فیلم و سریال

بهترین سریال هیجان انگیز خارجی

تعداد سریال های خارجی 2018 که در این سال اکران شدند به حدی زیاد است که تصمیم گیری در مورد این که چه عناوینی را برای مشاهده انتخاب کنیم سخت می‎شود. بنابراین در این مطلب قصد داریم فهرستی از جدیدترین و بهترین سریال های خارجی 2018 آماده کنیم تا با دید و اطلاعات بیشتر بتوانید آن‎ها را در فهرست سریال های منتخب خود قرار دهید.

با معرفی بهترین سریال های خارجی 2018 همراه فانیبو شوید.

 

اش در برابر مرده شیطانی (Ash vs. Evil Dead)

اجازه دهید همین ابتدا اش ویلیامز را تحسین کنیم، تنها شخصیت سینمای وحشت که دست خود را برای جایگزینی آن با یک اره برقی برید. بازی این نقش برعهده بازیگر سینمای بی مووی‎ و اهل میشیگان یعنی بروس کمپبل است.

اش یک گنجینه ملی شایسته آمریکا است که سلاح انتخابی او ارزش دارد روزی در موسسه اسمیتسونین (بزرگترین موزه علمی، فرهنگی و تحقیقاتی جهان) قرار گیرد. به نظر من سری فیلم های گنجینه ملی دوباره باید ساخته شوند و به‌عنوان شخصیت اصلی آن‎ها کمپبل جای نیکلاس کیج را بگیرد.

در هر صورت، در سومین و آخرین فصل از سریال کمدی و ترسناک شبکه Starz داستان سری فیلم های شیطان مرده ادامه داده می‎شود و اش گروه تازه ای از موجودات شیطانی را قلع و قمع می‎کند. اگر به سریال های ترسناک و هیجانی علاقه دارید بدون شک اش در برابر مرده شیطانی یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 است.

 

The Last O.G

در این سریال کمدی که به روش تک‌دوربینه ساخته شده است، تریسی مورگان در نقش تری بارکر ظاهر می‎شود. مجرم سابقی که به محله بروکلین برگشته است ولی این محله نه تنها تغییرات زیادی کرده است بلکه دوست دختر سابق او (با بازی تیفانی هدیش) نیز ازدواج کرده است.

طنز داستان در هاف وی هاوس (به خانه هایی می‎گویند که مجرمان پس از دوره مجازات خود برای آمادگی حضور در اجتماع نگهداری می‎شوند) که بارکر در آن اقامت می‎کند بالا می‎گیرد و مورگان و سدریک اینترتینر (بازیگر دیگر سریال) شخصیت های دوست داشتنی را بازی می‎کنند.

این که سریال را دوست داشته باشید یا نه کاملا به این بستگی دارد از شوخی های تریسی مورگان لذت ببرید یا از آن متنفر باشید.

 

پرونده های مجهول (The X-Files)

حقیقت آن بیرون است ولی آیا افرادی هستند که اصلا به آن علاقه نداشته باشند؟ به‌عنوان فردی که دو مرتبه این سریال را دیده است و حتی به نوعی فیلمی را که به همین اسم سال 2008 پخش شد دوست دارد، هر تعداد قسمت دیگری را که از سوی استودیو فیلمسازی فاکس برای این سریال پخش شود نگاه می‎کنم.

با آن که تعدادی از قسمت‌های فصل جدید این سریال بسیار خوب یا بسیار بد بوده‌اند، ولی اگر یک معتقد واقعی باشید یا حتی ایمان خود را از دست دادید هنوز دیدن آن‎ها لذت‌بخش است، به ویژه قسمتی به اسم «The Lost Art of Forehead Sweat» که کارگردانی آن به‌عهده دارین مورگان است.

این سریال یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 از نظر imdb است که طرفداران دنیای فرازمینی را یقینا راضی نگه می‌دارد.

 

Crashing

این سریال کمدی توسط پیت هولمز و به بازیگری خود او ساخته شده است. در فصل دوم شخصیت اصلی داستان به موفقیت در دنیای استند‎آپ کمدی ادامه می‌دهد و سبک کمدی غیراهانتی خود را بهتر می‎کند و در طول قرارها با آرتی لانگی و بیل بر اختلالات روانی خود را نشان می‎دهد و البته در این مسیر با تعداد زیادی از افراد دیگر دعواهایی دارد.

سریال به اندازه کافی طنز دارد تا شما را با خود همراه کند.

 

پرونده حل نشده: قاتلان توپاک و نوتوریوس بی. آی. جی (Unsolved: The Murders of Tupac and the Notorious B.I.G.)

بیش از دو دهه از قتل این دو فوق‎ ستاره دنیای رپ گذشته است و جستجو برای قاتلان آن‎ها تنها باعث شکل‌گیری نظریه‌های نامحدود و سندهای بی‌فایده شده است و حالا شاهد پخش اولین قسمت از سریالی برای این ماجرا هستیم. انتظار پیچش‎های داستانی مانند سریال The Jinx را نداشته باشید بلکه داستان‌های سریال غمناک و پیچیده هستند و با توجه به بازه‌های زمانی مختلف به شکل جذابی بیان شدند.

سریال سال‎هایی را دنبال می‎کند که منجر به قتل توپاک شکور در سال 1996 و کریستوفر والاس مشهور به نوتوریوس بی. آی. جی در سال 1997 شد. با آن که سریال پرونده حل‌نشده به خوبی اولین فصل مجموعه تلویزیونی داستان جنایی آمریکایی شبکه اف ایکس یعنی مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی یا مینی سریال Wormwood شبکه نت‎فلیکس نیست، ولی تیم بازیگری عالی و دیالوگ‎های گیرای این 10 قسمتی که از سریال پخش شده است بهتر از نمونه‎ هایی مانند مینی سریال Manhunt: Unabomber است که سال پیش پخش شد.

اگر به دنیای رپ و به ویژه توپاک علاقه دارید به دیدن یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 در مورد او بنشینید.

 

ماجراجویی‌های هراس‌برانگیز سابرینا (Chilling Adventures of Sabrina)

اقتباس نتفلیکس از این شخصیت کتاب‎ های کمیک جهان آرچی کامیکس یعنی سابرینا شباهت کمی به سریال کلاسیک شبکه تلویزیونی ABC یعنی سابرینا ساحره نوجوان (Sabrina the Teenage Witch) دارد و شباهت آن به سریال Riverdale شبکه The CW ما را تعجب‌زده نمی‎کند چون توسعه‌دهنده هر دو سریال روبرتو آگیری- ساکازا است.

مسخرگی این سریال به نسبت ماجرای آرچی، بتی، ورونیکا و جاگهد در سریال دیگر کمتر است و کلا هدف آن ترساندن بیننده است. چون موجودات مختلف با کمک جادو سعی می‎کنند روی سابرینا (با بازی کرنان شیپکا که او را از سریال مد من به یاد داریم) که نیمی انسان، نیمی جادوگر است تاثیر بگذارند.

بدون شک دنیای جادوگری همیشه جالب بوده است و حالا یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 ما را به آشنایی با آن دعوت می‎کند.

حتما بخوانید: بهترین سریال های انیمه سال 2018 معرفی شدند

گناهکار (The Sinner)

سال 2017 را با توجه به بازی جسیکا بیل در نقش اصلی و فصل اول این سریال جنایی و درام عالی و همچنین بازی در یک صحنه جذاب در سریال بوجک هورسمن که در نقش خودش ظاهر شد، باید سال جسیکایی بنامیم. همین قضیه را می‎توانیم در مورد بازیگر کری کون بگوییم که ابتدا با فصل انتهایی سریال بازماندگان شروع شد، سپس با فصل 3 سریال فارگو و یک نقش کوچک به‌عنوان یک کودک تانوس در فیلم انتقام‎ جویان: جنگ ابدیت و یکی از شخصیت‎ های اصلی در فیلم بیوه‎ ها ادامه پیدا کرد.

حالا او را در فصل دوم سریال گناهکاران به‌عنوان یک گروه مذهبی می بینیم که توسط یک شخصیت پلیس غمگین با بازی بین پالمان تحت پیگیری قرار دارند.

 

تسخیر خانه هیل (The Haunting of Hill House)

نت‎فلیکس داستان شرلی جکسون را به سریالی تبدیل کرده است که تا الان 10 قسمت آن اکران شده و از نظر ترسناکی می‎توانیم بگوییم شبیه به مجموعه تلویزیونی «این ما هستیم» است.

این سریال در همین مدت کوتاه توانسته است یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 نام گیرد.

 

افسون‌زدایی (Disenchantment)

یک مجموعه تلویزیونی پویانمایی که توسط مت گرینیگ ساخته شده است و از آن می‎توانیم به‌عنوان «لیزا تامپسون ولی یک شاهزاده خانم در وستروس» یاد کنیم و صداپیشگانی مانند ابی جکوبسون، اریک آندره، نت فکسون و صداگذار شخصیت بندر در سریال فوتورما را دارد. روی کاغذ که خوب است! و در واقعیت، ده قسمتی که فصل اول را تشکیل دادند تنها تا حدی رضایت‌بخش هستند. ولی شیوه روایت داستان به یک پایان جالب می‎رسد که باعث می‎شود در گوگل برای آشنایی با اطلاعات مربوط به فصل 2 جستجو کنید چون ساخت آن تاییده شده است.

مانند برنامه‎ های تلویزیونی مشهورتر گرینیگ که طول می‎کشد تا جا بیافتند (بنابراین صبور باشید)، سریال افسون زدایی به بقا ادامه خواهد داد یا با جهانی که ساخته است، شخصیت‌‎ها و هر چیزی که می‎تواند شما را مجبور به خنده کند از بین می‎رود.

 

همه‌چیز مزخرف است! (Everything Sucks)

هر مجموعه تلویزیونی که آهنگ Harmacy گروه Sebadoh و «Leave Them All Behind» از گروه فوق ‎العاده ناشناخته بریتانیایی راک یعنی Ride داشته باشد باید فورا تمامی جوایز امی را ببرد یا حداقل افراد را وادار کند آن را ببینند.

این سریال که توسط نت‎فلیکس پخش می‎شود ملودرامی در مورد دنیای نوجوانان است. داستان سریال در شهر کوچک اورگن در سال 1996 رخ می‎دهد و در مورد شکست‎ های یک گروه از شیفتگان واقعی دنیای موسیقی است که شما را به یاد سریال Freaks and Geeks، فیلم مزایای گوشه ‎گیر بودن و سایر آثاری می ‎اندازد که نوجوانان خشمگین و دوستان‎شان را نشان می‎دهد که از رنج آن‎ها ناراحت می‎شوند.

متاسفانه، نت‎فلیکس تصمیم گرفت ساخت این سریال را ادامه ندهد تا مانند سریال‎ های تک فصل فوق ‎العاده دیگر مانند Freaks and Geeks به یک اثر کالت تبدیل شود.

 

اعتماد (Trust)

بخش زیادی از هیاهوی مربوط به این سریال باشکوه که قسمت‎هایی از آن به کارگردانی دنی بویل و نویسندگی سایمن بوفوی ساخته شده‎ اند، به علت بازی دیوانه‎ کننده و عجیب برندن فریزر در نقش رئیس بخش حفاظت شرکت Getty Oil است که کلاه استتسون به سر می‎گذارد و بنیانگذار و رئیس خانواده جی. پاول گتی (با بازی دونالد ساتدرلند) او را برای برای مذاکره با گروگان‎ گیرهای نوه خود انتخاب می‎کند.

فریزر یقینا شایسته توجه است چون در این سریال عالی ظاهر می‎شود. اما اگر بازی او نمی‎تواند به تنهایی شما را مجاب به دیدن سریال کند باید بگوییم داستان قدیمی ولی جنجالی سریال که در فیلم All the Money in the World سال 2017 نیز به تصویر کشیده شده بود بازگویی مجدد و مبتکرانه یک لحظه واقعا عجیب در زندگی افراد مشهور و ثروتمند است.

بنابراین دیدن این سریال را به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 از دست ندهید.

 

وثیقه (Collateral)

در این سریال پلیسی که ابتدا در ماه فوریه در شبکه BBC Two بریتانیا پخش شد و سپس منحصرا در ماه مارس پخش آن به نت‎فلیکس داده شد، کری مولیگان نقش یک کارآگاه سمج و باهوش را دارد که مامور رسیدگی به قتل ظاهرا تصادفی یک پیک پیتزافروشی در لندن می‎شود.

جای تعجب ندارد که سرنخ‎ ها خیلی زود به بحران پناهندگان اشاره می‎کنند. اما این سریال به اندازه کافی پیچش‎های متقاعدکننده و لحظات عالی از نظر بازیگری به ویژه از سوی مولیگان دارد تا به سادگی دیدن آن را توصیه کنیم و در فهرست بهترین سریال های خارجی 2018 ما قرار گیرد.

 

اوزارک (Ozark)

اوزارک پاسخ نت‎فلیکس به سریال بریکینگ بد است ولی قطعا به باشکوهی آن نیست. این سریال در مورد یک مرد آرام اهل شیکاگو و مشاور سرمایه ‎گذاری به اسم مارتی بیرد (با بازی جیسون بیتمن) و زن او یعنی یک مشاور سیاسی به اسم وندی (با بازی لورا لینی) است که پس از بروز دردسر در پولشویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک مخفیانه به میزوری می‎رود تا بدهی‎‌اش را به رئیس کارتل پرداخت کند.

فصل 2 این سریال بیشتر تاثیرگذار است چون بیرد هر کاری که می‎تواند می‎کند تا نقشه خود را برای راه اندازی یک کازینو در قایق تفریحی عملی سازد و در همین حین کارتل، اداره مواد مخدر و یک تعداد عجیب از مجرمان به آن‎ها نزدیک می‎شوند. حداقل در مورد این سریال می‎توانیم بگوییم شخصیت‎های اصلی داستان زنده هستند؛ برخلاف بسیاری از شخصیت‎های تلویزیونی که در انتهای فصل از بین می‎روند.

 

داستان ترسناک آمریکایی: آپوکالیپس (American Horror Story: Apocalypse)

آخرین فصل از سری ترسناک سریال داستان ترسناک آمریکایی به نویسندگی رایان مورفری در مورد دجال است. بیشتر از تمامی فصل‎های این سریال، قسمت‎های این فصل به بخش‎های قبلی سریال ربط دارند. بنابراین حتما از اول سریال را دیده باشید یا حداقل سایت ویکی‌پدیا در دسترس‎تان باشد.

سریال داستان ترسناک آمریکایی در هر فصل ماجراجوی متفاوتی دارد و یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 و جنجالی‎ ترین آن‎ها به شمار می‎رود.

 

کیمی اسکمید شکست‌ناپذیر (Unbreakable Kimmy Schmidt)

در 6 قسمت اول فصل انتهایی این کمدی موقعیت شخصیت قابل اعتماد (گرچه گاهی اوقات دردسر‎آفرین) کیمی با ترس از کشیش ریچارد واین گری واین (با بازی جان هام) کنار می ‎آید، به دلیل رفتار بیش از حد دوستانه در محیط کار توبیخ می‎شود و کوله‎ پشتی محبوب خود را پیدا می‎کند.

در نیمه دوم فصل آخر که نت‎فلیکس تا ژانویه 2019 آن را پخش نکرد، Cats به درستی مورد انتقام عموم قرار می‎گیرد، فیلم Sliding Doors کاملا هجو می‎شود و کیمی به هدف خود در زندگی که به شکل شگفت ‎انگیزی نرمال بودن است می‎رسد.

 

دختر درامر کوچک (The Little Drummer Girl)

این سریال کوتاه فوق ‎العاده زیبا که اقتباسی از یکی از رمان‎ های اولیه جان لوکاره است به کارگرانی پارک چان – ووک ساخته شده است و نشان می‎دهد چه اتفاقی می ‎افتد زمانی که یک بازیگر (با بازی فلورنس پیو) توسط مامورهای اطلاعاتی (با بازی الکساندر اسکارشگرد و مایل شنون به همراه سایرین) استخدام می‎شود تا به یک گروه تروریستی نفوذ کند.

اگر سینمای چان – ووک را بشناسید می‎دانید یکی از بهترین کارگردانان کره‎ ای است و در نتیجه سریال او باید به‌راحتی در فهرست بهترین سریال های خارجی 2018 شما برای تماشا قرار گیرد.

 

جسیکا جونز دنیای مارول (Marvel’s Jessica Jones)

آیا واقعا 4 سال از زمانی که ماجراجویی‎ های فوق قهرمان محبوب ما در قالب یک سریال از سوی نت‎فلیکس پخش شد گذشته است؟ آیا اصلا کسی می‎تواند به یاد آورد 2015 چطور بود؟ جسیکا تقریبا تا حد زیادی به همان شکلی است که فصل اول بود یعنی: حواسش به افراد کاملا ناخوشایند است، بیش از حد مشروب می‎نوشد و خشم سرکوب‎ شده خود را بیان می‎کند.

تنها با این تفاوت که در این قسمت او بازی‎های روانی Kilgrave را پشت سر گذاشته است و (از روی اکراه) سعی می‎کند متوجه شود چه کسی است و چطور این قدرت‎های خاص را به دست آورده است. مانند بسیاری از درام‎های 13 قسمتی نت‎فلیکس، از اواسط سریال متوجه به‌زور پیش بردن داستان می‎شویم تا به دفعات بگویید «خدای من دوباره 13 قسمت؟ بی ‌یال، 10 قسمت می‎توانست به مراتب بهتر باشه!» اما همانطور که سازندگان سریال می‎دانند شما از تماشا دست نمی‎ کشید تا مانند استعدادهای داخل سریال از جمله کریستین ریتر، کری-ان ماس و بازیگر جدید سریال جانت مک‌تیر از پا در بیایید.

 

The Looming Tower

سریال براساس کتاب لارنس رایت و در مورد رویدادهایی ساخته شده است که منجر به حملات 11 سپتامبر شد و در این مینی سریال هیجان ‎انگیز جف دانیلز و پیتر سارسگارد در نقش ماموران سیا و اف‎ بی ‎آی ظاهر می‎شوند.

 

موزاییک (Mosaic)

موزاییک ابتدا پاییز سال گذشته به‌عنوان یک اپلیکیشن تعاملی نام خود را مطرح کرد که به بینندگان اجازه می‎داد انتخاب کنند کجای یک معمای جنایی وارد داستان شوند و حالا به شکل یک سریال توسط شبکه HBO پخش شده است و یک سیر داستانی خطی‌تر دارد. قسمتی از خلاقیت بالای این سریال به لطف کارگردانی استیون سودربرگ است که فیلمسازی مبتکرانه او را با ساخت فیلم دیوانه دیدیم که کاملا با گوشی آیفون گرفته شده است.

داستان سریال در شهر یوتا و با بازیگری شارون استون به‌عنوان یک نویسنده مشهور کتاب های کودکان است که سلیقه بدی در انتخاب مردها دارد. شیوه داستان‌گویی فیلم مخصوص افرادی است که عاشق تریلرهای هیچکاک هستند، دلشان برای بازی شارون استون در فیلم کازینو تنگ شده است و از انتخاب بازیگران عالی لذت می‎برند که از بین آن‎ها می‎توانیم به ویژه به دوین راتری اشاره کنیم که در نقش پلیس مسئول بررسی پرونده جنایت داخل سریال است.

اگر به شارون استون جذاب علاقه دارید شاید بازی او در یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 شما را به یاد فیلم غریزه اصلی بیاندازد!

 

Impulse

این سریال که در سرویس پولی یوتیوب پخش می‎شود به تهیه‎ کنندگی داگ لیمان ساخته شده است و در مورد یک دختر دبیرستانی است که زمانی یکی از همکلاسی ‎هایش به او حمله می‎کند متوجه قدرت‎های مخفی تله ‎پاتی خود می‎شود. شروع بخش دراماتیک سریال از زمانی است که پدر او (با بازی بیلی کمپبل) یک فروشنده محلی ماشین نیست بلکه یک قاچاقچی مواد است.

بخش بزرگی از داستان مجهول باقی می‎ماند و زمینه برای ساخت فصل دوم سریال آماده می‎شود تا بفهمیم پدر واقعی این دختر چه کسی است و چطور صاحب این قدرت‎ها شده است.

 

کربن تغییر یافته (Altered Carbon)

این سریال علمی تخیلی، اکشن و کاملا مفهومی براساس رمان تاثیرگذار ریچارد کا. مورگان ساخته شده است و برای پذیرفتن جذابیت چرند آن به تعلیق ناباوری (یک اصطلاح در مطالعات ادبی و سینمایی است که در آن مخاطب یک متن دیداری، نوشتاری یا شنیداری به صورت ارادی ناباوری خود را کنار می‌گذارد تا بتواند با جهان متن هم‌آوایی کند.) و توجه دقیق نیاز است.

قسمت ابتدایی و آزمایشی این سریال با یک بودجه فوق‎العاده بالا توسط میگل سپاچنیک، کارگردان مشهور فصل ششم سریال بازی تاج و تخت یعنی «نبرد حرام‌زاده‌ها» ساخته شده است و نگاهی به آینده دارد و بیننده با مفهوم sleeving آشنا می‎شود، یک فرآیند دیوانه‎ وار که در آن هوشیاری و آگاهی انسان را می‎توان به بدن فرد دیگری انتقال داد. تاکشی کواچ سربازی است که 250 سال پس از مرگ او توسط یک فرد فوق ‎العاده پولدار و لذتگرا زنده می‎شود تا معمای قتل همین فرد را حل کند.

اگر به سریال ‎های علمی تخیلی علاقه دارید می‎توانید به دیدن این سریال بنشینید و از این انتخاب خود لذت ببرید. کربن تغییریافته به‌راحتی جزو بهترین سریال های خارجی اکشن 2018 منتخب ما محسوب می‎شود.

 

High Maintenance

فصل‎های مختلف این کمدی دلنشین پس از پخش اولین فصل آن از سوی شبکه HBO، سریعا ساخته شد و در مورد یک فرد ناشناس (با بازی یکی از سازندگان مشترک سریال یعنی Ben Sinclair) است که با دوچرخه خود ماری‎ جوانا را به مشتریان تحویل می‎دهد.

 

وست‎ورلد (جهان غرب) (Westworld)

این مجموعه تلویزیونی معمایی شبیه به سریال گمشدگان سریال HBO دارد و در مورد ربات‎هایی است که احساسات را درک می‎کنند و در فصل اول تمام تلاش خود را کرد تا حتی شاید بیشتر از گمشدگان بیننده را سردرگم، گیج و مبهوت کند. اما با دیدن فصل دوم سریال وست ‎ورلد اگر ده قسمت آن را به عنوان یک داستان واحد نگاه کنید بهتر متوجه ماجرا می‎شوید تا این که بخواهید با دیدن هر قسمت قضیه را تجزیه و تحلیل کنید.

حتما بخوانید: همه‌چیز درباره فصل سوم سریال وست ورلد

بوجک هورسمن (BoJack Horseman)

داستان سریال در مورد اسبی انسا‌ن‌نما به اسم بوجک هورسمن است و نمی‎توانید آن را نه آن قدر ضعیف و نه به اندازه کافی بد بدانیم تا در فهرست بهترین سریال های نتفلیکس قرار نگیرد و بدون شک جزو بهترین سریال های خارجی 2018 محسوب می‎شود.

 

کسل راک (Castle Rock)

مانند سریال فارگو که از شبکه FX پخش می‎شود و ماجرای آن با فیلمی به همین اسم به کارگردانی برادران کوئن یکسان است، سریال کسل راک شبکه هولو برگرفته از داستان‎ های استیون کینگ است.

آیا باید اطلاعات زیادی از کتاب‎ های کینگ داشته باشید تا از این سریال که در مورد مرگ ناگهانی یک زندانی غریبه به بازیگری بیل اسکارشگورد است لذت ببرید؟ جواب خیر است. فقط صبور باشید چون هر چه گره‎ های این داستان احساسی و به شکل شگفت‎ انگیزی پیچیده باز می‎شود، معماها و پرسش‎های ذهن شما پاسخ خود را پیدا می‎کنند.

 

همزاد (Counterpart)

چه چیزی بهتر از یک نفر جی.کی سیمونز است. قطعا دو نفر جی.کی. سیمونز! (به‌علاوه هری لوید که صحنه را از آن خود می‎کند). این سریال جاسوسی، علمی تخیلی و مبتکرانه به نویسندگی جاستین مارکز (نویسنده فیلم کتاب جنگل) در مورد داستان یک کارمند سازمان ملل (با بازی سیمونز) است که «همزاد» او (مجددا با بازی سیمونز) از یک جهان موازی به کمک یک دروازه (پورتال) وارد این دنیا می‎شود و دیپلماسی بین این دو دنیا را آشفته می‎کند. از این جا به بعد داستان هیجان ‎انگیز می‎شود.

قطعا بازی جی.کی سیمونز که او را با شاهکاری به اسم «شلاق» به یاد می‎آوریم در همزاد به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 جذابیت خاص خود را دارد.

 

خانم میزل شگفت ‎انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel)

این کمدی سرشار از دیالوگ‎های زنده و غیر متعارف است که یا برایتان جالب و یا بیش از حد غیرمنطقی‎ اند (به هرحال امی شرمن-پالادینو آن را ساخته است) و در مورد داستان میج میزل پر حرف، یک زن خانه‎ دار شاد و بی‌ قرار در اواخر دهه 50 است که از خانه‎ داری خسته شده است و می‎خواهد سری به دنیای استند‎آپ کمدی بزند.

فصل دو این سریال به موفقیت بالای فصل اول که توانست جایزه امی را ببرد نمی‎رسد ولی استفاده از وسایل صحنه و لباس‎های قدیمی و جذاب یک نوع شکوه بصری به فضای داستان می‎بخشد که در کنار آن باید بازی بازیگر اصلی ریچل بروزناهان و بازیگران نقش‎های مکمل را قرار بدهیم تا از همین الان منتظر فصل سوم بنشینید.

 

ترس (The Terror)

اطلاعات من با دیدن این مینی سریال زیاد شد. ابتدا واقعا چطور نمی‎دانستم جرد هریس که در نقش ناخدای به‌دردسرافتاده کشتی Terror که به همراه کشتی Erebus (به ناخدایی سر جان فرانکلین و بازی کیران هایندز) در حال جستجوی مسیر دریایی گذرگاه شمال غربی اسیر یخ‎های قطب شمال شده‎‎ اند، پسر ریچارد هریس افسانه ‎ای است؟

ثانیا بازیگر سریال‎های غریبه و بازی تاج و تخت یعنی توبیاس منزیس که نقش یک افسر کشتی عوضی را بازی می‎کند عملا در هر سریالی باید نقش یک شخصیت مخالف و دشمن را داشته باشد و سرانجام خرس‎های قطبی که اندازه آن‎ها به کمک تصاویر خلق شده کامپیوتری فوق‎العاده زیاد شده است کاملا شما را می‎ترساند!

 

خانواده بسکت‌ها (Baskets)

آیا خانواده ناکارآمد بسکت ‎ها با ورود به دنیای کسب‌وکار گاوبازی نجات پیدا می‎کنند؟ آیا گاوبازی می‎تواند آن‎‌ها را نجات دهد؟ تکلیف مارتای بیمار که از او سوءاستفاده شده است چه می‎شود؟ جواب‎ها در نسیم شهر بیکرزفیلد و بوی سیب‎‌زمینی‌های پیچ‎ در پیچ سوخاری رستوران Arby نهفته است. اگر بدانید منظور من چیست، عاشق این فصل از سریال خواهید شد.

 

هواردز اند (Howards End)

هایلی اتول ممکن است به عنوان مامور کارتر در فیلم انتقام‎ جویان: جنگ ابدیت نقشی نداشته باشد ولی به عنوان شخصیتی به اسم مارگارت شلگل و فردی ایده‎‌آل‌گرا در این اقتباس 4 بخشی از رمان سال 1910 ادوارد مورگان فورستر بازی می‎کند که به تهیه ‎کنندگی مشترک شبکه Starz در آمریکا و شبکه بی‎ بی ‎سی در بریتانیا پخش می‎شود. او با تبعیض‎ های آن دوران مبارزه می‎کند و زنده می‎ماند.

(تانوس ماجرا چه کسی است؟) متیو مک‌ فادین که در سریال Succession شبکه HBO هنرنمایی می‎کند و نقش یک مرد زن‌ مرده بداخلاق به اسم هنری ویلکاکس را بازی می‎کند که عاشق مارگارت می‎شود. پسر بزرگ و سایر بچه‎ های مغرور او نسبت به این زوج ناجور واکنش منفی نشان می‎دهند.

داستان سریال به شکل پیچیده‎ ای مضحک (به‌عنوان مثال مارگارت پیش از مرگ روث ویلکاکس با او دوست بوده است و خانه هواردز اند را به ارث می‎برد، اما هنری و بچه‎هایش به او نمی‎گویند) و همچنین عجیب و جالب است (تعداد زیادی کلاه!) تا بتوانیم بگوییم یک انتخاب خوب می‎تواند برای افرادی باشد که به سریال‎ های دوران قدیم بریتانیا علاقه دارند و علاوه بر این نقش‎ها به همان بازیگرانی داده شده است که انتخاب شما هستند.

در سال 1992 فیلمی به همین نام با بازی آنتونی هاپکینز اکران و موفق به دریافت 3 جایزه اسکار شد. فضای عاشقانه و درام و بازی تاثیرگذار بازیگران در این موفقیت بی ‎تاثیر نبودند و حالا بیش از یک دهه پس از آن شاهد پخش یکی از بهترین سریال های عاشقانه خارجی 2018 هستیم که توانسته است طرفداران زیادی برای خود جمع ‎کند.

 

پاتریک ملروز (Patrick Melrose)

بندیکت کامبربچ با بازی دیوانه‎ کننده خود در این سریال می‎درخشد که اقتباسی از یک رمان و در مورد شخصیتی به اسم پاتریک ملروز است که اسیر مواد مخدر می‎شود و دوران کودکی سختی دارد ولی سرانجام مزه بهبودی را می‎چشد. پاتریک ملروز یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 است که با دیدن آن برای زندگی انگیزه می‎گیرید.

 

رسوایی‌ای بس انگلیسی (A Very English Scandal)

سریال براساس یک رسوایی عظیم سیاسی در دهه 70 میلادی در بریتانیا ساخته شده است و در قالب یک مینی سریال سه قسمته در Amazon Prime پخش شد. و از بازیگران آن می‎توانیم به هیو گرانت در نقش یک عضو حزب کارگر اشاره کنیم که تلاش او لو نرفتن رابطه عاشقانه‎ اش با یک بازیگر و کلاه‎بردار (با بازی بن ویشاو) است ولی با این کار تنها ماجرا را وخیم‌تر می‎کند.

 

دره سیلیکون (Silicon Valley)

شرط می‎بندم فکر نمی‎کردید این مجموعه تلویزیونی بدون جوک‎های یکی از شخصیتهای آن به اسم الریچ بچمن بتواند بهتر باشد. اما باید بگوییم سریال در فصل جدید خود بدون تی.جی میلر (بازیگر نقش بچمن) به خوبی به موفقیتش ادامه می‎دهد.

شخصیت «شرور» اصلی جدید سریال (به این دلیل می‎گویم شرور چون تمامی شخصیت‎های این فیلم حتی جرد عجیب و غریب و دوست‎ داشتنی یک شرور هستند!) جیان- یانگ نام دارد که یک الهه انتقام شبیه به بچمن است. آیا سایر اعضای گروه می‎توانند با شیطنت‎های او کنار بیایند؟ آیا در صنعت فناوری شخصیت‎های منفور وجود دارد؟

 

مردمان سفیدپوست عزیز (Dear White People)

دومین فصل از این سریال کمدی درام که توسط جاستین سیمین ساخته شده است به فصل یک آن بسیار شباهت دارد تنها با این تفاوت که شاهد حضور بازیگر مهمان تسا تامپسون و Lena Waithe هستیم و داستانی که حالا بیشتر به جوامع مخفی توجه می‎کند که قدرت در شهر وینچستر در دست آن‎ها است.

 

بازی‌های مقدس (Sacred Games)

در اولین سریال هندی که از سوی نت‎فلیکس ساخته شده است، یک پلیس معتقد (با بازی سیف علی خان) در حال بررسی یک تهدید مبهم برای بمبئی بعد از دریافت پیامی است که توسط یک رئیس باند زیرزمینی (با بازی نوازالدین صدیقی) فرستاده می‎شود که ظاهرا خیلی وقت است گم شده بود.

یک تریلر شگفت انگیز که شما را مشتاق می‎کند هر قسمت را بعد از دیگری بببینند و بهتر است به همراه زیرنویس و به زبان اصلی دیده شود. این سریال مانند کتابی است که نمی‎توانید آن را تا نخواندید کنار بگذارید! و خیلی ساده آن را در فهرست بهترین سریال های خارجی 2018 خود می‎نویسیم.

 

خون (Blood)

این مجموعه تلویزیونی معمایی ایرلندی انتخاب Aron TV یک سرویس استریم برای پخش سریال‎های وارداتی (به طور کلی از بریتانیا) است و داستان آن در مورد یک زن عزادار (با بازی کارولیا مین) است که پس از مرگ مشکوک مادرش به خانه بچگی خود برمی‎گردد.

تمامی شخصیت‎های داستان به ویژه پدر او (با بازی آدریان دونبار بازیگر بی‌نظیر سریال Line of Duty) مظنون هستند و تمامی مسائل باید مورد تحقیق قرار گیرند. قسمت آخر فصل اول فوق العاده شگفت انگیز است.

سریال خون را می‎توانیم به‌راحتی نامزد مسابقه بهترین سریال خارجی 2018 معرفی کنیم.

 

محافظ شخصی (Bodyguard)

این سریال هیجانی بریتانیایی با پیچش‎ های داستانی فراوان به بازیگری ریچارد مدن در نقش یک مامور امنیتی ساخته شده است که باید از وزیر جنجالی دفاع (با بازی کیلی هاوس) محافظت کند.

 

The Chi

اگر واقعا دلتان برای سریال وایر تنگ شده است و از سریال‎های نه‌چندان دلچسب در مورد فساد شهری در بالتیمور خسته شدید، بهتر است The Chi را به‌عنوان سریال محبوب بعدی خود امتحان کنید و آن را از سوی ما به‌عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 بپذیرید.

 

سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale)

سریال سرگذشت ندیمه به‌طرز بی‌رحمانه‌ای غمناک ولی با وجود این جذاب و در مورد یک جامعه خیالی با شرایطی ترسناک است که در قالب قسمت‌های مختلف احساسات شما را به خوبی جریحه‎ دار می‎کند و دقیقا به همین علت یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 است.

 

Lodge 49

وایت راسل در این سریال درام نقش یک موج‎ سوار سابق را دارد که پیچ و خم‎ های زندگی باعث می‎شود به یک باشگاه محلی بپیوندد که هاله‎ ای از ماجراهای مرموز آن را در بر می‎گیرد.

 

جوان‌تر (Younger)

یک کمدی دلنشین در مورد یک زن تقریبا 40 ساله (با بازی ساتون فاستر) که تظاهر می‎کند یک جوان قرن بیست و یکمی است تا بتواند شغلی در انتشارات کتاب را به دست آورد که به بهترین شکل ممکن کاملا غیر طبیعی است. اگر به یک سریال کمدی علاقه دارید «جوان‎تر» جزو بهترین سریال های خارجی 2018 در ژانر کمدی است.

 

جای خوب (The Good Place)

در فصل جدید سریال جای خوب، گروه بدون اطلاع از چیزی در مورد زندگی بعد از مرگ خود به زمین برگردانده می‎شوند. برگشت آن‎ها به زمین بخشی از یک آزمایش است تا بررسی شود شخصیتی که در «جای خوب» داشتند باعث شده است به نقص‎ها و عیب‎های قبلی خود رسیدگی کنند یا در حقیقت باید به «جای بد» فرستاده شوند.

ایده‎های متفاوت به‌ویژه در تلویزیون خیلی کم جواب می‎دهند ولی سریال جای خوب یک استثناء سرگرم کننده است. این کمدی تاثیرگذار را ببینید تا با یکی از بهترین سریال های 2018 امریکایی آشنا شوید.

 

You

داستان این سریال جدید که مضحک ولی به همان شکل اعتیادآور است در مورد یک مدیر فروشگاه کتاب ظاهرا خوب است که زمانی یک شاعر خودآزار با دوستان غیر قابل تحملش به فروشگاه او می ‎آیند کاملا به یک مزاحم تبدیل می‎شود.

 

گلو (GLOW)

گورجس لیدیز آو رسلینگ (GLOW) تنها سریال در مورد دنیای کشتی زنان در دهه 80 با بازیگری الیسون بری است. خوشبختانه این سریال کاملا قابل مشاهده و یکی از متفاوت ‎ترین سریال‎ های فهرست بهترین سریال های خارجی 2018 ما است.

 

مجنون (Maniac)

در این مینی سریال صاحب سبک بازیگرانی مانند جونا هیل و اما استون بازی می‎کنند که در مورد دو فرد آشفته و عجیب و غریب است که برای شرکت در یک آزمایش دارویی مرموز در آزمایشگاهی عجیب داوطلب می‎شوند.

اگر اهل سینما باشید فیلمی به همین اسم در ژانر اسلشر را به یاد می‎آورید که در سال 1980 با اکران خود سروصدا به‌پا کرد و حالا سریال مجنون با تداعی آن فیلم جزو نامزدهای بهترین سریال امریکایی 2018 می‎شود.

 

Cobra Kai

رالف ماکیو و ویلیام زابکا در این سریال دوباره در کنار یکدیگر نقش ‎آفرینی می‎کنند. داستان سریال سه دهه بعد از پایان حوادث قسمت اول فیلم بچه کاراته ‎کار است. زندگی با جانی بعد از شکستی که از دانیل خورد مهربان نبوده است.

 

ناامن (Insecure)

داستان این مجموعه تلویزیونی به سازندگی ایسا رای در مورد زنی اهل لس ‎آنجلس با یک زندگی عشقی آشفته و دوستان شوخ است که به‌راحتی می‎توانید آن را تماشا کنید و هر قسمت از آن شما را شگفت‎‌زده می‎کند. متاسفانه برای هر فصل آن باید یک سال دیگر صبر کنیم. معرفی نکردن سریال ناامن به‌عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 جای تعجب دارد.

 

جان کثیف (Dirty John)

سریال جان کثیف که براساس یک مقاله طولانی در روزنامه لس ‎آنجلس تایمز و پادکست پس از آن ساخته شده است، در مورد یک مرد حقه ‎باز (با بازی اریک بانا) و یک زن فوق‎ العاده صادق و قابل اعتماد (با بازی کانی بریتون) یعنی هدف بعدی او است.

 

Babylon Berlin

این سریال معمایی که یکی از سازندگان آن کارگردان فیلم «بدو لولا بدو» یعنی تام تیکور است در قالب 16 قسمت طی دو فصل ساخته شده است و پاییز گذشته در کشور آلمان پخش شد. ماجرای داستان براساس یک مجموعه رمان است که ما را با یک سرباز سابق جنگ و کارآگاه فعلی بخش جنایی به اسم Gereon Rath (با بازی فولکر بروخ) آشنا می‎کند که باید با شکل‎های مختلف فساد مبارزه کند و همچنین با اختلال استرس پس از سانحه خود که یادگار دوران جمهوری وایمر است کنار بیاید.

اگر به سینمای تیکور علاقه دارید یقینا از این سریال به‌عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی سال 2018 لذت خواهید برد.

 

ترور جانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی (The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story)

دومین فصل از داستانهای جنایی واقعی به کارگردانی رایان مورفی به زیبایی مردم علیه او. جی. سیمپسون نیست، شاید به این دلیل که بازیگری مانند دیوید شویمر ندارد که دائما لغت «آب میوه» را تکرار کند.

با این حال، این سریال در مورد داستان قاتل سریالی اندرو کونان (با بازی دارن کریس) است که طراح لباس (با بازی ادگار رامیرز) را در سال 1997 به قتل می‎رساند. یک داستان عالی با بررسی یک فرد کاملا روانی که عاشق موزیک رقص است و می‎تواند طرفداران فیلم روانی آمریکایی را باید به وجد بیاورد. علاوه بر این باید اشاره کنیم پنه ‎لوپه کروز در این فیلم به اسم دوناتلا نقش خواهر طراح لباس را بازی می‎کند.

 

تخریبگر آمریکایی (American Vandal)

تقریبا غیرممکن است باور کنیم که سریالی که هدف آن هجو سریال‎های ژانر حقیقی مانند «ساخت یک قاتل» است بتواند به چیزی عجیب‎‌تر از خرابکاری تمرکز کند و موفق شود. اما فصل دوم این سریال ماجرای فردی به اسم Turd Burglar را بررسی می‎کند و مجددا مضحک و همچنین غمناک است.

بنابراین شاید این سوال پیش بیاید چرا نت‎فلیکس پخش این سریال را پس از فصل دوم لغو کرده است؟ یا شاید این اخبار تنها برای پوشاندن حقیقت ماجرا است و در واقع فصل سوم تخریبگر آمریکایی با موضوع علت لغو آن از سوی خود نت‎فلیکس پخش خواهد شد؟

 

میلیاردها (Billions)

تنها چیزی که که باعث شباهت این سریال درام شبکه شوتایم با فیلم تغییر چهره، فیلم اکشن دوست‎ داشتنی که در سال 1997 با بازی جان تراولتا و نیکلاس کیج اکران شد، می‎شود این است که انگاری بازیگران فیلم پل جیاماتی و دیمین لوئیس چهره‎ های خود را عوض کرده ‎اند.

دیدن این سریال مانند فیلم تغییر چهره سرشار از هیجان و سرگرم‎ کننده است و با اسم متفاوت خود انتخاب دیگر ما هنگام معرفی بهترین سریال های خارجی 2018 است.

 

چیزهای تیز (Sharp Objects)

ایمی آدامز در این سریال نقش خبرنگار یک روزنامه بزرگ شهری را برعهده دارد که باید در شهر کوچک دوران کودکی خود یعنی ویندگپ ایالت میزوری در مورد ماجرای قتل دو دختربچه تحقیق کند. این سریال اقتباسی از رمان ابتدایی گیلین فلین به اسم دختر گمشده است که در سال 2006 منتشر شد.

 

بری (Barry)

در این سریال کمدی سیاه که توسط بیل هیدر و یکی از تهیه‎ کنندگان سریال دره سیلیکون یعنی الک برگ ساخته شده است، بیل هیدر نقش یک قاتل را دارد که متوجه می‎شود به دنیای بازیگری علاقه دارد. نقش بیل هیدر در این سریال با شخصیت Stefon که از او در برنامه «پخش زنده شنبه شب» به یاد داریم کاملا متفاوت است.

 

فرار در دانمورا (Escape at Dannemora)

این سریال ارزشمند مجددا ماجرای یک فرار غیرممکن از زندان در سال 2015 را روایت می‎کند و مربوط به دو مجرم (با بازی بنیسیو دل تورو و پل دینو) در یک تاسیسات اصلاحی در نیویورک است که شما را به یاد فیلم رستگاری در شاوشنگ می‎‎ اندازد.

آن‎ها برای نقشه فرار خود از یک کارمند کاملا ساده‎ لوح (با بازی پاتریشا آرکت که همیشه در مراسم جوایز امی جزو برندگان است) کمک می‎گیرند.

 

بازگشت به خانه (Homecoming)

سریال بازگشت به خانه به‌راحتی انگیزه دیدن تمامی قسمت‎ها را در شما به وجود می ‎آورد و اقتباسی از یک پادکست محبوب است. در این سریال جولیا رابرتس در اولین سریال تلویزیونی خود نقش یک مشاور و روانشناس را در یک مرکز خصوصی به اسم بازگشت خانه دارد تا به سربازان بازگشته از جنگ و مبتلا به اختلال استرس کمک کند به تدریج به زندگی عادی خود برگردند.

سم اسماعیل (سازنده مجموعه تلویزیونی آقای ربات) تمامی قسمت‎ها را کارگردانی کرده است و نتیجه یک داستان صاحب سبک، مرموز و پیچیده است و چون هر قسمت تقریبا 30 دقیقه زمان دارد به‌راحتی می‎توانید پشت سر هم آن‎ها را تماشا کنید.

 

پایان دنیای لعنتی (The End of the F***ing World)

یک نوجوان که کاملا نسبت به جامعه‎ ستیزی خود مطمئن است تصمیم به قتل یک نفر می‎گیرد. هدف او یکی از همکلاسی‎ هایش است که از قضا او نیز جامعه‎ ستیز است. آن‎ها به یک سفر جاده‎ ای می‎روند که به یک ماجرای جالب ختم می‎شود.

 

بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul)

ماجرای سریال Better Call Saul در مورد وکیل والتر وایت در سریال بریکینگ بد است و با دیدن آن به زمانی که وایت با ساول گودمن تماس گرفت نزدیک‎ و نزدیک‎تر می‎شویم و تنش و اکشن داخل سریال در هر قسمت اوج می‎گیرد. شخصیت دوست داشتنی ساول گودمن در بریکینگ بد باعث می‎شود سریالی به اسم خود او به راحتی از بهترین سریال های خارجی 2018 باشد.

 

کشتن ایو (Killing Eve)

بازی ساندرا اوه بازیگر مشهور مجموعه تلویزیونی آناتومی گری و راه‎های فرعی در نقش ایو فوق‎العاده است. یک مامور بریتانیایی که ذهن او شدیدا درگیر یک قاتل بسیار ماهر و عجیب به اسم ویلانلا (با بازی جودی کامر) می‎شود.

 

Succession

داستان این سریال در مورد خانواده لوگان روی و چهار فرزندش است که یکی از بزرگترین شرکت‎ های رسانه ‎ای و سرگرمی دنیا را کنترل می‎کنند. داستان این سریال مثل این است که فیلم رکود بزرگ با سریال میلیارد‎ها برخورد کرده باشد که البته این قضیه منطقی است چون تهیه‎ کنندگی سریال برعهده آدام مک ‎کی بوده است.

 

آمریکایی‌ها (The Americans)

داستان فصل ششم سریال آمریکایی به سپتامبر سال 1987 می‎رسد یعنی چند ماه پس از نشست Washington Simmit بین رونالد ریگان و میخائیل گورباچف تا شاهد یک جمع‌بندی یقینا کامل و تاثیرگذار باشیم. در فصل آخر این سریال Paige با زندگی دوگانه جدید خود به‌عنوان یک مامور مخفی روسیه کشمکش دارد، فیلیپ از کار افتاده است و می‎خواهد دفتر مسافرتی را رونق بخشد و الیزابت همان الیزابت همیشگی است.

آیا یک پایان خوش در انتظار این سریال خواهد بود؟ گوی جادویی ما به روسی می‎گوید «Nyet».

 

آتلانتا (Atlanta)

سریال آتلانتا پس از یک وقفه طولانی که علت آن بازی سازنده سریال یعنی دونالد گلاور در نقش لندو کالریسیان فیلم های جنگ ستارگان بوده است، با فصل دوم خود حتی قوی‎تر برگشته است. خطرات و تنش‎ها برای تمامی افراد درگیر در داستان بیشتر شده است و شهرت آتلانتا بابت همین هیجان است و ما مهر تاییدی روی اسم آن به‌عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2018 می‎زنیم.

 

مبارزه خوب (The Good Fight)

داستان سریال مبارزه خوب که یک دنباله و اسپین آف (اثری که براساس داستان اثر دیگری باشد) برای سریال همسر خوب به شمار می‎رود در مورد شخصیت دایان لاک هارت با بازی کریستین برنسکی است ولی در کنار آن تیم بازیگری عالی را (به‌عنوان مثال کوش جومبو، آدرا مک‌ دانلد، دلروی لیندو) مشاهده می‎کنیم تا یک سریال جنایی حقوقی خوب مطابق با سلیقه افراد ساخته شود که همچنین نگاهی هوشمندانه به فضای سیاسی فعلی دارد.

در این فصل از سریال، وکلا تحت تعقیب قرار دارند و تمامی شخصیت‎ها مضطرب هستند. با این حال نویسندگان سریال توانسته‎ اند با تزریق مقدار کافی طنز تلخ آن را مدیریت کنند. آیا به پایان جهان نزدیک شدیم؟ شاید! و اگر اینطور است، سریال مبارزه خوب از شما می‎خواهد با نوشیدن جرعه ‎جرعه نوشیدنی خود از سواری به سمت آخرالزمان لذت ببرید.

 

سخن آخر درباره بهترین سریال های خارجی 2018

فهرست ما در مورد بهترین سریال های خارجی 2018 به پایان رسید ولی بدون شک سریال‎های خوبی وجود دارند که می‎توانند در فهرست بالا قرار گیرند. اگر هرکدام از عناوین بالا به عقیده شما بهترین سریال امریکایی 2018 است نظر خودتان را در مورد آن با ما و خوانندگان سایت در میان بگذارید.

 

منبع: Thrillist