رایانه

قیمت ساعت جی شاک ژاپنی

همه خوب می‌دانیم که صنعت ساعت‌سازی یک صنعت رقابتی و پرسود است و یکی از دلایل آن استفاده‌ی گسترده‌ی افراد از ساعت مچی به‌عنوان یک اکسسوری مهم در استایل شخصی‌شان است. بااین‌حال ژاپن از کشورهایی مانند سوئیس که به‌ دقت و ظرافت در ساعت‌سازی معروف هستند پیشی گرفته و با مثلث معروف و محبوب سیکو، کاسیو و جی شاک بخش اعظمی از بازار ساعت را فتح کرده است؛ به‌طوری‌که این روزها اغلب افراد به دنبال خرید ساعت ژاپنی هستند. اما اگر به ساعت‌ مچی ژاپنی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک ساعت‌ مچی شیک و جذاب داشته باشید، چقدر با این برندهای پرآوازه‌ی ژاپنی آشنایی دارید؟

نگاهی مختصر به سه برند برتر ساعت مچی ژاپنی

با پیشرفت علم و تکنولوژی و رشد صنعت ساعت‌سازی در کل جهان، کمتر کشوری است که چندین یا حداقل یک کارخانه‌ی تولید انبوه ساعت مچی نداشته باشد. با این‌ وجود عمده‌ی بازار ساعت مچی تحت تصرف کشورهایی مانند ژاپن و سوئیس و برندهایی مانند کاسیو و سیکو است. علاوه‌براین‌، جی شاک که یکی از زیرمجموعه‌های برند کاسیو است، با ارائه‌ی امکانات پیشرفته و دلبری برای طرفداران ساعت مچی حسابی جای خود را در کنار سایر برندهای مادر ساعت ژاپنی باز کرده است. در ادامه می‌خواهیم به‌طور جزئی‌تر به بررسی این سه برند بپردازیم.

برند ساعت سیکو

برند ساعت سیکو در سال ۱۸۸۱ متولد شد، زمانی که یک کارآفرین ۲۱ ساله، کینتارو هاتوری (Kintaro Hattori)، مغازه‌ای را در مرکز توکیو افتتاح کرد تا به تعمیرات ساعت مچی بپردازد. چند سال بعد در سال ۱۸۹۲، هاتوری کارخانه‌ای بلااستفاده در توکیو خریداری کرد و این آغاز سفر پر فراز و نشیب او بود که به تولید اولین ساعت‌های سیکو انجامید. در حال حاضر کمپانی سیکو در آمریکا مسئول توزیع ساعت‌های معمولی، ساعت‌های مچی Seiko و همچنین ساعت‌هایی با نام تجاری Pulsar و Lorus است. به لحاظ کیفی برند سیکو عموما از موتورهای اختصاصی کمپانی اپسون که زیر نظر خود سیکو است استفاده می‌کند. بنابراین می‌توانید از کیفیت و دوام و ماندگاری ساعت‌های سیکو مطمئن باشید.

زیرمجموعه‌های برند ساعت سیکو

ساعت سیکو جز آن دسته از ساعت‌های مچی است که زیبایی و دقت و کیفیت را در کنار هم عرضه می‌کند و اغلب کسانی که به ساعت ژاپنی علاقه‌مند هستند بی‌شک یک ساعت مچی سیکو در کشوی خود دارند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی برند سیکو دقت بالا در طراحی و ظرافت بی‌نظیر در ساخت ساعت است. برخلاف برخی برندهای ساعت که تمرکز بیشتری روی خلق ساعت مچی مردانه دارند، کمپانی سیکو وزن یکسانی از توجه و دقت را در خلق ساعت زنانه هم برقرار کرده است. بااین‌حال به جرئت می‌توان گفت که تنوع ساعت مردانه سیکو نسبت ساعت‌های زنانه‌ی آن برند بیشتر است.

گذشته از این‌ها قیمت ساعت سیکو را می‌توان یک قیمت متوسط و قابل‌دسترس برای عموم مردم در نظر گرفت. بنابراین اگر به ساعت‌های این برند علاقه دارید می‌توانید به‌‌صورت اقساطی هم صاحب یک ساعت با کیفیت شوید.

در کل برند ساعت سیکو ساعت‌های مچی خود را در چند کالکشن محبوب طبقه‌بندی می‌کند:

زیرمجموعه‌ی آسترون (Astron)

زیرمجموعه‌ی آسترون سیکو جز اولین کالکشن های این برند بود. به نظر می‌رسد ساعت‌های این زیرمجموعه بیشتر مناسب آقایان است. نقطه‌ی قوت این کالکشن علاوه بر شیک بودن و طراحی زیبا، مجهز بودن ساعت‌های آن به GPS (مکان‌یاب) و موتور خورشیدی است. در واقع ساعت‌های این مجموعه نیروی حرکت خود را از انرژی نور خورشید دریافت می‌کنند و به‌ این‌ ترتیب نیازی به تعویض باتری نخواهند داشت.

زیرمجموعه‌ی پراسپکس (Prospex)

اگر به فعالیت‌های ورزشی نظیر شنا، موج سواری یا غواصی علاقه‌مندید و قصد خرید یک ساعت ژاپنیِ سرسخت و ضد آب دارید، این کالکشن برای شما است! برند ساعت سیکو در این زیرمجموعه شما را با کالکشن زیبایی از مدل‌های مختلف ساعت غواصی با کیفیت و مقاومت بالا طبق استانداردهای جهانی برای فعالیت‌های ورزشی رو به‌ رو خواهد کرد.

زیرمجموعه‌ی پرِسج (Presage)

خبر خوب این است که کالکشن پرسج برند ساعت سیکو یک زیرمجموعه‌ی زیبا و کلاسیک از انواع ساعت مچی زنانه و مردانه است. این زیرمجموعه با تلفیق حس زیبایی شناسانه‌ی سنتی ژاپن با طراحی مدرن، استایلی خاص به ظاهر شما خواهد بخشید. بنابراین اگر قصد خرید ساعت سیکو برای ست کردن با استایل کلاسیک را دارید، ساعت‌های این زیرمجموعه انتخاب هوشمندانه‌ای خواهند بود.

زیرمجموعه‌ی سیکو 5 (Seiko 5)

ساعت سیکو 5 از ابتدای ساخت به قابل‌اطمینان بودن، دوام بالا و عملکرد خوب مشهور بوده‌اند و هنوز هم پس از گذشت سال‌ها از ساخت اولین ساعت Seiko 5، ساعت‌های این مجموعه جز بهترین‌های ساعت مچی اسپرت شناخته می‌شوند. ساعت سیکو پنج معمولا انتخاب کسانی است که به ساعت مچی مکانیکی علاقه دارند.

به‌‌طور کلی، اگر قصد خرید ساعت سیکو دارید حتما به اصل بودن آن توجه کنید. یک ساعت سیکو اصل مشخصات قابل‌توجهی همچون سری ساخت و کد رفرنس دارد که می‌توانید در هنگام خرید آن را جستجو کرده و اصالت ساعت را بررسی کنید. از طرف دیگر خرید آنلاین ساعت سیکو از یک فروشگاه معتبر که اصالت ساعت را تضمین می‌کند می‌تواند راهی مطمئن برای خرید ساعت مچی باشد. همچنین می‌توانید برای خدمات بیشتر، بررسی اصالت یا حتی تعمیر ساعت خود به نمایندگی سیکو مراجعه کنید.

ساعت مچی کاسیو؛ نماد تنوع و کیفیت

برند ساعت کاسیو همواره جز پرفروش‌ترین برندهای ساعت ژاپنی بوده است که با رعایت اصول مشتری‌مداری و در نظر گرفتن سبک و سلیقه‌های مختلف، تنوع را به همراه زیبایی، دوام و ماندگاری برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. کاسیو بیشتر برای ماشین‌حساب، ساعت، دوربین و تجهیزات صوتی معروف است. اما پس از گسترش کمپانی توسط برادران کاشیو در سال ۱۹۸۳، برند کاسیو با تولید اولین سری ساعت مچی جی شاک به اوج خود رسید و از آن‌ پس به رشد بی‌وقفه‌ی خود ادامه داد. یکی از ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت برند کاسیو شده است، تعریف طیف گسترده‌ی قیمت در عین ارائه‌ی کیفیت بالای ساعت است. به همین دلیل به‌ سادگی می‌توان ساعت‌های ژاپنی را رقیب سرسخت ساعت‌های سوئیسی دانست. در عین حال، قیمت ساعت مچی کاسیو بسته به امکانات و زیرمجموعه‌ی آن متغیر خواهد بود. برند ساعت کاسیو زیرمجموعه‌های فراوانی را شامل می‌شود که محبوب‌ترین آن‌ها کالکشن‌های ساعت کاسیو ادیفایس، کاسیو جی شاک، کاسیو استاندارد و کاسیو پروترک هستند.

زیرمجموعه‌ی کاسیو ادیفایس (Edifice)

ساعت‌های کاسیو ادیفایس امکانات کاربردی زیادی مانند بلوتوث و قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارند. این کالکشن به‌ طور کلی تنوع بالایی از ساعت مردانه کاسیو را در برمی‌گیرد. علاوه‌براین‌ها، ظاهر اسپرت و طراحی جسورانه‌ی ساعت‌های این مجموعه جلوه‌ای خاص و پر حرارت به استایل شما خواهد بخشید.

زیرمجموعه‌ی شین (Sheen)

این زیرمجموعه مختص خانم‌های خوش‌سلیقه و خاص پسند طراحی‌شده است. بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید ساعت زنانه هستید می‌توانید روی ساعت‌های این مجموعه حساب کنید. اولین نکته‌ای که در مواجهه با یک ساعت زنانه کاسیو از زیرمجموعه‌ی شین به چشم می‌خورد، طراحی مدرن و متنوع و مدل‌های جذاب با رنگ‌های زنده است. این ویژگی به‌ سادگی امکان ست کردن ساعت را با استایل‌های مختلف ایجاد می‌کند. برای خانم‌ها ابراز ظرافت و زیبایی زنانه یک فاکتور مهم در خرید ساعت محسوب می‌شود که این امر در زیرمجموعه‌ی شین برند کاسیو به‌ خوبی مشهود است.

مانند ساعت سیکو، ساعت کاسیو اصل هم باید دارای گارانتی معتبر و کد رفرانس باشد. در غیر این صورت بهتر است از خرید آن اجتناب کنید.

ساعت کاسیو جی شاک (G-Shock)؛ مقاومت و سرسختی در یک نگاه

با وجود اینکه برند کاسیو زیرمجموعه‌های فراوانی دارد، اما زیرمجموعه‌ی ساعت جی شاک جز پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های کاسیو محسوب می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت این ساعت امکانات ویژه و کاربردی است که ارائه می‌دهد. درواقع ساعت‌های جی شاک برای مقاومت بالا در برابر شوک و ضربه زبانزد هستند. همین امر در کنار امکانات کاربردی مانند فشارسنج، ارتفاع‌سنج، دماسنج بلوتوث، امکان اتصال به تلفن همراه و … ساعت جی شاک را به یک ساعت همه‌فن‌حریف برای ورزشکاران و خصوصا کوهنوردان تبدیل کرده است.

شاید بپرسید قیمت ساعت کاسیو جی شاک با این همه امکانات و وجنات چقدر است؟! در پاسخ باید گفت که قیمت ساعت جی شاک بسته به امکانات آن متفاوت است اما در مجموع می‌توان طیف گسترده‌ای از قیمت مقرون‌به‌صرفه تا گران‌قیمت را برای ساعت‌های این مجموعه در نظر گرفت. اگر قصد خرید ساعت جی شاک اصل را دارید اما زمان کافی برای گشتن در فروشگاه‌ها را ندارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یک فروشگاه اینترنتی ساعت معتبر که دارای نماد تجارت الکترونیک است نسبت به خرید آنلاین ساعت جی شاک اقدام کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید تنها با چند کلیک یک ساعت مچی اصل و جذاب به خودتان هدیه دهید.

خوشبختانه فروشگاه اینترنتی ساعت واچ آنلاین با سابقه‌ی طولانی درزمینه‌ی فروش ساعت مچی امکان خرید اینترنتی ساعت را فراهم کرده و با تضمین اصالت و کیفیت، خریدی آسان و مطمئن را برای شما رقم خواهد زد. تیم پشتیبانی واچ آنلاین به‌صورت ۲۴ ساعته آماده‌ی پاسخگویی و مشاوره به شما دوستان عزیز است.

لذت خرید اینترنتی و آنلاین ساعت مچی را با فروشگاه اینترنتی ساعت واچ آنلاین (www.watchonline.ir) تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

پوشش دهی سرویس ADSL آسیاتک نامحدود شد
۵ نکته که قبل از خرید تلویزیون ایکس ویژن باید بدانید!
مدیانا، راهکاری برای ارسال پیامک به مشتریان و افزایش فروش
نکات مهم برای انتخاب بهترین ارائه‌دهنده سرویس پهنای باند اختصاصی
با هتل‌های گران قیمت دبی در فلایتیو آشنا شوید

منبع:
https://www.zoomit.ir/pr/377286-watchonline-watch-brand-seiko/