رایانهکسب و کار ایرانی

چرا اسپاتیفای ایمیل را قبول نمیکند؟ (نحوه حل مشکل)

امروزه استفاده از پلتفرم اسپاتیفای برای کاربران ایرانی نسبت به قبل کمی سخت تر شده است. کشور ما چند سالی است که با مشکلات فیلترینگ روبرو بوده و از این جهت کاربران به سختی وارد پلتفرم های مختلف به خصوص اسپاتیفای می شوند. سوالی که ذهن اغلب کاربران ایرانی را درگیر کرده این است که چرا اسپاتیفای ایمیل را قبول نمیکند؟ در پاسخ باید بگوییم که دلایل مختلفی وجود دارد و در این مقاله قصد داریم تا در خصوص این مشکل بیش تر صحبت کنیم.

چرا اسپاتیفای ایمیل را قبول نمیکند؟

مدتی است که این سخت گیری و محدودیت از سمت این پلتفرم کم تر شده، ولی باز هم فیلترینگ های داخلی، دسترسی به این پلتفرم را دچار مشکل کردند. اگرچه امروزه برای استفاده از اسپاتیفای با محدودیتی روبرو نیستیم. اما مشکلات همگانی همچنان گریبان گیر کاربران ایرانی است. در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم که چرا اسپاتیفای ایمیل را قبول نمیکند.

نحوه حل مشکل قبول نکردن ایمیل در spotify

اگر شما هم برای ورود به اسپاتیفای به مشکل برخوردید و نمی توانید وارد این پلتفرم شوید، اولین سوالی که برای شما به وجود می آید، این است که چرا اسپاتیفای ایمیل را قبول نمیکند؟ برای حل مشکل قبول نکردن ایمیل توسط اسپاتیفای کافی است راه های زیر را امتحان کنید.

تغییر آی پی برای ورود به اسپاتیفای

با تغییرات آی پی می توانید وارد پلتفرم اسپاتیفای شوید. ابزاری برای تغییر آی پی مناسب بوده که در دسترس عموم نباشد. برخی از ابزارهای مناسب برای تغییر آی پی Proton و Windscribe هستند.

راه اندازی مجدد پلتفرم اسپاتیفای

اگر به هیچ عنوان اسپاتیفای ایمیل شما را قبول نمیکند باید این پلتفرم را مجددا راه اندازی کنید. در بسیاری از موارد با راه اندازی مجدد، مشکل به طور کامل برطرف می شود. خروج از حساب کاربری و ورود مجدد به برنامه از دیگر روش های حل مشکل است.

تنظیمات اسپاتیفای

قبل از ورود به برنامه اطمینان داشته باشید که تنظیمات روی حالت آفلاین قرار نداشته باشد. در صورتی که در حالت آفلاین قرار دارد، اسپاتیفای نمی تواند به درستی سرورهای برنامه را پیدا کند.

استفاده از به روزترین نسخه اسپاتیفای

اگر از نسخه قدیمی اسپاتیفای استفاده می کنید، ایمیل شما در این برنامه قبول نمی شود و قابلیت دسترسی ندارید. بنابراین لازم است که برای رفع مشکل از آخرین نسخه اسپاتیفای استفاده کنید. از آنجایی که امروزه با توجه به فیلترینگ، ورود به اسپاتیفای با مشکل مواجه شده، کاربران زیادی به اپل موزیک روی آوردند. این دو پلتفرم شباهت بسیار زیادی دارند اما در عین حال تفاوت هایی هم دارند. با مقایسه اپل موزیک با اسپاتیفای می توانید با تفاوت های این دو برنامه آشنا شوید و بهترین را برای گوش دادن به موسیقی انتخاب کنید.

استفاده از به روزترین نسخه spotify

بستن برنامه های باز موبایل

صرف نظر از اینکه سیستم عامل گوشی شما اندروید یا ios است، سنگین بودن رم می تواند ورود به اسپاتیفای را دچار مشکل می کند. سعی کنید اپلیکیشن های سنگین و اضافه موبایل خود را حذف کرده و تمامی برنامه های باز را ببندید.

رفع مشکل در اندروید

اگر سیستم عامل موبایل شما اندروید بوده، برای اینکه بدانید چرا اسپاتیفای ایمیل را قبول نمیکند باید مراحل زیر را دنبال کنید:

رفع مشکل ارور ایمیل اسپاتیفای در اندروید

  1. ابتدا از بخش تنظیمات Settings وارد بخش وای فای Wi-fi شوید.
  2. روی اینترنتی که به آن متصل هستید، دستتان را نگه دارید و اصطلاحا تپ کنید. پس از چند لحظه دو گزینه باز می شود. گزینه Modify Network را در صفحه نمایش داده شده، انتخاب کنید.
  3. بعد از آن روی گزینه IP Setting و سپس Static را انتخاب کنید.
  4. در فیلد DNS یکی از نشانی های 178.22.122.100 و 185.51.200.2 یا 94.140.14.14 و 94.140.15.15 وارد کنید.
  5. در نهایت تیک را انتخاب کنید و بعد از آن می توانید به راحتی از اسپاتیفای استفاده کنید.

رفع مشکل در ios

اگر سیستم عامل گوشی شما ios بوده، از تنظیمات زیر وارد پلتفرم اسپاتیفای شوید:

  1. در مرحله اول، برنامه DNS Changer – Trust DNS را از اپ استور دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید.
  2. وارد برنامه شوید و Change DNS را انتخاب کنید تا صفحه Change DNS باز شود.
  3. روی علامت (+) کلیک کنید.
  4. یکی از آی پی های 178.22.122.100 و 185.51.200.2 یا 94.140.14.14 و 94.140.15.15 را وارد کنید.
  5. در نهایت روی Activate کلیک کنید و برنامه را فعال کنید تا DNS کل دستگاه تغییر پیدا کند. مجدد وارد پلتفرم اسپاتیفای شوید و ایمیل خود را وارد کنید.

در آخر

با استقبال زیاد کاربران ایرانی از اپلیکیشن هایی مانند اسپاتیفای، افراد زیادی با این سوال مواجه می شوند که چرا اسپاتیفای ایمیل را قبول نمیکند. در کشور ایران به دلیل فیلترینگ، ورود به اسپاتیفای مدتی است به مشکل برخورده و ایمیل کاربران ایرانی تایید نمی شود. در این مطلب در خصوص نحوه رفع مشکل ورود به پلتفرم اسپاتیفای صحبت کردیم. شما می توانید با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای تمام این مشکلات را حل کنید و به راحتی وارد این برنامه شوید.