رایانه

ساعت هوشمند یک میلیونی + مقایسه و نظرات کاربران

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [خرداد 1401]

تکراتو قصد دارد در این مطلب بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را به شما معرفی کند. پس با این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان همراه شوید.

چند سال پیش و با ورود ساعت‌های هوشمند به بازار، بسیاری تصور می‌کردند این پوشیدنی‌ها، ابزارهایی به درد نخور هستند و کاربردی ندارند.

اما گذر سال‌ها نشان داد که ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند آمده‌اند تا با ما بمانند. در سال‌های اخیر این پوشیدنی‌های هوشمند به قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله مکالمه، سنجش ضربان قلب و استرس و ردیابی با GPS مجهز شدند.

مدل‌های موجود در بازار آن قدر متنوع هستند که انتخاب بهترین‌ آنها واقعا مشکل است. اما نگران نباشد زیرا این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان به شما کمک می‌کند تا یک مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید.

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

در ادامه بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان معرفی شده است. هر کدام از ساعت‌های معرفی شده ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مدل مناسبی را خریداری کنید.

با استفاده از این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را براساس سلیقه خود انتخاب کنید.

ساعت هوشمند مدل FK100

  • دارای 4 بازی
  • صفحه نمایش تمام لمسی
  • پشتیبانی از زبان‌های روز دنیا

ساعت هوشمند مدل FK100 با داشتن 4 بازی مهیج یکی از جذاب‌ترین انواع ساعت‌های هوشمند است. این ساعت دارای صفحه نمایش تمام لمسی است.

هشدار نشستن طولانی مدت و نوشیدن آب و ماشین حساب نیز دارد. امکان نمایش منوی قابلیت‌های ساعت هوشمند به 5 روش مختلف نیز وجود دارد که کاربری این ساعت هوشمند را بیش از پیش آسان و دلچسب کرده است.

قابلیت پشتیبانی از زبان‌های روز دنیا و نمایش پیام‌های فارسی (SMS و شبکه های اجتماعی) به شکل پیوسته و خوانا را دارد.

امکان پاسخگویی و مکالمه از طریق ساعت هوشمند و اتصال به بلوتوث و اپلیکیشن پایشگرهای سلامتی از جمله حسگر شمارش ضربان قلب،دمای بدن و فشارخون را داراست و قابلیت کنترل کیفیت خواب از دیگر ویژگی‌های آن است.

اسمارت واچ مدل W7

  • صفحه نمایش رنگی فول تاچ
  • دارای قابلیت مکالمه
  • استاندارد IP67

این مدل بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است. فعال بودن هر دو دکمه، صفحه نمایش بزرگ، ظریف و با کیفیت آن در کنار داشتن دکمه جادویی یا مجیک باتون یا دکمه چرخشی برای تغییر صفحات و بزرگنمایی و کوچکنمایی همچنین داشتن شارژر وایرلس از بهترین ویژگی‌های آن است.

قابلیت مکالمه، صفحه نمایش رنگی فول تاچ با کیفیت بالا، نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و سنجش کیفیت خواب تنها بخشی از امکانات این مدل است.

این مدل دارای استاندارد IP67 است البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دست‌ها مقاومت قابل قبولی دارد و نباید ساعت را داخل آب برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

بهترین ساعت های هوشمند 2022

ساعت هوشمند مدل C_19

  • دارای قابلیت‌های ضد آب
  • صفحه نمایش رنگی
  • دارای هشدار لرزشی

این مدل بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان است. این مدل مناسب ورزشکاران و افرادی است که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند.

دارای قابلیت‌های ضد آب،IP67  مدهای متفاوت ورزشی، صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا، نمایش میزان فاصله از مبدا تا مقصد، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب و اکسیژن خون، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و کیفیت خواب است.

یکی دیگر از قابلیت‌های ساعت هوشمند C_19 که می‌توان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک‌های دریافتی و پیام‌ها و اطلاعیه‌هایی که در شبکه‌های مجازی برای شما ارسال می‌شود.

هپی تاچ مدل  C68 Plus

  • قابلیت شخصی سازی تصویر زمینه
  • نمایش تمام پیام‌ها
  • سنسور سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و …

در این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان ساعت هوشمند هپی تاچ مدل  C68 Plus را معرفی می‌کنیم. این ساعت با داشتن امکانات ورزشی و سلامتی زیاد، دکمه چرخان فعال و تم‌های متنوع و قابلیت شخصی سازی تصویر زمینه با تصویر دلخواه بسیار محبوب است.

در این مدل تمامی سنسورهای سلامتی به صورت 24 ساعته وضعیت سلامت شما را پایش می‌کنند. این ساعت مجهز به سنسورهای سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، گام شمار و چرخش دست است و نمایش تمام پیام‌ها و شبکه‌های اجتماعی، امکان مکالمه و اعلان تماس‌ها و کنترل موسیقی، حالت خواب، شاتر دوربین، مدها و رکوردهای ورزشی مختلف، تایمر و کورنومتر، تقویم و ماشین حساب، فقط بخشی از قابلیت‌های این ساعت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

 بهترین ایرپاد تا 1 میلیون تومان

ساعت هوشمند مدل  I7s

  • سبک
  • دارای حسگر شتاب سنج، گام شمار و …

این ساعت هوشمند بسیار سبک است و ۹۰ گرم وزن دارد. در این ساعت حسگر شتاب سنج (Accelerometer)، گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشارسنج وجود دارد. سیستم عامل آن WatchOS است و صفحه نمایش آن تمام لمسی است.

ساعت هوشمند مدل  FK88-PRO

  • نمایش کلیه اعلان‌ها
  • قابلیت شمارگیری و مکالمه و رد تماس

این ساعت قابلیت نمایش کلیه اعلان‌های دریافتی، شمارگیری و مکالمه و ردتماس  را دارد. این ساعت دارای اتصال بدون محدودیت به ios و اندروید است.

قابلیت پشتیبانی از اعلان زبان فارسی را دارد. دارای صفحه تمام لمسی و تاچ حرارتی روان است. همچنین دارای سنسورهای مختلف است که بسیار پرکاربرد است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایربادزهای 2021

بهترین پاوربانک های 2021

اسمارت واچ مدل 7گزارش میزان کالری سوزانده شده

  • فرکانس و گام شمار
  • امکان برقراری و دریافت تماس

ساعت هوشمند مدل 7 بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است. از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به پایشگرهای سلامتی شامل پایش ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون و پایشگر خواب، کنترل دوربین گوشی هوشمند، پخش موسیقی، امکان برقراری و دریافت تماس تلفنی اشاره کرد.

همچنین دریافت و ارسال پیام از طریق برقراری ارتباط بلوتوثی با گوشی هوشمند از قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند است.

پس زمینه‌های متحرک و متنوع، تنظیم هشدار ساعت و ماشین حساب و پایش آب و هوا و تنظیم نور صفحه، امکان قفل صفحه نیز از امکانات دیگر این ساعت است.

گزارش وضعیت ورزشی کالری سوزانده شده، فرکانس و گام شمار نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که این ساعت را منحصر به فرد کرده است.

اسمارت واچ مدل  AW9

  • تمام صفحه بودن نمایشگر
  • رصد کردن انواع ورزش‌

نکته بسیار مثبت این ساعت هوشمند، تمام صفحه بودن صفحه نمایش آن است. ساعت AW9 از امکاناتی نظیر سنجش فشارخون و ضربان قلب و گام شمار هشدار عدم تحرک و … بهره می‌برد.

علاوه بر آن ساعتAW9  قابلیت برقراری تماس و پیام رسانی به کمک اتصال به گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن را دارد.

اگر شما هم به تناسب خود و پایش وضعیت بدنی و ورزش خود اهمیت می‌دهید ساعت AW9 یکی از بهترین گزینه‌ها است چرا که طیف وسیعی از ورزش‌ها را به صورت اختصاصی رصد می‌کند.

هشدارهای کیفیت خواب و ساعت و هشدار نوشیدن آب و نشستن طولانی مدت و ماشین حساب و تقویم به روز، دریافت نوتیفیکشن فضای مجازی و قابلیت یافتن گوشی هوشمند و … از دیگر قابلیت‌های آن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2022

بهترین هدست گیمینگ 2021

دی تی نامبر وان مدل DT99

  • عمر باتری طولانی
  • نمایشگر تمام لمسی

در ادامه بررسی بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان به بررسی این مدل می‌پردازیم. این ساعت هوشمند با بهره گیری از چیپ با انرژی بالا و عمر باتری طولانی ساعت هوشمندی برای امور روزانه با قابلیت‌های فراوان برای انواع ورزش‌ها و کنترل سلامتی بدن بویژه قلب است.

در طراحی این ساعت هوشمند ضمن حفظ حالت سنتی توجه بسیاری به طراحی نوآورانه با تکنولوژی روز شده است.

نمایشگر 1.2 اینچی گرد با قابلیت تمام لمس و طراحی باریک برای میدان دید بزرگ‌تر و لمس دقیق‌تر، واچ فیس‌های طراحی شده متنوع با سلایق مختلف شیک پوشان و یا ورزشکار از ویژگی‌های مهم آن است.

سایز بند استفاده شده در این ساعت مطابق با استاندارد جهانی 20 میل تولید شده و در انواع رنگ‌ها و متریال قابل تهیه است.

این ساعت هوشمند به چیپ بلوتوث نوردیک Nordic، سنسورMC3413-P، صفحه نمایش با کیفیت با مصرف پایین و باتری 165 میلی آمپر مجهز شده است.

میکروسل مدل HW16

  • دارای فناوری‌ مکان‌یابی GPS
  • دارای قطب نما و گام شمار

این ساعت هوشمند که بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است دارای فناوری‌های مکان‌یابی GPS است. این ساعت دارای حس‌گرهای ژیروسکوپ، قطب نما، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشارسنج است. جنس بدنه ساعت آلومینیوم است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2021

ارزان ترین تبلت های 2021

هایلو مدل RT LS05S

  • دارای فناوری‌ مکان‌یابی GPS
  • دارای شتاب سنج و شمارش ضربان قلب

ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05Sیکی از بهترین ساعت‌ های هوشمند بازار است که می‌توان تهیه کرد. در این ساعت از فناوری‌های مکان‌یابی GPS استفاده شده است.

حسگر شتاب سنج (Accelerometer) و شمارش ضربان قلب از جمله حسگرهای این ساعت هستند. به صورت روزانه، برای ورزش و قرارهای رسمی قابل استفاده است. مناسب برای آقایان و بانوان است و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

ساعت هوشمند مدل g65l

  • تمام صفحه بودن نمایشگر
  • برقراری تماس و پیام رسانی

تمام صفحه بودن صفحه نمایش این ساعت یک ویژگی مهم آن است. این ساعت از امکاناتی نظیر سنجش فشارخون و ضربان قلب و گام شمار هشدار عدم تحرک بهره برده است.

برای برقراری تماس و پیام رسانی به کمک اتصال به گوشی هوشمند نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این ساعت بهترین انتخاب برای شماست.

ساعت هوشمند مدل 9053

  • ضد آب بوده
  • سازگار با اندروید و آیفون

این ساعت هوشمند نیز در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان قرار دارد. ساعت هوشمند اسمارت واچ ساعت خواب را همراه با نظارت بر ضربان قلب بی وقفه و 24 ساعته به همراه میزان اکسیژن خون و فشار خون کنترل می‌کند.

این ساعت مخصوص کسانی است که تمرینات شدید انجام می‌دهند و نیاز به نظارت دقیق بر سلامتی و تناسب اندام خود دارند. این ساعت ضد آب بوده و سازگار با اندروید و آیفون است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022

بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

اسمارت واچ مدل w58 pro

  • دارای سنسور دمای بدن
  • ضد آب

این ساعت دارای امکانات سلامتی مانند سنسور تشخیص دمای بدن، فشار خون 24 ساعته، نظارت بر ضربان قلب و نظارت بر خواب است.

نمایش اعلانات شبکه‌های مجازی و تماس و پیامک به کمک نرم افزار نیز از ویژگی‌ها آن است. البته ذخیره پیام‌های گوشی نیز امکان پذیر است. قابلیت پشتیبانی از iOS 8.4 یا بالاتر و Android 4.4 یا بالاتر را دارد و ضد آب است.

ساعت هوشمند مدل Z33 2021

 

  • دارای شمارش ضربان قلب و فشارسنج
  • دارای گام شمار

این ساعت دارای حس‌گرهای ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشارسنج است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

فرم صفحه این ساعت مستطیل است و جنس بند آن سیلیکون است. برای ورزش و استفاده روزانه می‌توان از آن استفاده کرد. این مدل بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است.

ساعت هوشمند مدل FT80

  • دارای گام شمار
  • دارای حسگر شمارش ضربان قلب

وزن این ساعت هوشمند ۵۰ گرم است و بسیار سبک است. این ساعت دارای حس‌گرهای شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب است. جنس بدنه ساعت از فلز و آلومینیوم است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مادربردهای 2021

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

اسمارت لایف مدل V9

  • قابلیت تعویض بند
  • کنترل کردن موزیک گوشی

ساعت هوشمند «اسمارت لایف» مدل «V9» همانند دیگر رقبای خود مانند یک واچ فون یا تلفن ساعتی عمل می‌کند. ساعت هوشمند بلوتوث لمسی SMART LIFE V9 دارای طراحی دور کلاسیک و صفحه نمایش گرد با شماره های ظریف در اطراف است.

ویژگی که مدل «V9» را برتر از رقبای خود کرده‌ قابلیت تعویض بند است. با این قابلیت شما به‌راحتی می‌توانید در هر زمان رنگ مورد علاقه خود را به‌ساعت اضافه کنید.

ویژگی دیگر مدل V9 که برای اکثر کاربران گجت‌دوست حائز اهمیت است، کنترل کردن موزیک گوشی متصل به ساعت بوده که به کاربردی بودن این مدل می‌افزاید.

امکان تغییر صفحات ساعت اصلی (Watch Face) هم قابلیت جالبی است که می‌تواند برای طرفداران این گجت جذاب باشد. این ساعت بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است.

اسمارت واچ مدل Y8

  • سنجش فشار خون و ضربان قلب
  • قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار

با اتصال این ساعت به گوشی از طریق بلوتوث می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این مدل استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های این ساعت، گام‌شمار آن است. با استفاده از این ویژگی‌ می‌توانید میزان فعالیت خود را در طول روز را بسنجید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل میزان نمایش کالری مصرفی هنگام ورزش است. از طریق این ساعت می‌توانید پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌هایتان را بدون استفاده از گوشی تماشا کنید. این ساعت قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار نیز دارد.

ساعت هوشمند مدل LD6 2021

  • دارای گام شمار
  • دارای شمارش ضربان قلب و نوار قلب

این ساعت هوشمند دارای حس‌گرهای شتاب سنج (Accelerometer) ، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب و نوار قلب (Electrocardiogram) است.

این ساعت مناسب برای آقایان و بانوان است و می‌توانند روزانه برای ورزش نیز از آن استفاده کنند. فرم صفحه ساعت مستطیل است و جنس بند آن سیلیکون است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

اسمارت واچ مدل MC99 PRO

  • ضد آب
  • دارای باتری باکیفیت

این ساعت هوشمند بسیار کاربردی و مناسب است. وزن آن ۳۲ گرم است و در ابعاد ۴۴x۳۸x۱۸ میلی‌متر ساخته شده است. باطری دارای ظرفیت ۸ ساعت مکالمه و ۲ روز در حالت آماده باش است. این ساعت ضد آب است.

در این مطلب که راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان بود تکراتو بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان را به شما معرفی کرد. با دقت در موارد گفته شده در مورد هر کدام از مدل‌های موجود در لیست، می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021
  • بهترین ساعت های هوشمند 2021
  • اپل واچ سری 7 (Apple Watch 7)
  • گلکسی واچ 4 یا اپل واچ 7
  • پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان

.

نظر شما در مورد بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

 






ساعت هوشمند از گجت‌های محبوبی است که در کنار گوشی هوشمند، فروش بسیار خوبی دارد و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. در حال حاضر در بازار، ساعت‌های هوشمند زیادی وجود دارند که کاربران می‌توانند از بین آن‌ها، مناسب‌ترین را با توجه به بودجه‌ی دلخواه و همچنین گوشی هوشمندی که در اختیار دارند انتخاب کنند. اما گاهی اوقات تنوع بالا باعث سردرگمی می‌شود. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند در بازه‌ی قیمتی ۱ تا ۱۱ میلیون تومان بپردازیم تا به شما عزیزان در انتخابی منطقی کمک کنیم.

تقریبا همه‌ی ساعت‌های هوشمند از امکانات مشابهی مانند حسگر ضربان قلب، گام‌شمار و سیستم نمایش کالری‌های مصرف شده بهره می‌برند. اما می‌توان دستگاه‌هایی پیدا کرد که به مجموعه‌ای از امکانات هیجان‌انگیزتر هم مجهز باشند. همان‌طور که در بالا اشاره شد، در حال حاضر مدل‌های بسیار زیادی از ساعت‌های هوشمند وجود دارند اما با توجه به کیفیت، قیمت و امکانات، فهرستی که در این پست مشاهده می‌کنید بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار هستند.‌

توجه داشته باشید درست مانند گوشی‌های هوشمند، در بازار ساعت‌های هوشمند هم سیستم‌عامل نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. بنابراین باید دقت کنید چه پلتفرمی می‌تواند بیشتر نیاز شما را پوشش دهد و اینکه آیا با گوشی شما سازگاری کامل دارد یا خیر. مثلا اپل‌واچ‌ها را اگر با گوشی‌های اندرویدی بخواهید استفاده کنید، فایده‌ای برایتان نخواهد داشت. از طرفی برخی از ساعت‌های اندرویدی هم تمام پتانسیل‌های خود را در استفاده با آیفون‌ها نشان نمی‌دهند. بنابراین حتما به این موضوع قبل از انتخاب توجه کنید تا انتخابی کاملا منطقی و مناسب داشته باشید.

۱. اپل واچ سری ۶

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۰٫۴ × ۳۸ × ۴۴ میلی‌متر – ۴۷٫۱ گرم
  • جنس بدنه: فریم از جنس فولاد ضد زنگ – پنل پشتی از جنس سرامیک/شیشه
  • نمایشگر: ۱٫۷۸ اینچ از نوع رتینا LTPO OLED با میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت و وضوح ۳۶۸ ×‌ ۴۴۸ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ – پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن
  • سیستم‌عامل: WatchOS 7.0
  • پردازنده: Apple S6 با دو هسته به همراه پردازشگر گرافیکی پاور وی‌آر
  • حافظه‌: ۱ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • باتری: ۳۰۳٫۸ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت ۱۸ ساعت در استفاده‌ی معمولی
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر – پشتیبانی از eSIM – پشتیبانی از قابلیت لمس سه‌بعدی – پشتیبانی از LTE و وای‌فای
  • سازگار با iOS 14 به بالا
  • حدود قیمت: ۱۱ میلیون تومان

اپل واچ سری ۶ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در این لیست به حساب می‌آید که سال گذشته عرضه شد و فوق‌العاده باکیفیت و قدرتمند است. البته به این شرط که گوشی آیفون در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت خرید این ساعت بی‌فایده خواهد بود. البته برای دارندگان آیفون، اپل واچ سری ۶ شاید قدرتمندترین و بهترین باشد، اما به نظر می‌رسد منطقی‌ترین انتخاب نباشد. در حال حاضر اپل واچ SE هم در سبد محصولات اپل قرار دارد که می‌تواند با قیمتی کمتر، بهترین و اساسی‌ترین قابلیت‌های یک ساعت هوشمند را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

در صورتی که در محدودیت بودجه قرار ندارید و می‌خواهید از بهترین و قدرتمندترین مدل موجود به همراه گوشی آیفون خود استفاده کنید، خرید این ساعت حتما به شما پیشنهاد می‌شود. از جمله قابلیت‌های خوب این ساعت می‌توان به پایش سطح اکسیژن خون، شتاب‌سنج، نسل سوم حسگر ضربان قلب، فشارسنج، سنجش اشباع اکسیژن خون، سنجش حداکثر میزان اکسیژن مصرفی، پردازنده‌ی جدید و سریع‌تر و بسیاری چیزهای دیگر اشاره کرد تا بدین ترتیب شاهد یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار باشیم. البته باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول با در نظر گرفتن قیمت، شاید ارزش خرید خیلی بالایی به نسبت واچ SE یا حتی ساعت نسل گذشته‌ی اپل یعنی سری ۵ نداشته باشد.

۲. اپل واچ SE

اپل واچ SE

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۰٫۴ × ۳۸ × ۴۴ میلی‌متر – ۳۶٫۴ گرم
  • جنس بدنه: فریم آلومینیومی – پنل پشتی از جنس سرامیک/شیشه
  • نمایشگر: ۱٫۷۸ اینچ از نوع رتینا LTPO OLED با میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت و وضوح ۳۶۸ ×‌ ۴۴۸ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ
  • سیستم‌عامل: WatchOS 7.0
  • پردازنده: Apple S5 با دو هسته به همراه پردازشگر گرافیکی پاور وی‌آر
  • حافظه‌: ۱ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • باتری: قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت ۱۸ ساعت در استفاده‌ی معمولی
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر – پشتیبانی از eSIM – پشتیبانی از قابلیت لمس سه‌بعدی – پشتیبانی از LTE و وای‌فای
  • سازگار با iOS 14 به بالا
  • حدود قیمت: ۷٫۵ – ۹ میلیون تومان

شاید بتوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهترین ساعت‌های هوشمندی که در حال حاضر کاربران اپل می‌توانند خریداری کنند، اپل‌واچ SE باشد. محصولی با توان سخت‌افزاری بسیار بالا، امکانات نرم‌افزاری گسترده، قیمت مناسب و به طور کلی تمام چیزهای خوبی که یک کاربر از ساعت هوشمند انتظار دارد. بنابراین اگر از آیفون استفاده می‌کنید و به دنبال قابلیت‌هایی که کمتر در کشور ما به آن توجه می‌شود نیستید، این مدل می‌تواند گزینه‌ی منطقی‌تری برایتان باشد. از جمله قابلیت‌های خوب این ساعت می‌توان به پایش سطح اکسیژن خون، شتاب‌سنج، نسل سوم حسگر ضربان قلب، فشارسنج، قیمت مناسب و چیزهایی از این دست اشاره کرد.

البته یک سری چیزها وجود دارد که واچ سری ۶ در آن برتری‌هایی دارد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به پردازنده اشاره کرد. در واقع واچ SE همان اپل‌واچ سری ۵ است که البته آن هم طرفداران بسیار زیادی دارد. حتی پردازنده‌ی این گوشی با وجود اینکه قدیمی‌تر است، باز هم می‌تواند به‌راحتی هرچه تمام از پس نیازهای کاربران حرفه‌ای بر بیاید به‌گونه‌ای که هیچ کندی یا لگی در انجام فعالیت‌های مختلف با آن حس نشود.

۳. گلکسی واچ ۳

سامسونگ گلکسی واچ 3

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۱٫۱ × ۴۵ × ۴۶٫۲ میلی‌متر – ۵۳٫۸ گرم (مدل ۴۵ میلی‌متری) – ۴۸٫۲ گرم (مدل ۴۱ میلی‌متری – ۴۳ گرم (مدل ۴۵ میلی‌متری از جنس تیتانیوم)
  • جنس بدنه: فریم تیتانیومی یا فولاد ضد زنگ – دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G
  • نمایشگر: ۱٫۴ اینچ از نوع سوپر امولد با وضوح ۳۶۰ ×‌ ۳۶۰ و تراکم پیکسل ۳۶۴ پیکسل بر هر اینچ – پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن
  • سیستم‌عامل: تایزن OS 5.5
  • پردازنده: اگزینوس ۹۱۱۰ با دو هسته به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T720
  • حافظه‌: ۱ گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • باتری: ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت (۴۵ میلی‌متری) ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعتی (۴۱ میلی‌متری) – قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت حدود سه روز در مدل ۴۵ میلی‌متری و ۲ روز در مدل ۴۱ میلی‌متری
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر – پشتیبانی از eSIM – بهره‌مندی از بزل چرخان – موجود در مدل وای‌فای و LTE (با قیمت بیشتر)
  • سازگار با اندروید ۵.۰ و iOS 9 به بالا
  • حدود قیمت: ۶ میلیون تومان

برای آن دسته از کاربرانی که به گوشی‌های اندروید علاقه‌ی بیشتری دارند و می‌خواهند از این سیستم‌عامل و اکوسیستم آن بهره ببرند، یک گزینه‌ی بسیار جذاب وجود دارد تحت عنوان گلکسی واچ ۳ که سال گذشته و با قابلیت‌های فوق‌العاده ارزشمند و کاربردی راهی بازار شد. این ساعت اما نه تنها با اندرویدی‌ها بلکه با گوشی‌های آیفون هم سازگاری خوبی دارد اما به نظر می‌رسد باز هم ترکیب اپل‌واچ با آیفون بسیار جذاب‌تر از ترکیب گلکسی واچ ۳ یا هر ساعت اندرویدی دیگری با آیفون‌ها باشد.

با این حال خوشحالیم این ساعت با آیفون‌ها هم سازگاری دارد چون در این صورت ارزش خرید آن بیشتر هم می‌شود. از قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار خوبی که این محصول دارد و باید آن را به گونه‌ای منحصر بفرد بدانیم، حلقه‌ی چرخان است. این حلقه‌ی جذاب و گردان دور نمایشگر ساعت قرار گرفته و با چرخاندن آن، کاربر می‌تواند بین منوهای مختلف این ساعت گشت و گذار کند. حلقه‌ای فوق‌العاده کاربردی که باعث شده کاربر مجبور نباشد با دست، روی نمایشگر کوچک گلکسی واچ ۳ کار کند.

این ساعت اما در کنار تمام نقاط قوتی که دارد، از ضعف‌های ریز و درشتی هم رنج می‌برد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سیستم‌عامل تایزن اشاره کرد که اگرچه کیفیت و سرعت بالایی دارد اما هیچوقت رقیبی جدی برای سیستم‌عامل‌های WearOS گوگل و WatchOS اپل نبوده و به نظر می‌رسد نخواهد بود. شاید به همین خاطر باشد که سامسونگ تصمیم گرفته نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را با سیستم‌عامل گوگل یعنی WearOS راهی بازار کند. هرچند از لحاظ اپلیکیشن کاربردی و قابلیت‌های نرم‌افزاری، تایزن هم تا حد قابل قبولی قادر به رفع نیازهای کاربران خواهد بود.

۴. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۰٫۹ × ۴۴ × ۴۴ میلی‌متر – ۴۲ گرم از جنس فولاد ضد زنگ و شیشه – ۳۰ گرم از جنس شیشه و آلومینیومی
  • جنس بدنه: فریم آلومینیومی یا فولاد ضد زنگ – دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G
  • نمایشگر: ۱٫۴ و ۱٫۲ اینچ از نوع سوپر امولد با وضوح ۳۶۰ ×‌ ۳۶۰ و تراکم پیکسل ۳۶۴ پیکسل بر هر اینچ – پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن
  • سیستم‌عامل: تایزن OS 4.0
  • پردازنده: اگزینوس ۹۱۱۰ با دو هسته به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T720
  • حافظه‌: ۷۸۸ مگابایت / ۱٫۵ گیگابایت رم به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • باتری: ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت (۴۴ میلی‌متری) ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی (۴۰ میلی‌متری) – قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت حدود دو یا سه روز در مدل ۴۴ میلی‌متری و حدود ۲ روز در مدل ۴۰ میلی‌متری
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر – پشتیبانی از eSIM – بهره‌مندی از بزل لمسی – موجود در مدل وای‌فای و LTE (با قیمت بیشتر)
  • سازگار با اندروید ۵.۰ و iOS 9 به بالا
  • حدود قیمت: ۴ – ۶ میلیون تومان

گلکسی واچ اکتیو ۲ به صورت کلی یکی از ساعت‌های ارزشمند در دنیای اندروید به حساب می‌آید که با قیمت مناسب و عملکردی نزدیک به ساعت‌های پرچم‌دار، وظیفه‌ی خود را در محدوده‌ی قیمتی دلخواه به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. سامسونگ برای این ساعت هم سیستم‌عامل تایزن را در نظر گرفته تا کاربران بتوانند تقریبا بیش از نیمی از اپلیکیشن‌های لازم خود را در اختیار داشته باشند.

طول عمر باتری این محصول هم بسیار خوب است و در استفاده‌ی سبک شاید بتوانید حتی ۴ روز هم روی توانایی‌های این محصول حساب کنید. اما از جمله نقاط ضعفی که به این ساعت وارد است می‌توان به عملکرد ضعیف بازخوردهای لرزشی و بهره‌مند نبودن آن از یک سری قابلیت‌های پایش تمرینات به نسبت ساعت‌های رقیب اشاره کرد.

همان‌طور که در بالا اشاره شد، در مجموع این ساعت هوشمند عملکرد بسیار خوبی دارد و با قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، طبیعی بود آن را در لیست بهترین‌ها شاهد باشیم. گلکسی واچ اکتیو ۲ اکنون که مدت زمان نسبتا زیادی از عرضه‌ی آن می‌گذرد هنوز هم محبوب کاربران است. ازجمله قابلیت‌های این ساعت می‌توان به سنسور ضربان قلب، شتاب‌سنج، فشار سنج، میزان اکسیژن مصرفی و بسیاری چیزهای دیگر اشاره کرد که باعث شدند واچ اکتیو ۲ به یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان ساعت‌های هوشمند کنونی باشد.

۵. هواوی واچ جی تی ۲ پرو

هواوی واچ جی تی 2 پرو

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۱٫۴ × ۴۶٫۷ × ۴۶٫۷ میلی‌متر – ۵۲ گرم
  • جنس بدنه: فریم تیتانیومی – پنل پشتی از جنس سرامیک
  • نمایشگر: ۱٫۳۹ اینچ از نوع امولد با وضوح ۴۵۴ ×‌ ۴۵۴ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ
  • سیستم‌عامل: هواوی لایت OS
  • پردازنده: کرین A1
  • حافظه‌: ۳۲ مگابایت رم به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • باتری: ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعت – قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت ۵ – ۷ روز با استفاده‌ی متوسط و ۱۰ – ۱۴ روز با استفاده‌ی سبک
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر
  • سازگار با اندروید ۴٫۴ و iOS 9 به بالا
  • حدود قیمت: ۵٫۵ – ۶٫۵ میلیون تومان

هواوی واچ جی تی ۲ پرو از بهترین ساعت‌های هوشمند هواوی و این لیست به حساب می‌آید که با توجه به امکانات و قابلیت‌های فراوانی که دارد می‌تواند برای کاربران گوشی‌های اندرویدی به خصوص هواوی یک انتخاب ایدئال باشد. اگرچه سخت‌افزار به کار رفته در این محصول نه تنها جدید نیست بلکه قدرت بالایی هم ندارد، اما با این حال هواوی نرم‌افزارهای موجود در آن را به گونه‌ای بهینه کرده که کاربر با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد.

اگرچه خود ساعت به اندازه‌ی کافی به کاربران دسترسی به اپلیکیشن‌های خوب و کاربردی را داده اما دسترسی به اپلیکیشن‌های شخص ثالث و محبوب در آن دیده نمی‌شود و کاربر باید با هرآنچه که دارد سر کند. هرچند همان‌ها هم برای رسیدگی به نیاز کاربران تا حدودی کافی است.

از قابلیت‌های بسیار خوب این ساعت می‌تواند طول عمر فوق‌العاده‌ی آن باشد. به لطف باتری ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعتی که در این ساعت وجود دارد، کاربران می‌توانند ۵ تا ۷ روز بدون مشکل از آن استفاده کنند. در نهایت اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که کیفیت عملکرد این محصول با گوشی‌های اندروید و iOS تقریبا مشابه هست.

۶. آنر مجیک‌واچ ۲

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۰٫۷ × ۴۵٫۹ × ۴۵٫۹ میلی‌متر – ۴۲ گرم
  • جنس بدنه: فریم از جنس فولاد ضد زنگ – پنل پشتی از جنس سرامیک
  • نمایشگر: ۱٫۳۹ اینچ از نوع اولد با وضوح ۴۵۴ ×‌ ۴۵۴ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ
  • سیستم‌عامل: هواوی لایت OS
  • پردازنده: کرین A1
  • حافظه‌: ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • باتری: ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعت – قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت ۵ – ۷ روز با استفاده‌ی متوسط و ۱۰ – ۱۴ روز با استفاده‌ی سبک
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر – امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث
  • سازگار با اندروید ۵.۰ و iOS 9 به بالا
  • حدود قیمت: ۴ – ۴٫۸ میلیون تومان

آنر مجیک‌واچ ۲ هم یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه و عالی به حساب می‌آید برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند با پرداخت مبلغی کم، محصولی با عملکرد نسبتا عالی در اختیار داشته باشند. البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این محصول در واقع تفاوت چندانی با هواوی GT 2 پرو نداشته و نقاط قوت و ضعف تقریبا برابری با آن دارد.

از جمله قابلیت‌های خوب این گوشی می‌توان به داشتن GPS داخلی، باتری پرظرفیت با امکان روشن نگه‌داشتن ساعت به مدت ۱۴ روز در صورت استفاده‌ی سبک، شتاب‌سنج، سنجش نور محیط، قطب نما، گام شمار، شمارش ضربان قلب و بسیاری قابلیت دیگر اشاره کرد که در یک ساعت هوشمند دیده می‌شود. همچنین شما می‌توانید از طربق اتصال بلوتوث، به تماس‌های خود پاسخ دهید.

همان‌طور که در بالا اشاره شد، اگر به دنبال خرید محصولی خوب با قیمت مناسب هستید، مجیک‌واچ ۲ انتخاب ایدئالی است. اما اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید و به اپلیکیشن‌های قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه‌ی فیتنس نیاز دارید، به نظر می‌رسد باید روی ساعت‌های حرفه‌ای دیگر حساب کنید.

۷. هواوی واچ جی تی ۲

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۰٫۷ × ۴۵٫۹ × ۴۵٫۹ میلی‌متر – ۴۱ گرم
  • جنس بدنه: فریم از جنس فولاد ضد زنگ- پنل پشتی از جنس پلاستیک
  • نمایشگر: ۱٫۳۹ اینچ از نوع اولد با وضوح ۴۵۴ ×‌ ۴۵۴ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ
  • سیستم‌عامل: هواوی لایت OS
  • پردازنده: کرین A1
  • حافظه‌: ۳۲ مگابایت رم به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • باتری: ۴۵۵ میلی‌آمپر ساعت – قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت ۵ – ۷ روز با استفاده‌ی متوسط و ۱۰ – ۱۴ روز با استفاده‌ی سبک
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر
  • سازگار با اندروید ۵.۰ و iOS 9 به بالا
  • حدود قیمت: ۴٫۲ میلیون تومان

هواوی واچ جی تی ۲ را در واقع باید مدل ارزان‌قیمت واچ جی تی پرو دانست. ساعت هوشمندی که از لحاظ اندازه، سخت‌افزار، باتری، کیفیت نمایشگر و قابلیت‌های نرم‌افزاری با مدل پرو کاملا برابر است اما قیمت کمتری دارد چرا که گاهی ضعیف‌تر از آن ظاهر شده که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت خود هواوی، این ساعت در چند جنبه با مدل پرو متفاوت است که از جمله آن‌ها می‌توان به اندازه و وزن ساعت‌ها اشاره کرد که مدل پرو سنگین‌تر و بزرگ‌تر از مدل استاندارد است. اما به خاطر داشته باشید که هر دوی آن‌ها در نهایت از نمایشگری با اندازه‌ی ۱٫۳۹ اینچ بهره می‌برند (البته این ساعت هم مانند مجیک‌واچ ۲ از مدلی با نمایشگر ۱٫۲ اینچی بهره می‌برد).

موضوع دیگر از لحاظ کیفیت ساخت است که به گفته‌ی هواوی، مدل پرو از شیشه‌ی Sapphire در پنل جلو، قاب تیتانیومی و پنل پشتی سرامیکی استفاده کرده. در طرف مقابل مدل استاندارد از شیشه‌ی سه‌بعدی، فولاد ضد زنگ در فریم و پلاستیک برای پنل پشتی استفاده کرده. اگر از طراحی اندک متفاوت آن‌ها هم بگذریم، در سایر بخش‌ها دو محصول کاملا با یکدیگر برابر هستند. به صورت کلی با توجه به قیمت، این ساعت از لحاظ سخت‌افزاری کاملا مناسب و از لحاظ نرم‌افزاری تا حدودی رضایت‌بخش ارزیابی می‌شود که اگر کاربر حرفه‌ای نبوده و زیاد به دنبال استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیستید، می‌تواند به‌خوبی نیازهای شما را پاسخگو باشد.

۸. امیزفیت GTR 2E

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۰٫۸ × ۴۶٫۵ × ۴۶٫۵ میلی‌متر – ۳۲ گرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم و شیشه
  • نمایشگر: ۱٫۳۹ اینچ از نوع امولد با وضوح ۴۵۴ ×‌ ۴۵۴ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ
  • باتری: ۴۷۱ میلی‌آمپر ساعت – قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت ۲۵ روز با استفاده‌ی متوسط و ۴۵ روز با استفاده‌ی سبک
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر – بهره‌مندی از GPS
  • سازگار با اندروید ۵.۰ و iOS 10 به بالا
  • حدود قیمت: ۳ میلیون تومان

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند با قیمت کمتر از ۳ میلیون تومان در بازار کشور، امیزفیت GTR 2E است که می‌تواند نیازهای گسترده‌ی کاربران را با بهره‌مندی از قابلیت‌های متنوع پاسخ دهد. از قابلیت‌های منحصر بفرد و جذاب این ساعت اما طول عمر فوق‌العاده بالای باتری آن است که در حالت معمولی به ۲۵ و در حالت استفاده‌ی سبک به ۴۵ روز می‌رسد. این یعنی با خیال راحت می‌توانید با یک بار شارژ کامل، این ساعت را بدون نیاز به شارژر با خود به مسافرت ببرید.

از جمله قابلیت‌های خوبی که در این محصول قرار گرفته می‌توان به آنالیز و اندازه گیری میزان خواب (SLEEP TRACKING)، سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2 Monitor)، آنالیز ۹۰ فعالیت ورزشی (MULTISPORT TRACKING)، سنسور دماسنج ، آنالیز و اندازه گیری استرس، نمایش اعلان ها، واچ فیس های متنوع، پشتیبانی از نرم افزار Zepp App و بسیاری قابلیت‌های دیگر اشاره کرد. همچنین از زبان فارسی هم در این محصول پشتیبانی می‌شود.

امیزفیت GTR 2E شاید بهترین ساعت هوشمند بازار نباشد و تا رسیدن به آن هم فاصله‌ی زیادی دارد، اما با در نظر گرفتن قیمتی که دارد، توانسته انتظارات را برآورده کند. تقریبا حالت ورزشی وجود ندارد که تحت پشتیبانی این ساعت قرار نگیرد و به این قابلیت خوب، چیزهایی نظیر کیفیت ساخت بالا، طراحی جذاب و زیبا، طول عمر بی‌نظیر باتری و… را اضافه کنید تا متوجه شوید با چه محصول خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای طرف هستید.

۹. هواوی واچ فیت

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۰٫۷ × ۳۰ × ۴۶ میلی‌متر – ۳۴ گرم
  • جنس بدنه: فریم و پنل پشتی از جنس پلاستیک
  • نمایشگر: ۱٫۶۴ اینچ از نوع اولد با وضوح ۲۸۰ ×‌ ۴۵۶ و تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ
  • سیستم‌عامل: هواوی لایت OS
  • پردازنده: کرین A1
  • حافظه‌: ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • باتری: ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت ۱۰ روز
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر
  • سازگار با اندروید ۵.۰ و iOS 9 به بالا
  • حدود قیمت: ۱٫۷ میلیون تومان

هواوی واچ فیت یکی از ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی بازار است که بسیاری از قابلیت‌های ساعت‌های گران‌قیمت شرکت چینی را با قیمت مناسب اما در قالبی نه چندان باکیفیت و طراحی نه چندان زیبا عرضه می‌کند. بنابراین با خرید آن، به قابلیت‌های بسیار خوبی دسترسی خواهید داشت اما در عوض، از لحاظ زیبایی و کیفیت ساخت شاید آنچه را که دوست دارید دریافت نکنید.

اگرچه این محصول از iOS هم پشتیبانی می‌کند اما توصیه می‌شود اگر کاربر آیفون هستید از خرید این مدل صرف نظر کنید چرا که یک سری قابلیت‌های آن به درستی کار نمی‌کنند اما برای اندروید مشکل خاصی وجود ندارد. از قابلیت‌های خوب این محصول می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات و پیام‌ها (نه منوی سیستم‌عامل)، کنترل دوربین، سایلنت کردن گوشی، باز کردن قفل لپ‌تاپ و گوشی، نمایش وضعیت آب و هوا، شمارش ضربان قلب، ارتفاع‌سنج، کنترل سطح اکسیژن خون و بسیاری قابلیت دیگر اشاره کرد که در کنار طول عمر بالای باتری، مجموعه‌ی رضایت‌بخشی را تشکیل داده.

۱۰. شیائومی می واچ لایت

مشخصات فنی

  • ابعاد و وزن: ۱۰٫۹ × ۳۵ × ۴۱ میلی‌متر – ۳۵ گرم
  • جنس بدنه: فریم و پنل پشتی از جنس پلاستیک
  • نمایشگر: ۱٫۴ اینچ از نوع IPS LCD با وضوح ۳۲۰ ×‌ ۳۲۰ و تراکم پیکسل ۳۲۳ پیکسل بر هر اینچ
  • باتری: ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت نگه‌داری شارژ به مدت ۹ روز در استفاده‌ی معمولی و ۱۰ ساعت در حالت استفاده‌ی مداوم از GPS
  • قابلیت‌های دیگر: ضد آب در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر – بهره‌مندی از GPS
  • سازگار با اندروید ۴.۰ و iOS 10 به بالا
  • حدود قیمت: ۱٫۳ میلیون تومان

در نهایت می‌رسیم به ارزان‌قیمت‌ترین ساعت این لیست یعنی شیائومی می واچ لایت که به‌عنوان یک ابزار پایش فعالیت‌های ورزشی و فیتنس عملکرد خوبی دارد اما به‌عنوان یک ساعت هوشمند نباید انتظارات بالایی از آن داشته باشید. اگر به دنبال قابلیت‌هایی نظیر حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای گوش دادن آفلاین به موسیقی، دستیار صوتی هوشمند و قابلیت‌هایی از این دست هستید، قطعا باید دور این محصول را خط بکشید. اما با در اختیار داشتن امکانات ورزشی خوب، می‌توانید تا حد قابل قبولی روی توانایی‌های آن حساب کنید.

فراموش نکنید این محصول تنها ۵۰ یورو قیمت دارد و در این محدوده هم توانسته هرآنچه که از آن انتظار می‌رفت به شکل رضایت‌بخشی برآورده کند. بدیهی است ضعف‌های زیادی در آن دیده می‌شود اما ارزش خرید بالا چیزی است که این ضعف‌ها را در نگاهمان کم‌رنگ‌تر می‌کند.


این روزها ساعت های هوشمند پیشرفت های زیادی داشتند و برای همه ما داشتن یک مدل از آنها جذابیت دارد. اما متاسفانه به علت افزایش قیمت ناگهانی بسیاری توان خرید مدل های معروف را ندارند و در حسرت یک ساعت هوشمند خوب باقی می مانند. برای همین من تصمیم گرفتم تا بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان را به شما معرفی کنم تا هر فردی با هر بودجه بتواند یک ساعت هوشمند خوب و با کیفیت را برای خود بخرد. با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ساعت های هوشمند درست همان جایی هستند که تلفن های همراه با ساعت های ما ترکیب می شوند و نتیجه آن ساعت های هوشمند است. تمام مدل هایی که در بازار مشاهده می کنید بر 2 اصل سلامتی و راحتی تاکید بسیار زیادی دارد. بیشتر ساعت های هوشمند شامل آپشن هایی می شوند که مدام سلامتی شما را می سنجند و شما را از وضع سلامتی خود باخبر می کنند. از طرف دیگری این ساعت ها سعی می کنند تا مجموعه ای کوچک از امکاناتی که یک گوشی به شما می دهد را ارائه کند تا دیگر نیازی نباشد برای هر کاری گوشی خود را در بیاورید.

بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان modio-mw01

بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان

ساعت های هوشمند موجود در بازار به بازه های قیمتی مختلفی تقسیم می شوند که هر بازه قیمتی دارای یک سری از ویژگی های می باشد و طبیعی است که هرچه قیمت بالاتر می رود این امکانات و ویژگی ها نیز بیشتر می شود.

عمده تفاوت ساعت های هوشمند در کیفیت ساعت، زیبایی و برخی از ویژگی های ریز و درشت خلاصه می شوند. من تمام سعی خود را کردم تا بهترین ساعت های هوشمند را به همراه ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت آنها به شما معرفی کنم تا با چشم بازی انتخاب کنید.

زیبایی تنها ملاک انتخاب نیست!

متاسفانه بسیاری از افراد در هنگام خرید ساعت های هوشمند تنها به زیبایی آنها اهمیت می دهند و همین موضوع کمی نگران کننده است! اگر تنها ملاک شما در خرید زیبایی باشد احتمال خرید یک محصول بی کیفیت بسیار بالا می رود. دقت کنید شما یک ساعت نمی خرید که تنها به زیبایی آن کار داشته باشید. ساعت های هوشمند ترکیبی از زیبایی و امکانات هستند به همین دلیل همان قدر که به زیبایی اهمیت می دهید باید به کارایی نیز اهمیت بدهید.

بهترین ساعت هوشمند زیر 500 هزارتومان

من تصمیم گرفتم تا ابتدا بهترین ساعت هوشمند زیر 500 هزارتومان را به شما معرفی کنم و بعد از آن به سراغ معرفی بهترین ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان برویم.

در این رنج یعنی زیر 500 هزار تومان داشتن برخی نقص ها طبیعی است و نمی توان انتظار خیلی بالایی از یک ساعت هوشمند زیر 500 هزار تومان داشت. بنابراین با سطح توقع مناسبی به محصولات نگاه کنید و آنها را برسی کنید. برخی از افراد به اشتباه این مدل از ساعت ها را با ساعت های برند های معتبری مانند اپل و سامسونگ مقایسه می کنند که نتیجه آن پدیدار شدن ضعف های بسیار زیادی است اما این مقایسه کاملا نادرست است زیرا قیمت این کجا و آن کجا.

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

مشخصات ساعت هوشمند مودیو مدل MW01:

وزن: 65 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: آلومینیوم
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
حافظه داخلی: 32 مگابایت

اولین ساعت هوشمندی که قصد معرفی آن را دارم محصولی از شرکت Modio می باشد. این شرکت مهارت و تجربه زیادی در تولید محصولاتی در رده ارزان قیمت دارد و به همین دلیل معمولا با محصولاتی بی عیب و نقص و کامل از سمت این شرکت رو به رو می شویم.

این ساعت هوشمند به علت قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد به عنوان یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند شناخته می شوند. این مدل از قابلیت نصب سیم کارت بهره می برد که نتیجه آن به علت میکروفون و اسپیکر داخلی تبدیل شدن ساعت مچی شما به یک گوشی موبایل کوچک و جمع و جور است. حافظه داخلی این مدل 32 مگابایت می باشد که قطعا کم است و شکی در این موضوع نیست اما این مدل قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت را دارا می باشد.

همچنین شما می توانید با اتصال این ساعت هوشمند به گوشی موبایل خود از قابلیت های مختلفی مانند: اعلانات شبکه های اجتماعی، نمایش و پاسخ دادن به تماس های ورودی، نمایش و پاسخ دادن به پیامک ها، قابلیت ضد سرقت و….. استفاده کنید.

نقاط قوت:

قابلیت نصب سیم کارت

پشتیبانی از حافظه تا 32 گیگابایت

داشتن قابلیت های مناسب

قیمت بسیار پایین

نقاط ضعف:

عوض نشدن بند ساعت

حافظه داخلی کم

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مودیو مدل MW01:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

بنظرم خیلی بیشتر از قیمتی که پرداخت میکنید می ارزه.

ساعت هوشمند مدل T55

ساعت هوشمند مدل T55

مشخصات ساعت هوشمند مدل T55:

وزن: 120 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: آلومینیوم
جنس بند: سیلیکونی

یک گجت نیمه کامل با قابلیت مدل های محبوب که با طراحی خاص خود در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان جای می گیرد. شرکت سازنده سعی کرده تا با استفاده از قابلیت های مختلف و مشابه مدل های محبوبی مانند اپل واچ مزیت های رقابتی برای محصول خود ایجاد کند.

این ساعت هوشمند دارای قابلیت های مختلفی از جمله: حسگر شمارشگر ضربان قلب، پایش خواب، نمایش کالری سوزانده شده و…. می باشد. برای استفاده از تمام قابلیت های این ساعت تنها کافیست تا آن را به یک تلفن همراه متصل کنید و از قابلیت های مختلفی مانند: برقراری تماس، دریافت پیام، قابلیت کنترل تماس، نمایش مخاطبین و نمایش اعلان های شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

از ویژگی های این مدل می توان به: داشتن باتری قوی، بند قابل تعویض، قابلیت ضبط صدا، مجهز به زنگ و ویبره، دارای میکروفون و اسپیکر، قابلیت کنترل موزیک و دوربین عکاسی، قابلیت نمایش آب و هوا، سنجش میزان اکسیژن خوب و ضد سرقت اشاره کرد.

نقاط قوت:

باتری نسبتا خوب

قابلیت های زیاد

دارای حسگر نمایش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون

قیمت مناسب

قابلیت های مختلف برای سلامتی

نقاط ضعف:

کیفیت ساخت پایین

وزن بالا

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مدل T55:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

سلام دوستان خسته نباشید اگه قصد خرید یه اسمارت واچ با یه قیمت خوب و کیفیت خوب رو دارید ، بدون شک و تردید این میتونه بهترین انتخابتون باشه !!! واقعا امکانات خوبی داره و به کارتون میاد . از کیفیت ساخت که نگم براتون . باتری دستگاه برای مدت طولانی قابل استفادست و فقط زمانی که از بلندگو استفاده میشه ( برای مکالمه یا موزیک ) باتری زود تموم میشه.

مطلب پیشنهادی: بهترین مچ بند هوشمند آنر

ساعت هوشمند مدل W26

مشخصات ساعت هوشمند مدل W26:

فرم صفحه: مربع
جنس بدنه: فلز
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.75 اینچ
ظرفیت باتری: 280 میلی آمپر

یکی از اسمارت واچ هایی که به شدت بر سلامتی تاکید دارد و به علت همین تاکید نیز به لیست ما ورود پیدا کرده است همین محصول می باشد. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.75 اینچی لمسی با قابلیت تنظیم نور بهرمند شده است که دید بسیار بهتر و واضح تری را به شما ارائه می دهند.

این مدل دارای قابلیت های مناسب سلامتی مختلفی از جمله: اندازه گیری دمای بدن، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده و قدم های پیموده شده می باشد. همچنین حالت های ورزشی مختلفی برای این ساعت تعریف شده که اطلاعات هر کدام از آنها به صورت جدا ثبت و ذخیره می شوند و شما می توانید یک گزارش کامل از وضعیت خود را مشاهده کنید.

طبق برسی های من مشخص شد که برخی از افراد گزارش هایی مبنی بر اینکه برخی از قابلیت های این گجت به درستی کار نمی کنند را ارائه دادند که البته نمی توان آن را تایید کرد.

البته این تمام قابلیت های این ساعت نیست. قابلیت هایی همچون هشدار لرزشی، دریافت اعلام پیامک ها، دریافت اعلان شبکه های اجتماعی، کنترل خواب، هشدار بی تحرکی، بند قابل تعویض، ریموت پلیر گوشی، قابلیت مکالمه، نمایش زمان و… نیز از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند به حساب می آید.

نقاط قوت:

قابلیت های مناسب سلامتی مختلف

اتصال راحت به تمام گوشی ها

زیبایی

جنس بدنه و بند با کیفیت

صفحه نمایش بزرگ

ضد آب بودن حدودی

نقاط ضعف:

اشتباه کار کردن برخی از قابلیت ها

باتری نه چندان قوی

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مدل W26:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

این ساعت همین الان به دستم رسید؛ کیفیت ساختش و همچنین تمام صفحه بودنش باعث شده خیلی شیک و با کلاس و شبیه خود اپل واچ سری ۵ باشه، در کل ساعت شیکی هست.

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

مشخصات ساعت هوشمند مدیسان مدل A1:

وزن: 52 گرم
فرم صفحه: مربع
جنس شیشه: معدنی
جنس بدنه: پلاستیک و فلز
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
ظرفیت باتری: 380 میلی آمپر ساعت

و باز هم یکی دیگر از ساخته های شرکت میدسان که به علت کیفیت بالا و قیمت پایین جز پرفروش ترین ها قرار گرفته است. زیبایی، کارایی و متفاوت بودن سه فاکتور اصلی هستند که موجب شد تا این محصول در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان جای بگیرد.

قابلیت اصلی این محصول نصب سیم کارت بر روی آن است که به شما این قابلیت را می دهد تا ساعت هوشمند خود را به یک موبایل کوچک تبدیل کنید. با نصب سیم کارت شما می توانید از قابلیت ارسال و پاسخ گویی تماس ها و  پیامک ها بدون نیاز داشتن به تلفن همراه استفاده کنید.

البته این تمام ماجرا نیست و شما می توانید با متصل کردن این ساعت به گوشی خود از قابلیت های دیگر آن استفاده کنید. از جمله ویژگی های این محصول می توان به: مکالمه، گام شمار، محاسبه مسافت، محاسبه کالری، کنترل کیفیت خواب، زنگ هشدار و… اشاره کرد.

نقاط قوت:

وزن پایین

طراحی شیک

قابلیت نصب سیم کارت

قابلیت گام شمار و محاسبه کالری

نقاط ضعف:

ضعیف و شکننده بودن

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مدیسان مدل A1:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

دیدم خوبی هاش خیلییی زیاد تر از نقطه های ضعفشه با بلوتوث هم راحت به گوشی متصل میشه و پیام و زنگ زدن می توان داشته باشین در ضمن وقتی که به گوشی متصله هم با گوشی و هم با ساعت میشه موسیقی پلی کرد صداش هم خوبه و بدنیس قدم شمار هم داره حالا نمیدونم درست کار میکنه یا نه در کل من که راضی بودم چون قیمت هم باید در نظر گرفت.

مطلب پیشنهادی: بهترین ساعت هوشمند هوآوی

دستبند هوشمند مدل M3 کد 3001119

مشخصات دستبند هوشمند مدل M3:

وزن: 19 گرم
جنس بدنه: پلاستیک
جنس بند: سیلیکونی

یک محصول شیک و جالب که به خاطر نوع و سبک جذابش به عنوان یکی از گزینه های بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان قرار گرفته است. این محصول طراحی شبیه به دستبند دارد که با قابلیت های زیر و درشت خود در طول روز شما را همرایی می کند. بیشتر قابلیت های این دستبند مربوط به سلامتی و ورزش می شود و اگر فرد ورزشکاری هستید و به سلامتی خود اهمیت می دهید قطعا خرید این ساعت هوشمند دیجیتالی مناسب شما می باشد.

از قابلیت های این دستبند می توان به نمایش تاریخ و ساعت، هشدار زنگ و تماس، گام شمار، شمارش طناب زدن، محاسبه کالری مصرف شده، محاسبه مسافت پیموده شده، ضربان قلب، فشار خون، برسی خواب و… اشاره کرد. همچنین شما می توانید با اتصال این دستبند به گوشی خود گزارش کاملی بر روی وضعیت سلامتی و فعالیت های ورزشی خود داشته باشید.

نقاط قوت:

شیک و طراحی جذاب

مناسب برای افرادی که ورزش می کنند

کنترل کامل بر وضعیت سلامتی

برسی فشار خون، ضربان قلب

نقاط ضعف:

باتری کمی ضعیف

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دستبند هوشمند مدل M3:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

عالیه،من تقریبا سه ماهه خریدم خیلی راضیم، فقط در اون حدی که می گن شارژ نگه نمی داره.

بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان

تا به اینجا به شما چندین محصول مختلف زیر 500 هزار تومان معرفی کردم که همه آنها لقب بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان را برای خود کردند. حالا قصد دارم به محصولات بالای 500 هزار تومان بپردازم. این محصول تفاوت خیلی خاصی ندارند اما قابلیت های بهتر، کامل تر و دقیق تر و زیبایی و شیک بودن از جمله ویژگی های این بازه قیمتی به حساب می آید.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

مشخصات ساعت هوشمند هایلو Solar:

فرم صفحه: گرد
جنس بدنه: فلز
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.28 اینچ
ظرفیت باتری: 340 میلی آمپر

یک محصول کامل و بی نقص دیگر که مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی ها را دور هم جمع کرده است. این ساعت هوشمند در واقع نسل دوم ساعت های هوشمند هایلو شیائومی به حساب می آیند. در ساخت این محصول از دقت و ظرافت بسیار بالایی استفاده شده است که نتیجه آن تولید محصولی با این کیفیت شده است.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.28 اینچی بهره می برد که با رزولوشن 320*300 پیکسل تصویری واضح را به شما ارائه می دهد. برای این محصول سنسور های خاصی در نظر گرفته شده است که به صورت خودکار فعالیت ورزشی شما را تشخیص می دهد و اطلاعات آن را به ثبت می رسانند.

باتری این ساعت عالی نیست اما نمی توان خیلی از آن بد گفت و تنها با یک بار شارژ کامل که حدود 2 ساعت طول می کشد در صورت استفاده مداوم و استفاده از تمام قابلیت های آن همچون gps حدود 35 ساعت شارژدهی دارد.

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

این ساعت دارای استاندارد ضد آب تا عمق 50 متر می باشد یعنی می توانید با خیال راحت از آن در آب و استخر نیز استفاده کنید. البته این مدل بی عیب نیست و فارسی نبودن منوی آن و برخی از اشکالات زیر از نقاط ضعف آن به حساب می آیند.

نقاط قوت:

باتری نسبتا خوب

قابلیت های مختلف

برند معتبر

زیبایی

ضد آب بودن

قابلیت های بسیار عالی جهت برسی سلامتی و وضعیت بدن

نقاط ضعف:

نداشتن منوی فارسی

تعداد محدود واچ فیس ها

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند هایلو Solar:

به نظرم بهترین ساعتی هست که تا 1 میلیون تومن میشه خرید. ظاهر بسیار شیک و با کیفیتی داره. جنس بدنش عالیه. در ابتدا واچ فیس های محدودی داره که پس از آپدیت کلی واچ فیس جدید براش میاد که واقعاٌ زیبا هستند. به نظرم اگر ساعت دیجیتال دوس دارید در خریدش شک نکنید.

ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm

مشخصات ساعت هوشمند ایمیلب مدل kw66:

وزن: 54 گرم
فرم صفحه نمایش: گرد
جنس شیشه: گوریلا گلس 3
جنس بدنه: فلز
جنس بند: سیلیکونی
ظرفیت باتری: 340 میلی آمپر ساعتی

یک محصول دیگر از برند شیائومی اما این بار از یکی از زیر مجموعه های شیائومی که با قابلیت ها و دقت خود در ساخت محصول توانسته است محصولی را تولید و عرضه کند که نظر بسیاری از افراد به خود جلب کند.

در ساخت این محصول از متریال های مرغوب و با کیفیتی همچون گوریلا گلس برای شیشه و فلز برای بدنه و سیلیکون برای بند استفاده شده که مجموعه اینها تولید ساعتی با مقاومت خوب در برابر فشار و ضربه و زیبایی بالا شده است. شرکت شیائومی با اینکه از متریال ها و قطعات با کیفیت در ساخت محصول استفاده کرده است اما تمام تلاش خود را کرده تا وزن این ساعت را کاهش دهد و نتیجه آن وزن 54 گرمی محصول شده است که هیچ فشاری به دست شما وارد نمی کند و از به وجود آمدن احساس خستگی جلوگیری می کند.

صفحه نمایش این محصول TFT HD در ابعاد 1.28 اینچ با رزولوشن 280*280 می باشد که تصویری واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد. این صفحه نمایش با فرم گرد ساخته شده است تا زیبایی و جذابیت ساعت حفظ شود. همچنین واچ فیس های متنوع و بسیار زیبایی برای این ساخت طراحی شده است که شما می توانید هر کدام از آنها را که خودتان دوست داشتید انتخاب کنید.

در بین برند های تولید کننده ساعت هوشمند اپل و سامسونگ برند های بسیار خوبی هستند که متاسفانه بیشتر محصولات آنها دارای قیمت بالایی است. اما برند شیائومی تنها شرکتی است که ساعت های هوشمند مختلفی در بازه های قیمتی مختلفی تولید و عرضه می کند که همه آنها از کیفیت بسیار خوبی بهره می برند و یک انتخاب بسیار خوب برای خرید به حساب می آیند.

برای این محصول 13 حالت ورزشی خاص در نظر گرفته شده است که اطلاعات آن توسط ساعت ثبت می شود و گزارش آن به صورت کامل به شما ارائه می شود. اطلاعات سلامتی که توسط این ساعت جمع آوری می شود شامل قدم شمار، کالری سوزانده شده، ضربان قلب می باشد.

نقاط قوت:

کیفیت ساخت بالا

واچ فیس های بسیار زیبا

کیفیت صفحه نمایش خوب

ظاهر بسیار شیک

باتری خوب

وزن کم

نقاط ضعف:

به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.

 

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند ایمیلب kw66:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

تیفیکیشن های فارسی رو با حروف عربی نشون میده یعنی قابل خواندن هست ولی حرف ی و ه رو جدا می‌نویسه ، باطری عالیه ، قطعی تا بحال نداشته ، واچ فیس های زیادی داره که البته میتونید با عکس خودتون هم براش بسازید ولی البته صفحه ای آف تی هست پس کیفیت عالی رو نداره و ضخامت ساعت خیلی زیاد میشه ، در کل من خیلی راضی هستم از خرید نسبت به قیمت و در نهایت اینکه بیشتر یه ساعت روزمره هست تا ورزشی و صفحه کرو روش هم باعث زیبایی بیشترش میشه.

ساعت هوشمند مدل HW12

مشخصات ساعت HW12:

وزن: 45 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس شیشه: معدنی
جنس بدنه: آلومینیومی
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش 1.57 اینچ
ظرفیت باتری: ایتیوم یونی 200 میلی آمپرساعت

یکی ساعت خوب و کامل که یکی از دقیق ترین کپی های ساعت هوشمند سری 6 اپل به حساب می آید. این ساعت با صفحه نمایش با کیفیت رتینا تولید و عرضه شده است که وضوح و درخشندگی بسیار بالایی دارد. فرم مستطیل شکل صفحه باعث شده تا بیشتر به ساعت های اپل شباهت داشته باشد و همچنین وزن 45 گرمی هیچ گونه خستگی را برای دست و مچ شما به همراه ندارد.

این محصول قابلیت ثبت کامل فعالیت های ورزشی، ضربان قلب، دمای بدن، فشار خون و… را دارا می باشد و شما می توانید اطلاعات و گزارشی کاملی از وضعیت سلامتی و ورزشی خود بدست بیاورید.

 

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

 

باتری این ساعت ایتیوم یونی 200 میلی آمپر ساعت بوده که با یک بار شارژ کامل توانایی 2 الی 3 روز پاسخگویی و قابل استفاده بودن را دارد. همه این قابلیت ها موجب شده تا به این ساعت لقب بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان کپی اپل داده شود.

نقاط قوت:

طراحی بسیار زیبا

کیفیت بالای ساخت

قابلیت ها و امکانات متنوع

باتری بسیار خوب

نقاط ضعف:

مشکل دانلود

پشتیبانی نکردن کامل از فونت فارسی

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند HW12:

در مقایسه با اسمارت واچ های هم رده ، گزینه بسیار خوب و مناسبیه

مطلب پیشنهادی: بهترین ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 Global Version

مشخصات ساعت هوشمند هایلو مدل LS02:

وزن: 35 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: پلاستیک
جنس بند:سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.4 اینچ
ظرفیت باتری 260 میلی امپر ساعت

یک ساعت کامل از شرکت هایلو که یکی از زیر مجموعه های شرکت شیائومی می باشد. این شرکت توانسته با تولید کالاهای بسیار با کیفیت در مدت زمان بسیار کوتاهی رشد زیاد بکند و از همین فرمول تولید کالای با کیفیت در تولید این ساعت هوشمند نیز استفاده شده است.

صفحه نمایش این مدل لمسی و 1.4 اینچی با رزولوشن 320*320 می باشد که در زیر یک شیشه خمیده 2.5D قرار دارد که از آن در برابر ضربه محافظت می کند. این صفحه نمایش وضوح تصویر خوبی دارد و در مقابل نور آفتاب نیز مشکلی به وجود نمی آورد.

برای این محصول 12 حالت ورزشی در نظر گرفته شده است که اطلاعات آن کامل ضبط و تحلیل می شود و شما می توانید گزارش کامل و دقیق را از فعالیت های خود دریافت کنید. همچنین این ساعت به صورت 24 ساعته بر ضربان قلب شما نظارت دارد و آن را برسی می کند.

به همه اینها باتری قوی با قابلیت نگهداری شارژ در مدت زمان بسیار زیاد و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را اضافه کنید تا متوجه کیفیت و کارایی این محصول شوید. هر آنچه از یک اسمارت واچ انتظار دارید در این محصول دیده می شود.

نقاط قوت:

با کیفیت

شیک بودن

نظارت کامل بر ضربان قلب

قابلیت های متنوع

صفحه نمایش با کیفیت

طراحی بسیار شیک

نقاط ضعف:

تنوع واچ فیس نداشتن

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند هایلو مدل LS02:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

ساعت شیک و خوبیه به نسبت قیمت کیفیت ساخت و کارایی قابل قبول داره.

من در این مطلب به شما بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان را در بازه های قیمتی مختلف و از برند های مختلف معرفی کردم تا هر فردی با هر بودجه بتواند یک ساعت هوشمند برای خود خریداری کند. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و محصولی که می خواستید را پیدا کرده باشید.