رایانه

ساعت هوشمند زنانه + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت های هوشمند مثل گذشته دارای ویژگی های محدودی نیستند. چون با گذشت زمان، ساعت های هوشمند زیادی تولید و روانه بازار شده اند، و در حال حاضر ساعت های هوشمند در طیف ها و طرح های مختلف در دسترس هستند. اما باید در نظر داشته باشید که اکثر این ساعت های هوشمند بزرگ و پهن هستند و روی مچ دست های ظریف جلوه خوبی ندارد. این موضوع به خصوص اگر می خواهید از ساعت هوشمند در مراسم رسمی استفاده کنید، درست است.

خوشبختانه در چند سال گذشته این موارد دست خوش تغییرات شدند و در حال حاضر چند مدل ساعت هوشمند مختص خانم ها طراحی شده است. علاوه بر این، برخی از مدل های سایز کوچکتر کاملا برای خانم ها مناسب هستند. خب، بدون هیچ معطلی اجازه دهید توصیه های برای انتخاب بهترین ساعت های هوشمند زنانه و دخترانه را در این مطلب از بخش گجت سلام دنیا بررسی کنیم.

5 مورد از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل برای خانم ها

1. ساعت هوشمند زنانه مدل اپل سری 6 سایز 40 میلی متر

اگر از علاقه مندان محصولات شرکت اپل هستید و از دستگاههای این شرکت استفاده می کنید، ساعت هوشمند اپل سری 6 قطعا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از لحاظ سخت افزاری ساعت بسیار دقیق و سریع عمل می کند. اما مهمتر از همه، این ساعت هوشمند قابلیت های زیادی برای تناسب اندام و سلامتی کلی بدن مانند: شمارش قدم ها، تمرینات تنفس و تشخیص خودکار شروع و خاتمه دادن به تمرینات را دارد.

ویژگی اسمارت واچ اپل سری 6

با این حال، ویژگی که این ساعت هوشمند را نسبت به اکثر ساعت های هوشمند برتر می کند، همگام سازی بین گوشی آیفون اپل و ساعت هوشمند اپل است. برای دریافت اعلان (نوتیفیکیشن) کل فرآیند همگام سازی بین تلفن و ساعت هوشمند شما هیچ تأخیر ایجاد نمی شود.

و اگر از اینترنت تلفن همراه خود استفاده کنید، می توانید در حین پیاده روی در پارک با ساعت هوشمند اپل تماس برقرار کنید یا به تماس خود پاسخ بدهید، چون با وجود این ساعت هوشمند برای برقراری یا پاسخ دادن به تماس نیازی نیست که گوشی همراه تان باشد.


حتما بخوانید: تفاوت های بین ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند


مزایای ساعت مچی هوشمند زنانه اپل سری 6

عملکرد گوشی و ساعت هوشمند اپل در سطح برابری قرار دارد. این ساعت هوشمند تمامی اندازه گیری های ضربان قلب یا اکسیژن خون شما سریع و دقیق مانند گوشی انجام می دهد. علاوه بر این، قابلیت های خاصی برای پیگیری دوره قاعدگی، تست نوار قلب یا ECG و ارتفاع سنج همیشه روشن در این ساعت هوشمند وجود دارد. قابلیت پیگیری دوره ماهیانه دقیقا مثل تبلیغاتی که برای آن انجام شده عمل می کند و در صورتی که داده های مناسب را به برنامه داده باشید، احتمالاً در زمان دقیق رخ دادن قاعدگی اعلان برنامه برای تان ظاهر می شود، این موضوع را به شما یادآوری می کند.

ساعت هوشمند اپل سری 6، به ویژه سایز کوچکتر آن، تخت و قطر باریکی دارد، که همین ویژگی باعث می شود برای مچ دست های ظریف مناسب باشد. این ویژگی مناسب بودن این ساعت را تکمیل می کند. اگر از بند سیلیکونی مخصوص ساعت اپل خوشتان نمی آید، می توانید یکی از بندهای ساعت زنانه مانند بند چرمی OULUOQI را انتخاب کنید.

معایب ساعت هوشمند اپل سری 6

اما تنها عیب این ساعت هوشمند عمر باتری آن است. عمری باتری ساعت هوشمند اپل سری 6 به سختی با یک بار شارژ بیشتر از 1 روز باقی می ماند.

2. ساعت مچی هوشمند زنانه سامسونگ مدل گلکسی واچ 3 سایز 41 میلی متر

ویژگی های اسمارت واچ زنانه سامسونگ

اگر گوشی هوشمند سامسونگ دارید، ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 محصول سال 2020 انتخاب خوبی برای شما است. سایز کوچکتر آن روی مچ دست خوب به نظر می رسد و طراحی صفحه خانه (home) کمی متفاوت تری را بهمراه دارد. صفحه دایره ای شکل و رابط کاربری کاملا دیجیتالی داخلی جلوه خاصی به این ساعت هوشمند داده است. ظاهر ساعت به نظر قدیمی است اما در عین حال از ویژگی های یک ساعت مدرن برخوردار است. بر خلاف مدل گلکسی واچ 4 که جدیدتر هم است، این ساعت هوشمند کارت گرافیک واضح و برجسته ای دارد.

مزایای ساعت مچی هوشمند زنانه و دخترانه سامسونگ مدل گلکسی واچ 4

این یک ساعت هوشمند برتر است و کارهای روزمره تان چه اندازه گیری ضربان قلب، شمارش قدم ها یا تمرینات  ورزشی تان را به راحتی انجام می دهد. در عین حال، دارای ترکیب خوبی از ویژگی های هوشمندانه است و می تواند به راحتی به برخی از اعلان ها (نوتیفیکیشن ها) که در تلفن همراه هستند، پاسخ دهد.

علاوه بر این ، قابلیت تنظیم موسیقی بطور مستقیم از روی مچ دست تان ویژگی محشری است. علاوه بر بسیاری از موارد، برنامه سلامت و تندرستی سامسونگ همچنین به شما امکان می دهد دوره های پریود خود را پیگیری کنید. و ویجت موجود همه کارها را برای شما ساده تر می کند.

تفاوت ساعت هوشمند سامسونگ که با ساعت هوشمند اپل این است که این ساعت امکان سفارشی سازی زیادی را فراهم می کند. در واقع، تعداد صفحه های اصلی (watch (faces ساعت هوشمند شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. به علاوه ،واقعیت این است که این آخرین سری ساعت هوشمند سامسونگ است که بر اساس سیستم عامل تایزن (سیستم عامل منبع باز) طراحی شده است و ارزش هزینه کردن را دارد. 


حتما بخوانید: نحوه سریع سایلنت کردن ساعت اپل


معایب ساعت هوشمند زنانه سامسونگ

با تلفن همگام سازی خوبی دارد و باتری آن با یک بار شارژ بیش از یک روز دوام می آورد. از آنجایی که سری آن قدیمی است، می توانید انتظار داشته باشید که در فصل تعطیلات پیشنهاداتی برای ان را مشاهده کنید.

3. ساعت مچی هوشمند زنانه ارزان مدل فسیل gen 5 سایز 42 میلی متر

ویژگی های اسمارت واچ زنانه

یکی دیگر از ساعت های هوشمندی زنانه ساعت هوشمند فسیل مدل Gen 5E است. برخلاف ساعت هوشمندی که در قسمت بالا معرفی شدند، این ساعت هوشمند دارای سیستم عامل اختصاصی نیست. در عوض، این ساعت هوشمند بر اساس سیستم عامل پوشیدنی گوگل است. ساعت هوشمند فسیل Gen 5E دارای بند باریک تر و صفحه نمایش کوچکتری است که جلوه زیبایی ظریف زنانه ای به ساعت می بخشد. همچنین دارای صفحه نمایش اولد (OLED) است.

مزایای ساعت مچی هوشمند دخترانه ارزان

ساعت هوشمند فسیل Gen 5E یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه است و در آن چندین قابلیت جالب تعبیه شده است. به عنوان مثال، می توانید برنامه خواب خود را تنظیم کنید یا هر جست و جویی که دارید را از دستیار هوشمند تلفن درخواست کنید. با اینکه این ساعت هوشمند شمارش قدم ها را نمایش می دهد و قابلیت فعالیت های مربوط به تناسب اندام را هم در خود دارد، اما GPS (موقعیت یاب جهانی) داخلی را ندارد.

و اگر عاشق پیاده روی طولانی در مسیرهای پیاده روی یا دوچرخه سواری در مسافت طولانی هستید، نداشتن GPS داخلی می تواند مشکل باشد. با این وجود، نیازهای شما را براورده می کند و کارها را انجام می دهد. ممکن است سریعترین ساعت هوشمند موجود در بازار نباشد ، اما کار را با سرعت مناسب انجام می دهد.

معایب ساعت هوشمند زنانه

در نهایت، ساعت هوشمند فسیل Gen 5E مانند ساعتهای بالا دارای تاج یا دسته کوک نیست (قطعه‌ ایی است که کوک و تنظیمات ساعت توسط آن صورت می‌گیرد). در عوض، دارای یک دکمه به شکل تاج است.

4. ساعت مچی هوشمند زنانه گارمین مدل اسپرت لیلی (Lily)

ویژگی های اسمارت واچ زنانه

یکی دیگر از ساعت های هوشمند که برای خانم ها طراحی شده است، ساعت هوشمند گارمین مدل لیلی است. این یک ساعت هوشمند تمام عیار است و هم با سیستم عامل اندروید و آیفون کار می کند. ویژگی برجسته این ساعت هوشمند ظاهر ظریف زنانه آن است. سایز 34 میلی متر این ساعت، بسیار باریک تر از ساعت های هوشمندی است که در قسمت بالا معرفی شدند، که این یک امتیاز بزرگ برای این ساعت هوشمند محسوب می شود.

مزایای ساعت مچی هوشمند زنانه

این ساعت هوشمند مانند تبلیغاتی که برای آن شده عمل می کند و همه ویژگی های اساسی مانند شمارش قدم ها، نظارت بر سطح استرس و همچنین نظارت بر ضربان قلب را در خود جای می دهد. علاوه بر این ، ویژگی پیگیری دوره پریودی این ساعت پیشرفته است و همچنین دارای ویژگی های مربوط به برنامه ریزی برای بارداری هم است.

مهمتر از همه، این ساعت هوشمند دارای ویژگی جذابی به نام ردیابی زنده است، که به افراد نزدیک شما اجازه می دهد تا مکان تقریبی شما را پیدا کنند.

ساعت هوشمند گارمین مدل لیلی دارای یک صفحه نمایش لمسی تک رنگ LCD است. و از آنجا که صفحه نمایش LCD است، قابلیت صفحه همیشه روشن (Always on Display) در آن وجود ندارد. به جای آن، کل صفحه خاموش می شود. هنگامی که صفحه نمایش خاموش می شود شیشه های طرح دار، ساعت را جذاب می کند.

همانطور که در سایت The Wareable اعلام شد، اسن ساعت هوشمند توانست مدت خواب و تمرینات ورزشی را با دقت ثبت کند.

5. ساعت مچی هوشمند زنانه مدل فیت بیت مدل ورسا 3

ویژگی های اسمارت واچ زنانه فیت بیت مدل ورسا 3

اگر نمی خواهید برای خرید یک ساعت هوشمند مبلغ زیادی را هزینه کنید، ساعت هوشمند فیت بیت ورسا3 انتخاب عالی برای شما است. این ساعت هوشمند محصول نسبتاً جدیدی است و طراحی زیبا و قطر باریکی دارد. ساعت هوشمند فیت بیت هم مانند ساعت هوشمند اپل دارای صفحه مربعی شکل با بند نازکی است. با این وجود، ویژگی اعجاب انگیز ورسا 3 طراحی آن نیست بلکه وجود ابزارهای تمرینات ورزشی و تناسب اندامی است که در آن تعبیه شده است.

مزایای ساعت هوشمند زنانه ورسا 3

ساعت هوشمند ورسا 3 با وجود قیمت پایینی که دارد مجهز به GPS داخلی است و به شما امکان می دهد در حین تمرین موقعیت مکانی خود را پیگیری کنید. علاوه بر این، این ساعت طوری طراحی شده است که می تواند حدود 20 فعالیت ورزشی از پیاده روی ساده گرفته تا شنا را پیگیری کند.

برخلاف ساعت هوشمند گارمین مدل لیلی، ساعت هوشمند ورسا 3 دارای نمایشگر آمولد (AMOLED) است. رنگها خوشرنگ و روشن به نظر می رسند و در زیر نور شدید خورشید هم نمایشگر به وضوح دیده می شوند.

بارزترین ویژگی عمر باتری این ساعت هوشمند است. در صورتی که استفاده کمی داشته باشید​​، تا 6 روز باتری خواهی داشت. نکته جالب این است که سریع شارژ می شود و برای استفاده در 24 ساعت فقط 12 دقیقه شارژ کردن کافی است.

معایب ساعت هوشمند زنانه مدل ورسا 3

با این حال این ساعت هم بدون ایراد نیست. برای مثال، رابط کاربری ساعت هوشمند فیت بیت به ویژه در مقایسه با ساعت های هوشمندی که در بالا ارائه شدند، می تواند کمی کند باشد. علاوه بر این، برخی از ویژگی ها برای آیفون محدوده شده است. به عنوان مثال، می توانید به پیام ها از طریق ساعت هوشمند پاسخ دهید.

سخن آخر

ساعت های هوشمند مثل گذشته دارای ویژگی های محدودی نیستند. تفاوت ساعت هوشمند سامسونگ که با ساعت هوشمند اپل این است که این ساعت امکان سفارشی سازی زیادی را فراهم می کند. ما در این مطلب از سلام دنیا، 5 مدل ساعت هوشمند زنانه و دخترانه شیک و ارزان به همراه مزایا و معایب آنها بیان کردیم. امیدوارم برایتان کاربردی و مفید باشد.


مقالات مرتبط:

آموزش ریست کردن PS4 از طریق داشبورد کنسول و Safe Mode

چگونه هدفون و هندزفری خراب را بدون لحیم کاری در خانه تعمیر کنید؟