سبک زندگی

فرم درخواست لباس + راهنمای جامع

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: با هر مدرسه ای که خلاف مصوبات قرارگاه کرونا عمل کند و اصرار بر تهیه لباس فرم جدید داشته باشد، باید برخورد شود.

وی تاکید کرد: مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در نشست رسانه ای خود در صدا و سیما رسماً این موضوع را اعلام کرده است اما متاسفانه همچنان برخی از مدارس اصرار بر تهیه لباس فرم دارند.

رییس قرارگاه استانی مبارزه با کرونا افزود: وقتی هنوز وضعیت مدارس مشخص نیست چطور بعضی از مدارس تهیه لباس فرم برای دانش آموزان را اجباری اعلام می کنند.

رستمزاد اظهار داشت: خوشبختانه مصوبه برگزاری حراج های فصلی استان اجرا شد و بازدید مستمر از واحدهای صنفی نیز به صورت منظم عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب ادامه دارد.

وی همچنین در خصوص استقرار پلیس به عنوان عامل بازدارنده در آرامگاه بهشت رضا برای اجرای پروتکل تدفین و عدم تجمع در این آرامستان را ضروری برشمرد و افزود: کارگران بهشت رضا که توان برخورد با تجمعات عزاداران را ندارند باید از حضور نیروهای نظامی استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین به اجازه تردد خودروها و عدم ممنوعیت تردد شبانه اشاره کرد و گفت: در صورتی که کار واکسیناسیون سه شیفته یا شبانه روزی شود جریمه ممنوعیت تردد، حذف می شود.

مرز مهران برای اربعین امسال بسته است

رییس قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: مرز بین المللی مهران و سایر مرزهای زمینی کشور به دلیل خطر شیوع کرونا همچنان در اربعین امسال بسته است و هیچ زائری اجازه عبور در این مرزها به کشور عراق ندارد.

رستمزاد از مردم خواست از سفر به استان‌های مرزی به منظور عبور از مرز برای زیارت اربعین خودداری کنند.

وی تاکید کرد: برخورد با تردد زائران باید از مبدا صورت گیرد تا موجب تجمع در مرز و بروز مشکلات برای دو کشور نشود.

رستمزاد، ابراز امیدواری کرد که با همکاری، پیگیری و تلاش همه مجموعه ها و همراهی مردم بتوان موجب کنترل شیوع کرونا در استان باشیم.