پخش عمده لباس ورزشی تهران

تولیدی لباس ورزشی

تولیدی لباس ورزشی به صورت عمده لباس های ورزشی داخلی و خارجی را پخش میکند.در غالب یک فروشگاه پخش لباس ورزشی ارائه دهنده انواع لباس ورزشی در رشته های مختلف بدنسازی، فوتبال ،کوهنوردی ، دومیدانی ،قایقرانی ، کارته و… فعالیت می نمایید و با تولید بهترین تولیدی پوشاک ورزشی برند دنیا همانند نایک رضایت مشتریان و تامین کنندگان را بدست اورد است.در همین راستا تولیدی پوشاک ورزشی اسپرت شاپ فروش عمده لباس ورزشی زنانه و فروش عمده لباس ورزشی مردانه با تنوع بسیار به تولید می رسد.

تهران

لاین های فعال در شرکت اسپرت شاپ:

تولیدی شلوار اسلش مردانه

تولیدی شلوار اسلش زنانه

تولیدی لباس ورزشی تیمی

لباس ورزشی عمده

فروش عمده ساک ورزشی یا فروش عمده کیف ورزشی

شلوار لگ عمده

طراحی و دوخت:

این مجموعه با بهره گیری از طراحان حرفه ای که در سابقه ی خود تلفیقی از علم و عمل را در اختیار دارند، با توجه به نیاز جوانان و نگاه دقیق و کارشناسانه به مد روز در دنیا، مدرن ترین لباس های ورزشی و اسپرت را تولید و عرضه می کند. طراحی و دوخت تمامی پوشاک با دستگاههای به روز در ایران و جهان تولید و به بازار عرضه می گردد. برای خرید عمده لباس ورزشی از تمامی نقاط ایران و جهان می توان با شماره های ارتباطی تماس حاصل نمود.

مد روز:

یکی از مهمترین دغدغه های فروشندگان انواع لباس های اسپرت و ورزشی، به روز بودن لباس ها و نزدیک بودن مدل های موجود با مدل های پرطرفدار و پرفروش در ایران و سایر نقاط جهان است که اسپرت شاپ با تیم مجرب خود، هر گونه تغییرات و تاثیرات مد و پوشاک بر مصرف کنندگان را رصد کرده و مطابق با آنها اقدام به تولید کرده است.

سرمایه گذاری ایده آل:

امروزه اوضاع مالی بسیاری از مردم و قشر متوسط جامعه آنچنان خوشایند نیست، و این در حالی است که تعداد بیکاران در هر شهر و استان رو به افزایش است. با این همه، نیاز کلیه مردم به لباس امری طبیعی و انکار ناپذیر است،  و می توان با حداقل سرمایه گذاری در هر یک از شهرستانهای سطح کشور صاحب اشتغال شده و حتی اشتغال زایی کرد.امید است این مجموعه بتواند در کمک به اشتغال زایی و تولید ملی، قدمی کوچک بردارد.

لباس ورزشی:

لباس های ورزشی برند نظیر آدیداس، نایک، پوما، آندرآرمور، دیادورا و … برندهایی هستند که نام خود را در صنعت پوشاک ورزشی جاودانه کرده اند. اسپرت شاپ نیز قصد دارد با تلاش و همت فراوان و با در دست داشتن تخصص، تلاش و تفکر هر روز بهتر و حرفه ای تر از دیروز پوشاک ورزشی درخور شان و شعور ایرانی را تولید و با افتخار عرضه نماید.کارخانه تولید لباس ورزشی اسپرت شاپ با برند جیمور و اتم آینده ای روشن را برای صنعت تولید پوشاک ورزشی ایران و جهان می بیند.

با خرید از تولیدی لباس ورزشی، ورزش را به کام خود شیرین کنید!

اگر اهل ورزش باشید، احتمالا مهم ترین دغدغه ای که با آن دست به گریبان هستید، یافتن لباس ورزشی باکیفیت است. پیشنهاد طلایی ما برای رفع همیشگی این چالش، مراجعه به مراکز فروش عمده لباس ورزشی زنانه و مردانه است. اینکه مزایای خرید عمده لباس ورزشی زنانه و مردانه چیست یا در هنگام خرید لباس ورزشی عمده، باید به چه نکات و اصولی توجه داشت، از جمله موضوعاتی است که در این مطلب، مورد بررسی قرار می دهیم. شما نیز اگر تجربه خرید از تولیدی لباس باشگاهی را ندارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 تاریخ پرفرازونشیب تولید لباس ورزشی

قبل از اینکه به موضوع لباس ورزشی عمده بپردازیم، اجازه دهید نگاهی کوتاه به مسیر پرفرازونشیب تولیدی ست ورزشی زنانه و مردانه داشته باشیم. تاریخ تحول لباس ورزشی در سال 1950 رقم خورد. تا قبل از آن، همه مردم دنیا، لباس ورزشی را مترادف با یک لباس اتوکشیده و مرتب تلقی می کردند! سال 1950 را می توان طلایی ترین تاریخ تحول پوشاک ورزشی دانست. در این سال، کتونی ها پا به عرصه عمده فروشی لباس ورزشی مردانه گذاشتند و رنگ سفید، رنگی بسیار محبوب در تولید این پوشاک معرفی شد.در دهه بعد، یعنی سال 1960 با جهانی شدن برخی رشته های ورزشی مانند اسکیت و موج سواری، الیاف مصنوعی به یکی از پرطرفدارترین متریال در تولیدی ست ورزشی مردانه تبدیل شدند.

در این میان، لاکرا بهترین نوع این الیاف بود که به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی، عنوان پرفروش ترین پارچه را میان تمام تولیدکنندگان از آن خود کرد. اوج شکوفایی تاریخ فروش عمده لباس ورزشی را هم می توان متعلق به دهه 1970 دانست؛ زمانی که ست های ورزشی با سربلندی تمام از آزمون آن روزگار بیرون آمدند و به ماندگارترین نوع پوشاک ورزشی در تولیدی لباس ورزشی تبدیل شدند. بعد از گذشت این تاریخ، دنیای مد، فرمان تولید لباس ورزشی را به  دست گرفت و با ایجاد تنوع در آن، افراد را برای همیشه با ورزش آشتی داد!

عمده فروشی لباس ورزشی زنانه اتم

خوشبختانه در عصر حاضر، شاهد حضور پررنگ زنان در رشته های ورزشی مختلف هستیم. همین امر هم موجب رونق  گرفتن عمده فروشی ست ورزشی زنانه در بازار پوشاک ورزشی شده است. در عمده فروشی لباس ورزشی اتم، می توان تنوع بی نظیری از اقسام پوشاک ورزشی زنانه را مشاهده کرد.

1- فروش عمده تیشرت ورزشی زنانه؛

2- فروش عمده تاپ ورزشی زنانه؛

3- فروش عمده شلوارک و تاپ ورزشی زنانه؛

4- فروش عمده لباس بدنسازی زنانه؛

5- فروش عمده نیم تنه ورزشی زنانه؛

6- فروش عمده شلوارک ورزشی زنانه؛

7- فروش عمده لگ ورزشی زنانه؛

8- فروش عمده شلوار ورزشی زنانه؛

9- فروش عمده اسلش ورزشی زنانه؛

10- فروش عمده هودی و سویشرت ورزشی زنانه؛

11- فروش عمده مانتو و تونیک ورزشی زنانه؛

12- فروش عمده ست لباس ورزشی زنانه.

نکات مهم در خرید لباس ورزشی عمده

در سبک زندگی امروز ما ایرانی ها، ورزش به رکنی مهم و حیاتی تبدیل شده است. به همین دلیل هم هر روز، شاهد رونق گرفتن عمده فروشی پوشاک ورزشی در بازار هستیم. اگر قرار است با انتخاب پوشاک از تولیدی لباس ورزشی، سلامتی و شادابی را مهمان جسم و روحمان کنیم، بایستی به اصول مهم خرید واقف باشیم. نکات مهم خرید از عمده فروشی پوشاک ورزشی را می توان در 3 اصل کلیدی خلاصه کرد. در ادامه، این اصول را شرح می دهیم

ه جنس پوشاک در تولیدی ست ورزشی زنانه و مردانه توجه کنید

اگر قرار است به شکل یک فرد حرفه ای و آگاه، خرید از تولیدی ست ورزشی مردانه و زنانه را تجربه کنید، لازم است آشنایی مختصری با اجناس به کاررفته در پوشاک ورزشی داشته باشید. طبیعتا کیفیت پوشاک ورزشی شما را جنس پارچه به کاررفته در آن هاست که تعیین می کند. پلی استر، اسپندکس و پنبه از بهترین متریال در تولیدی لباس باشگاهی هستند که کیفیت را برای محصولات ورزشی به  ارمغان می آورند. ویژگی برجسته تمام این پارچه ها را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

1- دوام و ماندگاری بالا؛

2- داشتن خاصیت کشسانی بالا؛

3- جذب رطوبت بدن

در خرید لباس ورزشی عمده به سایز و اندازه پوشاک دقت کنید

هنگام خرید از تولیدی لباس ورزشی زنانه به سایز مناسب پوشاک دقت کنید. طبیعی است که در حین انجام فعالیت ورزشی، مقداری کاهش یا افزایش سایز را تجربه کنید. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم تا رسیدن به وزن ایده آلتان، پوشاکی مناسب با سایز واقعی خود را انتخاب کنید. از تولیدی لباس ورزشی زنانه و مردانه لباسی مناسب با فصل خریداری کنیداگر ورزش به فعالیت چهارفصل شما تبدیل شده است، لباس ورزشی عمده را مناسب با هر فصل خریداری کنید. در فروش عمده لباس ورزشی زنانه و مردانه با دنیایی از تنوع طرح و رنگ مواجه می شوید که همین تنوع، انتخاب را برای شما سخت می کند! ما توصیه می کنیم در خرید عمده لباس ورزشی زنانه، جهت سهولت در فرایند تصمیم گیری، در کنار داشتن توجه به جنس و سایز لباس، پوشاک را متناسب با هر فصل آن خریداری کنید