رایانه

گرانترین ساعت هوشمند سامسونگ + مقایسه و نظرات کاربران

ساعت‌های هوشمند امروزه بسیار موردتوجه نسل جوان قرارگرفته است و اغلب جوانان سعی دارند تا از برندهای مطرحی مانند سامسونگ برای خرید ساعت هوشمند گران اقدام کنند. در این مطلب ما سعی کردیم یک لیست 8 تایی از گران‌ترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ را برای شما گردآوری کنیم.

خرید ساعت هوشمند گران از دید اقتصادی نسبتاً به‌صرفه‌تر می‌باشد, به ویژه در صورتی‌که انگیزه شما از تهیه این کالا به‌کارگیری از تجهیزات ردیابی, حفظ اندام و برنامه‌های ورزشی و درمجموع به کارگیری از این وسیله, تحت عنوان ابزاری روتین در تمرینات ورزشی باشد.

تنها ضروری است تا یک نگاه جزئی به سهم رو به ارتقا گجت های هوشمند پوشیدنی مخصوصاً ساعت و مچ بند در بازار بیندازیم تا به تأیید این نکته برسیم. این دو محصول اگر چه در عملکرد خود شبیه هم می‌باشند ولی هر دو دارای یکسری تفاوت‌هایی هستند.

ساعت‌های هوشمند گران با توجه به طراحی ظاهری زیبا و کیفیت بسیار بالا بهترین انتخاب برای خرید هستند. قیمت بالای این ساعتهای گران هوشمند برای کسانی که شیک پوش هستند و به دنبال لوکس پوش بودن هستند, درجه اهمیت بالایی نخواهد داشت.

ویژگی‌های زیاد در کنار کیفیت بالا و امکانات عالی آنها, هر کسی را ترغیب می‌کند تا برای خرید آن اقدام کند. برند سامسونگ هم سعی دارد که همیشه با تولید گجتهای هوشمند پرچم‌دار, خود را یک سروگردن از رقبای خود متمایز کند.

همین مورد می‌تواند برای کاربرانی که علاقه به محصولات گران دارند, گزینه‌ای باشد تا از ساعتهای هوشمند گران سامسونگ استفاده کنند.

نکات مهم در خرید ساعت هوشمند گران‌قیمت سامسونگ

حتماً در انتخاب ساعت هوشمند دقت کنید که چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی برای شما اهمیت بیشتری دارد. بعضی کاربران علاقه به لوکس بودن محصول دارند. برخی هم به حالت اسپرت بودن آن اهمیت بیشتری می‌دهند. شاید کسانی هم به ساده و کلاسیک بودن آن توجه خاصی نشان بدهند.

اما اکثر کسانی که به ساعت‌های هوشمند علاقه دارند کاربرانی هستند که قصد دارند برای اتصال ساعت هوشمند به موبایل خود و دیگر گجتهای پوشیدنی و برای ارزیابی فعالیت و سلامت بدن خود از آن استفاده کنند.

در خرید ساعت‌های هوشمند امروزی به دنبال سیم‌کارت خور بودن آن نباشید. زیاد اکثر برندهای معتبر مانند سامسونگ – اپل – شیائومی و دیگر برندها دیگر این قابلیت را به خاطر خطراتی که برای سلامتی بدن انسان دارند قرار نمی‌دهند. برای جایگزینی آن می‌توانید از بلوتوث کمک بگیرید و حتی تماس‌ها و پیام‌های خود را پاسخ دهید.

از دیگر مواردی که در خرید ساعت هوشمند به شما کمک کند موارد زیر می‌باشد:

دارای gps باشد.

صفحه‌نمایش باکیفیت داشته باشد.

قابلیت مکالمه داشته باشد.

حسگرهایی برای سلامتی بدن

دارا بودن حافظه داخلی

مقاومت در برابر آب

مقاومت در برابر گردوغبار

مقاومت در برابر خط وخش

کنترل موسیقی

باتری قوی و باکیفیت

راحتی کار با منوها و برنامه‌ها

نوع کاربری رسمی یا ورزشی

طراحی رسمی یا اسپرت

جنس بند و جنس بدنه

صفحه‌نمایش لمسی و رنگی

اندازه قاب و صفحه‌نمایش

نوع و قابلیت اتصال به موبایل هوشمند

1- ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm Leatherband Smart

یکی از بهترین ساعت‌های سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm Leatherband Smart می‌باشد که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا و قیمت بالا امکانات بسیار خوبی هم دارد. سامسونگ در تولید این ساعت هوشمند دقت بسیار بالایی را نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند خود به کار برده است این ساعت برای فعالیت‌های مختلف ورزشی و رسمی و حتی روزمره بسیار مناسب می‌باشد.

سامسونگ در طراحی این ساعت به طوری کار کرده است که هم آقایان و هم خانم‌ها بتوانند از آن استفاده کنند. با توجه به قابلیت تعویض بند آن شما می‌توانید بندهای دیگری را هم برای ست کردن ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2 40mm Leatherband Smart با لباس خود در نظر بگیرید.

از مهم‌ترین امکانات و قابلیت‌های ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ 40mm Leatherband Smart می‌توان به قابلیت جی‌پی‌اس – قابلیت مکالمه با ساعت هوشمند – مقاومت در برابر آب و گردوغبار – دقت بالا در تشخیص ضربان قلب و امکانات مختلف ورزشی اشاره کرد.

پشتیبانی از gps: دارد

صفحه نمایش لمسی: دارد

کنترل موسیقی: ندارد

حسگر ضربان قلب: ندارد

قابلیت مکالمه: دارد

مقاومت در برابر آب: دارد

مناسب برای: آقایان – خانمها

جنس بند ساعت: چرم

نوع کاربری: روزمره – ورزشی – رسمی

اندازه صفحه نمایش: 1.2 اینچ

قابلیت نصب سیم کارت: ندارد

2- ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart

ساعت سامسونگ Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart Watch تا سال ۲۰۱۹ و همزمان با رونمایی موبایل نوت ۱۰ رونمایی شد این ساعت‌هوشمند در دو نسخه ۴۴ و ۴۰ میلی متری وارد بازار جهانی شد. پس از عرضه گلکسی واچ اکتیو شش ماه طول کشید تا این ساعت هوشمند به مخاطبان خود نشان داده شود.

اگر اهل ورزش کردن هستید می توانید با کمک امکانات بسیار زیادی از این ساعت هوشمند فعالیت ها و حرکات ورزشی خود را زیر نظر بگیرید. این ساعت بسیار دقیق با کمک سنسورهایی که دارد می‌تواند در بررسی و آنالیز دقیق سلامت بدن شما کمک کند.

ازجمله حسگرهای این ساعت هوشمتد می توان به: سنسور ضربان قلب – شتاب سنج – سنسور محیط نور – الکتروکاردیوگرام و … اشاره کرد.

پشتیبانی از gps: دارد

صفحه نمایش لمسی: دارد

کنترل موسیقی: ندارد

حسگر ضربان قلب: دارد

قابلیت مکالمه: دارد

مقاومت در برابر آب: دارد

مناسب برای: آقایان – خانمها

جنس بند ساعت: چرم

نوع کاربری: روزمره – ورزشی – رسمی

اندازه صفحه نمایش: 1.4 اینچ

ظرفیت باتری: 340 میلی آمپر ساعت

قابلیت نصب سیم کارت: ندارد

3- ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 44mm

سامسونگ ارائه نسل جدید ساعت های هوشمند Galaxy Watch Active توانسته است در بازار ساعت های هوشمند با رقبای سرسخت خود وارد فاز جدیدی بشود. از ویژگی های بسیار خوب ساعت « Galaxy Watch Active2» می توان به استفاده از آن برای فعالیت های ورزشی اشاره کرد. با توجه به ظاهر زیبای ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 شما به راحتی می توانید در هنگام فعالیت های ورزشی و حتی کارهای روزمره از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ از محصولات بسیار پرطرفدار شرکت و برند سامسونگ می باشد.این سری نسبت به مدل قبلی خودویژگی های بسیار جدیدی را اضافه نکرده است.اما جذابیت و طراحی ظاهری و صفحه نمایش آن دچار دگرگونی خوبی شده است.

پشتیبانی از gps: دارد

صفحه نمایش لمسی: دارد

کنترل موسیقی: دارد

حسگر ضربان قلب: دارد

قابلیت مکالمه: دارد

مقاومت در برابر آب: دارد

مناسب برای: آقایان – خانمها

جنس بند ساعت: لاستیکی

نوع کاربری: ورزشی – رسمی

اندازه صفحه نمایش: 1.2 اینچ

ظرفیت باتری: 247 میلی آمپر ساعت

قابلیت نصب سیم کارت: ندارد

منبع: ساعت هوشمند گران سامسونگ