ارز دیجیتالکسب و کار ایرانی

آموزش ثبت نام در ویتاورس

بروکر ویتاورس

یک بروکر یا کارگزار فارکس، به شرکتی اشاره دارد که به عنوان میانجی در معاملاتی نظیر خرید و فروش اوراق بهادار، ارزهای خارجی، کالاها و دارایی های دیگر عمل می کند. این شرکت ها معمولاً در بازارهای مالی فعالیت دارند و به مشتریان خود در انجام معاملات کمک می کنند. یکی از بروکرهای آفشور که خدمات متنوعی را به ایرانیان ارائه می دهد، بروکر ویتاورس است. این بروکر در سال 2022 در سنت وینسنت و گرنادین ها ثبت شده است و علاوه بر بازار فارکس، به کاربران خود امکان معامله بر روی بیش از 50 دارایی مختلف از جمله انواع جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، شاخص ها و سهام را فراهم می کند

معرفی بروکر ویتاورس

ویتاورس را باید در گروه بروکرهای تازه تاسیس قرار داد که فعالیت خود را در کشور سنت ویسنت آغاز کرده است. بروکری که به واسطه تازه تاسیس بودنش هنوز نتوانسته اعتبار لازم در میان معامله گران را بدست آورد. هرچند که روند صعودی فعالیت تریدرها و همچنین آپشن ها و خدماتی که در بالاترین سطح ارائه می شود، نوید آینده ای روشن برای این بروکر را می دهد. تجربه ثابت کرده، بروکرهای تازه تاسیس حداقل به 3 الی 4 سال زمان نیاز دارند تا زیرساخت های خود را تکمیل کرده و رگوله های لازم را دریافت نمایند. این مسئله درخصوص بروکر ویتاورس نیز صدق می کند.

ویژگی های مهم بروکر ویتاورس

از مهم ترین ویژگی های بروکر ویتاورس که معامله گران را به فعالیت در آن ترغیب می کند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی از دارایی های متنوع معاملاتی

ارائه پلتفرم  های معاملاتی جذاب و متنوع

پشتیبانی از زبان فارسی

ارائه حساب های مختلف معاملاتی

عدم دریافت کارمزد در عملیات های واریز، برداشت و انتقال

تاریخچه بروکر ویتاورس

کارگزاری ویتاورس در سال 2022 به وجود آمد و کمتر از 1.5 از فعالیت رسمی آن می گذرد. این بروکر دفتر خود را به عنوان یک شرکت خصوصی در سنت وینسنت تاسیس کرده است، اما هنوز رگوله ای دریافت نکرده است. با توجه به زمان کوتاه فعالیت این بروکر، هیچ تاریخچه قابل استنادی نیز از آن وجود ندارد و برای قضاوت درباره این بروکر باید زمان بیشتری صبر کنیم.

اعتبار بروکر Vittaverse

عموماً 3 تا 4 سال زمان می برد تا یک بروکر تازه تاسیس، بتواند زیرساخت های خود را کامل کرده و رگوله دریافت کند. بروکر ویتاورس فعلاً به عنوان یک شرکت در سنت وینسنت ثبت شده است و باید منتظر دریافت رگوله معتبر از آن ماند.

بروکر ویتاورس برای کدام کشور است؟

بروکر ویتاورس مربوط به سنت وینسنت است و در این کشور در منطقه آفشور تاسیس شده است. احتمال دارد که در آینده نزدیک شعبات دیگری از بروکر ویتاورس در کشورهای دیگر افتتاح شود.

آیا بروکر ویتاورس برای ایرانیان در دسترس است؟

بروکر ویتاورس به زبان فارسی سایت دارد و از واریز و برداشت ریالی پشتیبانی می کند. بنابراین، کاربران ایرانی به راحتی می توانند از این سایت استفاده کنند و به انجام معاملات بپردازند. سایت بروکر Vittaverse رابط کاربری و طراحی کاربرپسند مناسبی دارد که به تریدرها امکان می دهد به راحتی از آن استفاده کنند.

آموزش ثبت نام در بروکر ویتاورس

برای ثبت نام در بروکر ویتاورس، در صفحه اصلی سایت، روی گزینه ایجاد حساب یا معامله کردن را آغاز کنید کلیک کنید.در صفحه جدید، اطلاعات شخصی خود، شامل نام، نام خانوادگی، تلفن، کشور محل زندگی، و رمز عبور را وارد کنید. در ادامه، تیک گزینه قبول قوانین ویتاورس را بزنید و روی دکمه Continue کلیک کنید.در ادامه، برای تایید مراحل ثبت نام، گزینه Submit را انتخاب کنید.برای تکمیل و اثبات صحت اطلاعات، کدی را که به ایمیل ارسال شده است وارد کنید و دکمه اینتر را بزنید. پس از آن، وارد پروفایل کاربری خواهید شد.

اگر قصد ثبت نام در بروکر ویتاورس را دارید، باید فرآیند زیر را به انتها برسانید:

وارد سایت ویتاورس (Vitaverse.com) شوید. بر روی دکمه ایجاد حساب بزنید. در این بخش باید مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره همراه و رمز عبور را وارد نمائید.در این مرحله کدی جهت تائید ایمیل برایتان ارسال می شود.(البته می توانید از طریق ایمیل مستقیما اکانت را فعال کنید) سپس شما وارد اکانت خود می شود. البته جهت افزایش امنیت میتوانید به سراغ گزینه تائید دو مرحله ای از طریق sms یا google authenticator بروید. احراز هویت مرحله پایانی ثبت نام است که تا زمانی که انجام نشود امکان معامله در ویتاورس وجود ندارد

آموزش احراز هویت در بروکر ویتاورس

این قسمت شامل دو بخش است که طی آن، احراز هویت شما تکمیل می شود. در مرحله اول، بین سه مدرک شناسایی کارت ملی، پاسپورت، و گواهی نامه رانندگی، یک کدام را انتخاب و تصویر آن را در سایت بارگذاری کنید.

در مرحله دوم، از خودتان به همراه مدرک شناسایی تصویری سلفی بگیرید تا با تصویر مدرک شناسایی تطبیق داده شود. در انتها و بعد از بارگذاری تصویر سلفی، روی گزینه Send کلیک کنید تا مدارک بررسی و نتیجه آن اعلام شود. فرایند تایید هویت ممکن است 24 ساعت زمان ببرد.

حساب دمو بروکر ویتاورس

بروکر ویتاورس برای تکمیل خدمات خود به کاربران، امکان استفاده از حساب دمو را نیز فراهم کرده است. کاربران به راحتی و از طریق پروفایل کاربری، امکان دسترسی به حساب دموی بروکر را دارند. حساب های دمو برای تست استراتژی های معاملاتی و تمرین معامله در بازارهای مختلف بسیار مفیدند.برای دسترسی به حساب دموی بروکر ویتاورس، وارد پروفایل کاربری شوید و از ستون سمت چپ، گزینه پلتفرم ها را انتخاب کنید. در تب بازشده، بین متاتریدر 5 و سی تریدر، یک کدام را انتخاب و در صفحه جدید، روی گزینه ایجاد حساب جدید کلیک کنید.

در ادامه و در پنجره بازشده، روی تب نسخه نمایشی کلیک و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. در انتها، به شما کلمه کاربری و رمز عبوری داده می شود که با وارد کردن در پلتفرم سی تریدر، به راحتی به حساب دموی ویتاورس دسترسی خواهید داشت.در ادامه و به تازگی، امکان اتصال بروکر به تریدینگ ویو و انجام معاملات در این پلتفرم نیز فراهم شده است. مزیت تریدینگ ویو نسبت به دو مورد ذکرشده، رابط کاربری مناسب و طراحی به روزتر است که کاربران می توانند به راحتی به انجام معاملات در این پلتفرم بپردازند.

فرم کپی تریدینگ بروکر ویتاورس

در حال حاضر، در سایت اصلی بروکر ویتاورس، بونوس فعالی وجود ندارد. البته ممکن است در آینده، در مناسبت های مختلف، بونوس هایی برای کاربران در نظر گرفته شود.

پشتیبانی بروکر ویتاورس

همان طور که در جدول ابتدای مقاله مشاهده کردید، کاربران می توانند از طریق بات تلگرام و چت آنلاین سایت، به پشتیبانی بروکر دسترسی داشته باشند. طبق ادعای بروکر، پشتیبانی هفت  روز هفته و 24 ساعته برای کاربران فعال است و کاربران می توانند در هر زمانی برای رفع مشکلات خود، از طریق یکی از راه های ذکرشده، به پشتیبانی دسترسی داشته باشند.

کلام پایانی

در این مقاله، به صورت کامل به بررسی بروکر ویتاورس پرداختیم و ثبت نام در این پلتفرم را به صورت تصویری آموزش دادیم. این کارگزاری با وجود رگوله نبودن، به کاربران ایرانی خدمات ارائه می دهد و نمادهای معاملاتی متنوعی را در دسترس معامله گران قرار داده است. با وجود اینکه واریز و برداشت ریالی هنوز در این بروکر فعال نیست، کاربران می توانند به راحتی و با سرعت بیشتری، از طریق ارزهای دیجیتال واریز و برداشت را انجام دهند.