سبک زندگی

نمونه اعتراض به رای تجدید نظر دیوان عدالت اداری + راهنمای جامع

در این مطلب به موضوع تجدیدنظر دیوان عدالت اداری +دادخواست +فرم +نمونه لایحه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

  1. تجدیدنظر دیوان عدالت اداری به چه صورت است؟
  2. مهلت دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری:
  3. فرم دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری :

 

تجدیدنظر دیوان عدالت اداری +دادخواست +فرم +نمونه لایحه

تجدیدنظر دیوان عدالت اداری به چه صورت است؟

پس از تکمیل رسیدگی به پرونده مطروحه در دیوان عدالت اداری و صدور رای قطعی در شعبه بدوی، رای صادره به طرفین یا نماینده قانونی آنها به روش های مختلفی ابلاغ می‌شود. پس از ابلاغ طرفین دعوی میتوانند نارضایی و اعتراض خود نسبت به رای صادره را در شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری اعلام نمایند. شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری از یک رئیس و دو مستشار تشکیل می‌شوند. آرا صادره از شعب تجدیدنظر قطعی و لازم الاجرا هستند. اطلاع کافی طرفین برای تنظیم دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری امری ضروری است.

دریافت مشاوره حقوقی از وکیل دیوان عدالت اداری اداری تاثیر بسزایی بر روند تجدیدنظر خواهی خواهد داشت. در این مقاله به شرایط قانونی برای طرح دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری می‌پردازیم.

تجدیدنظر دیوان عدالت اداری +دادخواست +فرم +نمونه لایحه

مطابق ماده 65 تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، اعلام درخواست تجدیدنظر نسبت به کلیه آرا صادر شده از شعب بدوی دیوان امکان‌پذیر است. همانطور که ارائه دادخواست اولین مرحله برای طرح شکایت در شعب بدوی است، برای اعلام تجدیدنظرخواهی نیز اولین مرحله ارائه دادخواست تجدیدنظر خواهی دیوان عدالت اداری است. به نوعی تمامی مقرراتی که برای طرح شکایت بدوی در دیوان الزامی هستند، در مرحله تجدیدنظر نیز باید مدنظر تجدیدنظرخواه قرار گیرند.

مهلت دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری:

مهلت مقرر برای تسلیم دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری برای افرادی که مقیم ایران هستند، 20 روز و برای افرادی که در ایران اقامت ندارند، 2 ماه از تاریخ ابلاغ رای است. درخواست تجدیدنظر خواهی باید طی مهلت های تعیین شده تسلیم شود، در غیر اینصورت درخواست تجدیدنظر در دیوان عدالت اداری پذیرفته نمی‌شود و قرار رد دادخواست تجدیدنظر صادر می‌گردد. درخواست تجدیدنظر خواهی با ارائه دادخواست به شعبه صادرکننده رای، دفاتر اداری و دبیرخانه صورت می‌پذیرد. دادخواست تجدیدنظر توسط رئیس دیوان عدالت اداری به یکی از شعب تجدیدنظر ارسال می‌شود.

تجدیدنظر دیوان عدالت اداری +دادخواست +فرم +نمونه لایحه

فرم دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری :

الف)مشخصات شخصی و محل اقامت شخص تجدیدنظرخواه

ب)شماره و تاریخ صدور رای که مورد تجدیدنظرخواهی واقع شده است.

پ)شعبه ای که رای بدوی را صادر نموده است.

ت)تاریخ ابلاغ رای

ث)دلایل مورد استناد شخص تجدیدنظرخواه برای ارائه دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری

تمامی موارد مذکور باید در دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری رعایت شوند، در صورت وجود هر نوع ایراد در دادخواست شعبه، تجدیدنظرخواه را به جهت رفع ایراد مطلع می‌کند و شخص تجدیدنظر خواه باید در اسرع وقت برای برطرف کردن نقص دادخواست اقدام کند.

اسناد و مدارک باید بصورت رونوشت یا تصویر خوانا و گواهی شده همراه با دادخواست تجدیدنظر ارائه شوند.

تجدیدنظر دیوان عدالت اداری +دادخواست +فرم +نمونه لایحه

رعایت نکردن شرایط قانونی یا برطرف نکردن ایرادات در مهلت های مقرر، در مرحله بدوی دلیل بر نقض رای صادره در شعبه تجدیدنظر نیست. در این شرایط شعبه تجدیدنظر به شاکی اولیه اخطار میدهد که طی مدت 10 روز از ابلاغ نسبت به برطرف کردن ایرادات اقدام کند. در صورتی که دادخواست دهنده بدوی در مهلت معین اقدام به رفع ایرادات ننماید و همچنین در جایی که مقام و سمت شخص درخواست دهنده مشخص نباشد، رای صادر شده نقض می‌شود و قرار رد دعوی صادر می‌گردد.

چنانچه دلیل تجدیدنظرخواه برای ارائه دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری؛ اشتباهات در اعداد، ارقام، سهوقلم، مشخصات طرفین یا از قلم افتادگی باشد و شعبه تجدیدنظر اشکال دیگری در رای مشاهده نکند، پس از اصلاح رای، آن را تایید می‌کند. ممکن است پس از بررسی شعبه تجدیدنظر دلایل شخص را برای تجدیدنظرخواهی نسبت به رای بدوی وارد نداند، در این‌صورت رای بدوی را تایید و درخواست تجدیدنظر را رد می‌کند. در جایی که شعبه تجدیدنظر، درخواست تجدیدنظر خواهی را تایید کند، رای شعبه بدوی را نقض و نسبت به صدور رای مقتضی اقدام می‌نماید. تجدیدنظرخواه و وکیل وی میتوانند با ارائه نمونه لایحه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری، از دلایل خود دفاع کنند و مستندات تجدیدنظرخواهی را بیان کنند.

تجدیدنظر دیوان عدالت اداری +دادخواست +فرم +نمونه لایحه

در این مرحله تقاضای صدور دستور موقت، در صورت تایید فوریت توقف رای و رعایت دیگر ضوابط قانونی از جانب شعبه تجدیدنظر پذیرفته می‌شود. اجرای دستور موقت نیازمند تایید رئیس دیوان عدالت اداری است.

شعبه تجدیدنظر پس از تایید دلایل و مدارک تجدیدنظرخواه، ظرف یک هفته نسبت به صدور رای تجدیدنظر اقدام می‌کند. پس از صدور رای تجدیدنظر، رونوشت رای صادره طی مدت 5 روز به طرفین ابلاغ می‌شود.

رای صادره در شعب تجدیدنظر قطعی هستند، یعنی امکان اعتراض به رای صادره در این شعب، مگر در موارد خاص قانونی امکان پذیر نمی‌باشد.

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری با درنظر گرفتن تمامی جوانب و با دانش حقوقی خود افراد را در تمامی مراحل تنظیم دادخواست، ارائه مدارک، تقدیم نمونه لایحه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری و… همراهی می‌نماید.

تجدیدنظر دیوان عدالت اداری +دادخواست +فرم +نمونه لایحه

موسسه تهران وکیل با در اختیار داشتن وکلای متخصص دیوان عدالت اداری در کلیه‌ی مراحل راهنمای اشخاص است. تنظیم صحیح دادخواست تجدیدنظرخواهی دیوان عدالت اداری امری است که باید با دقت و رعایت تمامی شرایط قانونی صورت گیرد. دریافت مشاوره تلفنی حقوقی تخصصی با وکلای دیوان عدالت اداری مجموعه تهران وکیل به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین امکان پذیر است. مشاوین آنلاین این مجموعه بدون محدودیت در زمان و مکان پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه تجدیدنظرخواهی دیوان عدالت اداری هستند.

مطالب مرتبط


وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰


دیوان عدالت اداری



364 views


شکایت در دیوان عدالت اداری


دیوان عدالت اداری



247 views


رای دیوان عدالت اداری در خصوص …


دیوان عدالت اداری



260 views


دادخواست احراز وقوع تخلف / دیو…


دیوان عدالت اداری



390 views


وکیل دیوان عدالت اداری شیراز+ب…


دیوان عدالت اداری



511 views


از کار افتادگی و مطالبه مستمری…


دیوان عدالت اداری



303 views


وکیل دیوان عدالت اداری شهریار


دیوان عدالت اداری



176 views


وکیل دیوان عدالت اداری اصفهان …


دیوان عدالت اداری



385 views


نمونه لایحه اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 شهرداری یا لایحه دفاعیه کمیسیون ماده صد که در زیر ملاحظه می نمایید فی الواقع دادخواست بدوی اعتراض به رای کمیسیون تجدیدنظر ماده 100 در دیوان عدالت اداری است که البته چارچوب و موارد اصلی آن در مرحله تجدیدنظر دیوان نیز قابل استفاده است.

توضیح اینکه لایحه دفاعیه زیر توسط نگارنده(مسعود فریدنی/وکیل دعاوی شهرداری و ماده 100)تنظیم گردیده است ولیکن توجه فرمایید استفاده از آنچه نمونه لایحه دفاعیه کمیسیون ماده 100 شهرداری خوانده می شود،در تمام پرونده های ماده 100، فارغ از شرایط موضوعی و محتویات خاص هر پرونده،به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

هر پرونده و اعتراض به هر رای کمیسیون ماده 100،مطالعه خاص خود و تنظیم دفاعیه ویژه خود را طلب می نماید.

متن و نمونه لایحه اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 شهرداری

ریاست محترم دیوان عدالت اداری

با اهداء سلام و تحیّـت

احتراماً و توکیلاً از ناحیه شاکی با تقدیم وکالتنامه ضمیمه (پیوست 1) و رأی شماره…کمیسیون تجدیدنظر شهرداری منطقه شش …. (پیوست2) ابلاغ شده به تاریخ…(پیوست 3)؛از جهات ماهوی و شکلی ذیل به مفاد رأی تقدیمی و رسیدگی کمیسیون اعتراض می نمایم:

1-بر خلاف آنچه در رأی مورد اعتراض آمده است جریمه بر اساس سال وقوع تخلف تعیین نگردیده است. شایان ذکر است همانطوریکه در گزارش کارشناس منتخب کمیسیون و شهرداری نیز آمده است،بناهای احداث شده به چهار قسمت تقسیم شده است که در سال های متفاوت  1383-1384-1389و 1392 احداث گردیده اند. (پیوست های   ) و بر اساس دادنامه وحدت رویه  به شماره 42 مورخ 25/2/1378 هیأت عمومی آن  دیوان؛جریمه باید بر مبنای ارزش معاملاتی زمان وقوع تخلف تعیین گردد.

وبه موجب تبصره 10 الحاقی به ماده 100 قانون شهرداری،ارزش معاملاتی هر سال تجدید می شود لذا نبایستی برای تخلفات سابق ،ارزش معاملاتی فعلی را لحاظ نمود.در حالی که در رأی کمیسیون بدوی ( پیوست   ) و رأی کمیسیون تجدیدنظر بر  خلاف واقع تصریح شده است که جریمه بر اساس ارزش معاملاتی زمان وقوع تخلف تعیین شده و به تفکیک اعلامی کارشناس در مورد تاریخ های متفاوت احداث قسمتهای مختلف بنا و مستحدثات توجهی نشده است که این موضوع خود اجحافی بر موکل است.چون با توجه به افزایش قیمت مسکن و به تبع آن ارزش معاملاتی ساختمان از سال های تصریح شده در نظریه کارشناس تا زمان حاضر (سال 1395) ارزش معاملات جاری چندین برابر بهای معاملاتی املاک در سال های مورد نظر است. .

2- همانطوریکه در آرای کمیسیون بدوی و تجدیدنظر و نیزنظریه کارشناس قید شده است تخلف ساختمانی انجام گرفته از نوع « احداث بنای فاقد پروانه » می باشد و همین مهم در مفاد « فرم تخلف ساختمانی » نیز درج شده است. (پیوست ) و ضمانت اجرای قانونی تخلف مذکور بر اساس تبصره 4 ماده 100 قانون شهرداری و در صورتی که تصمیم کمیسیون بر ابقاء بنا و مستحدثات باشد؛ به ازای هر متر بنای بدون مجوز، یک دهم ارزش معاملاتی ساختمان است مع الوصف معلوم نیست چرا کمیسیون های بدوی و تجدیدنظر به ارزش معاملاتی ضریب داده و مبلغ گزافی را مورد حکم قرار داده اند؟(پیوست..)

3- به شرح نامه شماره 18516/20 مورخ … شهردار منطقه 6 … با عنوان « اداره محترم مسکن و شهرسازی ( پیوست  ) ملک مورد دعوی دارای کاربری صنایع است و بایستی ارزش معاملاتی این کاربری مورد حکم قرار گیرد و چون تغییرات در کاربری مذکور در سال 88 و در پی تغییراتی که در طرح تفصیلی شهر … صورت پذیرفته است تغییر نموده است پس در مورد آن قسمت از مستحدثاتی که قبل از سال 88 احداث گردیده اند بایستی کاربری صنایع مدنظر قرار گیرد. نه کاربری فعلی که مسکونی باغ شهری است.

4-با تقدیم چهار فقره سند تکبرگی ضمیمه ،دو فقره وکالتنامه رسمی و نیز یک فقره مبایعه نامه عادی و یک فقره اجاره نامه ( پیوست های     ) به عرض می رساند:موکل تنها مالکیت 3 دانگ مشاع از 6 دانگ پلاک های ثبتی مورد دعوی را دارا می باشد و از طرفی بنا و مستحدثات بدون پروانه به اجاره غیر واگذار شده است. و طبیعتاً مالک مشاعی و مستاجر نیز به تعبیر ماده 100 قانون شهرداری « ذی نفع »  محسوب می گردند. در مورد مستأجر از این جهت می توان وی را ذی نفع دانست که ضمانت اجرای نپرداختن جریمه توسط مالک، تخریب بناهای فاقد پروانه است و همین بنای بدون پروانه،موضوع عقد اجاره و محل کسب و کار مستاجر می باشد لذا عدم ابلاغ تخلفات به مالک دیگر و مستاجر  بر خلاف تصریح تبصره های ماده 100 و مخالف آرای وحدت رویه شماره های215-5/11/69 و 832-21/12/84 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری است.از طرفی ملک مورد دعوی دارای دو پلاک ثبتی است .ضمناً قید عبارت « و غیره » در رای مورد اعتراض بدون اینکه تخلف به مالک دیگر و مستاجر ملک ابلاغ گردد،افاده مقصود قانونگذار را در لزوم ابلاغ و طرف رسیدگی قرار دادن تمامی ذی نفعان نخواهد کرد.

5-به تصریح تبصره یک ماده 100 قانون شهرداری،کمیسیون ماده 100 بایستی طی اخطاریه ای به ذی نفع اعلام می شد که ظرف 10 روز توضیحات خود را عیناً ارسال دارد و پس از انقضاء مدت مذکور،ظرف یک ماه رأی صادر نماید در حالی که اخطاریه مذکور به هیچ یک از دو مالک مشاعی و مستاجر که همگی « ذی نفع » در موضوع هستند ابلاغ نشده است و مهلت های آمره مذکور در این تبصره رعایت نشده است.

6-در رأی مورد اعتراض مستند قانونی تعیین جریمه معین نشده است و متأسفانه علی رغم آنکه نوع تخلف احداث بنای فاقد پروانه اعلام شده و در فرم خلاف ساختمانی ( پیوست   ) نیز همین عنوان ذکر گردیده است مع الوصف ضمانت اجرای تبصره 2 ماده 3 قانون 100 را اعمال نموده اند به طوریکه بسیاری از پرسنل شهرداری نیز شفاهاً اجحاف آمیزبودن رای صادره را به موکل گوشزد نموده اند. در هر حال اصدار رای به صورت کلی و بدون ذکر مستند قانونی و تفاوت در نوع تخلف اعلامی با ضمانت اجرای اعمال شده موجه نمی باشد.

7- مشمول ضریب قرار دادن ارزش معاملاتی بنای احداثی در پرونده حاضر صحیح نیست زیرا تخلف ارتکابی صرفاً احداث بنای بدون پروانه است و نه بنای مازاد بر پروانه و به شرح فرم خلاف ساختمانی و سایر مدارک تقدیمی موکل مازاد بر سطح اشغال یا مازاد بر تراکم، بنایی احداث ننموده است و چون کاربری ملک تا قبل از شهریور سال 88 “صنایع”بوده است و احداث بنا غالباً قبل از این تاریخ بوده است درنتیجه تغییر کاربری نیز رخ نداده است.از سوی دیگر  توجهاً به موقعیت ملک مورد نظر که در منطقه ای دور افتاده و خارج از بافت مسکونی واقع گردیده به طوریکه رغبتی برای خرید و فروش در چنین املاکی وجود ندارد و در وصفی که به شرح مندرجات مبایعه نامه تقدیمی (پیوست شماره     ) هرمتر از ملک مورد نظر تنها به مبلغ…تومان معامله گردیده است، در رای مورد اعتراض به ازای هر متر مربع تخلف،مبلغ … ریال جریمه تعیین شده است!!!در حالی که ملک موکل در پهنه…واقع شده و برابر فرم منصوب در تابلو اعلانات شهرداری(پیوست   ) قیمت هر متر از اراضی واقع در این پهنه …ریال است و چون تخلف، احداث بنای بدون پروانه است موکل به ازای هر متر باید یک دهم از این مبلغ را به عنوان جریمه بپردازد.

التفات فرمایید همانطوریکه از عکسهای مأخوذه از محل بر می آید ( پیوست های   ) ملک مورد نظر فاقد آنچنان ارزشی است که جریمه ای به میزان مندرج در رأی مورد اعتراض را طلب نماید.و تنها انشعاب شهری یعنی برق با هزینه کرد موکل برقرار شده است.

با توجه به آنچه بیان شد و نظر به اینکه شهرداری درصد اجرای مفاد رأی مورد اعتراض است و اجرای رأی مخدوش مذکور به سبب ناتوانی موکل از تأدیه جریمه نقدی سنگین و غیرمتعارف موضوع رأی؛ منتهی به قطع برق و تخریب بنایی می گردد که موضوع عقد اجاره و محل ارتزاق چندین خانواده است؛ نهایتاً در ابتدا صدور دستور موقت مبنی بر توقف اجرای رأی مورد اعتراض و در ماهیت نقض آن را با توجه به ایرادات شکلی و ماهوی عدیده معروضه، استدعا دارم.

با تجدید احترام/مسعود فریدنی/وکیل آقای …

ارتباط با وکیل دعاوی شهرداری و دیوان

شما می توانید جهت مشاوره و گرفتن وقت تنظیم قرارداد وکالت بابت طرح دعاوی شهرداری و اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 با شماره تلفن 09123978117 تماس بگیرید/ از ارائه مشاوره رایگان معذوریم.

این مطلب در مورد نحوه تنظیم نمونه لایحه اعتراض به رای کمیسیون ماده 100 شهرداری تدوین گردیده است.

لطفاً به حقوق نویسنده احترام گذاشته و موقع استفاده از مطالب نام نویسنده و نشانی مطلب را درج فرمایید.


در این مطلب به موضوع بررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی آنلاین از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

  1. موضوع نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری
  2. متن نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری
    1. شرح شکایت:

 

بررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداریبررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری

موضوع ابطال و نقض رای اداره کار و تقاضای توقف اجرای آن با وجود دلایل مثبته، می تواند در اعتراض به رای هیئت حل اختلاف اداره کار در دیوان عدالت اداری مطرح شود که در ادامه به یک نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری خواهیم پرداخت.

موضوع نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری

آقای الف در کارگاهی مشغول به کار بوده و هفت سال در این کارگاه سابقه کار داشته است؛ اما کارفرما به دلیل اعسار در پرداخت حقوق کارگران، عذر آقای الف را خواسته و وی را از کارگاه اخراج می نماید.

آقای الف از کارفرما به هیئت تشخیص اداره کار شکایت برده و خواستار تفاوت دستمزد، اضافه کاری، پاداش، حق سنوات و حق بیمه از کارفرمای مذکور می شود.

بررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداریبررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری

هیئت تشخیص اداره کار، با بررسی موضوع، کارفرمای مذکور را به پرداخت حق سنوات، عیدی و پاداش ، حقوق معوقه و حق بیمه محکوم می نماید.

کارفرما در مقام تجدیدنظرخواهی، با ارائه مدارکی به هیئت حل اختلاف اداره کار مبنی بر پرداخت حقوق معوقه مذکور در رای هیئت تشخیص و نیز عیدی و پاداش در موعد مقرر، نسبت به رای هیئت تشخیص اعتراض می کند.

هیئت حل اختلاف اداره کار نیز با بررسی مدارک ابرازی، ضمن تایید حکم هیئت تشخیص، رای به عدم ورود شکایت تجدید نظر خواه و الزام به پرداخت حقوق معوقه و عیدی و پاداش در موارد مذکور می نماید.

بررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداریبررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری

در اینجا، کارفرما باید برای اعتراض به رای هیئت حل اختلاف اداره کار، دادخواستی برای اعتراض به دیوان عدالت اداری بدهد که در ادامه، نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری را بررسی کرده و نمونه متن اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری را خواهیم آورد.

لازم به ذکر است شما می توانید از طریق مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری با بهترین وکلای دیوان موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید و ضمن آگاهی از هزینه وکیل دیوان عدالت اداری ، سوالات و مشکلات خود را با وکیل دیوان عدالت اداری این موسسه در جریان بگذارید.

متن نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری

در اینجا، طرف شکایت: اداره کار و امور اجتماعی شهرستان بوده و موضوع شکایت باید نقض و ابطال رای شماره… از اداره کار و امور اجتماعی عنوان گردد. نمونه متن اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری نیز در ادامه خواهد آمد.

بررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداریبررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری

شرح شکایت:

با سلام و احترام خدمت ریاست محترم دیوان عدالت اداری

احتراما اینجانب نسبت به رای شماره… هیئت حل اختلاف اداره کار و امور اجتماعی شهرستان… اعتراض نموده و درخواست نقض و ابطال رای معترض عنه را دارم.

اینجانب در تاریخ… اقدام به تاسیس کارگاهی به نشانی … و استخدام کارگرانی نموده ام و ده سال است که این کارگاه و کارگران مشغول به کار اند. لکن از تاریخ… به دلیل مشکلات اقتصادی، تصمیم به تعدیل نیرو و اخراج عده ای از کارگران گرفته ام و در همین راستا آقای الف نیز که یکی از کارگرانی بوده که در تعدیل نیرو از کارگاه اخراج شده، اقدام به طرح دعوی علیه اینجانب بابت الزام به پرداخت حقوق معوقه و پاداش و عیدی نموده است و رای هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف علیه اینجانب صادر گردیده.

بررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداریبررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری

ولیکن مدارک و رسید های موجود که به این دادخواست ضمیمه می گردد، مثبِت پرداخت حقوق و پاداش در موعد مقرر و عدم استحقاق آقای الف می باشد و هیئت حل اختلاف اداره کار نیز علیرغم ابراز این دلایل، حکم به بی حقی اینجانب صادر نموده است.

بنابراین رای فوق الذکر به جهت عدم توجه هیئت تشخیص به دلایل ابرازی مخدوش بوده و از این جهت، از مقام محترم ریاست دیوان عدالت اداری، درخواست رسیدگی مجدد مدارک ابرازی و نقض رای هیئت تشخیص اداره کار و امور اجتماعی را دارم.

بررسی نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری

در متن فوق یک نمونه اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری را دیدیم که متناسب با دعوی، مدارک و خواسته، می تواند تغییر یابد.

مطالب مرتبط


بهترین وکیل دیوان عدالت اداری …


دیوان عدالت اداری



371 views


وکیل دیوان عدالت اداری ساوه


دیوان عدالت اداری



126 views


وکیل اعتراض به رای کمیسیون ماد…


دیوان عدالت اداری



138 views


شکایت از آموزش و پرورش به دیوا…


دیوان عدالت اداری



585 views


نمونه دادخواست دیوان عدالت ادا…


دیوان عدالت اداری



2617 views


وکیل اعتراض به مالیات در دیوان…


دیوان عدالت اداری



273 views


تجدیدنظر دیوان عدالت اداری +دا…


دیوان عدالت اداری



1388 views


شماره تلفن بهترین وکیل رسیدگی …


دیوان عدالت اداری



168 views