رایانه

بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون

فهرست مطالب
پنهان
10 مدل ساعت هوشمند ارزان و باکیفیت زیر 2 میلیون

۱۰. ساعت هوشمند لمفو مدل G20

۹. مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6

۸. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U

۷. ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

۶. ساعت هوشمند مدل Kingwear KW18

۵. ساعت هوشمند ایمیلب KW66 45mm smart watch

۴. مچ بند هوشمند آمیزفیت Amazfit Band 5 Version

۳. مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 Global Version

۲. ساعت هوشمند هایلو Haylou solar smart Watch

۱. مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 4C

10 مدل ساعت هوشمند ارزان و باکیفیت زیر 2 میلیون

با خرید هر کدام از مدل‌هایی که در ادامه گفته شده است، شما در کنار یک ساعت یا مچ بند ارزان، یک محصول جانبی باکیفیت در کنار گوشی خود خواهید داشت که کارایی‌هایی فراوانی دارد.

۱۰. ساعت هوشمند لمفو مدل G20

بدون شک اولین انتخاب برای خرید ساعت هوشمند ارزان و باکیفیت با بودجه 2 میلیون تومان، لمفو جی 20 است. این ساعت دارای ظاهری جذاب و کلاسیک است. البته ممکن است این نوع طراحی مورد پسند خانم‌ها نباشد.

از طراحی که بگذریم صفحه نمایش بزرگ و رنگی آن یکی از پررنگ‌ترین قابلیت‌های این محصول به شمار می‌رود. گواهی IP67 دارد و به همین خاطر برای استفاده روزمره، به خصوص هنگام شستن دست، هوای بارانی و هنگام عرق محصول مطمئنی است.

گرچه نمی‌توان روی آن سیم‌کارت نصب کرد، اما ویژگی‌های خوب دیگری دارد، مانند اینکه پخش‌کننده موسیقی است و می‌توانید لیست آهنگ‌های مورد علاقه خود را تهیه کنید و آنها را زمان ورزش گوش بدهید. در واقع از آرامش دوگانه ورزش و موسیقی لذت ببرید. نظارت بر ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون و خواب از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول است که به شما در ایجاد زندگی سالم کمک می‌کند.

۹. مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6

یک مدل دیگر مچ بند هوشمند ارزان که با این بودجه می‌توانید بخرید، بدون شک این محصول زیبای هوآوی است. مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6 آخرین محصول آنر در سال 2020 است که زیر نظر شرکت هوآووی ساخته شده و البته مورد استقبال نیز قرار گرفت. Honor Band 6 یک ساعت هوشمند معمولی نیست.

این محصول دارای یک صفحه نمایش بزرگ، یک دسته سنسور برای ردیابی انواع ورزش و نمایش اعلان‌هاست. با این محصول  18 گرمی احساس سنگینی روی مچ دست نیز خواهد داشت. با این وجود نباید فراموش کنید که یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم برخورداری از GPS است.

۸. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U

بعد از مدل‌های گفته شده، نوبت به شیائومی می‌رسد تا خودی نشان دهد. این برند که نه تنها در عرصه اسمارتفون بلکه در بخش گجت‌های هوشمند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U را روانه بازار کرده است. این ساعت هوشمند ارزان است اما نباید از قابلیت‌های متعدد آن غافل شد. رنگ‌بندی جذابی دارد که استفاده از آنها را برای هر استایلی آسان می‌کند.

شیائومی در معرفی این محصول گفته است: «ساعت هوشمند Amazfit Bip U اولین قدم شما برای تناسب اندام هوشمندانه است.» در واقع این محصول به دلیل سنسورهای متعدد می‌تواند سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و کیفیت خواب شما را کنترل کند. همچنین دارای 60+ حالت ورزشی رسیدن به تناسب اندام هوشمند است  و تا عمق 50 متر ضد آب است.

با این حال این ساعت هوشمند زیر 2 میلیون از قابلیت‌های دیگری چون نصب سیم کارت و امکان رجیستر شدن آن برخوردار نیست.

۷. ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

Mi Watch Lite فقط یک ساعت هوشمند نیست، این محصول شخصیت منحصر‌به‌فرد خود را دارد. سه گزینه رنگ برای قاب ساعت، پنج گزینه رنگ برای بند ، بیش از 120 تم صفحه نمایش و قابلیت سفارشی‌سازی عملکرد صفحه نمایش از مشخصات مهم این ساعت هوشمند زیر 2 میلیون به شمار می‌رود.

برای این محصول هم قابلیت نصب سیم‌کارت و رجیستری آن در نظر گرفته نشده است. با این حال برای ردیابی فعالیت ورزشی، خواب و مواردی از این قبیل می‌توانید از آن استفاده کنید. دارای فرم زیبایی نیز هست که برای هر سلیقه و استایلی مناسب خواهد بود.

۶. ساعت هوشمند مدل Kingwear KW18

اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند ارزان و باکیفیت بخرید که امکان نصب سیم کارت دارد، ساعت هوشمند مدل Kingwear KW18 انتخاب بسیار مناسبی است. صفحه گرد آن برای کسانی که ساعت با طراحی کلاسیک می‌پسندند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

این ساعت هوشمند مجهز به تراشه MediaTek 2502C است که هم با iOS و هم با Android سازگار است. همچنین باید افزود که KW18 مجهز به گام شمار و سنسور ضربان قلب است. این قابلیت‌ها برای علاقه‌مندان به سلامتی و ورزش مناسب و قابل توجه است.

۵. ساعت هوشمند ایمیلب KW66 45mm smart watch

Xiaomi IMILAB KW66 ساعت هوشمند با قیمت بسیار مناسب و ویژگی‌های قابل توجه است. عمر باتری این محصول تا 30 روز است و برای کسانی که این فاکتور اهمیت دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. نمایشگر 1.8 اینچی رنگی ، 13 حالت ورزشی، اندازه‌گیری ضربان قلب، ردیابی کیفیت خواب ، ضد آب بودن و امکان شارژر مغناطیسی از مشخصات خاص این محصول است اما باز هم چون اغلب مدل‌های حاضر در این لیست امکان نصب سیم کارت ندارد.

۴. مچ بند هوشمند آمیزفیت Amazfit Band 5 Version

Amazfit Band 5 یک ردیاب تناسب اندام و مچ بند هوشمند ارزان است که با وجود قیمت کم و نداشتن امکاناتی چون نصب سیم کارت، نوید بسیاری از ویژگی‌های قابل توجه با قیمت پایین را می‌دهد. این دستگاه دارای سنسوری با قابلیت تشخیص میزان اکسیژن خون ، نظارت بر استرس، هشدار برای ضربان قلب بالا، ردیابی خواب و چندین ابزار دیگر است.

۳. مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 Global Version

می بندهای شیائومی با قابلیت‌های متعدد و قیمت ارزان، مثال نقض این ضرب‌المثل هستند که هرچقدر پول بدهی آش می‌خوری. در واقع شیائومی با عرضه نسل‌های مختلف این مدل متعدد مچ بند هوشمند ارزان ثابت کرده که با هر بودجه می‌توان از دنیای تکنولوژی عقب نماند. Mi Band 5 یکی از همین محصولات است.

شاید صفحه نمایش این ساعت هوشمند زیر 2 میلیون کوچک به نظر برسد اما نمی‌توان از ویژگی‌های دیگر آن چون تم‌های متعدد، نمایش اعلان‌ها، ردیابی فعالیت‌های ورزشی و خواب به سادگی چشم‌پوشی کرد.

۲. ساعت هوشمند هایلو Haylou solar smart Watch

Haylou Solar از یک LCD به جای یک پنل OLED استفاده می‌کند، بنابراین از ویژگی‌هایی چون صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار نیست. این نقطه ضعف باعث شده تا قیمت کمتری هم از دیگر محصولاتی که بررسی کردیم، برخوردار باشد.

خبر خوب در مورد این ساعت هوشمند ارزان با طراحی زیبا این است که شیائومی نقطه قوت سنتی محصولات Amazfit  خود یعنی عمر طولانی باتری را به ساعت هوشمند Haylou Solar نیز منتقل کرده است.

۱. مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 4C

Xiaomi Mi Smart Band 4C گرچه در ابتدای عرضه توسط بسیاری دست کم گرفته شد، اما به مرور مشخص شد که برای که از قابلیت‌های خوبی برای خرید برخوردار است و یک گزینه مناسب برای خرید ساعت هوشمند زیر 2 میلیون تومان است.

برای جفت کردن این محصول مجبور نیستید چون دیگر مچ بندها و ساعت‌های هوشمند تولید شده توسط برند شیائومی Mi Fit را بارگیری کنید، اما باید به برنامه Xiaomi Wear برای سیستم‌های Android یا Xiaomi Wear Lite برای سیستم های iOS نصب کنید تا از قابلیت‌های متعدد آن بهره‌مند شوید.

در نهایت اینکه هدف ما از این مطلب، معرفی مدل‌های پرفروش بازار ایران بود و تصمیم نهایی با شماست که کدام ساعت هوشمند ارزان باکیفیت را با کدام ویژگی برجسته انتخاب کنید.

منبع:
https://noornegar.com/blog-best-mid-range-smartwatch/