را به آرامی و در مدت زمان بیشتری بپزید تا کاملاً مغزپخت شوند، به یک آرام پز نیاز دارید.
  4. گوشت کوب برقی: برای خردکردن و له کردن انواع مواد غذایی
  5. آب جوش کن: برای درست کردن سریع چای و قهوه یا استفاده از آب جوش برای پخت غذاها
  6. دستگاه رشته و رنده کن: عصای دست شما برای تهیه انواع سالادهای خوشمزه و رنگارنگ
  7. سیر خردکن: برای خردکردن سیر یا دانه های مقوی آجیل به دردتان می خورد و از فشار زیاد به دست هایتان برای خردکردن یا له کردن مواد غذایی جلوگیری می کند. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره پاک کردن آدامس از روی لباس را بخوانید.
  8. هم زن کاسه دار یا ایستاده: برای هم زدن مواد اولیه پخت کیک، شیرینی و انواع غذاها
  9. چای ساز: اگر شاغل هستید و وقت کافی برای دم کردن چای را ندارید، کافیست یک چای ساز بخرید تا در زمان کوتاهی چای را برای شما درست کند.
  10. مخلوط کن سرعتی: با تنظیم درجه های این وسیله در سرعت های مختلف می توانید مواد غذایی را آماده سازی کنید.
  11. تستر: اگر به دنبال درست کردن یک صبحانه سریع یا حتی یک شام سبک و قوی هستید، از این وسیله برای تست کردن نان و برشته کردن مواد غذایی کمک بگیرید.
  12. ساندویچ ساز: برای آماده سازی انواع ساندویچ های خوشمزه که به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید.

بهترین برندهای لوازم خانگی

تنوع گسترده لوازم خانگی می تواند باعث شود که در انتخاب و خرید دچار مشکل شوید. خوشبختانه برندهای خارجی و ایرانی زیادی دست به تولید لوازم خانگی متنوعی زده اند. اما بهترین مارک لوازم خانگی کدام است؟

  • لوازم خانگی دوو: دوو یکی از بهترین برندهایی است که برای خرید یخچال فریزر، تلویزیون و … می توانید روی آن حساب باز کنید و مطمئن باشید که شما را پشیمان نخواهد کرد.
  • لوازم خانگی اسنوا: یکی از خوش نام ترین برندهای ایرانی در حال حاضر اسنوا است. برندی که در تولید لوازم خانگی مانند یخچال فریزر بسیار عالی عمل کرده و هواداران زیادی دارد.
  • لوازم خانگی سامسونگ: این برند کره ای، یکی از برندهای قدیمی بازار است که برای خرید لوازم ریز و درشت خانه مانند خرید کولر گازی، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و لوازم شخصی برقی را می توانید از این برند خوش نام تهیه کنید.
  • لوازم خانگی جی پلاس: جی پلاس یکی از آن برندهای داخلی است که این روزها نام آن را زیاد می شنویم. شما می توانید جهت تهیه ماکروفر، آون توستر، ماشین ظرفشویی یا لباسشویی، تلویزیون و … به سراغ این برند خوش قیمت ایرانی بروید.
  • لوازم خانگی بوش: بوش از گذشته تا به امروز، به عنوان یک برند باکیفیت خود را ثابت کرده است. شما خیلی از لوازم خانگی تان را می توانید از این برند آلمانی تهیه کنید و مطمئن باشید که تا سال های سال بدون افت کیفیت و نیاز به تعمیر، کار خواهد کرد.

خرید لوازم خانگی از آنلاین کالا

لوازم خانگی از آن دست لوازمی است که نمی توان اهمیت آن و ضرورتش را نادیده گرفت؛ چرا که زندگی را بسیار راحت می کند. فروشگاه لوازم خانگی آنلاین کالا، یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی است که شما می توانید کلیه لوازم خانگی خود را از آن جا تهیه فرمایید. علاوه بر لوازم خانگی، دیگر محصولات مورد نیاز خود مانند خرید چرخ خیاطی، لپ تاپ، گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم صوتی تصویری و هر کالای دیجیتال دیگری را در آنلاین کالا با بهترین قیمت پیدا خواهید کرد.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.