رایانه

بهترین اسمارت واچ سامسونگ

چند سالی است که با ورود اسمارت واچ یا همان ساعت های هوشمند تحولی در دنیای ساعت ایجاد شده است. مکالمه ، اندازه گیری ضربان قلب و فشار خون ، قدم شمار ، عکس برداری ، شکل متفاوت صفحات ساعت (واچ فیس) گوشه ای از قابلیت های یک اسمارت واچ می باشد. تنها نکته منفی ساعت های هوشمند قابلیت نگهداری شارژ مثلا تا دو روز می باشد(البته برخی بیش از چند روز شارژ نگه می دارند). در این مقاله قصد داریم بهترین برند های اسمارت واچ به شما معرفی کنیم و در انتها جدیدترین مدل ها از هر مارک را در لیست قرار داه ایم.

اگر به ساعت های غیر هوشمند علاقه بیشتری دارید پیشنهاد می شود مقاله بهترین مارک ساعت مشاهده کنید. نکته بعد اینکه هم آقایان و هم خانم ها می‌توانند از این ساعت ها استفاده کنند (البته برخی از مدل ها دارای بند با رنگ صورتی می باشند).

ویژگی یک اسمارت واچ خوب

  1. وزن مناسب : از آنجایی که مچ زود خسته می شود سعی کنید اسمارت واچی که انتخاب می کنید وزن زیاد نداشته باشد.
  2. تعداد واچ فیس زیاد : واچ فیس در حقیقت (مثل تم گوشی) پوسته ظاهری ساعت را تغییر می دهد هرچه تعداد آن بیشتر باشد ، بهتر است.
  3. نوع پردازنده : پردازنده ساعت های هوشمند برند از بهترین ها در نوع خود هستند ، اما بهتر است قبل از خرید به نوع آن توجه کنید تا موقع کار با ساعت احساس کندی نکنید. 
  4. کیفیت صفحه نمایش : صفحه نمایش ساعت هوشمند علاوه بر زیبایی ، بر مصرف باتری تاثیر گذار است به همین دلیل بهتر است صفحه نمایش ال ای دی ،  آمولد (او ای ای دی) یا سوپر آمولد باشد.
  5. نگهداری شارژ : همانطور که قبلا هم اشاره شد ساعت های هوشمند به طور میانگین تا دو روز شارژ نگه می دارد (البته برخی از مدل ها دارای حالت فقط ساعت هستند که تا پنج روز نیاز به شارژ مجدد ندارد) اگر این مورد برای شما مهم است فقط به مشخصات محصول اکتفا نکنید و نظران کاربران را در مورد آن مدل بخوانید.
  6. ضد آب بودن : سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که ضد آب هست.
  7. قابلیت مکالمه : حالا که دارید هزینه یک اسمارت واچ را می‌کنید بودن این قابلیت بسیار بهتر از نبود است.
  8. حسگرهای دقیق : این مورد بیشتر برای ورزشکاران کارایی دارد سنسور یا حسگر دقیق ، به صورت دقیق تری قدم ها ، ضربان قلب و فشار شما را اندازه گیری می کند. 
  9. قابلیت عکسبرداری : این یکی از قابلیت های اختیاری می باشد اگر برای شما این مورد مهم است یک ساعت هوشمند با بالاترین کیفیت دوربین تهیه کنید.
  10. تحمل ضربه : یک صفحه نمایشگر باید تا حدودی قابلیت تحمل ضربه را داشته باشد. 

اسمارت واچ برند سامسونگ

یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین اسمارت واچ هایی که در بازار موجود است ، ساعت هوشمند سامسونگ می باشد. کیفیت بالای صفحه نمایش (super AMOLED) ، نرم افزارهای کاربردی ، واچ فیس های متنوع ، ضد آب بودن ، حسگر قوی برای فعالیت های ورزشی ، حالت صرفه جویی انرژی ، اتصال به گوشی اندروید تنها گوشه ای از قابلیت ‌های این ساعت هوشمند می باشد.

ساعت هوشمند مارک هواوی (یا هوآوی)

اگر در کنار قابلیت های خوب به دنبال یک اسمارت واچ با قیمت به صرفه هستید ، ساعت هوشمند هواوی مناسب شماست. همانند سامسونگ کیفیت صفحه نمایش آن مناسب می باشد. شرکت فناوری واوی یا به اصطلاح عام هوآوی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد. هوآوی بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است.

اسمارت واچ مارک اپل

همانطور که مطلع هستید رقابت تنگاتنگی بین اپل و سامسونگ در جریان می باشد. اسمارت واچ اپل یک ساعت هوشمند تمام عیار با قابلیت مکالمه می باشد (البته برخی از مدل های سامسونگ این قابلیت دارد). از نظر کیفیت ساخت می توان گفت که بالاترین کیفیت را در میان ساعت های هوشمند دارد البته قیمت آن نسبت به دیگر برندها بالا می باشد.

تفاوت مچ بند هوشمند با ساعت هوشمند چیست ؟

به طور معمول مچ بند های هوشمند ، صفحه نمایش کوچکتری نسبت به اسمارت واچ ها دارند و قابلیت آنها نصف یک ساعت هوشمند می باشد. اما بخاطر قیمت بسیار پایین ، مصرف شارژ کم ، وزن سبک مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. در حال حاضر مچ بند های هوشمند مارک شیائومی سری می بند طرفداران زیادی دارد. اگر قصد تهیه مچ بند داشتید این مارک بسیار با کیفیت است.