رایانه

گران ترین ساعت هوشمند + مقایسه و نظرات کاربران

هر فرم جدیدی از تکنولوژی به طور طبیعی با قیمت بالاتری عرضه خواهد شد. اغلب در مورد لوازم الکترونیکی، برچسب قیمت بالاتر به منزله ی دارا بودن ویژگی های بیشتر و روش ساخت جدیدتر است. 5 مورد از گران قیمت ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار نیز استثنا نمی باشند. آن ها در بالاترین رده قرار دارند.

اساساً، ساعت هوشمند یک ساعت الکترونیکی است که به تلفن هوشمند شما متصل می شود و امکان دریافت پیام و پاسخگویی به تماس های تلفنی را ازطریق ساعت به شما می دهد. آن ها اغلب دارای ویژگی های ویژه ای همچون ساعت زنگ دار، برنامه ها و ردیاب های بدنسازی برای یک تجربه جامع وکامل هستند.

اگرچه شما می توانید در بازار گوشی های هوشمندی با قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر پیدا کنید اما به طور قطع آن ها حاوی گزینه ها و ویژگی های سطح بالاتر نخواهند بود. در ادامه فهرست 5 تایی از ساعت های هوشمند گران قیمت موجود در بازار آورده شده است که بهترین بهترین ها می باشند. آن ها تمام انتظارات شما را برآورده خواهند کرد.

 

ساعت هیبریدی شرکت کایروس- 2549 دلار

ساعت هیبریدی کایروس با قیمت دو هزار و پانصد دلار، ارزان ترین ساعت هوشمند موجود در این فهرست است که مجموعه ای از ویژگی ها و لوکس بودن را در کنار هم دارد. همانند تمام ساعت های هوشمند، این ساعت نیز به گوشی هوشمند شما متصل می شود و هنگام دریافت پیام متنی، ایمیل و تماس تلفنی، اعلانی را برای شما ارسال می کند.

همچنین می توان برنامه هایی را بر این ساعت هوشمند دانلود کرد که شامل هشدارهای پوش از هر یک از پلتفورم های رسانه اجتماعی قابل تصور است. با وجود این، اگر اعلان یا پیامی دریافت نمی کنید، صفحه ساعت خالی می شود و این اجازه را به شما می دهد تا قطعات مکانیکی پیچیده ی داخل ساعت را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت هوشمند خاص این است که می توان آن را به عنوان یک کنترل از راه دور برای تلفن یا تبلت یا کامپیوتر به کار برد. این بدان معنی است که شما می توانید دوربین خود را از راه دور کنترل کنید که امکان گرفتن عکس های گروهی را به شما می دهد. شما همچنین می توانید پیام های متنی از پیش برنامه نویسی شده ارسال کنید و صدای موسیقی را تنظیم نمایید.

درست همانند سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار، کایروس نیز تمرینات ورزشی شما ردیابی می کند. تقریباً شبیه به یک ردیاب تناسب اندام معمولی، اطلاعات حیاتی شامل مقدار کالری که طی یک فعالیت می سوزانید را ثبت می کند. همه این ها در صورتی است که این ساعت بسیار شبیه به یک ساعت مکانیکی معمولی به نظر می رسد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این ساعت هوشمند به خصوص، ضد آب بودن آن است. بسیار ناخوشایند خواهد بود اگر شما یک ساعت هوشمند چند هزار دلاری را بدست کنید و در اثر یک بارندگی خراب شود. این ساعت این مشکل را ندارد. هرچند ضد آب بودن آن تضمین شده است اما عاقلانه نیست که ساعت خود را در آب غوطه ور کنید.

عمر باتری آن نیز با توجه به محدوده گسترده ی کارایی که ارائه می دهد بسیار چشمگیر است. این ساعت هوشمند بسته به فرکانس استفاده، دو یا سه روز بدون نیاز به شارژ کار می کند و سپس با استفاده از کابل USB ساده شارژ می شود. علاوه بر این، با گوشی هایی با سیستم عامل IOS، اندروید و ویندوز سازگاری دارد.

شیشه بکار رفته در این ساعت بسیار بادوام است. آن شیشه کریستالی یاقوت کبود است که به شدت در برابر خراش و ترک مقاوم می باشد. به این ترتیب نیازی به نگرانی در مورد افتادن، ضربه خوردن یا خراشیدن صفحه ی ساعت طی فعالیت های روزمره نیست. این ساعت به راحتی از پس این مشکلات برمی آید.

به منظور سفارشی سازی ظاهر این ساعت هوشمند، پوشش فلزی آن از طلا یا نقره ساخته شده است. علاوه بر این، بند ساعت از لاستیک، چرم یا فلز ساخته شده است. این ساعت در حقیقت بنا بر سلیقه ی شما سفارشی ساخته شده است. در هر صورت یک ساعت هوشمند بی عیب و نقص متناسب با سبک شما خواهید داشت.

 

ساعت هوشمند مونت بلانک تایم واکر با بند الکترونیکی- 4000 دلار

ساعت هوشمند مونت بلانک تایم واکر با بند الکترونیکی یک رویکرد نسبتاً متفاوتی نسبت به سایر ساعت های هوشمند پیش رو گرفته است. به جز این که ظاهر ساعت، بخش هوشمندانه ای از طراحی آن به حساب می آید، در واقع بند ساعت نیز یک پنل هوشمند دارد که در قسمت انتهایی آن نصب شده است.

برگ برنده ی طراحی این ساعت در واقع ظاهر و سبک کلی آن است. مونت بلانک مدت هاست که یکی از شرکت های برتر ساعت سازی در سوئیس به حساب می آید. آن ها به جای تغییر دادن ظاهر زیبا و به دقت طراحی شده ی ساعت های خود، بند ساعت را به گونه ای اصلاح کردند که کسی تصورش را هم نمی کرد.

خود ساعت دارای پوشش فلزی صیقلی و طرحی از رنگ های هماهنگ است. در صورت تمایل، این ساعت در رنگ های مختلف سفارشی نیز ساخته می شود. از دید جلو، بند الکترونیکی این ساعت هوشمند تقریباً مشابه با بندهای چرمی معمولی این شرکت است. تفاوت آن قابل توجه نیست.

با این وجود، قسمت پشتی بند الکترونیکی(قسمتی که روی مچ شما بسته می شود) دارای یک صفحه نمایش 9/0 اینچی کوچک با رزولوشن 128*36 پیکسل است. این بند ازطریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شود و اعلان های دریافت تماس های تلفنی، ایمیل، پیام های متنی و شبکه های اجتماعی را به شما اطلاع می دهد.

اعلان های تقویم بسیار پرکاربرد هستند زیرا می توانند زمان های خاص همچون زمان پرواز را با یک پیام ساده به شما یادآوری کنند. واضح است که این پیام تنها توسط شما دیده می شود زیرا به جای صفحه ی ساعت بر روی بند آن ظاهر می شود. این طراحی بسیار محتاطانه تر است.

مانند موارد قبلی، ساعت هوشمند مونت بلانک تایم واکر با بند الکترونیکی نیز دارای قابلیت ردیابی تناسب اندام است. اگر در حال انجام چالش شمردن قدم یا دیگر چالش های تناسب اندام هستید، این ساعت با وجود این که امکان ردیابی روزانه ی ورزش و کالری سوزانده شده را به شما می دهد، اختلالی در استایل شما به وجود نمی آورد.

خود بند ساعت نیز ظاهری لوکس و زیبا دارد. همانند تمامی بندهای مونت بلانک، این بند نیز از چرم با کیفیت بالا با سگک های فولاد ضد زنگ ساخته شده است. به هیچ عنوان حس لوکس بودن بند مونت بلانک معمولی با ادغام تکنولوژی هوشمند، به خطر نیافتاده است.

برای افرادی که به دنبال یک ساعت هوشمند بدون صفحه نمایش LED درخشان هستند، ساعت هوشمند مونت بلانک تایم واکر با بند الکترونیکی بهترین گزینه است. ظاهر و حس ساعت های مرسوم و معمولی با کیفیت و در عین حال کارایی یک ساعت هوشمند را دارد. این ساعت بهترین گزینه در ادغام هر دو سبک با همدیگر است.

 

ساعت هوشمند Tag Heuer Connected Modular 45– 6750 دلار

ساعت هوشمند Tag Heuer Connected Modular 45، ترکیبی از ظاهر مدرن با یک طراحی کلاسیک است. در حالی که خود ساعت کاملاً کلاسیک به نظ می آید، صفحه آن کاملاً دیجیتالی است و ظاهری مدرن و همراه با تکنولوژی به آن می بخشد. در کل، این ترکیب به یک ظاهر براق منجر شده است.

در حالی که خود ساعت در سوئیس طراحی و ساخته می شود، بخش تکنولوژی آن توسط اینتل با سیستم عامل اندروید گوگل طراحی شده است. این بدان معنی است که تکنولوژی این ساعت هوشمند توسط یک برند قابل اطمینان در سیلیکون ولی ساخته شده است و نه خود طراحان شرکت Tag Heuer.

این واقعیت که رابط تکنولوژی ساعت توسط گوگل طراحی شده است نیز این معنی را می دهد که به محض در دسترس بودن به روزرسانی، آن ها را دریافت خواهید کرد. این موضوع تضمین کننده ی به روز بودن ساعت شماست. با داشتن ظاهری که هیچ کاه از مد نمی افتند، برخورداری از بروزرسانی های اتوماتیک بسیار ارزشمند خواهد بود.

برای افراد ماجراجو، این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری ضدآب می باشد. این بدان معناست که اگر در باران یا حتی رگبار گیر کنید، ساعت شما خراب نخواهد شد. علاوه بر این، صفحه نمایش آن زیر آب نیز کار می کند، بنابراین حتی در شرایط اضطراری نیز کارایی دارد.

شرکت Tag Heuer همچنین امکان سفارشی سازی ظاهر ساعت بر اساس سلیقه شما را فراهم کرده است. به جای خرید ساعت هوشمند استاندارد، خریداران می توانند تقریباً هر قطعه از ظاهر ساعت را سفارش دهند و یا ظاهر کلی ساعت را بر اساس سلیقه ی خود شخصی سازی نمایند.

از آنجایی که این ساعت توسط گوگل سرویس دهی می شود، همراه با نقشه های گوگل تعبیه شده در رابط کاربری به خریداران ارائه می گردد. این بدان معناست که شما همواره GPS آماده و همراه خواهید داشت. همچنین، کارکرد GPS را می توان به برنامه های ردیاب تناسب اندام برای کاربرانی همچون دوندگان، دوچرخه سواران و کوهنوردان متصل نمود.

این ساعت هوشمند همچنین دارای کنترل صوتی داخلی است که توسط دستیار گوگل طراحی شده است. این موجب می شود تا یادداشت برداری، پاسخ دادن به یک پیام متنی یا تماس تلفنی در حین رانندگی یا در مواقعی که مشغول به انجام کاری هستید، آسان تر شود. عملکرد کنترل صوتی به طور قطع این ساعت هوشمند را از سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار متمایز می کند.

شما همچنین می توانید از تمامی برنامه های Google Wear نصب شده بر آن در هنگام خرید این ساعت هوشمند بهره ببرید. با انتخاب برنامه های مورد نظر خود، آن ها به صورت معجزه آسایی بر ساعت هوشمند ظاهر می شوند و رابط های کاربری خاص طراحی شده برای تنظیمات و تجربه شما بر آن نصب شده اند.

این ساعت هوشمند خود دارای ابزارهای داخلی منحصر به فردی برای مدیریت زمان و انجام کار است. این قابلیت به تجار پر مشغله این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تلفه همراه خود، فهرست کارهایی که باید انجام دهند و قرارهای ملاقات خود را پیگیری نمایند.

 

ساعت هوشمند Breitling Exospace B55 Connected– 8900 دلار

این ساعت هوشمند نسبت به سایر گزینه های موجود در زمینه تکنولوژی هوشمند، رویکرد متفاوتی را پیش رو گرفته است. این مدل به جای این که از طراحی های ساعت های کلاسیک سوئیسی بهره گیرد، جذابیت و ظاهر آینده نگرانه و تکنولوژی جدید را با رنگ های روشن در بر می گیرد.

تا جایی که امکان پذیر باشد، ساعت هوشمند Breitling Exospace B55 Connected مدرنیته را نیز به همراه دارد. محفظه ساعت از جنس تیتانیوم است و بند آن از لاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. هر دوی این مواد سبک هستند و برای استفاده طولانی مدت بسیار بادوام می باشند.

همانند سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار، این ساعت هوشمند نیز اعلان تماس تلفنی، پیام های متنی، ایمیل ها و اعلان های شبکه های اجتماعی را ارسال می کند. علاوه بر این، شما می توانید قرار ملاقات های خود را تنظیم کنید و وقتی زمان آن ها فرا رسد، ساعت مستقیماً به شما یادآوری خواهد نمود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و سودمند این ساعت هوشمند، وجود دو محدوده زمانی بر این ساعت است. قسمت آنالوگ آن دقیقاً همانند یک ساعت مکانیکی عادی کار می کند. خوانش دیجیتال خود را با محدوده زمانی کنونی شما منطبق می کند. شما همچنین می توانید آن ها را با فشار دادن یک دکمه همگام سازید. این ویژگی هنگام سفر کردن بسیار مفید است.

این ساعت هوشمند خاص از تکنولوژی بلوتوث با انرژی کم استفاده می کند تا عمر باتری آن افزایش یابد. در حالی که انرژی کمتری مصرف می کند، عملکرد ساعت هوشمند تغییر چشمگیری نخواهد داشت. همه این ها بدان معنی است که نیازی به شارژ کردن مداوم ساعت نخواهید داشت و مدت زمان بیشتری اتصال باقی می ماند.

یکی از قابلیت هایی که موجب شده است این ساعت هوشمند در این فهرست منحصر به فرد باشد، طراحی تمامی ویژگی های آن ازجمله کارکرد هوشمند آن است که به طور خاص برای Breitling در سوئیس طراحی شده است. بیشتر شرکت ها قسمت تکنولوژی ساعت خود را از جایی دیگر مانند سیلیکون ولی تامین می کنند اما این ساعت کاملاً سوئیسی است.

برای علاقمندان به فضاهای باز، این ساعت هوشمند بهترین گزینه موجود است. نه تنها به لطف مواد بکار گرفته در ساخت آن، سبک می باشد بلکه همچنین تا 100 متری کاملاً ضد آب است. این بدان معنی است که باران کم یا حتی شنا کردن نیز آسیبی به ساعت گران قیمت شما وارد نخواهد کرد.

Breitling همواره سازنده ی ساعت های هوانوردی بوده است، از این رو این ساعت برخی از آن ویژگی ها را نیز با خود به همراه دارد. به عنوان مثال، صفحه نمایش دیجیتالی این ساعت با عینک های دید در شب سازگاری دارد و از روشنایی بیش از حد برای استفاده در شب جلوگیری می کند.

 

نسخه طلایی ساعت اپل- 10000 دلار

با پشت سر گذاشتن تمام ساعت های دیگر، گران قیمت ترین ساعت هوشمند موجود در بازار نسخه طلایی ساعت اپل است. در حالی که ساعت های اپل با شروع قیمت از 300 دلار نسبتاً مقرون به صرفه و قابل خرید هستند اما این نسخه ی محدود از اپل طلایی با قیمت 10000 دلار در بازار به فروش می رسد.

همانند دیگر ساعت های اپل، این ساعت هوشمند نیز مستقیماً به آیفون شما وصل می شود و سیستم IOS استاندارد تکنولوژی اپل بر آن اجرا شده است. این ساعت اعلان های دریافت تماس تلفنی، پیام های متنی و شبکه های اجتماعی را یادآوری می کند که همان چیزی است که از یک ساعت دیجیتالی انتظار می رود.

مانند ساعت هوشمند Tag Heuer، ساعت های اپل نیز از قابلیت فعالسازی صوتی ازطریق Siri برخوردار هستند. این فعالسازی صوتی به شما اجازه می دهد تا حین رانندگی بتوانید مسیریابی کنید، آب و هوا را پیش بینی کنید و یا پیام های دریافتی را با صدای بلند بخوانید. اپل نیز فعالسازی صوتی دارد.

این ساعت اپل به طرز چشمگیری از صفحه نمایشی با تکنولوژی بالاتر نسبت به گزینه های دیگر موجود در این فهرست بهره می برد. صفحه نمایش آن لمسی است اما همچنین تفاوت بین یک ضربه نرم و فشردن و نگه داشتن را تشخیص می دهد که بدان معنی است که شما کنترل دقیقی بر عملکرد صفحه نمایش لمسی ساعت هوشمند خود خواهید داشت.

این ساعت هوشمند همچنین از Apple Health، برنامه ردیاب استاندارد تناسب اندام آن ها استفاده می کند. از آنجایی که این ساعت امکان اتصال به گوشی و حتی کامپیوتر شما را دارد، شما می توانید به راحتی تمام داده های تناسب اندام را بین این سه دستگاه همگام سازید. آن همچنین ضربان قلب شما را بر اساس نبض مچ دست ثبت می کند.

مانند برخی از گزینه های دیگر، صفحه ی این ساعت به طور کامل برای هر کاربر به صورت مجزا سفارشی ساخته می شود. این کار نه ازطریق سفارشی سازی در تولید بلکه به واسطه رابط دیجیتال صورت می گیرد. کاربران می توانند ظاهر صفحه نمایش را به صورت روزانه تغییر دهند.

نسخه طلایی ساعت اپل همچنین در انواع مختلفی از رنگ طلایی تولید می شود. این مجموعه شامل ترکیب های متنوعی از زرد و طلایی رز با شگک های رنگی متنوع می باشد. علاوه بر این، این ساعت با دو سایز 38 میلیمتر یا 42 میلیمتر تولید می شود.

مانند سایر گزینه ها، این ساعت هوشمند نیز به عنوان کنترل از راه دور به منظور کنترل عملکرد آیفون یا کامپیوتر شما قابل استفاده است. اگرچه این یک ویژگی فوق العاده است اما قابلیت منحصر به فردی برای این ساعت محسوب نمی شود. به نظر می رسد که قیمت و وضعیت آن در بازار مستقیماً از مواد نفیس سازنده ی آن نشئت می گیرد.