رایانه

گران ترین ساعت هوشمند دنیا + مقایسه و نظرات کاربران

خرید بهترین ساعت هوشمند بازار ایران در سال 98

لطفا هر ساعت هوشمندی که خوشتان آمد را نخرید!

ظاهر ساعت ابتدایی ترین معیار در انتخاب می باشد.از نظر من ساعت هوشمندی ارزش خرید دارد که ویژگی های کیفیت ساخت بالا، مقاومت بالا در برابر ضربه، سخت افزار قدرتمند و در انتها زیبایی منحصر بفرد را دارا باشد. البته میزان اهمیت و اولویت این معیارها با توجه به بودجه خرید متغیر هستند.

خواندن این مطلب تنها 13 دقیقه زمان می خواهد اما در مقابل زمانی که صرف خواندن می کنید، بهترین ساعت هوشمند را متناسب با پولتان بدون آزمون و خطا انتخاب خواهید کرد. اگر قصد خرید ساعت یا مچ بند هوشمند را دارید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران در سال 98

ساعت های هوشمند نسل جدید ساعت های مچی هستند که با گوشی های موبایل ادغام شده و با نام ساعت هوشمند معرفی شده اند. طبق نظر کارشناسان در سال 2025 تعداد افرادی که از ساعت های هوشمند استفاده می کنند بیشتر از مصرف کنندگان گوشی همراه خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه درباره تاریخچه ساعت هوشمند می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید. اما بحث من در این مطلب تنها و تنها معرفی ساعت هوشمند ارزشمند در قیمت های مختلف است تا تمام کاربران این مقاله بتوانند لذت داشتن ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا نسبت به پولشان را تجربه کنند.

ساعت هایی که در این مقاله بررسی شده اند اغلب با مدل های بالاتر و گرانتر بازار مقایسه می شود.(این یعنی ارزش خرید بالا)

با ما همراه باشید با تحلیل نقاط قوت و ضعف 10 ساعت هوشمند برتر بازار ایران در سال 98.


1. ساعت هوشمند وی سریز مدل A1 (زیر 100 هزار تومان)

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

ساعت هوشمند وی سریز A1 ساعتی است که نیازتان را علاوه بر داشتن یک ساعت هوشمند از داشتن یک گوشی هوشمند هم برطرف می کند. این ساعت هوشمند با قیمت مناسبی که دارد در حد یک ساعت هوشمند حرفه ای ظاهر شده است که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه تا 32 گیگابایت را دارد. اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند با کیفیت را دارید اما نمی خواهید هزینه زیادی کنید حتما این ساعت را در نظر داشته باشید. به جرأت می توان گفت که در این رنج قیمت بی رقیب است و توانایی رقابت با مدل های بالاتر را هم دارد.

https://www.aparat.com/v/9PdWT

نقاط قوت : پشتیبانی از کارت حافظه و سیم کارت ، وزن کم ، پشتیبانی از فارسی ، بند سیلیکونی ، دوربین

نقاط ضعف : نداشتن GPS ، نداشتن حافظه داخلی ، تاچ نسبتا ضعیف

مشخصات بیشتر و خرید


2. ساعت هوشمند جی تب مدل W101 (از 100 تا 250 هزار تومان)

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

شرکت جی تب یکی از بهترین های حوزه ساخت ساعت های هوشمند می باشد. محصولات این شرکت ارزان و در عین حال بسیار با کیفیت می باشند. بسیاری از افراد این ساعت را با ساعت هوشمند وی سریز مدل A1 که در گزینه قبل آن را تحلیل کردیم مقایسه می کنند. اما تفاوت اصلی این ساعت داشتن حافظه 32 مگابایتی در کنار بی عیب و نقص بودن آن نسبت به ساعت هوشمند وی سریز A1 است. باتری قوی و بدنه مستحکم از ویژگی های اصلی این ساعت می باشد.

https://www.aparat.com/v/tWDgx

نقاط قوت : پشتیبانی از کارت حافظه و سیم کارت ، آلارم ضد سرقت ، ارزش خرید بالا نسبت به قیمت ، بند سیلیکونی ، دوربین ، جنس بدنه آلومینیومی

نقاط ضعف : نداشتن GPS

مشخصات بیشتر و خرید


3. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global (از 250 تا 500 هزار تومان)

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

شرکت شیائومی در سال 2019 با رونمایی از مچ بند Mi Band 4 Global کاربرانش را شگفت زده کرد. نقطه قوت این مچ بند صفحه نمایش AMOLED رنگی ، ضد ضربه و تمام لمسی می باشد. شیائومی در این نسخه با افزایش تقریبا 40 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی آن را به 0.95 اینچ رساند.

علاوه بر خصوصیات ظاهری منحصر به فرد ، این مچبند از حسگرهای 6 محوره بهره می برد که قادر به تشخیص ضربان قلب(بسیار دقیق) ، عدم تحرک ، میزان کالری سوزانده شده و … می باشد. چندین حالت ورزشی در این مچبند تعبیه شده است که شما را در انجام انواع فعالیت های ورزشی همراهی می کند.

از دیگر ویژگی های این مچبند می توان به قابلیت اتصال به گوشی همراه با برنامه Mi Fit اشاره کرد. با داشتن این دستبند شما قادر خواهید بود تا نمودارهای مربوط به فعالیت های روزانه مانند خواب یا ورزش را مشاهده نمایید. ودر جهت بهبود سبک زندگی خود و اطرافیانتان قدم بردارید.

https://www.aparat.com/v/jSmZD

نقاط قوت : صفحه نمایش AMOLED ، مقاوم در برابر گردوغبار ، نگهداری شارژ تا 20 روز ، بند سیلیکونی

نقاط ضعف : نداشتن GPS

مشخصات بیشتر و خرید


4. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip گلوبال (از 500هزار تا 1 میلیون تومان)

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip گلوبال

شیائومی در این مدل با کارکردن بیشتر روی ماندگاری شارژ و همچنین روشنایی صفحه نمایش نسبت به نسخه های قبلی Amazfit Bip را راهی بازار کرد. این ساعت هوشمند از یک باتری 190 میلی آمپری استفاده می کند که با یک بار شارژ در صورت روشن بودن GPS تا 22 ساعت در حالت آماده به کار دوام می آورد. این مدل تنها 32 گرم وزن دارد و در عین سبک بودن می تواند تنها با یک بار شارژ تا 4 ماه (GPS خاموش) روشن بماند.

ویژگی دیگر این ساعت هوشمند مقاوت و استحکام فوق العاده آن می باشد که علاوه بر گردوغبار قادر به مقاومت در آب تا عمق 1.5 متری می باشد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip هم مانند مچ بند شیائومی که در بخش قبل گفته شد از حسگرهایی برای نظارت بر خواب و اندازه گیری ضربان قلب بهره می برد که می توانید نمودار کامل فعالیت های روزانه تان را در این ساعت هوشمند مشاهده نمایید.

https://www.aparat.com/v/qA8zN

نقاط قوت : GPS ، باتری قوی(نگهداری شارژ تا 45 روز) ، جنس بدنه پلی کربنات ، بند سیلیکونی ، مقاوم در برابر آب و گردوغبار ، ارزش خرید بالا نسبت به قیمت

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


5. مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit (از 1 تا 1.5 میلیون تومان)

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit

مچ بند هوشمند Galaxy Fit محصول سال 2019 است که مدتی پیش توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. این مچبند از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که طبق گفته شرکت سامسونگ می توان با آن برای مدت زیادی تا عمق 50 متری شنا کرد. همچنین این مچبند ، جدیدترین امکانات و حسگر ها مانند حسگر ضربان قلب ، شتاب سنج و ژیروسکوب را در خود جای داده است.

از ویژگی های دیگر این مچبند زیبا و منحصر به فرد می توان به نمایشگر AMOLED و بند سلیکونی که باعث نشستن ساعت روی دست شده اشاره کرد.

با توجه به این که این مچبند برای فعالیت های ورزشی ساخته شده است اما علاوه بر تیپ های اسپرت با لباس های اداری ورسمی هم ست می شود.

https://www.aparat.com/v/gsfF0

نقاط قوت : صفحه نمایش AMOLED ، پردازنده قوی ، بند سیلیکونی ، مقاوم در برابر آب و گردوغبار ، ارزش خرید بالا نسبت به قیمت ، حافظه داخلی + رم 2 گیگابایت ، NFC ، شارژر بی سیم

نقاط ضعف : نداشتن GPS

مشخصات بیشتر و خرید


6. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active (از 1.5 تا 2 میلیون تومان)

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit

شرکت سامسونگ این ساعت هوشمند را با شعار “زیبایی در سادگی و درعین حال قدرتمند” معرف کرد. به طوری که در این مدت کوتاه طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active از قابلیت هایی همچون هشدار ضربان قلب ، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و حسگرهای شتاب‌سنج ، فشارسنج ، ژیروسکوپ ، حسگر ضربان قلب ، حسگر نور بهره می برد. همچنین میزان استرس شما را در هر لحظه با دقت بسیار بالا نشان می دهد.

اما نقطه عطف این ساعت صفحه نمایش OLED تمام لمسی با عمق رنگ 16 میلیون می باشد که حس فوق العاده ای را به صاحبش منتقل می کند.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active با بهره گیری از یک باتری 230 میلی آمپر قابلیت نگهداری شارژ تا 45 ساعت را دارد.

ویژگی ای که این ساعت را از ساعت های معرفی شده تا به اینجا متمایز می کند قابلیت شارژبه صورت بی سیم می باشد. با این امکان شارژ ساعت هوشمند شما در یک چشم به هم زدن پر می شود.

نقاط قوت : GPS ، بدنه آلومینیوم ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی ، بند سیلیکونی ، wifi ، ضدآب تا عمق 50 متر

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


7. ساعت هوشمند هوآوی مدل GT Active 2019 (از 2 تا 2.5 میلیون تومان)

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT – FTN B19

ساعت هوشمند مدل GT Active 2019 به دلیل کیفیت و زیبایی منحصر به فرد بعد از رونمایی خیلی زود جزء یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند جهان شد. این ساعت با جنس بدنه فلز و سرامیک و همچنین مقاوت تا عمق 5 متری آب جزء ساعت های هوشمند مقاوم به شمار می رود. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این مدل ساعت هوشمند برای فعالیت های ورزشی استفاده می نمایند.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.39 اینچی از نوع AMOLED بهره می برد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

اما ویژگی متمایز کننده این ساعت هوشمند باتری 420 ملی آمپری آن است که توانایی نگهداری شارژ تا دو هفته را دارد.

نقاط قوت : GPS پیشرفته ، جنس بدنه سرامیک ، صفحه نمایش AMOLED ، نگهداری شارژ بالا (دو هفته) ، بند سیلیکونی ، تکنولوژی نمایش ضربان قلب ، ضدآب تا عمق 5 متر

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


8. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R810 (از 2.5 تا 3 میلیون)

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R810

ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R810 در سال 2018 توسط شرکت سامسونگ به همراه note 9 معرفی شد و تا به امروز مدلی به زیبایی و کارآمدی این ساعت هوشمند نیامده است. این ساعت به دلیل نوع کارایی ورزشی و روزمره می تواند در تمام ساعات شبانه روز همراهتان باشد. بند های این ساعت به راحتی تعویض میشود و با هر بار عوض کردن بندهای ساعت می توانید از داشتن یک ساعت جدید که حس جدیدی را منتقل می کند لذت ببرید.

اما تنها ویژگی این ساعت هوشمند زیبایی آن نیست بلکه در زمینه کیفیت صفحه نمایش و سخت افزار حرف های زیادی برای گفتن دارد و همیشه با بهترین ها مورد مقایسه قرار میگیرد.

این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش 1.2 اینچی از نوع super AMOLED مجهز است. معمولا این نوع از صفحه های نمایش به علت گران بودن در ساعت های هوشمند به کار نمی رود که این نشان از کیفیت بالای ساخت این ساعت دارد.

سامسونگ مجموعه ای از حسگرها را برای اندازه گیری علائم حیاتی و همچنین المان هایی از زندگی روزمره در این ساعت هوشمند قرار داده است. شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب از جمله حسگرهای به کار رفته در این ساعت می باشند.با داشتن Galaxy Watch SM-R810 زندگی راحت تری را تجربه خواهید کرد. چون صبح شما را از خواب بیدار می کند ، کار های روزانه تان را تا 10 ساعت نمایش میدهد، در هنگام ورزش اطلاعات دقیقی همچون تعداد ضربان قلب ، میزان کالری سوخته شده و … را نشان می دهد.

همچنین این ساعت ضدآب می باشد و با آن می توانید حداکثر تا عمق 5 متر شنا کنید.

باتری این ساعت توانایی نگهداری شارژ تا 120 ساعت در بهترین حالت و 9 ساعت در پر مصرف ترین حالت را داراست.

https://www.aparat.com/v/0Kq2M

نقاط قوت : GPS ، جنس بدنه فلز ، صفحه نمایش super AMOLED ، پردازنده بسیار قوی ، wifi ، NFC ، شارژر بی سیم

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


9. ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 مدل 42mm Silver Aluminum Case with black Sport Band (از 3 تا 4 میلیون)

ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 مدل 42mm Silver Aluminum Case with White Sport Band

در بین ساعت های هوشمند گران قیمت قطعا اپل واچ حرف اول را می زند. این مدل از از اپل واچ بسیار زیبا و خوش دست می باشد به طوری که تنها با یک بار دیدن آن عاشقش می شوید.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 مدل 42mm Silver Aluminum Case with black Sport Band از سیستم سخت افزاری بسیار قوی ای همچون پردازنده S2 Dual Core ، صفحه نمایش OLED Retina با کیفیت فوق العاده و حافظه داخلی 8 گیگابایت بهره می برد.

قطعا کامل ترین پکیج سنسور و حسگرها را تنها در این مدل خواهید یافت. شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، قطب نما ، گام شمار و شمارش ضربان قلب حسگرهای به کار رفته در این ساعت هوشمند آلومینیومی اپل می باشند.

باتری به کار رفته در این ساعت از نوع 334 میلی آمپر لیتیوم یونی است.

https://www.aparat.com/v/sD1O8

نقاط قوت : GPS ، جنس بدنه آلومینیوم ، صفحه نمایش OLED retina ، پردازنده بسیار قوی ، wifi ، شارژر بی سیم ، حافظه داخلی 8 گیگابایتی ، ضدآب تا عمق 50 متر

نقاط ضعف : عدم پشتیبانی از سیم کارت

مشخصات بیشتر و خرید


10. ساعت هوشمند گارمین مدل FENIX5X 010-01733-01 (بالای 4 میلیون)

اعت هوشمند گارمین مدل FENIX5X 010-01733-01

گارمین به عنوان گران ترین برند ساعت هوشمند شناخته شده است. که گران بودن محصولات این شرکت با توجه به مواد اولیه و سخت افزارهایی که در ساعت های هوشمند به کار می برد اصلا دور از انتظار نیست.

ساعت هوشمند FENIX5X 010-01733-01 جزء پرفروش ترین ساعت های گارمین می باشد. جنس بدنه آن استیل زد زنگ است . این مدل از ساعت هوشمند برای افراد ماجراجو که در شرایط سخت مانند جنگل قرار می گیرند ساخته شده است به همین دلیل مقاوت و استحکام فوق العده ای دارد و بدون هیچ نقصی ساخته شده است.

این ساعت هوشمند دارای قابلیت های منحصر به فردی همچون مسیر یاب ، موقعیت یاب ، تکنولوژی سنجش ضربان قلب ، شخصی سازی با Watch Face ، دریافت اپلیکیشن از Connect IQ ، قطب نمای سه محوره همراه با ژریسکوپ ، ارتفاع سنج بارومتریک ، انتقال نقشه توپوگرافی ، حالت های مختلف ورزشی ، دماسنج و …

این ساعت هوشمند خارق العاده توانایی مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری را دارا می باشد.

ساعت هوشمند گارمین مدل FENIX5X علاوه بر قابلیت هایی ماجراجویانه شامل ویژگی های زیادی برای ورزشکاران می باشد. این ساعت از چند حالت ورزشی بهره می برد که می تواند به تمام ورزشکاران (مبتدی تا حرفه ای) متناسب با نوع ورزش کمک نماید.

اگر شما هم فردی ماجراجو هستید با داشتن این ساعت بدون نگران بودن از راه برگشت به هر جایی که دلتان می خواهد بروید.

https://www.aparat.com/v/iP13K

نقاط قوت : GPS ، جنس بدنه فلز ، پردازنده بسیار قوی ، wifi ، شارژر بی سیم ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی ، ضدآب تا عمق 100 متر

نقاط ضعف : غیر لمسی

قابلیت های ویژه : دارای نقشه‌های توپوگرافی و دوچرخه‌سواری و بیش از 40000 زمین گلف (مخصوص کشورهای اروپایی) ، پیگیری فعالیت‌های ورزشی در حالت UltraTrac (ذخیره‌ی باتری) تا 35 ساعت ، تعیین اهداف تمرینی ، هشدار عدم فعالیت بدنی ، تعداد قدم‌ها¡ کالری¡ مسافت ¡ سرعت ، قابلیت ذخیره‌ی موقعیت 1000 نقطه، 50 مسیر یا اطلاعات 10000 نقطه و 100 فعالیت ورزشی کامل

حسگرها : شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، قطب نما ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، ارتفاع‌سنج

مشخصات بیشتر و خرید


سخن پایانی

در این مقاله سعی شد بهترین ساعت های هوشمند بازار در 10 رنج قیمت معرفی شود. این ساعت های هوشمند جزء پرفروش ترین ساعت های هوشمند در سال 98 بوده اند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. گاها بعضی از ساعت های هوشمند کیفیت ساخت پایینی دارند و بعد از مدتی استفاده بلااستفاده می شوند. ساعت های هوشمند ذکر شده از متریال مستحکم مانند فلز ، آلومینیوم و سرامیک ساخته شده اند که نشان دهنده مقاومت بالای آنها می باشد. برای خرید یا مشاهده مشخصات دقیق هر کدام می توانید روی گزینه “خرید از دیجی کالا” کلیک نمایید.

همه ساعت های ذکر شده در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا موجود می باشند. که برای خرید هرکدام می توانید اقدام کنید.

این مقاله با هدف کمک به افرادی که قصد خرید ساعت هوشمند را دارند نوشته شده است. اگر تجربه خرید یکی از ساعت های هوشمند بالا را دارید نظر خود را کامنت کنید.

ممنون که تا انتهای مقاله با من همراه بودی امیدوارم تونسته باشم ذره ای در خرید ساعت هوشمند به تو دوست عزیزم کمک کرده باشم.
تنها هدف من و رفقام در تاپ کالا هدیه یک تجربه خرید عالی به کاربران می باشد.


گران ترین ساعت هوشمند اندرویدی کدام ساعت است؟ در سال 1934 یک ساعتی توسط شرکت “تگ هویر” که یکی از مشهورترینها در این زمینه است، منتشر شد که با نام Connected روانه بازار شد. این ساعت با همکاری گوگل و اینتل ساخته شد.

قیمت گران ترین ساعت هوشمند چقدر است؟

1500 دلار! اگر به امکانات و قیمت این ساعت نگاه کنید، شاید پیش خودتان بگویید که این قیمت کمی فراتر از کلمه “زیاد” است.

اگر این ساعت را بررسی کنید، از لحاظ کارایی و ظاهری بسیار شبیه به ساعت Moto 360 از شرکت موتورولا است؛ ولی قیمتش با این ساعت، 6 برابر بیشتر است.

خود گوگل هم این ساعت را با عنوان “نخستین ساعت لوکس جهان تحت Android Wear” یاد کرده.

البته فکر نمیکنم که این ساعت به پای ساعتهای هوشمند اپل برسد؛ مخصوصا کسانی که طرفدار اندروید نیستند، فکر نکنم از این ساعت خوششان بیاید!

حالا شما به من بگویید؛ اگر شما بودید، این ساعت را میخریدید؟

امکانات گران ترین ساعت هوشمند connected چیست؟

  • صفحه نمایش لمسی 1.5 اینچی
  • رزولوشن این صفحه نمایش 360*360 پیکسلی است
  • دارای یک چیپست گجت توسط اینتل
  • سیستم عامل این ساعت هوشمند هم AndroidWear می باشد.


ساعت یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های مردانه و زنانه است، در عین حال همیشه این سؤال وجود دارد که ساعت های لوکس و گران‌قیمت برندهای معتبر دنیا چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی برندهای بزرگ ساعت‌سازی و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آنها آشنا کنیم.

۱. ساعت مچی Graff Diamonds Hallucination؛ یک تکه جواهر

یکه تکه جواهر؛ این بهترین توصیف برای ساعت مچی زنانه «Graff Diamonds Hallucination» است که با قیمت ۵۵ میلیون دلار به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت مچی دنیا شناخته می‌شود. این ساعت مچی اشرافی از ۱۱۰ قیراط الماس رنگی که روی بدنه‌ای از طلای سفید سوار شده‌اند تشکیل شده است و محصول برند لوکس طلا، جواهر و ساعت‌سازی انگلیسی «Graff» است.

۲. ساعت جیبی Graff Diamonds The Fascination؛ لوکس و شگفت‌انگیز

دومین ساعت مچی گران‌قیمت دنیا نیز ساعت زنانه‌ی الماس‌نشان و اشرافی از برند لوکس «Graff» است. ساعت مچی «Graff Diamonds The Fascination» از ۱۳۵ قیراط الماس سفید و یک الماس ۳۹ قیراطی که به‌شکل اشک تراش خورده است و نقش صفحه‌ی ساعت را بازی می‌کند ساخته شده است. قیمت این ساعت شگفت‌انگیز و لوکس ۴۰ میلیون دلار است.

بد نیست بدانید که برند انگلیسی «گراف» به‌خاطر کیفیت منحصر‌به‌فرد جواهرات و ساعت‌هایش و استفاده از سنگ‌های گران‌قیمت و نفیس، نامی محبوب در سرتاسر دنیاست. این برند جهانی معتبر، مالک درشت‌ترین الماس‌های دنیاست و البته صاحب شرکت همواره در حال تلاش برای به‌دست آوردن الماس‌های بزرگ‌تر به درخواست مشتریانش در سراسر دنیاست.

۳. ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande Complication Pocket Watch؛ تاریخ اشرافیت

این ساعت با قیمت ۳۰ میلیون دلار، سومین ساعت مچی زنانه‌ی گران‌قیمت در میان گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیاست. این ساعت جیبی اشرافی محصول کمپانی ساعت‌سازی سوئیسی لوکس «Breguet» است که به نام ملکه‌ی فرانسه، ماری آنتوانت که از مشتریان پر‌و‌پاقرص این برند اشرافی بود ساخته شد.

کار ساخت این ساعت در سال ۱۷۸۲ توسط آبراهام لوئیس بریژیت آغاز شد و ۴ سال بعد از مرگ او در سال ۱۸۲۷ توسط پسرش به پایان رسید. ماری آنتوانت هرگز این ساعت را ندید، چرا که ۳۴ سال بعد از قتل او، کار ساخت ساعت تمام شد. این ساعت در اواخر دهه‌ی ۱۹۰۰ دزدیده شده بود که در سال ۲۰۰۷ پیدا شد. در سال ۲۰۱۴ قیمت این ساعت حداقل ۳۰ میلیون دلار تخمین زده شد و درحال‌حاضر در موزه‌ی «L.A.Mayer» نگهداری می‌شود.

۴. ساعت مچی Chopard ۲۱۰Karat؛ یک شاهکار هنری رؤیایی

نام برند سوئیسی گران‌قیمت «شوپارد» به‌خاطر جواهرات و ساعت‌های رنگارنگ و شادش در تمام دنیا مشهور است. برندی که صاحبانش بر این باورند که برای تولید و ساخت مجموعه‌ای نفیس فقط باید از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد و المان‌ها استفاده کرد. اما گران‌ترین ساعت مچی دنیا یک شاهکار هنری رؤیایی و گران‌قیمت است.

«Chopard۲۱۰Karat» محصول لوکس این برند مشهور با ۲۱۰ الماس رنگی تزیین شده است که به «الماس‌های شاد» مشهورند، به‌طوری‌ که در نگاه اول بیشتر شبیه به دستبندی رنگارنگ و شاد زنانه است تا ساعت مچی! و البته صفحه‌ی ساعت، زیر انبوهی از الماس‌های رنگی و چشم‌نواز چندان به چشم نمی‌آید.

به همین خاطر شاید بهتر باشد که به این ساعت مچی به‌ چشم دستبندی جواهرنشان نگاه کرد تا ساعتی برای نشان دادن زمان. قیمت این ساعت مچی لوکس ۲۶ میلیون دلار است که آن را تبدیل به ساعتی منحصر‌به‌فرد در مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا کرده است.

۵. ساعت جیبی Patek Philippe Super Complication؛ کلاسیک و اشرافی

یک ساعت جیبی شکیل با همان ظاهر کلاسیک ساعت‌های جیبی قدیمی و با قیمت عجیب‌وغریب یازده میلیون دلار. این ساعت طلای جیبی ۱۷ قیراطی در سال ۱۹۳۳ توسط کمپانی مشهور ساعت سوئیسی «پتک فیلیپه» برای یک بانکدار ثروتمند به نام «هنری گیوز» ساخته شد و طراحی و ساخت آن پنج سال به‌طول انجامید.

بد نیست بدانید که شرکت سوئیسی «پتک فیلیپه»، که در سال ۱۸۵۲ در ژنو سوئیس تأسیس شد، یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های ساعت‌سازی جهان و تولیدکننده‌ی ساعت‌های مچی و جیبی لوکس و اشرافی است.

این شرکت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت، اشرافی و پیچیده برای افراد سرشناسی چون «پاپ پیوس نهم»، «ملکه ویکتوریا» و «همسرش پرنس آلبرت» لقب «امپراطور ساعت مچی دنیا» را از آن خود کرده است. کمپانی «پتک فیلیپه» به‌خاطر طراحی و ساخت ساعت‌های اشرافی که تمام قطعات موتور و بدنه‌‌ی آنها تولید همین شرکت است، برند محبوب مشهورترین کلکسیونرهای ساعت دنیاست. ساعت جیبی «Patek Philippe Super Complication» به دلیل عملکرد خاصی که برای هر ساعت از شبانه‌روز دارد، در نوع خود پیچیده‌ترین ساعت جهان از نظر عملکرد است.

ساعت جیبی «Patek Philippe Super Complication» گران‌ترین ساعت در مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیاست که تا به حال در مزایده به فروش رسیده است. بد نیست بدانید که کمپانی «پتک فیلیپه» برای طراحی این ساعت‌های لوکس و پیچیده آزادی عمل بسیاری به طراحان خود می‌دهد و شاید به همین دلیل است که این شرکت علی‌رغم شهرتش در تولید ساعت‌های مچی‌ و جیبی، سالانه ۴۵ هزار ساعت بی‌نظیر و منحصر‌به‌فرد را طراحی و تولید می‌کند. رنگ موردعلاقه‌ی طراحان ساعت مچی و جیبی «پتک فیلیپه» سفید، زرد و طلایی است.

۶. ساعت مچی Jacob & Co. Billionaire Watch؛ ساعت میلیاردرها

شاید اگر بدانید که فقط یک نمونه از این ساعت مچی ساخته شده است، قیمت ۱۸ میلیون دلاری آن توجیه منطقی پیدا کند. البته دلیل قیمت سرسام‌آور این ساعت اشرافی ۲۳۹ قطعه الماس‌ درخشانی است که در سر‌تا‌سر ساعت کار شده‌‌اند.

کمپانی«Jacob & Co» در ساعت مچی «Billionaire» که درحقیقت دستبندی پر از الماس‌های درشت است، از موتور اختصاصی خودش یعنی «Caliber JCAM۰۹» استفاده کرده است. یک موتور مکانیکی کوکی با ظاهر اسکلتون (قلب باز) است که در رده‌ی ساعت‌های توربیون قرار می‌گیرد و متشکل از ۱۶۷ قطعه است.

قاب ساعت هم که این موتور اتوماتیک توربیون را در خود جای داده است، از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است و عقربه‌های نشانگر دقیقه و ساعت هم با وجود آبکاری آبی رنگ از خوانایی بسیار خوب و قابل‌قبولی برخوردارند. هرچند که موتور این ساعت مچی الماس‌نشان از معماری و ظاهر جذابی برخوردار است، اما در حقیقت الماس‌های درخشانی که صفحه‌ی ساعت را احاطه کرده‌اند دلیل اصلی قیمت سرسام‌آور این ساعت ۱۸ میلیون دلاری هستند که به ساعت میلیادرها مشهور است.

۷. ساعت مچی زنانه .۱۵۱۸ in Stainless Steel Patek Philippe Ref؛ یک ساعت استیل خاص

هفتمین ساعت مچی از مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا، ۱۱ میلیون دلار قیمت دارد. این ساعت مچی زنانه‌ی خاص، محصول کمپانی ساعت‌سازی سوئیسی «پتک فیلیپه» است و به دلیل تعداد محدود (۴ عدد) و پوشش منحصر‌به‌فردی که دارد، توجه بسیاری از افراد علاقه‌مند به ساعت‌های لوکس را به خود جلب کرده است. کمپانی «پتک فیلیپه» به تولید ساعت‌‌های مچی‌ زنانه‌ی طلایی و رزگلد مشهور است؛ اما این ساعت خاص به‌خاطر داشتن پوشش استیل، از سایر محصولات این برند متمایز است.

۸. ساعت مچی Hublot Big Bang؛ تماما الماس

یک ساعت مچی خاص مردانه که برای ساخت تمام اجزای درونی و بیرونی‌ آن (حتی صفحه و عقربه‌ها) از الماس استفاده شده است. با اینکه تعداد مشخصی الماس را می‌توان روی یک ساعت مچی جای داد اما کمپانی سوئیسی مشهور «Hublot» در مجموع از ۱۲۸۰ الماس برای ساخت این ساعت استفاده کرده است که وزن هر کدام از الماس‌ها حداقل ۳ قیراط است.

طراحان ساعت «Big Bang»، برای پیدا کردن الماس‌های مورد نظرشان، یک سال زمان صرف کردند. اگر این سؤال ذهن‌تان را مشغول کرده است که چه کسی حاضر است تا برای ساعتی تماما الماس ۵ میلیون دلار بپردازد؟ باید بگوییم که بیانسه خواننده‌ی مشهور، برای تولد ۴۳ سالگی همسرش جی زی، این ساعت را به او هدیه داد.

۹. ساعت مچی LOUIS MOINET METEORIS؛ مسافری از ماه

یک ساعت مچی مردانه‌ی ۴/۶ دلاری بی‌نظیر از کمپانی سوئیسی «Vacheron Constantin» است که از ۷۴۰ قطعه‌ی کاملا دست‌ساز، بندی از جنس پوست کروکودیل و بدنه‌ای از طلای سفید و از همه مهم‌تر سنگی آسمانی و کمیاب که از کره‌ی ماه آورده شده است، تشکیل شده است.

این ساعت مچی مردانه‌ی شکیل از مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا، که تنها ۴ عدد از آن در دنیا موجود است، مجهز به سیستم روز‌شمار همیشگی است و به همین دلیل با همراه داشتن آن حساب تمام لحظات در دستان شماست.

۱۰. ساعت مچی۲۶۶۷ Breguet Antique Number؛ عروسک جیب شما

ساعتی شیک و درعین‌حال سنتی از برند اصیل «Breguet» که به قول کارشناسان مد، همچون یک «عروسک» در جیب شماست. این ساعت جیبی که ۴/۵ میلیون دلار قیمت دارد دارای دو موتور است.

۱۱. ساعت مچی Daytona Ref. ۶۲۶۳ Oyster Albino

این ساعت گران‌ترین ساعت مچی از برند محبوب «Rollex» است که در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۴ میلیون دلار در یک حراجی به فروش رسید و به این ترتیب در لیست گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا قرار گرفت. نام این ساعت مچی مردانه که قابی از فولاد ضدزنگ دارد «Oyster Albino» به معنای صدف زال یا همان صدف سفیدرنگ است که به نظر می‌رسد به‌خاطر داشتن عقربه‌های کوچک سفیدرنگ کرونوگرافش اینگونه نام‌گذاری شده است. فقط ۴ عدد از این ساعت بی‌نظیر در دنیا وجود دارد.

۱۲. ساعت مچی Patek Philippe Platinum World Time؛ خودکار و هوشمند

یک ساعت مچی گران‌قیمت دیگر از کمپانی سوئیسی «پتک فیلیپه» که در سال ۲۰۰۲ به قیمت ۴ میلیون دلار در مزایده‌ای به فروش رسید.

در ابتدا فقط یک عدد از این ساعت مچی ساخته شده بود که در همان زمان لقب گران‌قیمت‌ترین ساعت مچی جهان را در مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا به خود اختصاص داد. یکی از توانایی‌های این ساعت مچی لوکس این است که در هر نقطه‌ از جهان، به‌صورت خودکار کوک می‌شود و به این ترتیب شما در هر کجای جهان که باشید می‌توانید زمان دقیق آن منطقه را متوجه شوید.

ساعت مچی «Patek Philippe Platinum World Time» بعدها در ۴ مدل طلایی، سفید، رز‌گلد و پلاتینیوم برای خریداران خاص طراحی و عرضه شد.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و خاص بودن ساعت‌های برند «پتک فیلیپه» استفاده از موتورهای سیلیکونی است که دربرابر تغییرات آب‌و‌هوایی و محیطی مقاوم هستند و همین امر سبب می‌شود که عملکرد این ساعت‌های مچی در بدترین شرایط جوی هم ثابت بماند و کوچک‌ترین خللی در عملکرد آنها وارد نشود.

علاوه‌بر این، استفاده از فلزات گرانبها و باکیفیت که باعث درخشش و زیبایی فوق‌العاده‌ی این ساعت‌های لوکس می‌شوند، نام این برند را بر سر زبان‌ها انداخته است. «پتک فیلیپه» از معدود برندهای معتبری است که به هیچ عنوان در اجزای بدنه و موتور ساعت‌هایش از پلاستیک استفاده نمی‌کند. الماس، طلا و برلیان ازجمله آلیاژها و مواد اصلی ساعت‌های برند «پتک فیلیپه» هستند.

۱۳. ساعت مچی Aeternitas Mega۴؛ ساعت ابدی

یک ساعت مچی پیچیده و پرطمطراق که از ۱۴۸۳ قطعه و ۳۶ موتور تشکیل‌ شده است و محصول برند سوئیسی «Franck Muller» است. تقویم دائمی عجیب‌و‌غریب این ساعت که هر هزار سال آپدیت می‌شود این نوید را به شما می‌دهد که تحت هر شرایطی قرار است این ساعت مچی ۲.۷ میلیون دلاری ساعتی ابدی برای شما باشد.

بد نیست بدانید که برند «Franck Muller» تولیدکننده‌ی ساعت‌های مچی خاص در تعداد محدود برای مشتریان خصوصی و معمولا سرشناسی مثل «خوزه مورینیو»، «التون جان»، «دمی مور» و «فیفتی سنت» است.

۱۴. ساعت مچی Grand Complication؛ یک سوئیسی به سبک آلمانی

گران‌ترین ساعت برند سوئیسی «Lange & Söhne» یک ساعت مچی ۲/۵ میلیون دلاری به نام «Grand Complication» است که در سال ۲۰۱۳ به بازار آمد. این ساعت دارای امکاناتی مثل تقویمی دائمی با نشانگر موقعیت کره‌ی ماه، کرونوگراف (زمان‌سنج) با شمارنده‌‌ی صدم ثانیه و عقربه‌‌ی فلایینگ (برای صفر کردن فوری و شمارش مجدد ثانیه‌شمار) و زنگ اعلام ساعت و دقیقه است.

در مجموع، موتور پیچیده‌ی این ساعت از ۸۷۶ جزء مختلف تشکیل شده است. جعبه‌ی بزرگ طلا با قطر ۵۰ میلی‌متر و ضخامت ۲۰ میلی‌متر از مشخصات این ساعت لوکس است که آن را در فهرست گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا تبدیل به یک ساعت منحصر‌به‌فرد کرده است.

بد نیست بدانید که ساعت‌های این برند مشهور سوئیسی برخلاف ساعت‌های سوئیسی که اغلب روکش برنجی دارند، معمولا به سبک آلمانی و با نقره‌ی آلمانی ساخته می‌شوند.

۱۵. ساعت مچی The Grandmaster Chime؛ نوای استاد بزرگ

شاید دو و نیم میلیون دلار برای خرید ساعت مچی رقم عجیب‌وغریب و غیر‌معقولی به نظر برسد، اما این نسخه‌ی محدود کمپانی «Patek Philipe» که به «نوای استاد بزرگ» مشهور است، قطعا پیچیده‌‌ترین ساعت مچی است که تا به حال ساخته شده و در فهرست گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا قرار گرفته است.

این ساعت مچی عجیب‌وغریب در سال ۲۰۱۴ و به مناسبت صد و هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس کمپانی «پتک فیلیپه» ساخته شد و ساعتی هوشمند، پیچیده و مجهز به تکرارکننده‌ی دقیقه، تقویم مداوم لحظه‌ای و نمایشگر ۴ رقمی سال است.

«نوای استاد بزرگ» اولین ساعت دو صفحه‌ای و دو روی مچی است. به این معنی که می‌توان آن را از هر دو طرف به دست کرد، به‌نحوی که یک صفحه ساعت و صفحه‌ی دیگر تقویم را نشان می‌دهد. «بدنه‌ی گردان» ساعت، چرخاندن روان آن را روی مچ دست ممکن می‌سازد.

طلای سرخ ۱۸ عیار و قفل ۱۶.۱ میلی‌متری آن همگی با دست حکاکی شده‌اند. بند این ساعت دست دوز و ساخته‌شده از پوست تمساح است که با ظرافت بی‌نظیری طراحی و دوخته شده است. در مجموع تنها هفت عدد از ساعت «نوای استاد بزرگ» تولید خواهد شد و کمپانی «پتک فیلیپه» یک نسخه از آن را در موزه‌ی این کمپانی در ژنو نگه خواهد داشت که امکان نمایش آن برای عموم وجود دارد.

با این‌ همه، برای افرادی که قصد دارند یکی از شش ساعت باقی‌مانده را خریداری کنند، داشتن ۲/۵ ملیون دلار در بانک شرط لازم است، اما تنها داشتن این مبلغ کافی نیست، آنطور که طراحان این ساعت می‌گویند، خریداران خوش‌شانس «The Grandmaster Chime» باید با رئیس این شرکت ساعت‌سازی یعنی «تیری استرن» نیز مصاحبه‌ای داشته باشند تا آقای رئیس از میزان علاقه، آگاهی و احساس آنها به این ساعت منحصر‌به‌فرد مطمئن شود.

۱۶. ساعت مچی Jaeger-LeCoultre Hybris Mechanica Grande Sonnerie؛ یک بیگ‌بن کوچک

این ساعت مچی از برند لوکس سوئیسی «Jaeger lecoultre»، ازجمله پیچیده‌ترین ساعت‌های مچی‌ جهان است که با ۲۶ نوع سیستم پیچیده و ۱۳۰۰ قطعه از جنس طلای سفید ۱۸ عیار مجهز شده است. نکته‌ی جالب این است که این ساعت ۲/۵ میلیون دلاری یکی از طولانی‌ترین ملودی‌ها را برای صدای زنگ ساعت دارد؛ صدای ناقوس کلیسای «وست‌مینیستر».

۱۷. Antimagnetique Ref. ۴۱۱۳

این ساعت مچی مجهز به کرونوگراف (زمان‌سنج) و شمارشگر صدم ثانیه‌ است و قاب فولاد ضدزنگ ۴۴ میلی‌متری آن طراحی بیش‌ازحد بزرگی دارد. این ساعت مچی از برند لوکس رولکس در سال ۱۹۴۲ در مجموعه‌‌ای ۱۲ عددی ساخته شد و در یک حراجی در ژنو به قیمت ۲/۴ میلیون دلار فروخته شد.

۱۸. ساعت مچی RM ۵۶-۰۲ Sapphire

این ساعت مچی شکیل، تولید شرکت سوئیسی «Richard Mille» است و ویژگی متمایز آن، طراحی دقیق و ریزه‌کاری قاب و موتور فوق‌العاده پیچیده‌‌ی آن است که هر دو با کریستال یاقوت کبود خالصی ساخته شده‌اند و در قاب شیشه‌ای به‌صورت معلق دیده می‌شوند. قیمت این ساعت لوکس ۱/۵ میلیون دلار و یکی از محبوب‌ترین ساعت‌ها در فهرست گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیاست.

۱۹. ساعت مچی Vacheron Constatin Tour de I’lle؛ تلفیقی از یاقوت کبود و طلا

این ساعت مچی پیشرفته محصول کمپانی ساعت‌سازی لوکس سوئیسی «Vacheron Constatin» که در سال ۲۰۰۵ میلادی به مناسبت سالگرد دویست و پنجاه سالگی تأسیس این کمپانی ساخته و وارد بازار شد. این ساعت مچی لوکس و گرا‌ن‌قیمت که درحال‌حاضر یک و نیم میلیون دلار قیمت دارد از ۱۸ قیراط طلا و یک یاقوت کبود ضدانعکاس روی صفحه‌ی ساعت، تشکیل شده است. عقربه‌های ساعت از جنس تیتانیوم هستند و این ساعت ضدخش تا عمق سه متری آب کار می‌کند. از این ساعت مچی فقط ۱۰ عدد ساخته شده است و گفته می‌شود که طراحی و تولید هر یک از این ده ساعت‌ به ۴۰ روز کاری متناوب زمان نیاز دارد. بد نیست بدانید که افراد مشهوری ازجمله «ناپلئون بناپارت»، «پاپ پیوس یازدهم»، «ادوارد هشتم» و «هری ترومن» یکی از رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا از مشتریان پر‌و‌پاقرص این برند معتبر سوئیسی به حساب می‌آیند. برند مشهور ساعت‌سازی «واچرون کنستانتین» اولین برند ساخت ساعت ‌مچی در جهان است که اقدام به تولید ساعت‌هایی با تاریخ و تقویم و صفحه‌ی طرح‌دار کرد. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۶ و همزمان با دویست و شصتمین سالگرد تأسیس برند «واچرون کنستانتین»، این شرکت خبر طراحی پیچیده‌ترین ساعت‌ مچی مکانیکی و سفارشی جهان را به خبرگزاری‌ها داد. ظاهرا قرار است که این ساعت ‌مچی منحصر‌به‌فرد در بازه‌ی زمانی ۸ ساله و توسط سه طراح ساخته شود. قیمت دقیق این ساعت مچی هنوز افشا نشده است، اما رقمی ما‌بین ۸ تا ۲۰ میلیون دلار برای آن تخمین زده شده است که در این‌ صورت لقب گران‌ترین ساعت مچی جهان را از آن خود خواهد کرد.

۲۰. ساعت مچی Patek Philippe Sky Moon Tourbillon؛ پیچیده‌ترین ساعت مچی دنیا

یک شاهکار دیگر از کمپانی سوئیسی «پتک فیلیپه» که لقب پیچیده‌ترین ساعت مچی دنیا را از آن خود کرده است. یک طرف این ساعت مچی دو‌رو «آسمان شب» است که با دقیق‌ترین و ظریف‌ترین جزئیات طراحی شده است و طرف دیگر آن علاوه‌بر ساعت و تاریخ ، تصویر اشکال مختلف کره‌ی ماه را نشان می‌دهد.

قیمت این ساعت مچی فوق‌العاده به‌عنوان شاهکاری در هنر مدرن طراحی ۱/۳ میلیون دلار است.

۲۱. ساعت مچی Chopard Super Ice Cube؛ شاهکاری از حامی مالی جشنواره کن

زیباترین ساعت مچی زنانه‌ی جهان به انتخاب کارشناسان مد و زیبایی، ساعتی لوکس از کمپانی سوئیسی «Chopard» است که از ۶۰ قیراط الماس‌ برش‌خورده به‌شکل مکعب ساخته شده است.

این ساعت لوکس ضد‌آب و ضد‌خش ۱/۱ میلیون دلار قیمت دارد و یکی از محبوب‌ترین ساعت‌ها در مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیاست. برند معتبر ساعت‌سازی «چوپارد» یا «شوپارد» که در سال ۱۸۶۰ توسط «لوییس شوپارد» افتتاح شد، از همان ابتدا بیشترین تمرکز خود را بر تولید ساعت‌های لوکس جیبی و مچی معطوف ساخت.

«شوپارد» از سال ۱۹۹۹ حامی مالی جشنواره‌ی جهانی فیلم کن است.

۲۲. ساعت مچی Hublot Black Caviar Bang؛ خاویار سیاه

یک ساعت مچی مردانه منحصر‌به‌فرد که از ۵۰۱ قطعه الماس تراش‌خورده‌ی سیاه از برند بوگاتی و طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است و به «خاویار سیاه» مشهور است. «Hublot Black Caviar Bang» در سال ۲۰۰۹ به بازار آمد و از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از افراد مشهور قرار گرفت. این ساعت مچی مردانه که محصول کمپانی سوئیسی مشهور «Hublot» است، یک میلیون دلار قیمت دارد.

۲۳. ساعت جیبی Breguet Pocket Watch ۱۹۷۰ BA/۱۲؛ ساعتی کاملا دست‌ساز

اگر جزء آن‌ دسته از افرادی هستید که به ساعت‌های کلاسیک علاقه‌مندند، این ساعت جیبی ساخته‌شده از طلای ۱۸ عیار کاملا دست‌ساز که محصول سال ۱۹۷۲ از برند مشهور سوئیسی «Breguet» است، با شکل و شمایلی کلاسیک و منحصر‌به‌فرد و قیمتی حدود ۷۳۴ هزار دلار برای شما ساخته شده است.

تمام اجزای درونی و بیرونی این ساعت جیبی لوکس به‌طرز ماهرانه‌ای با دست ساخته شده‌اند. این برند لوکس سوئیسی که افراد مشهوری چون «ملکه ماری آنتوانت» و «لویی شانزدهم» از همان ابتدا از مشتریان پر‌و‌پا‌قرص آن محسوب می‌شدند، در سال ۱۷۷۵ در شهر ژنو تأسیس شد و نخستین ساعت مچی محصول خود را در سال ۱۸۱۰ به بازار فرستاد و در سال ۱۹۷۶ عضوی از کمپانی ساعت‌سازی مشهور «سواچ» شد.

بریژیت به‌خاطر ساعت‌های لبه سکه‌ای، ساعت‌های زنانه با صفحات بسیار ظریف کارشده با جواهراتی مثل الماس و ساعت‌های عقربه آبی که به ساعت‌های «عقربه بریژیتی» معروف هستند، سال‌هاست که برندی صاحب سبک در صنعت ساعت‌سازی دنیاست.

علاوه‌بر ساعت‌های جیبی و مچی که معمولا در فهرست گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا قرار می‌گیرند، سایر محصولات دیگر این برند لوکس و گران‌قیمت مثل خودنویس و خودکار، جوهر خودنویس، طلا و جواهرو دکمه‌ سردست نیز شهرت فراوانی در سرتاسر جهان دارند.