رایانه

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 + مقایسه و نظرات کاربران

دنیای ساعت های هوشمند این روز ها بسیار پیشرفت کرده است به طوری که می تواند همه ما را به سمت خود جذب کند. اما این دنیای پر زرق و برق پر از محصولات فوق العاده و محصولات بی کیفیت است که اگر نتوانید آنها را از هم جدا کنید احتمالا گرفتار یک محصول بی کیفیت می شوید. به همین دلیل من تصمیم گرفتم تا در این مطلب به صورت خیلی کامل و جامع به معرفی بهترین ساعت هوشمند از برند های مختلف بپردازم و از هر کدام یک نقد و برسی کوچکی ارائه کنم تا انتخاب برای شما بسیار راحت تر شود. در ادامه با من همراه باشید تا بیشتر با دنیای ساعت های هوشمند آشنا شوید.

ساعت های هوشمند تکلونوژی جدید هستند که در کنار زیبایی، ویژگی ها و قابلیت های زیادی را به ما ارائه می دهند. این ساعت ها ورژن کوچک شده و جمع جور شده تلفن های ما هستند که برخی از قابلیت های که بسیار نیاز است را در دسترس ما قرار می دهند.

بهترین ساعت هوشمند

برای اینکه بتوانید بهترین ساعت هوشمند مناسب خود را پیدا کنید ابتدا باید ببینید دقیقا چه چیزی می خواهید؟ آیا قیمت برای شما مهم تر است یا زیبایی؟ آیا کارایی برای شما مهم تر است یا جذابیت؟ اینکه بدانید دقیقا چه چیزی می خواهید باعث می شود تا در بین انواع مختلفی از محصولات سردرگم نشوید.

ظاهر تنها ملاک نیست!

یکی از مهم ترین نکات که متاسفانه بسیاری در هنگام خرید ساعت هوشمند آن را در نظر نمی گیرند توجه نکردن به ظاهر و زیبایی است. معمولا بسیاری این مدل از ساعت ها را با ساعت های عادی اشتباه می گیرند و به این فکر هستند که ببینند کدام زیباتر و قشنگ تر است و همان را انتخاب کنند. اما همین موضوع باعث می شود تا پس از خرید متوجه این شوند که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

 بهترین ساعت هوشمند ارزان

قطعا شاید بودجه همه ما به ساعت های چند میلیونی نرسد و بخواهیم یک محصول ارزان قیمت تر برای خودتان یا فرزندتان بخرید. قیمت این ساعت ها بین 100 الی 1 میلیون تومان متغییر می باشد و با توجه به این قیمت نمی توان از آنها انتظارات خیلی فوق العاده ای داشت.

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

مشخصات ساعت هوشمند مودیو MW01:

وزن: 65 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: آلومینیوم
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ

ساعت هوشمند MW01 یکی از محصولات با کیفیت شرکت Modio به حساب می آید که از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهرمند شده است. بیشتر محصولات این شرکت در رده ارزان قیمت ها قرار می گیرند به همین دلیل این مجموعه تجربه زیادی در ساخت چنین محصولاتی دارند و به دلیل همین تجربه، معمولا محصولاتی با کیفیت و بی عیب و نقص را تولید و عرضه می کنند.

این محصول دارای یک صفحه نمایش 1.54 اینچی لمسی رنگی می باشد که به آن امکان نمایش اطلاعات را می دهند. همچنین منبع تغذیه این صفحه نمایش یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی می باشد که خیلی کامل نیست اما نمی توان به آن هیچ ایرادی گرفت. حافظه داخلی این محصول 32 مگابایت می باشد که می توانید با اتصال یک کارت حافظه 32 گیگابایتی مشکل کمبود حافظه را برطرف کنید. از قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به: اعلام تماس و پیام و نوتیفیکیشن شبکه های اجتماعی، قابلیت برقراری تماس از طریق اتصال به گوشی همراه، پشتیبانی از هدست بلوتوثی، مجهز به دوربین، اسپیکر و میکروفن، قابلیت پخش موسیقی، قابلیت ضبط صدا، دارای تقویم، ماشین حساب، گالری و…..

نقاط قوت:

طراحی زیبا

امکان نصب سیم کارت

ویژگی های بسیار زیاد

قیمت ارزان

امکان نصب کارت حافظه

نقاط منفی:

ضعیف بودن باتری

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مودیو MW01:

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

من این ساعت رو به هرکسی که میخواد ساعت مچی هوشمند داشته باشه و نمیتونه پول برا برند سامسونگ و اپل و هواوی بده توصیه میکنم بسیار با کیفیت و زیبا هستش شارژ هم حداکثرتا2 روز نگه میداره خلاصه که جایگزین ساعت های مارکدار میشه.

ساعت هوشمند مدل QS18 Milanese Pro 2020

مشخصات ساعت هوشمند QS18 Milanese Pro 2020:

وزن: 38 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس شیشه: معدنی
جنس بدنه: آلومینیومی
جنس بند: فلزی
اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ

ساعت هوشمند QS18 milanese Pro 2020 ویژگی هایی دارد که باعث شده تا جز بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت قرار بگیرد. این ساعت هوشمند بیشتر از آنکه خواستار این باشد تا قابلیت های یک گوشی موبایل را به شما ارائه دهد تصمیم گرفته تا کاربردی مشابه ساعت های هوشمند بالا رده داشته باشد که تا حدودی نیز در این امر موفق بوده است. در این ساعت بیشتر شاهد ویژگی هایی هستید که سلامتی شما را در بر می گیرد و همین موضوع باعث شده تا این ساعت برای تمام افراد که نگران سلامتی خود هستند محصول بسیار فوق العاده ای به حساب بیاد.

این ساعت قادر به نمایش تمام پیام های شبکه اجتماعی شما بر روی صفحه نمایش 1.54 اینچی خود است. از قابلیت های دیگر آن می توان به: سنسور گام شمار، محاسبه کالری مصرف شده، محاسبه مسافت طی شده، قابلیت تعویض بند، قابلیت تنظیم آلارم، حسگر شمارش ضربان قلب و… اشاره کرد که همین قابلیت ها برای پی بردن به فوق العاده بودن این ساعت کافیست.

شرکت سازنده در ساخت این محصول دقت زیادی کرده است و محصولی شیک و رسمی را با وزن بسیار کم را عرضه کرده است. همچنین  در ساخت این محصول از یک باتری 230 میلی آمپرساعتی استفاده شده است که متاسفانه کمی نا امید کننده است.

نقاط قوت:

دارای انواع حسگرها

دارای حسگر شمارش ضربان قلب

دارای انواع هشدار های مختلف مانند ضد سرقت و عدم تحرک

کیفیت ساخت بالا

زیبایی

ویژگی های زیاد برای حفظ سلامتی شما

کیفیت متریال بند و بدنه عالی

کیفیت صدا ارسالی قابل قبول

نقاط منفی:

شارژدهی کم

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی QS18 Milanese Pro 2020:

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

من چند روزی هست که این اسمارت واچ گرفتم،طراحی و ساخت خیلی زیبایی داره،و هیچ قطع و وصلی برای کانکت شدن با گوشی نداره،اما متاسفانه باطری ضعیف داره که بر عکس اینکه گفته شده ۸ روز باطری نگه میداره با یکبار شارژ،اما نهایت ۱ روز میتونه نگه داره و باطری خالی میشه سریع.

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

مشخصات ساعت دیجیتالی مچی میدسان A1:

وزن: 52 گرم
فرم صفحه: مربع
جنس بند: سیلیکون
اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
قابلیت نصب کارت حافظه: دارد
قابلیت نصب سیم کارت: ندارد

ساعت هوشمند میدسان یک محصول ارزان قیمت با کارایی های عادی که یک گزینه عالی برای افرادی به حساب می آید که بودجه زیادی ندارند. شرکت سازنده در ساخت این محصول دقت زیادی کرده است و نتیجه این دقت ظاهری زیبا و بی نقص شده است. وزن این محصول 52 گرم و جنس بند آن سیلیکونی می باشد که همین دو باعث شده تا در دستان شما بسیار راحت باشد.

این ساعت هوشمند بسیار راحت به تلفن همراه شما متصل می شود و شما می توانید از قابلیت های آن استفاده کنید. برای این کار تنها نیاز است بارکدی را از طریق یک برنامه در گوشی خود اسکن کنید و حال از ساعت خود استفاده کنید. البته تمام قابلیت های این ساعت هوشمند نیازمند اتصال به گوشی نیست و شما می توانید از بسیاری از قابلیت های آن بدون نیاز به گوشی نیز استفاده کنید.

پشتیبانی از کارت حافظه تا سقف 32 گیگابایت این امکان را داده است که خیلی راحت بتوانید انواع و اقسام فایل های مختلف را در آن ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشتید به آنها رجوع کنید.

نقاط قوت:

زیبایی

برنامه های مختلف

سبک

کیفیت صدای قابل قبول

نقاط منفی:

باتری با شارژدهی کم

نازک و بسیار حساس بودن

برخی نقص ها

نظر خریدران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند میدسان مدل A1:

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

خوبه انتظار سیستم عامل و امکانات بالا رو نداشته باشید با این قیمت عالیه البته توی پیشنهاد شگفت انگیز.فقط باطریش اذیت میکنه.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید ساعت های هوشمند می باشد که محصولات بسیار باکیفیت و شیکی را تولید و عرضه می کند. اغلب محصولات این شرکت در دسته محصولات گران قیمت قرار می گیرند و برای خرید آنها نیازمند بودجه زیادی هستید. زیبایی، کارایی و شیک بودن از ویژگی های محصولات سامسونگ به حساب می آید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2

وزن: 26 گرم
جنس بدنه: آلومینیوم
جنس بند: لاستیکی
جنس شیشه گوریلا گلس
اندازه صفحه نمایش: 1.4 اینچ
ظرفیت باتری: 340 میلی آمپر

یک ساعت هوشمند فوق العاده از شرکت سامسونگ که ویژگی های ظاهری و کاربردی آن باعث شده تا در این لیست جای بگیرد. این محصول یک ساعت هوشمند ورزشی به حساب می آید که به همین دلیل طرحی مینیمال تر و ظاهر بسیار جذاب تری نسبت به رقبای خود دارد که همین موضوع باعث شده تا افرادی که به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا و شیک هستند این محصول سامسونگ را انتخاب کنند. این مدل تنها دارای 26 گرم وزن می باشد که در کنار ویژگی خوش ساخت بودن آن باعث شده تا در هنگام استفاده از این ساعت هیچ وقت اذیت نشوید و احساس خستگی نکنید.

صفحه نماش گلکسی واچ سامسونگ 1.4 اینچی با دقت 360 در 360 بوده که به علت AMOLED بودن از روشنایی بسیار خوبی بهرمند شده است. همچنین این محصول با گوشی های اندروید بالا 5.0 به خوبی سازگار است و به آنها به راحتی متصل می شود.

تمام ویژگی هایی که از یک ساعت هوشمند انتظار داشته باشید کم و بیش در این ساعت هوشمند سامسونگ دیده می شود. اما مهم ترین این قابلیت ها، شمارشگر ضربان قلب است که طبق آزمایشات انجام شده دقت بالای آن تایید شده است.

نقاط قوت:

سبک

راحت

شیک

کیفیت صفحه نمایش بالا

قابلیت شمارشگر ضربان قلب

رابط کاربری خوب

نقاط منفی:

قیمت بالا

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2:

 

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار هست و بر خلاف نظر برخی دوستان؛ میزان نگهداری شارژ حتی در حالت بررسی ضربان قلب به صورت تمام وقت هم بسیار خوب بود ویژگی ثبت اتوماتیک قدم ها و دویدن و فعالیت های ورزشی هم بسیار خوب و دقیق کار میکند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800

مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R800:

وزن: 63 گرم
فرم صفحه نمایش: گرد
جنس بدنه: فلز
جنس بند: لاستیکی
اندازه صفحه نمایش: 1.3 اینچ

این محصول کمی قدیمی از برند سامسونگ به حساب می آید اما با وجود قدیمی بودن همچنان زیبایی و کارایی خود را دارد. این ساعت هوشمند در سال 2018 منتشر شد است و لقب یکی از بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را برای خود کرد است. این محصول طراحی اسپورت و ورزشی دارد که همین موضوع باعث شده تا بتوانید در تمامی لحظات روز آن را همراه خود داشته باشید. همچنین وزن پایین و طراحی فوق العاده موجب شده تا در هنگام استفاده از آن احساس خستگی نکنید.

صفحه نمایش این محصول از نوع Super AMOLED با رزولوشن 360*360 پیکسل می باشد که تصویری واضح و شفاف و روشن را به شما نمایش می دهد. این ساعت در کل روز می تواند به کار شما بیاید از صبح که شما را بیدار می کند تا در طول روز که برنامه هایتان را به شما یادآوری می کند و سلامتی شما را می سنجد. همچنین قابلیت ضد آب بودن این ساعت موجب شده تا بتوانید همه جا آن را با خود ببرید و نگران خراب شدن آن نباشید. باتری این محصول چندان قوی نیست اما اگر از آن زیاد استفاده نکنید می تواند تا چند روز بدون شارژ برای شما کار کند. همچنین شرکت سامسونگ تمام سعی خود را کرده است تا این ساعت به تمام گوشی های موجود به خوبی متصل شود تا شما با داشتن این ساعت دیگر نیازی نباشد تا برای هر کاری گوشی خود را در بیاورید.

نقاط قوت:

ظاهر بسیار شیک

شارژدهی عالی

به سرعت شارژ می شود

سینک شدن بسیار راحت به انواع گوشی ها

دارای قابلیت های بسیار مختلف

صفحه نمایش بسیار با کیفیت

کیفیت ساخت بالا

نقاط منفی:

صدای نه چندان قوی در مکالمات

قیمت بالا

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800:

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

این ساعت جدید سامسونگ ترکیبی از مدل های قبلی ساعت های سامسونگ هستش و امکانات و قابلیت های منحصر به فرد و کم نظیری داره که تو برند های دیگه مشابهش وجود نداره و بسیار سبک و خوش دست هستش اما متاسفانه قیمت خیلی بالای اون طرفدارای محصولات سامسونگ رو نسبت به خرید این ساعت دلسرد میکنه که چندان خوشایند نیست.

بهترین ساعت هوشمند با قیمت مناسب در بازار ایران

حال پس از معرفی 5 محصول قصد دارم تا چند محصول مختلف از برند های مختلف را به شما معرفی کنم که قیمت بسیار مناسبی دارند و در کنار این قیمت امکانات بسیار خوبی نیز دارند.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT

مشخصات ساعت هوشمند هوآوری WATCH FIT:

وزن: 21 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: پلاستیک
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.64
ظرفیت باتری: 180 میلی آمپر

این ساعت هوشمند از شرکت هوآوری در رده بندی ساعت های اقتصادی قرار میگیرد که با توجه به قیمت پایین ویژگی های نسبتا زیادی دارد. این محصول از یک صفحه نمایش AMOLED مستطیل 1.64 اینچی با رزولوشن 280 *456 بهرمند شده است که به شما تجربه یک دید عالی و وضوح بالا را ارائه می دهد. این محصول دارای امکانات مختلفی است که به شما در طول روز کمک های فراوانی می کند. از جمله این قابلیت ها می توان به: مشاهده آب و هوا، حسگر ضربان قلب، برنامه ورزشی و حسگر میزان اکسیژن سطح خون اشاره کرد که همه آنها باهم باعث شده تا این محصول برای سلامتی بسیار مهم و ضروری باشد.

هوآوری طراحی بسیار عالی ای برای این محصول در نظر گرفته است که نتیجه آن وزن 21 گرمی و ظاهری شیک شده است. اما متاسفانه مستطیلی بودن صفحه نمایش کمی کار را سخت کرده است و باعث شده تا ساعت کمی کوچک به نظر برسد. باتری ای که برای این محصول در نظر گرفته شده 180 میلی آمپر می باشد که می تواند چند روزی شارژدهی کند. البته مشکل این ساعت هوشمند نداشتن سازگاری کامل با برخی از گوشی های غیر هوآوری است.

نقاط مثبت:

قیمت مناسب

نمایش وضعیت آب و هوا

کنترل دوربین و موزیک

نمایش اعلان های دریافتی

باتری بسیار خوب

حسگر های مختلف

حسگر ضربان قلب

حسگر کنترل سطح اکسیژن خون

کیفیت خوب صفحه نمایش

نقاط منفی:

حالت بد صفحه نمایش

سازگاری نداشتن کامل با تمام گوشی ها

مشکل افزودن واچ فیس

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی هوآوی مدل WATCH FIT:

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

بهترین ساعتی که خریدم همینه امکان شخصی سازی داره مخصوصا شاتر دوربینش از راه دور عالیه کیفیت صفحش محشره.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

مشخصات ساعت هوشمند هایلو مدل Solar:

فرم صفحه نمایش: گرد
جنس بدنه: فلز
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.28 اینچی
ظرفیت باتری: 380 میلی آمپر ساعت

یک محصول ارزان قیمت و مناسب که در واقع نسل دوم ساعت های هوشمند هایلو شیائومی به حساب می آید. در ساخت این ساعت از یک صفحه نمایش 1.28 اینچی با رزولوشن 300*320 پیکسل استفاده شده است که کیفیت و روشنایی خوبی دارد اما قدری کوچک است. در ساخت کلیه قسمت ها شیائومی با دقت تمام رفتار کرده و در تک تک بخش های این ساعت ظرافت و دقت را مشاهده خواهید کرد. یکی از قابلیت های ویژه این محصول با این رنج قیمت قابلیت استفاده در آب تا عمق 50 متر می باشد.

این محصول بیش از 10 حالت مختلف از عملکرد ها را تشخیص می دهد و آنها را ثبت می کند و اطلاعات هر کدام را به صورت جداگانه به شما نمایش می دهد. همچنین شما با استفاده از این ساعت هوشمند می توانید به برسی وضعیت آب و هوایی، نظارت بر الگوی خواب، نظارت بر ضربان قلب و…. بپردازید. همه این ویژگی ها باعث شده تا این محصول به عنوان بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت شیائومی شناخته شود و در لیست ما به عنوان یکی از گزینه های خرید ساعت هومشند با قیمت مناسب ثبت شود.

نقاط قوت:

تعداد زیاد واچ فیس

زیبایی

اندازه مناسب

باتری قوی

ضد آب

نقاط ضعف:

خوب پشتیبانی نکردن از زبان فارسی

قابلیت های کم

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند هایلو مدل Solar:

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

سلام من یه هفته می شه که این ساعت رو خریدم و تا الآن که راضی بودم ولی اگر امکان چک کردن پیام ها و پیام رسان ها وجود داشت خیلی خوب بود و به نظرم می شد که قابلیت های جذاب تری هم توش قرار بدن مثلا امکان ساخت واچ فیس رو به ما می دادن عالی می شد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی یکی از بهترین برند های تولید کننده ساعت هوشمند به حساب می آید که به علت تولید محصولاتی با تنوع بالا و کیفیت فوق العاده بسیار در حوزه ساعت های هوشمند شناخته شده است. در ادامه چند تا از بهترین ساعت دیجیتالی موچی شیائومی را به شما معرفی می کنم.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos:

وزن: 60 گرم
فرم صفحه: گرد
جنس بدنه: سرامیک
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.34 اینچ
ظرفیت باتری: 280 میلی آمپرساعت

این محصول یکی از ساخته های خوب شرکت شیائومی به حساب می آید. وزن پایین آن و صفحه گرد باعث شده تا محصول همان اول شما را جذب خود کند. در ساخت بدنه و بند این محصول از ترکیبات مختلفی استفاده کردند که نتیجه آن کیفیت و کارایی شده است.

ویژگی های اصلی این ساعت مربوط به بخش سلامتی آن می باشد. این ساعت هوشمند قابلیت این را دارد که تمام حرکات ورزشی شما را رصد کند و اطلاعات هر کدام از آنها به شما نمایش دهد. از جمله اطلاعاتی که می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد می توان به: میزان مسافت طی شده، تعداد گام های پیموده شده و تعداد ضربان قلب اشاره کرد. به همه اینها باتری قوی آن را هم اضافه کنید که به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید بین 3 تا 7 روز از آن بدون نیاز به شارژ دوباره استفاده کنید. همچنین این ساعت هوشمند شیائومی به قابلیت پایش فعالیت های روزمره و خواب مجهز شده است که ارزش خرید آن را افزایش داده است.

از نقاط منفی این محصول می توان به پشتیبانی نکردن از منوی فارسی و نور پایین صفحه نمایش اشاره کرد که شاید کمی شما را نا امید کند.

نقاط قوت:

شمارش ضربان قبل

پایش فعالیت های روزمره شما

نمایش اطلاعات مختلف در هنگام ورزش

ضد آب بودن

زیبایی

باتری خوب

دارای قطب نما

نقاط منفی:

نور پایین صفحه نمایش

قیمت بالای آن

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos:

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

دوستان باتری خوب نگه میداره واچ فیس محدودی داره قطب نما بسیار دقیق هستش کیفیت تصویر معمولی من به خاطر قطب نما خریدم و از خریدم راضی هستم.

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل mi wach lite:

وزن: 35 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بده: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.4 اینچ
ظرفیت باتری: 230 میلی آمپرساعت

یک ساعت متوسط و خوش ساخت از برند شیائومی که با توجه به قیمت پایینش ارزش خرید بالایی دارد. می واچ لایت از یک صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 بهره می برد که کیفیت و وضوح بسیار خوبی دارد.  از ویژگی های این محصول می توان به باتری خوب آن اشاره کرد که شارژ آن تنها 2 ساعت طول می کشد اما می تواند در حالت استفاده معمولی بیش از 5 روز جوابگو باشد.

این محصول دارای ویژگی های قدم شمار، نظارت بر ضربان قلب و پایش خواب است که همه اینها در جهت بهبود سلامتی می تواند کمک شایانی به شما بکند. همچنین خالی از لطف نیست که بگویم این محصول مجهز به یک چیپ gps نیز می باشد.

نقاط قوت:

سبک

طراحی زیبا

ضد آب

تنوع واچ فیس بسیار بالا

باتری عالی

قابلیت های مختلف

حسگر ضربان قلب

نقاط منفی:

نداشتن امکان مکالمه

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite:

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

سلام تازه دیروز بدستم رسید ساعت خیلی شیکیه تو توضیحات نوشته قابلیت مکالمه که نداره. از زبان فارسی پشتیبانی میکنه در کل خیلی زیباس و کاربردی.

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 44mm

مشخصات ساعت هوشمند اپل Aluminum Case 44mm:

وزن: 36.5 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس شیشه: یاقوت
جنس بدنه: آلومینیوم
جنس بند: سیلیکونی
صفحه نمایش: 1.78 اینچی
حافظه: 32 گیگابایت

قطعا دیگر همه شما با اپل واچ ها آشنا هستید. بهترین ساعت های هوشمند که میان تمام برند ها زبان زد هستند. این ساعت یکی دیگر از شاهکار های برند اپل به حساب می آید که زیبایی و کارایی را باهم ترکیب کرده است.

این محصول از صفحه نمایش همیشه روشن بهرمند شده است که در تمام زمان ها و مکان ها روشن است و اعلان ها را به شما اطلاع رسانی می کند. جنس شیشه آن از یاقوت کبود است که باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. به همه اینها قابلیت ضد آب را نیز اضافه کنید.

تمام مشخصات این محصول جز ویژگی ها و نقاط قوت آن به حساب می آید و گفتن آنها شاید مدت ها طول بکشد. در کل اگر گوشی شما از برند اپل است اپل واچ ها جز بهترین گزینه ها برای شما به حساب می آیند که سازگاری کامل با تلفن های شما را دارند.

نقاط قوت:

وزن کم

جنس شیشه فوق العاده مقاوم

جنس بدنه و بند عالی

زیبایی فوق العاده

روشنایی بالا

صفحه نمایش با کیفیت

صفحه نمایش با ابعاد بزرگ

دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی

سازگاری کامل با محصولات اپل

دارای انواع حسگرها

نقاط منفی:

کار نکردن برخی از قابلیت ها در ایران

گران بودن

باتری ضعیف

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 44mm:

من که خیلی پسندیدم مخصوصا رنگ خاکستری برای آقایان . فقط حیف که اکسیژن خون و 1-2 تا برنامه دیگر در ایران کار نمیکنه.

مشاهده قیمت بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

ساعت های هوشمند خیلی تفاوت خاصی باهم ندارند و بیشتر این تفاوت به زیبایی، کیفیت ساخت و برخی از قابلیت های ریز و درشت بر می گردد. در کل اگر بودجه خوبی داشته باشید برای موبایل های اندروید برند شیائومی و سامسونگ بهترین ها هستند و اگر گوشی شما از برند اپل باشد اپل واچ ها برای شما بهترین هستید. اما هر بودجه زیادی نداشته باشید نباید توقع بالایی نیز داشته باشید و محصولات مختلفی معرفی شده در این مقاله بهترین هایی هستند که می توانید پیدا کنید. من تمام سعی خود را کردن تا بهترین ساعت هوشمند از برند ها و قیمت های مختلف را به شما معرفی کنم تا انتخاب برایتان بسیار راحت باشد.

پیشنهاد می کنم بخوانید:
بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی
بهترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ
بهترین مدل اپل واچ
بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان


بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ؛ اسمارت واچ خوب Xiaomi چی بخریم؟

در دنیای امروز، ساعت‌های هوشمند به ابزاری محبوب تبدیل‌شده‌اند که زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند. برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 همراه ما باشید.

ساعت شیائومی همیشه جزء بهترین و پرفروشترین نوع اسمارت واچ ها هستند. ما در این لیست قصد داریم به بهترین اسمارت واچ شیائومی زنانه و مردانه را به شما نشان دهیم که در بازار ایران فروش خوبی داشته و محبوبیت خوبی هم دارند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021

شیائومی تنها برند در بازار است که توانسته با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، تعداد زیادی از انواع ساعت‌ها برای انواع سلیقه‌ها وارد بازار کند. اما اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند عالی هستید، انتخاب‌ها نامحدود است و برندهای زیادی وجود دارند.

که شیائومی به عنوان یک غول فناوری در زمینه تولید انواع گجت و به ویژه ساعت‌های هوشمند عالی عمل کرده است. در این نوشتار چند نمونه از محصولاتی که به عنوان بهترین ساعت های شیائومی 2021 در بازار شناخته می‌شوند را به شما معرفی خواهیم کرد. تا در زمان خرید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی [مهر 1400]

می بند 5

Mi Band 5 ، اگرچه این محصول و تولیدات مشابه آن از نظر فنی، جز مدل‌های ساعت هوشمند شیائومی نیستند و بیشتر به عنوان مچ‌بند هوشمند شناخته می‌شود.

اما درصدر لیست بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 قرار می‌گیرد، زیرا یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند یا بندها در جهان است. همچنین از همه ویژگی‌های یک ساعت هوشمند را که انتظار دارید، برخوردار است.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ؛ اسمارت واچ خوب Xiaomi چی بخریم؟

می‌بند 5 با صفحه نمایش 1.1 اینچی بزرگتر از Mi Band 4 است. گرچه صفحه نمایش OLD  چنگی به دل نمی زند اما صفحه نمایش رنگی، زیبا بسیار غنی دارد که دارای بیش از 100 گزینه تم برای داشتن بهترین ظاهر است.

Mi Band 5 با بهبود ردیابی وضعیت خواب و همچنین بهبود ردیابی وضعیت خواب نقاط قوت خوبی دارد. به غیر از حالت‌های معمول ورزشی، حالت‌هایی برای دویدن، پیاده‌روی و شنا دارد. باتری 125 میلی آمپر ساعتی بسیار عالی دارد و امکان شارژ مغناطیسی را نیز دارد، که بیش از 2 هفته استفاده مداوم دوام خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

اپل واچ سری 7 (Apple Watch 7)

گلکسی واچ 4 یا اپل واچ 7

آمازفیت Bip U

این ساعت بسیار شبیه اپل واچ است و برای همین شباهت، بسیاری از مردم آن را دوست دارند. سری Bip از Amazfit بسیار جذاب است و از پیشرفته ترین ساعت هوشمند شیائومی است که دارای ویژگی همیشه روشن صفحه نمایش است. همچنین عمر باتری 45 روز دارد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ، یک صفحه نمایش بزرگ 1.43 اینچی با بیش از 50 تم برای انتخاب دارد. بعضی از این تم‌ها متحرک هستند و ظاهری عالی دارند، اما استفاده از آن‌ها باعث می‌شود که باتری تخلیه شود. نکته مثبت این است که بسیار ارزان‌قیمت‌تر از Apple Watch است.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ؛ اسمارت واچ خوب Xiaomi چی بخریم؟

در این ساعت هوشمند حالت‌های ورزشی وجود دارد که به شما در از دست دادن چربی اضافه بدن و ردیابی ضربان قلب کمک می‌کند. شما همچنین می‌توانید میزان اکسیژن خون خود را اندازه‌گیری کنید که این ویژگی در کمتر ساعت هوشمند موجود است. اما از نقاط ضعف آن می‌توان به نداشتن امکان ذخیره موسیقی و میکروفن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

می واچ

Mi Watch یکی از کلاسیک‌ترین و در عین‌حال شیک‌ترین طراحی‌های ساعت‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 یک صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با بیش از 100+ تم برای انتخاب دارد. عمر باتری برای ساعتی با این کالیبر کاملاً تحسین‌ برانگیز است و می‌تواند به‌ راحتی تا 20 روز دوام داشته باشد.

این محصول یک مانیتور ضربان قلب بسیار دقیق دارد و کاربران می‌توانند از مکانیزم ردیابی سلامت آن به نام Firstbeat که پارامترهای مختلف سلامت را اندازه گیری می‌کند، لذت ببرند. اما ضعف Mi watch این است که نمی‌توان با آن به پیام و تماس پاسخ داد.

اگرچه Xiaomi Mi watch کاملاً حرفه‌ای و رسمی به نظر می‌رسد، اما ساعتی اسپرت است و حتی در استخر شنا قابل استفاده خواهد بود. گزینه‌های رنگی آن را می‌توان به عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید:

 بررسی دقیق نسخه تیتانیومی گلکسی واچ 3

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان در بازار ایران [مهر 1400]

ردمی بند

برند Redmi از شیائومی در سال‌های قبل فقط در زمینه تولید گوشی هوشمند فعال بود، ولی حیطه فعالیت خود را گسترش داده و سری ردمی بند را عرضه کرده است. Redmi Band ارزان‌تر از سری می‌بند است. این محصول دارای نمایشگر 0.95 اینچی آمولد است و از بلوتوث 5.0 برای ارتباط با گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند.

این محصول که صفحه نمایش لمسی با عملکرد متوسط دارد.همچنین دارای ویژگی‌های معمول بهترین ساعت های هوشمند شیائومی مانند مانیتور ضربان قلب، ردیاب فعالیت ورزشی و مواردی از این قبیل است. این مدل  همچنین یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های برای خرید ساعت هوشمند است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو شیائومی [مهر 1400]

بهترین گوشی های 2021

می بند 6

سری Mi Band شیائومی یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام در سطح جهانی بوده و هست. Mi Band 6 جدیدترین محصول این کمپانی است که بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 را ارائه می‌دهد با دو پیشرفت بزرگ اندازه صفحه نمایش ارتقاء یافته به 1.56 این نمایشگر از یک صفحه 326PPI بهره می برد.

Mi Band 6 که از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی است عمر باتری اکنون از طریق شارژر مغناطیسی معرفی شده در Mi Band 6 تا 14 روز است. و باید عدم نصب و رجیستری سیم کارت در کنار نداشتن میکروفن را از نقاط ضعف آن بدانیم.

مجهز شدن به سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون SpO2 . این برای ردیابی خواب با دستگاه اندازه گیری کیفیت تنفس جدید اعمال می شود. پیش‌بینی می‌شود در عرضه جهانی می بند 6 که بدون شک با نکات گفته شده یکی از پیشرفته ترین ساعت هوشمند شیائومی است، شاهد رکوردشکنی در فروش باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2021

بهترین گوشی های شیائومی 2021

آمازفیت GTR

این محصول در رنگ‌های سفید مهتابی، قرمز مرجانی، مشکی و صورتی به رنگ شکوفه گیلاس موجود است. رنگ‌های شاد آن به عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه قابل توجه است. شارژ باتری آن نیز در صورت استفاده عادی تا 24 روز طول می‌کشد.

اگر ظاهر جز معیارهای اصلی شما برای انتخاب و خرید بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی است، طراحی کلاسیک و در عین حال مدرن GTR نظر شما را جلب خواهد کرد، چون این ساعت برای ردیابی فعالیت‌هایی چون شنا، کوهنوردی، اسکی و تمرینات بدنسازی بسیار کارآمد است.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 از ضدآب بودن نیز از بهره می برد. که نقاط ضعف آن را نیز باید درعدم اتصال Wi-Fi و فاقد میکروفون بودن دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

بهترین گوشی های پوکو

آمازفیت Verge

از بهترین ساعت های شیائومی 2021 آمازفیت Vergeاست. باتری Verge در حالت ساعت هوشمند پنج روز و در حالت اصلی ساعت تا 34 روز دوام دارند.

این ساعت هوشمند می‌تواند نوع فعالیت، میزان کالری‌سوزی و مسافت پیموده شده شما را ردیابی کند و می تواند به مدت 22 ساعت در حالت GPS دوام باتری داشته باشد. وقتی صحبت از ردیابی تناسب اندام می‌شود، این ساعت هوشمند بهترین ویژگی‌ها را در کلاس خود دارد.

این ساعت دارای نمایشگر آمولد، یک نوار سیلیکونی به همراه بدنه پلی کربنات است. اندازه ساعت 43 میلی متر است و در چند رنگ نیز موجود است. گزینه‌های رنگی و چشم‌نواز آن را می‌توان بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه قلمداد کرد. درنتیجه Amazfit Verge دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیزی است که نمی‌توان آن را در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی قرار نداد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

می بند 4C

ظرفیت باتری این محصول شیائومی 130 میلی آمپر ساعت است و در استفاده معمولی تا 14 روز عمر باتری دارد. ردیابی فعالیت ورزشی، کیفیت خواب، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. با این وجود تعداد حالت ورزشی کمتری نسبت به دیگر مدل‌های موجود در این لیست دارد.

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه هستید و دوست ندارید یک اسمارت واچ با طراحی گرد یا کلاسیک داشته باشید، Mi Band 4C پیشنهاد خوبی است. این محصول شیائومی یک صفحه نمایش مستطیلی کشیده دارد و طراحی مینیمال است.

سازگاری با بلوتوث نسخه 5.0 و ضدآب بودن درکنار وزن سبک از بهترین ویژگی های بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 است. ضعف آن را باید در نمایشگر با عملکرد لمسی متوسط وفاقد میکروفون بودن دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی های ایرانی 1400

هایلو سولار

این محصول با برنامه Haylou Fit مچ شده که در iOS 8.0 و بالاتر و Android 4.0 و بالاتر قابل نصب بوده و از بهترین ساعت های شیائومی 2021 است که با استفاده از باتری لیتیوم پلیمری 340 میلی آمپری در صورت استفاده معمولی حدود 15 روز دوام دارد. همچنین این ساعت ضد آب است.

ساعت هوشمند Haylou Solar از بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 کاملاً دایره‌ای شکل با طراحی مینیمالیستی است. این ساعت با حاشیه ساده و فقط با یک دکمه فیزیکی در کنار، ساده و تمیز است. این گجت پوشیدنی دارای بدنه‌ای فلزی به وزن 54 گرم و بند سیلیکونی 22 میلی متر است.

این ساعت هوشمند شیائومی یک صفحه نمایش رنگی از نوع TFT LCD دارد. این صفحه نمایش دارای رنگهای روشن و واضح است. ساعت هوشمند Haylou Solar دارای قابلیت‌هایی چون مانیتور ضربان قلب، ردیابی فعالیت ورزشی و پشتیبانی از بلوتوث 5.0 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2021

بهترین گوشی های پایین رده 2021

آمازفیت Amazfit Stratos 3

Stratos 3 یک ساعت هوشمند ساخته شده برای افراد حرفه‌ای است. بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 بسته به فعالیتی که انجام می‌دهید، می‌توانید از بین سه حالت GPS یکی را انتخاب کنید. این ساعت همچنین دارای امکان ذخیره‌سازی موسیقی، مقاومت در برابر آب، سازگاری با بلوتوث 5.0 و اتصال به Wi-Fi است.

اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، این محصول، بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 است که می‌توانید هم اکنون در بازار تهیه کنید. این محصول دارای قاب 49 میلی‌متری است که آن را به بزرگترین ساعت هوشمند تولید شیائومی نیز تبدیل کرده است.

با 80 حالت ورزشی که این ساعت دارد، می‌توانید سطح تناسب اندام، زمان ریکاوری و زمان تمرینات خود را پیگیری کنید. شاید این مدل بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه و دارای ظرافت در طراحی نباشد، اما برای ردیابی وضعیت سلامت بدون شک بهترین مدل است. ضعف این ساعت را باید وزن زیاد و فاقد میکروفون بودن دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2021

بهترین گوشی های سونی 2021

آمازفیت Amazfit T-Rex

عمر باتری در حالت ساعت هوشمند تقریباً 20 ساعت است و در حالت استفاده معمولی می‌تواند تا 66 روز ادامه یابد.همچنین این ساعت تا 50 متر ضد آب است، بنابراین بدون شک می توانید آن را در حالت شنا قرار دهید. می‌توانید حداکثر 14 حالت ورزشی را هم با آن ردیابی کنید و همچنین می‌توانید مسیرهای خود را با GPS داخلی آن ردیابی کنید.

T-Rex که از بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 است دارای یک مانیتور برای ردیابی ضربان قلب در طول تمرینات ورزشی است. این محصول با بدنه پلیمری، اندازه 48 میلی‌متر و نمایشگر 1.3 AMOLED به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی قابل توجه است.

T-Rex در رنگ های سیاه، سبز و خاکی موجود است و برای ناوبری آسان دارای صفحه نمایش لمسی است. نوار سیلیکونی بندهای غیرقابل تعویض است.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

بهترین نمایشگر گوشی 2021

هوآمی Amazfit Pace

Amazfit Pace دارای طراحی کلاسیک با حاشیه سرامیک و صفحه نمایش همیشه روشن است. این ساعت هوشمند مقاوم در برابر سایش و بادوام، می‌تواند نور پس زمینه صفحه را مطابق با نور اطراف تنظیم کند تا منظره واضحی از نمایشگر داشته باشید.

حسگر ضربان قلب داخلی PPG ، قابلیت GPS و توانایی ضبط داده های ورزشی حرفه‌ای از دیگر مشخصات این محصول است. همچنین باید گفت که دارای یک حافظه داخلی 4 گیگابایتی است و می تواند تا 500 آهنگ را ذخیره کند. شاید این مدل، بهترین نباشد اما قطعاً یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی است.

این محصول بدون شک یکی از ساعتهای هوشمند با قیمت مناسب و ارزان است. اگرچه در میان ویژگی های این ساعت مقاوم نبودن در برابر آب به چشم می خورد اما شیائومی از هیچ کاری چشم‌پوشی نکرده تا این ساعت را در کلاس خود پیشرفته ترین ساعت هوشمند شیائومی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2021

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

شیائومی Mijia Quartz

کاربرد این ساعت هم برای مردان مناسب هست و هم برای خانم‌ها. اما برای فعالیت‌های ورزشی اصلاً این ساعت مناسب نمی‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم که از ساعت هوشمند Mijia Quartz برای کارهای روزمره و برای فعالیت‌های رسمی هست.

به‌طور متوسط با یک‌بار شارژ باتری این ساعت برای شما به مدت ۶ ماه پاسخگو خواهد بود. در صورت نیاز می‌توانید وضعیت باتری را از طریق اپلیکیشن کنترل کنید.

ساعت هوشمند mijia smart quartz watch گواهی ضد آب 3ATM دارد و اگر شما برای شنا به استخر رفتید می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین میجا کوارتز از بهترین ساعت های شیائومی می‌تواند فشار آب تا عمق 30 متر را به خوبی تحمل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

آمازفیت Huami Bip Lite

صفحه نمایش Amazfit Huami Bip Lite از نوع TFT است که با Corning Gorilla 3 محافظت می‌شود. با استفاده از GPS داخلی و مقاومت در برابر آب 3ATM ، امکان ردگیری انواع فعالیت ورزشی را دارد. Bip lite همچنین می‌تواند خواب، ضربان قلب و میزان تحرک شما را ردیابی کند.

رنگ صورتی و آبی روشن این مدل باعث شده فروش بیشتری برای خانم‌ها داشته و بسیاری آن را از بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 برای خانم ها می‌دانند.

این ساعت با پشتیبانی از باتری 45 روزه برای یک سبک زندگی فعال بسیار مناسب است. و از ویژگی های دل نچسپ این ساعت بدون امکان ذخیره‌سازی موسیقی و بدون میکروفون یا بلندگو بودن آن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 5G در سال 2021

بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021

آمازفیت COR

با دقت به کارآیی باتری آمازفیت cor, از یک چیپ پردازشگر نسبتاً کم‌مصرف استفاده شده است و همین‌طور نسخه بلوتوث آن ورژن ۴ می‌باشد. با کمک این ساعت هوشمند می‌تواند یک سری پیام را ذخیره نماید, که این خصوصیت به ما می‌گوید دارنده فضای ذخیره‌سازی نسبتاً قابل‌پذیرش در مقایسه با یک بند هوشمند چینی است.

ساعت هوشمند آمازفیت cor مقاوم خوبی در برابر آب تا عمق ۵۰ متری دارا است و در شرایطی که کار ورزشی شن دارید می‌توانید فارغ از هیچ نگرانی از این گجت هوشمند برای شنا به کارگیری نمائید. اما در به کارگیری از گجت های هوشمند ضد آب دقت زیاد بالایی داشته باشید.

ساعت هوشمند آمازفیت (AmazFit Cor) شیائومی می تواند آب‌وهوا را در زمان واقعی و برای روزهای آینده بررسی کرد. شما همین‌طور می‌توانید یک زنگ هشدار یا شمارش معکوس تنظیم کرده و یا اینکه از کورنومتر و دیگر ویژگی هایی که در بخش ویژگی‌ها اشاره کرده‌ایم به‌کارگیری نمایید. ساعت هوشمند AmazFit Cor دارنده سنسور شتاب و صفحه‌نمایش ضربان قلب است.

برای خرید بهترین اسمارت واچ های شیائومی در سال 2021 ، بهتر است از قبل فهرستی از فاکتورهای مدنظر خود را بنویسید و بعد مدلی که با انتظارات شما همخوانی دارد را تهیه کنید. زیرا طیف وسیعی از ساعتهای شیائومی از نظر کیفیت و قیمت دربازار موجود است، و این فهرست به شما کمک می‌کند تا بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 را با توجه به سطح نیازتان تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های چینی 2021
  • بهترین تراشه موبایل 2021
  • بهترین هدست گیمینگ 2021
  • بهترین هدست برای PS5
  • بهترین هدفون های 2021
  • بهترین تبلت های 2021
  • ارزان ترین تبلت های 2021
  • بهترین ساعت های هوشمند 2021
  • بهترین مادربردهای 2021
  • بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت
  • بهترین تلویزیون های 2021

.

نظر شما در خصوص بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.