فیلم و سریال

سریال جزیره از چه شبکه ای پخش میشود

امروزه با کم‌فروغ شدن چراغ سریال‌های تلویزیونی افراد زیادی سریال های نمایش خانگی را دنبال می کنند. به‌همین دلیل شاهد ساخت تازه ترین سریال خانگی هستیم که برخی از آن‌ها در لیست سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ قرار گرفته‌اند. موضوعات جدید و دعوت از بازیگران سینمایی باعث شده تا سریالهای نمایش خانگی سال 1400 ترند شوند.

درحال حاضر رقابت سختی بین سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 برقرار است. پخش برخی از بهترین سریال های نمایش خانگی همچون «زخم کاری» «میخواهم زنده بمانم» «قورباغه» به پایان رسیده و نام آن‌ها در لیست پرفروش ترین سریال خانگی جدید ثبت شده‌اند. اکنون باید دید با پخش تازه ترین سریال خانگی همچون «نیسان آبی» که ژانری کمدی دارد در کنار سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی 1400 با ژانرهای دیگر کدام یک موفق‌تر خواهند بود. ما در این مقاله به‌طور مفصل سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ را معرفی می‌کنیم. همچنین می‌توانید برخی از سریال های خانگی 99 را که پرطرفدار بودند بشناسید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰

سال 1400 با پخش تازه ترین سریال خانگی شروع شد. اکنون سال 1400 به پایان رسیده و ما شاهد ساخت تعداد زیادی از بهترین سریال های ایرانی جدید نمایش خانگی بوده‌ایم. در این قسمت با سریالهای نمایش خانگی سال 1400 آشنا می‌شوید.

1. سریال خاتون یکی از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: تینا پاکروان
  • نویسنده: تینا پاکروان
  • بازیگران اصلی: اشکان خطیبی، مهران مدیری، نگار جواهریان، مهران غفوریان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان

یکی از  سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 سریال پرطرفدار «خاتون» است. این سریال جدید ایرانی ۱۴۰۰ از همان قسمت اول توانست مخاطبین زیادی را با خود همراه کند. درام تاریخی عاشقانه خاتون به زندگی زنی با همین اسم در دهه 20 کشورمان می‌پردازد. زنی شجاع و جسور که برای زندگی ایده‌آل خود می‌جنگد اما گاهی اوقات حوادث او را از مسیر دلخواهش دور می‌کند.

فصل اول سریال خاتون یکی از بهترین سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 ، 8 قسمت در نیم فصل اول و 23 قسمت در نیم فصل دوم بود. از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 خاتون بود که پایان آن برای برخی از مخاطبان بسیار شوکه کننده بود.

2. سریال دراکولا از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰

  • کارگردان: مهران مدیری
  • نویسندگان: امیر برادران با طراحی و نظارت پیمان قاسم‌خانی
  • بازیگران اصلی: مهران مدیری، ویشکا آسایش، اندیشه فولادوند، بهنام تشکر

«دراکولا» را باید یکی از برترین سریالهای نمایش خانگی سال 1400 دانست. این سریال کمدی در واقع فصل دوم هیولا است. سریال هیولا قطعا بهترین سریال مهران مدیری در دهه نود است. سریالی که مهران مدیری در آن بعد از سال‌ها دوباره با پیمان قاسم‌خانی به عنوان طراح و سرپرست نویسندگان همکاری کرد و البته تیم قبلی بازیگران خود را کنار گذاشت.

در فهرست پرفروش ترین سریال خانگی جدید، دراکولا توانست مخاطبین خود را جذب کند. از سوم فروردین 1400 شاهد پخش این سریال در ژانر کمدی بودیم. داستان این سریال از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 قصه زندگی یک خانواده بسیار ثروتمند است که پس از حادثه‌ای برای مرد خانه، اهالی آن متوجه می‌شوند او همه چیز را فروخته است.

«ویشکا آسایش» و «اندیشه فولادوند» در این عنوان از سریال های طنز نمایش خانگی 1400، نقش‌های متفاوتی را بازی کرده‌اند. هرچند که دراکولا در ادامه فصل قبلی خود ساخته شده اما تیم بازیگران تغییرات زیادی داشته است. «محمد بحرانی»، «سیما تیرانداز» و «نیما شعبان‌نژاد» تنها بازیگرانی هستند که از فصل قبل در این سریال حضور دارند. «گلاره عباسی» و «بهنام تشکر» از دیگر بازیگران اصلی سریال دراکولا محسوب می‌شوند.

3. سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • نویسندگان: علیرضا کاظمی پور، سعید جلالی و منوچهر هادی
  • بازیگران اصلی: حسین یاری، محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی، مسعود رایگان، بهاره رهنما و هانیه توسلی

گیسو یکی از سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی 1400 است. این سریال در ادامه سریال عاشقانه و تقریبا با همان تیم بازیگران توسط منوچهر هادی ساخته شده است. این سریال که اخبار آن در بسیاری از رسانه‌ها با عنوان سریال عاشقانه 2 منتشر شده بود، درامی معمایی است که به باندهای فساد اقتصادی و اخلاقی خواهد پرداخت.

گیسو در فهرست سریال های نمایش خانگی 1400 حضور داشت و شروع خود را با تغییرات زیادی آغاز کرد. هرچند پخش این سریال درام عاشقانه در تاریخ 13اسفند ماه 1399 شروع شد اما به دلیل پخش آن تا مرداد ماه 1400 در لیست جدیدترین سریالهای نمایش خانگی 1400 قرار می‌گیرد.

نقش اول زن که در فصل گذشته مهناز افشار آن را بازی می‌کرد به دلیل مهاجرتش از قصه حذف شد. «پانته‌آ بهرام» و «بهاره کیان‌افشار» که هرکدام یکی از نقش‌های مکمل را در عاشقانه بازی می‌کردند به دلیل مشکلاتی با کارگردان و طرح قصه از تیم بازیگران جدا شدند. این موضوع باعث شد تا عدم هماهنگی در قصه و تغییرات اساسی به وجود بیاید.

گیسو همچنان به پولشویی و فساد مالی پرداخته و در این بین روابط عاشقانه افراد باعث هیجان قصه خواهد شد. شوک بزرگ برای طرفداران سریال های نمایش خانگی جدید عدم حضور فرزاد فرزین در سریال «گیسو» بود. او پیشتر در لایو اینستاگرامش از آغاز فیلمبرداری فصل جدید ابراز خوشحالی کرد اما ناگهان خبری مبنی بر عدم حضور او پخش شد. فرزاد فرزین دلیل این قطع همکاری را تکراری نشدن نقشش عنوان کرد.

4. سریال جزیره از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: سیروس مقدم
  • نویسنده: علی طالب آبادی
  • بازیگران اصلی: حسام منظور، محمدرضا فروتن، میترا حجار، هنگامه قاضیانی، غزل شاکری

از سریالهای نمایش خانگی سال 1400 که به تازگی پخش آن آغاز شده باید به سریال «جزیره» اشاره کرد. این سریال پربازیگر در کیش فیلمبرداری شد و با بازی «امیر مقاره» یکی از خوانندگان مطرح کشورمان پرطرفدار به‌شمار می‌آید. جزیره از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود و جز پرفروش ترین ها در ژانر خود محسوب شد.

جزیره سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی 1400 داستان زندگی خانواده‌ای ثروتمند با روابط پیچیده را روایت می‌کند که برای ساخت و ساز وارد کیش شده‌اند. روابط این آدم‌ها آن طور که نشان می‌دهند گرم و صمیمی نیست و دست‌های پشت پرده ممکن است حوادث زیادی را رقم بزند.

5. سریال نیسان آبی از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • نویسنده: احسان ظلی پور
  • بازیگران اصلی: مهران غفوریان، یکتا ناصر، حسین یاری، بهناز جعفری، جمشید هاشم‌پور

پلتفرم فیلیمو بار دیگر پخش یکی از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ را برعهده گرفته است. سریال کمدی «نیسان آبی» تازه ترین سریال خانگی منوچهر هادی است. او که با پخش سریال «دل» و «گیسو» مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت این بار یک سریال با ژانر کمدی را کارگردانی می‌کند. زوج حسین یاری و مهران غفوریان در این سریال باعث شده‌اند تا مخاطبین از کیفیت و داستان آن تا حد زیادی راضی باشند. باید دید با ادامه این اثر از سریالهای نمایش خانگی سال 1400 همچنان درصد رضایت مخاطبین بالا خواهد ماند یا خیر.

نیسان آبی از سریال های هفتگی شبکه نمایش خانگی در سال 1400 داستان زندگی دو دوست صمیمی را از کودکی تا اکنون که هرکدام صاحب خانواده هستند بازگو می‌کند. یکی از این دو رفیق به نیسان آبی خود علاقه زیادی داشته و برای حفظ آن دردسرهای زیادی را تحمل می‌کند. رضا و جمشید که وضع مالی خوبی ندارند به‌طور اتفاقی با فردی آشنا می‌شوند که زندگی آنها را متحول خواهد کرد.

6. سریال زخم کاری از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • نویسنده: محمدحسین مهدویان
  • بازیگران اصلی: جواد عزتی، هانیه توسلی، رعنا آزادی‌ور

از برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی باید به سریال «زخم کاری» اشاره کرد. پخش این اثر از  سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 شروع شد. زخم کاری از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 توانست در همان قسمت اول مخاطبین زیادی را با خود همراه کند. پخش این سریال از سریال های سال 1400 ایرانی پخش خانگی انحصارا از پلتفرم فیلیمو انجام می‌شود. جالب است بدانید که داستان سریال زخم کاری با اقتباسی از رمان مشهور «بیست زخم کاری» نوشته شده است. محمود حسینی‌راد نویسنده این رمان اعلام کرد با پخش دو قسمت سریال زخم کاری از بهترین سریال های شبکه خانگی فروش رمانش بالا رفت.

در خلاصه داستان سریال زخم کاری از برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی آورده‌اند که:

فردی به نام مالکی مدیر موفق یک شرکت بزرگ است. اداره این شرکت به عهده ابراهیم ریزآبادی خواهد بود. ریزآبادی مامور می‌شود تا برای امضای قرارداد مهم نفتی به نروژ برود. بعد از عقد قرارداد برای واریز پول که چندین میلیون دلار است مشکلاتی ایجاد می‌شود. و این تازه آغاز ماجراست…

«جواد عزتی»، «رعنا آزادی‌ور»، «سعید چنگیزیان»، «هانیه توسلی»، «الهه حصاری»، «عباس جمشیدی‌فر»، «سیاوش طهمورث»، «مائده طهماسبی» و «مه‌لقا باقری» از بازیگران سریال زخم کاری هستند.

7. سریال میدان سرخ

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان
  • نویسنده: سارا سلطانی، علی مسعودی نیا
  • بازیگران اصلی: مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، حمید فرخ نژاد، علی مصفا، کاظم سیاحی، امیرحسین آرمان

سریال «میدان سرخ» با ژانری اکشن جنایی یکی از جدیدترین سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی 1400 است. پخش این سریال پربازیگر که اکثرا از ستاره‌های سینما هستند، به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو انجام می‌شود. ساخت سریال میدان سرخ از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ بارها به مشکل برخورد و چندین کارگردان ساخت آن را نیمه کاره رها کردند. به‌همین دلیل برخی از مخاطبین معتقدند چند دسته بودن بین سکانس‌های مختلف تازه ترین سریال خانگی کاملا مشهود است. با این حال تعداد زیادی از طرفداران بازیگران مشهور این سریال از لیست سریال های ایرانی خانگی در سال 1400 از آن به‌عنوان یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی یاد می‌کنند.

داستان سریال ایرانی پخش خانگی 1400 میدان سرخ قصه زنی به نام لیلا را روایت می‌کند. لیلا به‌طور اتفاقی وارد بازی هولناکی شده است که زندگی دخترش را به خطر می‌اندازد. در این بین سه فرد ثروتمند که به دنبال پول خود بودند با بخش زیادی از اموال قاچاق روبه‌رو می‌شوند. وارد شدن آنها به این بازی سرنوشت افراد زیادی را به خطر انداخته است.

8. سریال حرفه ای

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: مصطفی تقی زاده
  • نویسنده: مصطفی تقی زاده
  • بازیگران اصلی: سیروان خسروی، سارا بهرامی، علی مصفا، زانیار خسروی، ماهور الوند

سریال «حرفه ای» یکی از بهترین سریالهای نمایش خانگی سال 1400 است که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.  این سریال پس از وقفه کوتاهی در تصویربرداری به دلیل ابتلای بازیگران و عوامل به ویروس کرونا چند هفته‌ای تعطیل شد‌.

سریال حرفه ای از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 با بازی سیروان خسروی و زانیار خسروی از خوانندگان مطرح کشورمان به یکی از برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی تبدیل شد. تازه ترین سریال شبکه خانگی در سال 1400، سریال حرفه ای، داستان زندگی افرادی را بازگو می‌کند که در ظاهر معمولی‌اند اما برخی از آنها می‌توانند یک قاتل حرفه ای و بی‌رحم باشند.

9. سریال قبله عالم

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: حامد محمدی
  • نویسنده: حامد محمدی
  • بازیگران اصلی: شقایق دهقان، حامد کمیلی، پژمان بازغی، سام درخشانی

«قبله عالم» یک سریال ایرانی پخش خانگی 1400 بود. این سریال در زمان پخش خود با ممیزی های زیادی روبه رو شد تا جاییکه مخاطبین و اکثر بازیگران آن به شدت اعتراض کردند. قبله عالم  از سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی 1400 به موضوع زندگی ناصرالدین شاه پرداخته و اگر بدشانس نبود میتوانست پرفروش ترین سریال خانگی جدید محسوب شود.

این سریال در چند نوبت توقیف شد و پس از مذاکرات زیادی نهایتا با پخش 7 قسمت فیلیمو از توقف کامل آن خبر داد. داستان سریال قبله عالم زندگی ناصرالدین شاه و مادرش را به زبان طنز بازگو می‌کند. صدراعظم جدید ناصرالدین شاه در صدد پیدا کردن یک بدل برای شاه ایران است تا جان او را از خطرات احتمالی حفظ کند. اما به دلیل برخی از اتفاقات ناصرالدین شاه و خانواده‌اش به ایران در سال 1400 می‌آیند.

10. سریال خسوف

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: مازیار میری
  • نویسنده: حسین تراب‌نژاد، همایون اسعدیان، مهدی شیرازد
  • بازیگران اصلی: علی عمرانی، امین تارخ، مسعود کرامتی، پوریا رحیمی‌سام، مینو شریفی

یکی از سریال های جدید ایرانی نمایش خانگی ۱۴۰۰ ، سریال «خسوف» است. این سریال که از لحاظ ساخت و موضوع شباهت زیادی به سریال‌ های جدید ایرانی تلویزیون ۱۴۰۰ دارد، از سریال های پاییزی امسال محسوب می‌شود. سریال خسوف داستان زندگی چند جوان دانشجو است که به دلیل اعتراضات در دانشگاه به مشکل بزرگی برخورده‌اند. این سریال ایرانی پخش خانگی 1400با موضوعی اجتماعی و اتصال آن به گره‌های عاشقانه تا حد زیادی مشکلات جوانان را بازگو می‌کند.

11. سریال نارگیل

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردانان: سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی
  • نویسنده: حمزه صالحی
  • بازیگران اصلی: شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، حسین رفیعی، سارا روستاپور، آشا محرابی، مانی آخشی، شهرزاد کمال‌زاده، مهدی فقیه

«نارگیل» یکی از جدیدترین و بهترین سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ است که در ژانر فانتزی ساخته شده است. این سریال را که برای گروه کودک و نوجوان تدارک دیده‌اند با بازی بازیگران مطرح سینما و تلویزویون شانس این را دارد تا به پرفروش ترین سریال خانگی جدید تبدیل شود. در خلاصه این سریال جدید ایرانی پخش خانگی آمده است که:

هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام‌های نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…

12. سریال مردم معمولی

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: رامبد جوان
  • نویسندگان: زهرا افشار، پویا مهدوی زاده، خسرو نقیبی و آرمان صبوری
  • بازیگران اصلی: شبنم مقدمی، رامبد جوان، آتیلا پسیانی، الناز حبیبی

سریال «مردم معمولی» سریال طنز ایرانی جدید سینما خانگی است. این سریال در نوروز 1400 از طریق شبکه نمایش خانگی همان خانه های ما بود. هرچند که با موفقیت زیادی همراه نشد اما میتوان آن را اولین تجربه رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی و یکی از سریال های خانگی خنده دار دانست.

این  اثر از سریالهای نمایش خانگی سال 1400 داستان زندگی و کار یک برادر و خواهر است. فردی به نام بردیا برازنده که بسیار ثروتمند اما خسیس بوده مرکز تناسب اندام طلایی دارد. او کارهای زیبایی انجام داده و از هر روشی برای به دست آوردن پول استفاده می‌کند. در این بین خواهرش باربارا برازنده با مشکل مالی روبه‌رو شده و آژانس هواپیمایی او بسته می‌شود. او برای ادامه کارش به مرکز زیبایی برادر رفته و آن‌جا مشغول به کار می‌شود. در این بین روابط خانوادگی آن‌ها باعث ایجاد لحظات شاد و خنده‌داری خواهد شد. از دیگر بازیگران اصلی این سریال باید به «کمند امیرسلیمانی»، «لیلی رشیدی»، «خاطره اسدی»، «خسرو پسیانی»، «شادی کرم‌رودی» و «امیر نوروزی» اشاره کرد.

13. سریال جیران

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: حسن فتحی
  • نویسنده: حسن فتحی، احسان جوانمرد
  • بازیگران: پریناز ایزدیار، بهرام رادان، بابک حمیدیان، رعنا آزادی‌ور، گلاره عباسی و شبنم مقدمی

از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 و 1401 جدیدترین ساخته حسن فتحی جیران است. حسن فتحی پس از تجربه‌های موفقی چون «شب دهم»، «مدار صفر درجه» و مخصوصا «شهرزاد» این بار هم با یک سریال تاریخی به نمایش خانگی خواهد آمد. داستان سریال درباره جیران (با بازی پریناز ایزدیار) یکی از دخترانی است که به تازگی به جمع درباریان ناصرالدین شاه قاجار وارد شده و شاه ایران عاشق او می‌شود.

بهرام رادان در این سریال نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی می‌کند. این فرصتی خاص و ویژه برای اوست تا توانمندی‌های خود را برای بازی در چنین نقش تاریخی نشان دهد. شبنم مقدمی هم نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه را ایفا ‌می‌کند. این سریال از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

این سریال اولین همکاری حسن فتحی با بهرام رادان و سومین همکاری او با پریناز ایزدیار پس از سریال‌های موفق «زمانه» و «شهرزاد» است. در «شهرزاد» ایزدیار با بازی در نقش شیرین تحسین منتقدان و مخاطبان را برانگیخت. همچنین احسان جوانمرد، نویسنده سریال «بانوی عمارت» در این سریال حسن فتحی را همراهی می‌کند. یکی از حاشیه‌های مهم سریال جیران، جلوگیری صدا و سیما از تصویربرداری این سریال در شهرک سینمایی غزالی است.

مدیرعامل فیلیمو به صراحت عنوان کرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توان رقابت با سریال های شبکه نمایش خانگی را ندارد. به همین دلیل به‌صورت کاملا علنی در حال سنگ‌اندازی در مسیر تولید این آثار است. حال باید دید جیران حسن فتحی که کاری سخت و پرهزینه است در میان بهترین سریال های نمایش خانگی قرار می‌گیرد یا خیر.

14. سریال ساخت ایران 3

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: بهمن گودرزی
  • نویسنده: بهمن گودرزی
  • بازیگران: سریال امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی و هومن برق نورد

این اثر از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است که تاکنون ۷ قسمت از آن پخش شده. ساخت ایران دنباله دو قسمت پیشین خود است. داستان این اثر از سریالهای نمایش خانگی سال 1400 درباره غلام و مرتضی است که می‌خواهند پول شرط بندی را از ابی پس بگیرند. آن می‌فهمند که ابی راهی ترکیه شده است پس تصمیم می‌گیرند به دنبال او تا ترکیه بروند.

15. سریال آن‌ ها

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: مهدی آقاجانی، میلاد جرموز
  • نویسنده: سروش روحبخش
  • بازیگران: محمد بحرانی، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه و دیبا زاهدی

در لیست سریال های ایرانی ۱۴۰۰، نام سریال آن‌ها می‌درخشد و دلیل آن ژانر نویی است که در این فیلم استفاده شده. البته در صنعت سینما و سریال سازی جهان سال‌های سال فیلم و سریال‌های ترسناک پخش شده اند. ولی این‌بار شاید برای اولین بار در صنعت سریال‌سازی ایران شاید اثر دیدنی آن‌ها یکی از سریالهای نمایش خانگی سال 1400 بودیم.

این سریال از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 درباره خرافات و رسوم جا افتاده در ایران و سایر کشورهاست. هر قسمت از این اثر از سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 درباره یک داستان مجزا و تاریک است. نمی‌توان گفت این سریال بسیار ترسناک است اما حداقل یک سر و گردن از سریال های خانگی و تلوزیونی دیگر جلوتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این اثر از سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی 1400 به این مقاله مراجعه کنید.

جدول سریالهای شبکه خانگی در سال 1400

سال 1400 با پخش سریال‌های نمایش خانگی زیادی همراه بود. پخش برخی از این سریال‌های شبکه نمایش خانگی از سال 1399 شروع شده‌اند. اما به دلیل محبوبیت فراوان و پخش قسمت‌های زیادی در سال 1400 می‌توان آن‌ها را در لیست سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی 1400 امسال قرار داد. به‌همین منظور ما در این قسمت از معرفی برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی جدولی از سریال‌های پخش شده یا در حال پخش 1400 را در اختیار شما می‌گذاریم.

نام سریال کارگردان ژانر وضعیت پلتفرم تاریخ شروع تاریخ اتمام
جزیره سیروس مقدم درام/اجتماعی تمام شده فیلیمو 1400/08/02 1400/11/03
خسوف مازیار میری درام/عاشقانه در حال پخش نماوا 1400/07/23 _
حرفه ای مصطفی تقی زاده درام/معمایی تمام شده نماوا 1400/07/21 1400/11/07
میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان اکشن/جنایی اتمام فصل اول فیلیمو 1400/06/26 1400/10/03
خاتون تینا پاکروان تاریخی/عاشقانه اتمام فصل دوم نماوا 1400/05/1 1401/01/16
قبله عالم حامد محمدی تاریخی/کمدی توقیف سریال فیلیمو 1400/05/10 1400/07/21
زخم کاری محمدحسین مهدویان اجتماعی/خانوادگی اتمام سریال فیلیمو 1400/03/14 1400/06/19
دراکولا مهران مدیری کمدی/اجتماعی اتمام سریال فیلیمو/نماوا 1400/01/03 1400/04/22
آنها مهدی آقاجانی ترسناک اتمام سریال فیلم نت 1400/03/06 _
گیسو منوچهر هادی درام/عاشقانه اتمام سریال نماوا 1399/12/13 1400/05/06
میخواهم زنده بمانم شهرام شاه حسینی درام/عاشقانه اتمام سریال فیلیمو 1399/12/04 1400/04/14
سیاوش سروش محمدزاده درام/ اجتماعی اتمام سریال نماوا 1399/11/10 1400/03/07
خوب،بد،جلف:رادیواکتیو محسن چگینی کمدی/ اکشن اتمام سریال فیلیمو 1399/11/10 1400/02/03
ملکه گدایان حسین سهیلی زاده درام/عاشقانه اتمام سریال فیلیمو 1399/10/17 1400/05/20
قورباغه هومن سیدی درام/جنایی اتمام سریال فیلیمو 1399/10/03 1400/01/09

بهترین سریال های نمایش خانگی ایرانی که ارزش دیدن دارند

پخش برخی از برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی به اتمام رسیده است. اما همچنان از آن‌ها به عنوان سریال های پرفروش و پربازدید یاد می‌شود. به‌همین منظور در این بخش از مقاله شما را با بهترین سریال های نمایش خانگی که ارزش دیدن دارند، آشنا می‌کنیم.

1. سریال مانکن

  • سال انتشار: 1398
  • کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
  • نویسنده: بابک کایدان
  • بازیگران اصلی: محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل

سریال مانکن یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی 98 بود که در 26 قسمت پخش شد. داستان این سریال درام اجتماعی درباره رابطه عاشقانه زوجی به نام‌های کاوه و همتا است که مشکلاتی موجب جدایی آنها می‌شود. مریلا زارعی برای بازی در سریال مانکن در بیستمین دوره جشن حافظ برنده جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد. این مجموعه در زمان پخشش تبدیل به پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی شده بود.

2. سریال آقازاده

  • سال انتشار: 1399
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • نویسنده: حامد عنقا
  • بازیگران اصلی: امیر آقایی، پردیس پورعابدینی، سینا سهیلی، امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، نیکی کریمی، کامبیز دیرباز

سریال آقازاده یکی از جنجالی‌ترین و بهترین سریال های نمایش خانگی 99 بود که در 29 قسمت پخش شد. این سریال اجتماعی سیاسی درباره آقازاده‌ای به نام نیما بحری است که ماموری به نام حامد تهرانی روی پرونده تخلفات اقتصادی او کار می‌کند. این سریال نیز در زمان پخشش آمار میزان تماشا در پلتفرم‌های آنلاین را جابجا کرد. قطعات موسیقی سریال آقازاده را نیز علی زند وکیلی خوانده است.

3. سریال قورباغه

  • سال انتشار: 1399
  • کارگردان: هومن سیدی
  • نویسنده: هومن سیدی
  • بازیگران اصلی: صابر ابر، نوید محمدزاده، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی

قورباغه اولین سریال هومن سیدی و از برترین سریال های شبکه خانگی ۹۹ است که در ژانر جنایی معمایی و در 15 قسمت از پلتفرم نماوا پخش شده است. داستان این سریال درباره سه دوست است که برای دزدی به ویلای یکی از همکلاسی‌های دوران کودکیشان می‌روند، اما نقشه آنها آنطور که انتظار داشتند پیش نمی‌رود. این مجموعه از برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی قرار بود در نتفلیکس نیز پخش شود، اما مذاکرات سازندگان به نتیجه نرسید.

4. سریال می خواهم زنده بمانم

  • سال انتشار: 1399
  • کارگردان: شهرام شاه حسینی
  • نویسندگان: پویا سعدی و پوریا کاکاوند
  • بازیگران اصلی: سحر دولتشاهی، حامد بهداد، پدرام شریفی

شهرام شاه‌حسینی به تهیه‌کنندگی محمد شایسته سریال «می‌خواهم زنده بمانم» را برای پلتفرم اختصاصی فیلیمو ساخته است. پخش این سریال پرطرفدار در فهرست پرفروش ترین سریال خانگی جدید، از چهارم اسفند ماه 1399 آغاز شد. این سریال با ژانری خانوادگی و عاشقانه قصه‌ای را در سال 1368 روایت می‌کند.

می‌خواهم زنده بمانم از سریال های نمایش خانگی برتر به خوبی توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند. بازی درخشان سحر دولت‌شاهی به همراه حامد بهداد و پدرام شریفی در کنار افسانه چهره‌آزاد، علی شادمان، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، عزت الله مهرآوران در موفقیت سریال بی تاثیر نبود.

در خلاصه داستان سریال آمده که هما حقی برای پدرش جشن تولد خانوادگی می‌گیرد. اما درست در شب تولد ماموران کلانتری آمده و او را به جرم حمل مواد مخدر دستگیر می‌کنند. هما برای اثبات بی‌گناهی پدرش هر کاری می‌کند. او قبول می‌کند برای آزادی پدرش از عشق چندساله‌اش دست بکشد.

6. سریال ملکه گدایان

  • سال انتشار: 1399
  • کارگردان: حسین سهیلی زاده
  • نویسندگان: حامد افضلی و امین محمودی
  • بازیگران اصلی: باران کوثری، رویا نونهالی، پانته‌آ بهرام، فرزاد فرزین، آرمان درویش، محمدرضا غفاری

ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی است. سهیلی‌زاده پس از تجربه نسبتا موفق مانکن در شبکه نمایش خانگی، یک ملودرام دیگر را برای پخش از این مدیوم آماده کرد. در خلاصه داستان ملکه گدایان که ستارگان بزرگی در آن حضور دارند آمده است: «امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه… هیچکس از سرنوشت خبر نداره… حتی شما…».

فصل یک «ملکه گدایان» در 19 قسمت با موفقیت زیادی به پایان رسید. سهیلی‌زاده که تا کنون سریالهای موفقی برای تلویزیون ساخته است این بار هم به موضوع تکدی‌گری پرداخت. او همیشه دغدغه کودکان کار داشت. پیشتر از او سریال «آوای باران» را با این موضوع در تلویزیون دیده بودیم.

سوالات متداول

1. بهترین سریال های نمایش خانگی در سال 1399 کدام عناوین هستند؟

سریال‌های آقازاده و قورباغه از بهترین سریال‌های خانگی در سال 99 هستند.

2. جدیدترین و برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی کدام عناوین هستند؟

برخی از آنها عبارتند از می‌خواهم زنده بمانم، زخم کاری، ملکه گدایان، گیسو، دراکولا و قبله عالم.

3. بهترین سریال های در حال ساخت نمایش خانگی کدام عناوین هستند؟

برخی از آنها عبارتند از جیران و ساخت ایران 3 (تازه پخش شده و در حال ساخت)، نارگیل و میدان سرخ.

کلام آخر

با لیست تمام سریال های نمایش خانگی  اخیر در خدمت شما بودیم. امروزه سریال‌های نمایش خانگی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. برخی از آن‌ها توانسته‌اند به پرفروش ترین سریال خانگی جدید تبدیل شوند. و برخی دیگر با وجود بازیگران ستاره و مطرح سینما هنوز جای خود را در دل مخاطب باز نکرده‌اند. ما در این مقاله به‌طور کامل جدول پخش سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ را در اختیار شما گذاشتیم. همچنین می‌توانید از برترین سریالهای نمایش خانگی سال 1400 که به تازگی پخش شده اند، مطلع شوید. به‌نظر شما کدام یک از آثار در لیست سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی 1400 بیشتر موفق بودند؟ شما کدام یک از این سریالهای شبکه خانگی در سال 1400 را می‌پسندید؟نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازا با ما به اشتراک بگذارید.

 


به گزارش تیتربرتر؛ سریال نمایش خانگی جزیره عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی مشترک منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری محصول 1400 کشور ایران است، که در فضایی درام در بستر اجتماعی و خانوادگی روایت می شود.

خلاصه داستان سریال جزیره

ژانر تازه ‌ترین اثر سیروس مقدم به گفته خودش قصه ای درام را در بستر اجتماعی روایت میکند؛ محوریت کلی داستان «سریال جزیره» روایت زندگی خبرنگار جسوری به نام صحرا است که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه ایی میگیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می‌کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آن‌ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.

سریال جزیره کی پخش می شود؟

تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان پخش سریال جزیره سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است.

بازی شادی مختاری در سریال جزیره

شادی مختاری در نقش «صحرا»، بازیگر اصلی سریال جزیره است. شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران است که با حضور در «سریال جزیره» به نظر می‌رسد آینده‌ هنری خوبی در انتظار اوست.

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران است که هنوز آثار کمی در کارنامه هنری وی دیده می شود اما به نظر می‌رسد آینده‌ی هنری خوبی در انتظار اوست.

نام کامل: شادی مختاری

تاریخ تولد: 1373

محل تولد: تهران

پیشه: بازیگری

زمینه فعالیت: تئاتر، سینما و تلویزیون

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کارایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

مدرک تحصیلی شادی مختاری

شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

دیگر فعالیت‌های هنری شادی مختاری

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

ازدواج شادی مختاری

شادی مختاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

معرفی شادی مختاری به دنیای هنر

شادی مختاری پس از 3 سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال “سایه بان” به دنیای هنر شناسایی شد.

سایه بان یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده‌است.

داستان سریال روایت زندگی دو جوان کارگر با نامهای سهراب (مجتبی پیرزاده) و سعید (محمد ولی زادگان) است که با هم رفیق صمیمی اند و هر کدام در زندگی خانوادگی خود با مشکلات زیادی که بیشتر جنبه مالی دارد دست به گریبانند.

شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، امین تارخ، بهزاد فراهانی و پریوش نظریه به ایفای نقش پرداخت اما از کارکترهای اصلی این مجموعه نبود.

اولین تجربه سینمایی شادی مختاری

شادی مختاری در سال 1397 با نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی وارد عرصه سینما شد.

شادی مختاری بازیگر نقش ندا در سریال “دلدار”

شادی مختاری در مجموعه تلویزیونی “دلدار” به کارگردانی جمشید و نوید محمودی نقش «ندا» همسر رامین که سجاد دیرمینا این نقش را ایفا می کند، بازی کرده است. پخش این سربال در ماه رمضان 98 و از شبکه دو سیما است.

سریال دلدار روایتگر قصه زندگی یک دانشجوی نخبه به نام آرش است که بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین کردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌کند. او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیکیشنی که در دانشگاه طراحی کرده بود را راه‌اندازی کند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد. از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود و …

شخصیت تقریبا پیچیده ندا و چالش‌های ایفای این نقش می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه بازیگری این هنرپیشه باشد.

شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون مریم بوبانی، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی ایفای نقش می کند.

صحبت‌های شادی مختاری درباره تجربه‌اش در سریال “دلدار”

شادی مختاری، بازیگر جوان سریال “دل‌دار” درباره حضور در این مجموعه تلویزیونی و همکاری با برادران محمودی می‌گوید: بعد از فیلم سینمایی «هفت و نیم» که هنوز اکران نشده است، بازی در سریال دلدار و تجربه همکاری با آقایان نوید و جمشید محمودی برای من تجربه‌ای بی‌نظیر بود. این دو کار سینمایی و تلویزیونی علیرغم ماهیت متفاوتی که دارند در یک موضوع وجه اشتراک دارند و آن یادگیری من از برادران محمودی است. در واقع هر پلان از این دو اثر برای من کلاس درسی بود که این کلاس تا سکانس آخر ادامه داشت و من خیلی‌ چیزها از این دو برادر فیلمساز یاد گرفتم.

شادی مختاری درباره داستان سریال “دل‌دار” می‌گوید: قصه دل‌دار قصه به‌روزی است و شخصیت‌ها همگی واقعی‌اند. مخاطب می‌تواند شخصیت‌های این داستان را به راحتی اطراف خود پیدا کند. این نقطه قوت سریال است. مسائل و مشکلاتی که آدم‌های این داستان با آن سروکار دارند هم مختص جامعه ما نیست و تقریبا همه جوامع در قرن حاضر متناسب با فرهنگ خود آن را به شکلی تجربه می‌کنند.

نظر شادی مختاری درباره‌ی تئاتر، سینما و تلویزیون

بازیگر سریال تلویزیونی «دل‌دار» در واکنش به این سوال که دوست دارد بیشتر در چه زمینه‌ای فعالیت کند و کار خود را ادامه دهد، پاسخ داد: من الان در نقطه‌ای که هستم زیاد برای خودم مرزبندی ندارم. من تئاتر را برای شروع بازیگری و اساسا آموزش بازیگری بسیار قبول دارم و شروع بازیگری خودم هم از تئاتر و فعالیت‌های آن بود و معتقدم تئاتر ریشه هربازی و بازیگر است.

به نظر من اگر بازیگری بخواهد خودش را به روزرسانی کند تا بتواند درست به نقش برسد باید کار در تئاتر را در کارنامه خود داشته باشد. من تئاتری را که صرفا به‌خاطر چهره بودن افراد، یک هفته تمرین می‌شود و بعد می‌رود روی صحنه را نمی‌گویم، منظورم تئاتری است که چند ماه به‌خاطر آن زحمت می‌کشند و فعالیت می‌کنند. به همین دلیل تئاتر را همیشه دوست داشته‌ام. سینما را هم که همه بازیگرها دوست دارند.

شادی مختاری بازیگر دلدار درباره بازی در تلویزیون هم توضیح داد: به‌نظرم تلویزیون همیشه مخاطب خودش را دارد و در هیچ کجای دنیا نمی‌توانیم نقش این رسانه را انکار کنیم. نقشی که تلویزیون در پرورش بازیگر دارد، انکار نشدنی است. به نظرم من باید در هر سه زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته باشم تا جای پای خودم را محکم کنم و بعد از آن ببینم در کدام زمینه بهتر و موفق‌تر هستم.

اسامی بازیگران سریال جزیره

امیر مقاره، شادی مختاری، حسام منظور، میترا حجار، هنگامه قاضیانی، محمد رضا فروتن، مینا وحید، السا فیروز آذر، زهیر یاری،  سامیه لک، حمیدرضا پگاه، امیر کاظمی، اکبر زنجان پور، کاظم سیاحی و غزل شاکری.

عوامل سریال جزیره

رده سنی: PG | مناسب برای تمامی سنین

تهیه‌ کننده: منوچهر محمدی، امیرحسین حیدری

مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت

تدوینگر: سپیده عبدالوهاب

آهنگساز: مسعود سخاوت دوست

روز پخش: نامشخص

پخش: نمایش خانگی

سایر عوامل: طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق | طراح گریم: سودابه خسروی | طراح صحنه: پیام حسین سوری | طراح لباس: آرزو غفوری | صدابردار: بهمن اردلان | مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی | دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند | جلوه ‌های ویژه کامپیوتر: امین انتشاری | عکاس: امیرحسین شجاعی | سرپرست گروه تولید: حسین فیض آبادی | مدیر تدارکات: نادر اژدری | مدیر تولید: مسعود دلیری | مجری طرح: امیر حسین حیدری | طراحی لوگو: عرفان بهکار | لوگو موشن: امید آینه‌چی | طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی