رایانه

پرفروش ترین ساعت مچی زنانه در ایران

ساعت مچی زنانه در کنار ظرافت و زیبایی ، باید کارایی داشته باشد ، پس ساعت مچی را انتخاب کنید که از همه نظر ایده‌آل باشد. ما حتی اگر به صورت مفصل هم در مورد ویژگی های یک ساعت خوب بنویسیم ، باز هم شما ممکن است در خرید دچار اشتباه شوید. چاره کار استفاده از یک ساعت برند است تا یک بار بخرید و یک عمر به خوبی استفاده کنید.

در ادامه به بررسی برندهای ساعت می پردازیم و در انتها جدیدترین مدل های ساعت مچی زنانه شیک و اصل را خدمتتان معرفی می کنیم. البته در یک مقاله کامل تر در مورد معروف ترین مارک های ساعت در جهان صحبت کرده ایم.

۱ – ساعت مچی زنانه مارک اسکمی

برند اسکمی از مقرون به صرفه ترین ساعت مچی در دنیا می باشد اما این هشدار را باید داد کیفیت ساعت های اسکمی متوسط می باشد و جزو میان رده های بازار می باشد. مدل هایی از این ساعت را بخرید که از موتور ژاپنی ، شیشه معدنی و بند چرم یا استیل استفاده کرده باشند و از خرید مدل های بسیار ارزان خودداری کنید. برند اسکمی واقع در شهر گوانگژو چین در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است.

در واقع این کمپانی از سال ۲۰۰۵ اقدام به تولید ساعت نموده است و نام تجاری اسکمی را در سال ۲۰۰۹ بروی ساعت های این کمپانی قرار داده است. اکنون دفتر مرکزی اسکمی در گوانگژو می باشد که بیش از ۸۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و بیش از ۲۰۰ کارمند در این کمپانی مشغول به کار هستند. هر ماه حدود ۱ میلیون قطعه ساعت اسکمی تولید می شود.

این تعداد توسط عمده فروشان در سراسر جهان توزیع می شود. اکنون ساعت مچی این برند به حدود ۱۶۰ کشور جهان فروخته شده است که نشان از کیفیت قابل قبول محصولات ما دارد.

۲ – ساعت زنانه مچی برند ژاپنی کاسیو

در کنار قیمت مناسب ، ساعت های مچی زنانه کاسیو به خاطر کیفیت بالا در ساخت ارزش خرید دارد. اگر برای خود یا کادو دادن می ‌خواهید ساعت بخرید ، ساعت های این کمپانی پیشنهاد می شود. کمپانی کاسیو شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین‌حساب، ساعت مچی و ساعت اتمی، دوربین فیلم‌برداری و دیجیتال، چاپگر، تلفن همراه، لپ‌تاپ، انواع آلات موسیقی و سازهای کلیدی فعالیت می‌نماید.

۳ – ساعت مچی مارک آمریکایی اسپریت

کمپانی اسپریت سالهای طولانی است که در تولید ساعت ، جواهرات ، کیف و برخی محصولات دیگر فعالیت دارد. همین فعالیت طولانی باعث شده که در کنار قیمت مناسب شاهد ساعت های مچی زنانه شیک و با کیفیت باشیم. اسپریت  یک شرکت سهامی عام تولیدکننده کیف و کفش ، ساعت و جواهرات و… می‌باشد ، که در سال ۱۹۶۸ سوسی و داگ تامپ کینز برند اسپریت را تأسیس کردند. این برند همچنین در سال ۱۹۹۸ اولین برند ای‌دی‌سی که برندی مطابق نظر جوانان در زمینه پوشاک بود را راه‌اندازی نمود.

این شرکت امروز بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند داشته و در بیش از ۴۰ کشور دنیا مغازه خرده فروشی محصولات خود را دارد.

۴ – ساعت مارک ژاپنی سیتی زن (یا سیتیزن)

ساعت سیتیزن شاید به نسبت دیگر برندها قیمت بالاتری دارد اما زیبایی بی حد و حصر آن در کنار کیفیت بسیار بالا ارزش خرید این ساعت را بالا می برد. سیتیزن نام شرکت ساعت‌سازی هلدینگ جهانی ژاپنی است که شعبهٔ مرکزی آن در توکیو ژاپن قرار دارد. این شرکت بزرگ ژاپنی توانسته طی سال‌های گذشته محصولات با کیفیتی را راهی بازارهای جهانی بکند، اما امروزه به دلایلی همچون مالیات زیاد و کمبود مکان در ژاپن محصولات این شرکت در کشوری دیگری تولید و روانه بازار می‌گردد.

۵ – ساعت زنانه سویسی برند رومانسون

برند رومانسون چند سالی است که مورد توجه قرار گرفته است و به خاطر طراحی زیبا در کنار قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول محبوب می باشد. از تاسیس کمپانی رومانسون حدود ۳۳ سال می گذرد که در این مدت برند سویسی رومانسون شهرت جهانی پیدا کرده است که در ایران و بیش از ۳۰ کشور دیگر نمایندگی دارد.

۶ – ساعت زنانه مارک آمریکایی فسیل

ساعت های فسیل با طرح های بسیار ساده اما جذاب توانسته است که فروش بالایی در سال کسب کند اگر شما هم به دنبال ساعت هایی با طرح های جذاب و شیک هستید ، این برند مناسب شماست. گروه فسیل یک طراح و سازنده مد آمریکایی است که در سال ۱۹۸۴ توسط تام کارتسوتیس تأسیس شد و در ریچاردسون، تگزاس مستقر است. مارک‌های آنها شامل ساعتهای فسیل و بی ام و است.

۷ – ساعت برند ژاپنی سیکو

یکی از قدیمی ترین برند های ساعت که در بازار ایران موجود است و همه به کیفیت و کارایی آن ایمان دارند برند سیکو می باشد. شرکت هلدینگ سیکو نام یک شرکت هلدینگ ژاپنی است که شامل زیرمجموعه‌های ساعت مچی ، ساعت دیواری ، تجهیزات الکترونیک ، نیمه هادی ها ،جواهرات و محصولات نوری می‌باشد.

امروزه پس از گذشت ۱۳۰ سال از آن نوآوری، شرکت “کنیتارو هاتوری” همچنان به دنبال کمال و پیشرفت در صنعت ساعت سازی می‌باشد. سیکو به علت تخصص و مهارت بالای خود در طراحی و ساخت ساعت همواره توانسته است نوآوری‌های بعدی را پایه‌گذاری کند. سیکو اجزای ساعت‌های خود را از پیشرفته‌ترین IC ها تا فنرهای تعادلی می سازد و تنها تولیدکننده‌ای است که از جدیدترین فناوری های روز دنیا استفاده می کند.