رایانه

ساعت مچی مردانه تا یک میلیون تومان

ساعت مچی مردانه زیر یک میلیون تومان

ساعت مچی به عنوان یک کالای لوکس شناخته شده است و یکی از بهترین گزینه ها برای تغییر حال و هوای خود و اضافه کردن یک اکسسوری به نوع پوشش میباشد. اکسسوری علی الخصوص ساعت مچی کالای زینتی است که میتواند تیپ و ظاهر شما را از این رو به اون رو کند.

ساعت مردانه تا 1 میلیون تومان

این کالای لوکس میتواند به عنوان یک هدیه ارزشمند و کاربردی برای عزیزان و دوستان در نظر گرفته شود.

تمام ساعت هایی که در پوپوگالری موجود هستند با اصالت اورجینال یا های کپی A+++ هستند و با گارانتی یکساله موتور و رنگ بدنه عرضه شده اند.


راهنمای خرید ساعت

خرید ساعت مچی مردانه تا یک میلیون 

ساعت مچی مردانه یک اکسسوری مهم و محبوب برای آقایان است و نقش مهمی در استایل آن‌ها ایفا می‌کند. به همین دلیل، امروزه برندهای مختلفی در سراسر دنیا در صنعت سازی فعالیت داشته و محصولاتی با تنوع بالا به مشتریان عرضه می‌کنند.

در این بین، برخی از برندهای معروف در جهان ساعت‌هایی تولید می‌کنند که علاوه بر کیفیت بالا و طراحی شیک و جذاب، از قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه هم برخوردار باشند. به این ترتیب تمام افراد در هر قشری از جامعه می‌توانند یک محصول با کیفیت و برند، و درعین‌حال ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنند. در این مقاله قرار است اطلاعاتی در خصوص انواع ساعت مردانه تا یک میلیون در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما باشید.

اهمیت استفاده از ساعت مچی مردانه

همان‌طور که می‌دانید، اکسسوری های مردانه بسیار محدود هستند و ساعت یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که آقایان می‌توانند برای تکمیل استایل خود استفاده کنند. در حقیقت، امروزه کاربرد ساعت‌های مچی به اطلاع یافتن از زمان محدود نمی‌شود و این محصولات بیشتر از نظر استایل و ظاهر اهمیت دارند. هیچ‌چیزی مثل یک ساعت مردانه شیک با قیمت مناسب نمی‌تواند به جذابیت استایل شما کمک کند. بنابراین لازم است همیشه به دنبال ساعت‌هایی با طراحی شیک و جذاب و درعین‌حال با کیفیت باشید.

برای درک بهتر اهمیت ساعت مردانه در استایل، یک مرد خوش استایل را تصور کنید که کت‌وشلوار شیکی به تن کرده و تمام آیتم‌های استایل او از کفش و کمربند گرفته تا ادکلنی که استفاده کرده کاملاً برازنده و مناسب است. حال برای نگاه کردن به ساعت، دست خود را بالا می‌آورد و شما یک ساعت مچی با بند رنگی پلاستیکی روی دست او می‌بینید! بدون شک در این لحظه تمام تصورات شما از خوش استایل بودن آن فرد به هم خواهد ریخت! اینجاست که اهمیت استفاده از ساعت و تناسب آن با استایل به‌خوبی نمودار می‌شود.

بنابراین اگر اهمیت زیادی برای ظاهر و استایل خود قائلید، حتماً به دنبال خرید ساعت مردانه شیک باشید و قدرت ساعت مچی در جذابیت خود را دست کم نگیرید.

اهمیت استفاده از ساعت مچی مردانه

انواع مدل‌های ساعت مردانه تا یک میلیون

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، برندهای معروف دنیا رنج قیمت گسترده‌ای برای ساعت‌های خود در نظر گرفته‌اند. بنابراین شما می‌توانید مدل‌های متنوعی از ساعت مردانه تا یک میلیون تومان انتخاب کنید.

اگر قصد خرید ساعت مردانه با قیمت مناسب دارید، بهتر است ابتدا با انواع مدل‌های ساعت آشنا شوید تا بتوانید یک محصول متناسب با استایلتان انتخاب کنید. ساعت‌های مچی به‌طورکلی به مدل‌های زیر تقسیم می‌شوند:

رسمی

ساعت‌های رسمی صفحه‌ای کاملاً ساده دارند و بند آن‌ها معمولاً چرمی است. هرچقدر که صفحه ساعت خلوت‌تر بوده و طراحی ساده‌تری داشته باشد، برای استفاده در استایل های رسمی مناسب‌تر است. خرید ساعت مردانه اصل با قیمتی تا سقف یک میلیون تومان می‌تواند استایل رسمی شما را جذاب‌تر کرده و در جلسات مهم کاری یا مهمانی‌های مختلف توجه همه را به شما جلب کند.

دایور (Diver)

این نوع ساعت مردانه به ساعت غواصی هم مشهور است و معمولاً برای ست کردن با تیپ کاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که از نام این ساعت‌ها پیداست، در حین شنا کردن هم امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد و می‌توانند تا عمق ۱۰۰ متری آب مقاومت داشته باشند.

اسپرت

ساعت‌های اسپرت معمولاً برای استایل های ورزشی و اسپرت یا روزانه مورداستفاده قرار می‌گیرند و به‌هیچ‌عنوان قابل‌استفاده با استایل های رسمی یا نیمه‌رسمی نیستند. با توجه به امکانات فراوان این ساعت‌ها، خرید ساعت اسپرت مردانه یک انتخاب کاملاً هوشمندانه برای ورزشکاران به شمار می‌رود. این نوع ساعت‌ها از دوام و مقاومت خوبی در مقابل هر نوع ضربه، رطوبت و… برخوردارند و برخی از آن‌ها با امکاناتی که دارند می‌توانند یک همراه خوب برای گردشگران یا کوهنوردان و صخره‌نوردان به شمار روند. در نتیجه اگر اهل طبیعت‌گردی هستید لازم است که یک ساعت کوهنوردی حرفه‌ای داشته باشید. اگر زمانی تصمیم به خرید ساعت کوهنوردی گرفتید می‌توانید مقاله ی معرفی ساعت‌های کوهنوردی واچ آنلاین را مطالعه کنید.

ساعت خبانی (Pilot/Flyer)

این نوع ساعت مردانه ساختار ساده‌ای داشته و با صفحه‌ای بزرگ طراحی‌شده است. قطر صفحه این نوع ساعت از ۵۰ میلی متر بیشتر است تا صفحه آن به‌سادگی قابل‌خواندن باشد. به علاوه در ساعت خلبانی به منظور خوانش ساده‌تر از ایندکس‌ها و پیچ تنظیم بزرگ استفاده می‌شود. بنابراین در مجموع می‌توان گفت ساعت خلبانی جز ساعت‌های بزرگ به حساب می‌آید. اگر به این مدل ساعت مردانه علاقه دارید می‌توانید با ویژگی ‌های ساعت خلبانی بیشتر آشنا شوید.

همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید مطابق با استایل و سلیقه خود هرکدام از این مدل‌های مختلف را خریداری کنید. درواقع شما در انتخاب این مدل‌ها محدودیتی ندارید و می‌توانید یک ساعت مردانه ارزان‌قیمت زیر یک میلیون در هر مدلی که خواستید داشته باشید.

انواع مدل‌های ساعت مردانه تا یک میلیون

نکاتی در خصوص انتخاب مدل ساعت مردانه

شما هم می‌توانید یک ساعت مچی لوکس تهیه‌کرده و آن را با تمام لباس‌های خود استفاده کنید و هم می‌توانید چند مدل ساعت ارزان مردانه خریداری کرده و به کمک آن‌ها استایل های مختلفی داشته باشید. توجه به نکات زیر می‌تواند در انتخاب مدل ساعت مچی مناسب به شما کمک کند:

کمتر ساعتی پیدا می‌شود که برای تمام استایل ها قابل‌استفاده باشد. به همین دلیل، بهتر است حداقل دو ساعت مردانه اصل در کمد خود داشته باشید.
اگر قرار است فقط یک ساعت داشته باشید، خرید ساعت بند چرمی مردانه انتخاب خوبی نخواهد بود.
ساعت‌هایی که بندهای فلزی دارند نسبت به انواع دیگر به‌راحتی با اکثر لباس‌های شماست می‌شوند. بنابراین بهتر است خرید ساعت مردانه اورجینال با بندهای فلزی را جزو اولویت‌های خود قرار دهید.
در هنگام خرید ساعت مچی مردانه به تناسب و همخوانی ساعت موردنظر خود با اکسسوری های دیگرتان هم دقت کنید. مثلاً اگر ساعت شما فلزی است، رنگ فلز آن را با رنگ گردنبند، انگشتر، دستبند یا سگک کمربند خود ست کنید. یا اینکه اگر از ساعت‌هایی با بند چرم استفاده می‌کنید، باید رنگ چرم آن با رنگ چرم کمربند، کیف پول کفش و… شما هماهنگ باشد.
اگر به خرید ساعت‌های عقربه‌ای علاقه‌ای ندارید و استفاده از ساعت مچی مردانه دیجیتال را ترجیح می‌دهید، باید بدانید که این نوع ساعت‌ها اصلاً مناسب استایل های رسمی نیستند. اما برای استفاده روزانه یا استایل های اسپرت و حتی نیمه‌رسمی، این ساعت‌ها می‌توانند انتخاب جالب و متفاوتی باشند.

نکاتی در خصوص انتخاب مدل ساعت مردانه

مقایسه ساعت مچی مردانه بند فلزی و چرمی تا یک میلیون

با توجه به محبوبیت ساعت‌های مچی در بین آقایان، فروش ساعت مچی مردانه به‌خصوص در رنج قیمت‌هایی تا سقف یک میلیون بسیار بالاست. اکثر آقایان علاقه زیادی به استفاده از ساعت‌های مچی دارند تا بتوانند استایل کامل و جذابی داشته باشند. اما یکی از دغدغه‌هایی که افراد در حین خرید با آن مواجه می‌شوند، انتخاب بند فلزی یا چرمی است.

ساعت مچی مردانه بند استیل با اکثر لباس‌ها به قابل‌استفاده است و شما می‌توانید اکسسوری های دیگر خود را هم با آن ست کنید. اما طبق آمار انجام‌شده، اکثر آقایان به استفاده از ساعت‌هایی با بند چرمی علاقه دارند.

درهرصورت انتخاب بند ساعت یک موضوع سلیقه‌ای است و شما می‌توانید متناسب باسلیقه و نوع استایل خود از هرکدام استفاده کنید.چیزی که اهمیت دارد این است که جنس ساعت از مواد مرغوب و با کیفیتی ساخته‌شده باشد. اگرچه ممکن است بالا بودن کیفیت مواد به‌کاررفته در ساخت بند ساعت باعث افزایش قیمت ساعت مچی مردانه شود، اما به شما توصیه می‌کنیم هیچ‌گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

لازم به ذکر است ساعت‌های مدرن و امروزی از قابلیت تعویض بند هم برخوردارند و شما می‌توانید یک ساعت با چند بند مختلف داشته باشید. یعنی شما می‌توانید یک ساعت مچی مردانه ارزان‌قیمت خریداری کرده و چندین بند مختلف فلزی و چرمی برای آن تهیه کنید. به این ترتیب با هزینه کم یک ساعت برای استفاده به همراه انواع استایل ها خواهید داشت!

مقایسه ساعت مچی مردانه بند فلزی و چرمی تا یک میلیون

خرید ساعت مچی اورجینال تا یک میلیون

بدون شک یک ساعت مردانه اصل از کیفیت ساخت و طول عمر بیشتری نسبت به ساعت‌های فیک برخوردار است. همچنین استفاده از اکسسوری اصل و برند پرستیژ شما را حفظ کرده و جذابیت ظاهریتان را بیشتر خواهد کرد.

درصورتی‌که شما یک ساعت مچی برند داشته باشید، تا مدت‌های طولانی از خرید خود راضی بوده و روزبه‌روز بیشتر از انتخاب خود مطمئن می‌شوید. چراکه ساعت‌های اورجینال موتور قدرتمندی دارند و در ساخت جنس بدنه آن‌ها از موادی با بهترین کیفیت استفاده‌شده است. به همین دلیل تمام نیازهای شما را رفع می‌کنند و نیازی نیست بعد از مدت کوتاهی مجدداً مجبور به خرید یک ساعت دیگر باشید.

ساعت‌های مچی برند علاوه بر اینکه از کیفیت خوبی برخوردارند، می‌توانند روی شیک بودن ظاهر شما هم تأثیرگذار باشند. اگر شما یک ساعت فیک را به‌جای ساعت مچی مردانه اصل جا بزنید، کسانی که با برندشناس باشند به‌راحتی این موضوع را تشخیص می‌دهند و این موضوع یک امتیاز منفی در استایل شما به شمار خواهد رفت.

یکی از موضوعاتی که ممکن است باعث نگرانی افراد شود، قیمت ساعت مچی مردانه اصل هست. اما باید بدانید که خرید ساعت اورجینال لزوماً به هزینه‌های بالایی نیاز ندارد. درواقع شما می‌توانید با در اختیار داشتن بودجه‌ای تا یک میلیون تومان هم یک ساعت برند با کیفیت و زیبا خریداری کنید.

البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از فروشندگان ساعت‌های فیک را به‌جای نمونه اورجینال جا می‌زنند و با همان قیمت به فروش می‌رسانند. بنابراین بهتر است برای خرید ساعت مردانه اورجینال، حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین با ارائه‌ی انواع ساعت مچی اورجینال به همراه گارانتی و ضمانت کیفیت امکان یک خرید بی‌دردسر را برای شما فراهم کرده است. بنابراین می‌توانید با گشت‌وگذاری در سایت واچ آنلاین به‌راحتی ساعت دلخواه خود را پیدا کنید.

خرید ساعت مچی اورجینال تا یک میلیون

عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساعت مردانه

درصورتی‌که شما قصد دارید یک ساعت مچی مردانه تا یک میلیون تومان بخرید، باید عوامل و فاکتورهای مهم و تأثیرگذار روی قیمت ساعت را بشناسید. از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که بیشترین تأثیر را روی قیمت ساعت مچی مردانه می‌گذارند عبارت‌اند از:

  • جنس بدنه
  • جنس بند
  • جنس شیشه
  • برند سازنده
  • امکانات و ویژگی‌های خاص
  • کاربردها
  • رنگ ساعت (برخی از رنگ‌های خاص روی قیمت تأثیر می‌گذارند)
  • میزان مقاومت در برابر ضربه
  • میزان مقاومت در برابر ساییدگی و خط و خش
  • میزان مقاومت در برابر آب و رطوبت
  • میزان مقاومت در برابر دما و فشار
    و…

عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساعت مردانه

خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه تا یک میلیون

اگر به دلیل مشغله‌های کاری فراوان فرصت کافی برای گشت‌وگذار در ساعت‌فروشی‌های مختلف را ندارید، خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه بهترین انتخاب برای شماست. به این ترتیب می‌توانید با دقت و حوصله بیشتر در سایت فروشگاه اینترنتی ساعت واچ آنلاین جستجو کرده و ساعت موردعلاقه خود با قیمت موردنظر را پیدا کنید.

مهم‌ترین مزیت خرید آنلاین ساعت مچی مردانه این است که تنوع بیشتری از ساعت‌های مختلف باقیمت‌هایی تا یک میلیون در اختیار شما قرار می‌گیرد و دستتان بازتر خواهد بود. از طرف دیگر، با خرید آنلاین شما می‌توانید لیست کاملی از مشخصات هر محصول را مشاهده کرده و به‌طور کامل آن را بررسی کنید.

مزیت دیگر خرید اینترنتی ساعت این است که شما می‌توانید از نظرات و تجربه‌های کاربران دیگر استفاده کنید و نهایتاً یک ساعت ارزان مردانه اصل اصل و با کیفیت خریداری نمایید.

جالب است بدانید در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی ساعت مچی، به دلیل اینکه مشکلات فروش حضوری وجود ندارد، قیمت ساعت مردانه به میزان قابل‌توجهی از فروشگاه‌های حضوری کمتر است.

مطالب مرتبط

راهنمای خرید ساعت

نکات مهم در خرید ساعت رومانسون زنانه 

راهنمای خرید ساعت

نکاتی برای خرید ساعت مچی اسپرت زنانه 

راهنمای خرید ساعت

نگاهی متفاوت به استایل اسپرت با ساعت اسپرت اورینت 

راهنمای خرید برند, راهنمای خرید ساعت

بررسی ویژگی‌های ساعت دیجیتال پوما 

راهنمای خرید, راهنمای خرید ساعت

ساعت خلبانی چیست؟ ویژگی‌های جذاب ساعت‌های خلبانی 

راهنمای خرید ساعت

نکات مهم در خرید ساعت مچی مردانه بند چرمی 


در گذشته وقتی صحبت از ساعت مچی می شد، هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر، مصداق هر چه پول بدهید همان قدر آش می خورید بود. و شما به اندازه ای که امکانات دریافت می کردید پول می دادید. ولی امروزه انداختن ساعت مچی چندین میلیونی تنها این برداشت را نمی دهد که شما مکانیک و امکاناتی به اندازه چند میلیون پولی که می دهید دریافت کرده اید. شما مقدار زیادی از آن پول را بابت داشتن آن برند معتبر بر روی مچ دست خود پرداخته کرده اید. در واقع برندی که روی ساعت مچی هک می شود بسته به نوع، مشهور بودن و معتبر بودن آن، قیمت دارد. امروزه خرید ساعت مچی به صرفه اهمیت دارد.

باید از سازندگان ساعت مچی ژاپنی تشکر کرد. آنها در سال ۱۹۸۰ میلادی ساعت مچی کوارتز با قیمت بسیار پایین تولید کردند. قبل از این، ساعت مچی زیر ۱ میلیون تومان مورد تمسخر و تحقیر قرار می گرفت. اما به لطف این ساعت مچی های به نسبت ارزان قیمت، به صرفه و با کیقیت بالا، ترجیح مردم بیشتر به سمت این ساعت مچی ها رفته.
شاید به دلیل اینکه آنها شبیه برند های لوکس هستند. همچنین برخی قابلیت های جالب در این ساعت ها هست که در نوع لوکس آن نیست.

مانند هر معامله ای، شما باید بدانید که چه چیزی می خواهید ودنبال چه نوع ساعت مچی هستید. شما می توانید با این کارها، نصف پول یک Omega Speedmaster را پرداخت کرده و کمد خود را از ساعت مچی ارزان تر و به صرفه پر کنید.
ضمنآ لازم به ذکر است بگوییم ساعت های به صرفه لزوماً ارزان قیمت نیستند. در واقع به نسبت هزینه ای که میپردازید عملکرد خوبی دریافت می کنید.

در این مقاله قصد داریم چندین برند ساعت مچی به صرفه را به شما معرفی کنیم:

معرفی برند ساعت مچی سیکو (Seiko)ساعت مچی به صرفه 

فهرست مطالب

شرکت سیکو در سال ۱۸۸۱ میلادی کار خود را در توکیو ژاپن آغاز کرد. سیکو در سال ۱۹۶۹، اولین ساعت مچی کوارتز تولید شده در جهان را معرفی کرد. قیمت این ساعت مچی هنگام معرفی برابر با قیمت یک ماشین در حد متوسط بود.
این برند تا امروزه نیز همچنان ساعت مچی های بسیار خوبی شامل انواع موتور ساعت کوارتز(دارای باتری معمولی)، ساعت مچی مکانیکی (دارای باتری هایی که با پیچاندن دسته کوک شارژ می شوند) و اتوماتیک (دارای باتری که با حرکات دست، شارژ می شود) را ارائه می دهد. مدل SKX173 سیکو نشان دهنده قدرت و روح نوآورانه این شرکت است. این ساعت مچی اتوماتیک که با حرکت دست شارژ می شود، مخصوص غواصی است و تا ۲۰۰ متر عمق آب دوام می آورد. ولی متاسفانه این مدل در ایران موجود نیست.
برند سیکو دارای ساعت مچی های متنوعی است. از ساعت مچی مردانه فوق مقرون به صرفه گرفته تا ساعت مچی زنانه فوق لوکس.

دامنه قیمت این برند اکنون در ایران حدود ۲ تا ۱۰۰ میلیون تومان است که نسبت به همتایان سوئیسی خود قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری دارد.


ویترینی از محصولات سیکو: خرید ساعت مچی سیکو


معرفی برند ساعت مچی کاسیو (Casio)ساعت مچی به صرفه

این شرکت در سال ۱۹۴۶ میلادی در توکیو ژاپن تولید شد. هیچ مطلبی درباره برند های ساعت مچی به صرفه و با کارایی بالا بدون آوردن نام ساعت مچی کاسیو کامل نیست. چرا که اولین ساعت مچی دیجیتال با خط تولید انبوه در جهان را تولید کرده است. سپس تولید ساعت جی شاک (G-SHOCK) فوق العاده سخت را شروع کرد. به عنوان یکی از محبوب ترین و با دوام ترین محصولات موجود در کره زمین شناخته می شود.

ساعت مچی جی شاک یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت هایی است که می توانیم به آن اشاره کنیم. این مدل دارای ویژگی های زیاد و کاربردی و همچنین مدل های مختلف برای همه قشر های جامعه. از غواص و خلبان گرفته تا نوجوان دبیرستانی. تاریخته جی شاک به ۳۰ سال پیش بر میگردد. ولی هنوز از جذابیت آن کاسته نشده است. نقطه مثبت این ساعت مچی عمر ۱۰ ساله باتری، مقاومت در برابر ۱۰ بار فشار آب یا ۱۰۰ متر عمق و همچنین بعد از سقوط از ۱۰ متر ارتفاع (۲۰۰ بار این آزمایش انجام شده)،اتفاقی برای آن نخواهد افتاد.

این مدل ساعت مچی قابلیت های زیادی مانند ساعت جهانی، تقویم خودکار، و تنظیم آلارم را داراست.
اخیراً برند کاسیو، در دنیای مد و پوشاک هم به عنوان یکی از محصولات پر طرفدار معرفی شده است. میتوانید ساعت پروترک (PROTREK) یا جدیدترین مدل G-SHOCK را انتخاب کنید و از سبک، هوشمندی، مقاومت و انعطاف پذیری فراوان لذت ببرید. دامنه قیمت محصولات برند کاسیو از حدود ۲۵۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون تومان است.


ویترینی از محصولات کاسیو: خرید ساعت مچی کاسیو


معرفی برند ساعت مچی تایمکس (Timex) – ساعت مچی به صرفه

برند ساعت مچی تایمکس، به نوعی نشان دهنده همه ساعت مچی های جهان است. این شرکت در سال ۱۸۸۷ در نیویورک آمریکا شروع به تولید ساعت های جیبی کرد. که با استقبال خوبی مواجه شد. این شرکت تا اواخر قرن ۱۹ میلادی وضع مطلوبی داشت. ولی از قرن ۲۰ میلادی به دلیل مشکلات مال و بازاریابی نامناسب تا مرز ورشکستگی پیش رفت. برای جبران این اتفاق بر روی تولید ساعت های گران قیمت متمرکز شد. ولی باز هم جوابگو نبود و مانع ورشکستگی آنها نشد. بعد از جنگ جهانی دوم درخواست برای ساعت مچی ها زیاد شد. در سال های اخیر، این شرکت دوباره رونق گرفت. و حدود نصف ساعت مچی های آمریکایی هارا تایمکس تشکیل میداد.
در سال های اخیر مدل های جدیدتری را به بازار عرضه کرد. که قابلیت هایی مانند ضربان قلب، مکان نما و … را داشتند.

اکنون تایمکس بزرگ ترین تولید کننده ساعت مچی در آمریکا است. همچنین سومین نام تجاری محبوب وسایل زینتی بانوان می باشد.
برند تایمکس هم با توجه به قیمت خود جزو ساعت مچی به صرفه محسوب می شود. دامنه قیمت آن از حدود ۱ تا ۵ میلیون تومان است.


ویترینی از محصولات تایمکس: خرید ساعت مچی تایمکس


معرفی برند ساعت مچی اسکاگن (Skagen) – ساعت مچی به صرفه

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۸۷ میلادی توسط  یک زوج دانمارکی در آمریکا آغاز کرد. پس از مدتی فروش خود را در دانمارک و نیویورک نیز آغاز کرد. طراحی مناسب و قیمت به صرفه و معقول باعث جلب توجه مردم و استقبال آنها شد. همه اینها باعث شد این زوج به فکر تولید محصولات با نام تجاری اختصاصی خود برسند. بنابراین به نام Skagen Denmark  رسماً فعالیت خود را اغاز کردند. همچنین در سال ۲۰۰۷ این شرکت ساعت مچی سازی در هنگ کنگ دفتر فروش خود را نیز پایه گذاری کرد.

همچنین در سال ۲۰۱۲ برند ساعت مچی سازی Skagen توسط fossil group خریداری شد و زیر مجموعه این شرکت شد. اگر نگاهی به قیمت و امکانات و طول عمر این مدل ساعت مچی ها بیاندازید متوجه میشوید که می توان آن را جزو ساعت مچی به صرفه محسوب کرد. دامنه قیمت این برند حدود ۲ تا ۱۰ میلیون تومن است.

به علت نام این برند، بسیاری فکر می کنند Skagen Denmark در دانمارک ساخته می شود. ولی این چنین نیست. این ساعت مچی ها از ابتدا در کارخانه ای در هنگ کنگ ساخته می شدند. اما وقتی این برند توسط Fossil خریداری شد، تولیدات آن به کارخانه ای در چین منتقل شد.


ویترینی از محصولات اسکاگن: خرید ساعت مچی اسکاگن


معرفی برند ساعت مچی ای وی ایت (AVI-8) – ساعت مچی به صرفه

 

ای وی ایت (AVI-8) نام برندی است که توسط گروه Dartmouth brands در انگلیس ساخته شد. این برند کار خود را از حدود سال ۲۰۰۰ میلادی آغاز کرد. این برند نام خود را از Aviation به معنی هواپیمایی گرفته است. برای مدل های خود از انواع هواپیما های نظای و جنگی الهام گرفته است. طراحی بی نظیر این ساعت ها همزمان با بهره مندی از بهترین موتور های کوارتز و اتوماتیک ژاپنی و سوئیسی با کیفیت بالا، جذابیت و ماندگاری را به همراه دارد. همچنین ساعت های خلبانی این برند برای خلبانان بسیار کاربردی و به صرفه است. دامنه قیمت این برند از ۳ تا ۲۰ میلیون تومان است.


ویترینی از محصولات ای وی ایت: خرید ساعت مچی ای وی ایت


معرفی برند ساعت مچی روتاری (Rotary) – ساعت مچی به صرفه

برند روتاری در سال ۱۸۹۵ در سوئیس تاسیس شد. کیفیت خوب و ارزش بالای ساعت مچی این برند باعث رشد زود هنگان این برند شد. پس از استقبال مردم از این برند، راهی بریتانیا در انگلستان شد.
کیفیت و طراحی ساعت مچی های این برند بسیار زیبا و دلنشین است.
البته که ساعت مچی های این برند ارزان قیمت نیستند، ولی نسبت به خدمات و کیفیتی که دریافت می کنید کاملاً به صرفه است. حدود قیمت این برند از۷ تا ۲۰ میلیون تومان  است.


ویترینی از محصولات روتاری: خرید ساعت مچی روتاری


معرفی برند ساعت مچی سیتیزن (Citizen) – ساعت مچی به صرفه

سیتیزن به عنوان یکی دیگر از برند های معتبر ساعت مچی در ژاپن، سال هاست نوآوری پیشگامانه ای را تجربه می کند. این روزها بیشتر به دلیل توسعه فناوری Eco-Drive (شارژ باتری با نور خورشید) و موتور سوپر کوارتز مشهور است.
سیتیزن همیشه به ساعت های قابل دستیابی خود افتخار می کند. این خبر بد برای سازندگان ساعت مچی سوئیسی، و خبر خوش برای مچ دست و کیف پول شماست. امروزه هم سیتیزن تولید ساعت های به صرفه و با کیفیت خود را ادامه داده است. دامنه قیمت این برند از ۱ تا ۴۰ میلیون تومان است.


ویترینی از محصولات سیتیزن: خرید ساعت مچی سیتیزن


منبع: www.fashionbeans.com

منبع:
https://popogallery.ir/product-tag/men-watches-under-1-million-toman/ – https://www.watchonline.ir/mag/mens-cheap-watches/ – https://ticktackgallery.com/blog/۷-برند-ساعت-مچی-به-صرفه/