رایانه

بهترین ساعت هوشمند زیر 1 میلیون + مقایسه و نظرات کاربران

این روزها ساعت های هوشمند پیشرفت های زیادی داشتند و برای همه ما داشتن یک مدل از آنها جذابیت دارد. اما متاسفانه به علت افزایش قیمت ناگهانی بسیاری توان خرید مدل های معروف را ندارند و در حسرت یک ساعت هوشمند خوب باقی می مانند. برای همین من تصمیم گرفتم تا بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان را به شما معرفی کنم تا هر فردی با هر بودجه بتواند یک ساعت هوشمند خوب و با کیفیت را برای خود بخرد. با من تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ساعت های هوشمند درست همان جایی هستند که تلفن های همراه با ساعت های ما ترکیب می شوند و نتیجه آن ساعت های هوشمند است. تمام مدل هایی که در بازار مشاهده می کنید بر 2 اصل سلامتی و راحتی تاکید بسیار زیادی دارد. بیشتر ساعت های هوشمند شامل آپشن هایی می شوند که مدام سلامتی شما را می سنجند و شما را از وضع سلامتی خود باخبر می کنند. از طرف دیگری این ساعت ها سعی می کنند تا مجموعه ای کوچک از امکاناتی که یک گوشی به شما می دهد را ارائه کند تا دیگر نیازی نباشد برای هر کاری گوشی خود را در بیاورید.

بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان

ساعت های هوشمند موجود در بازار به بازه های قیمتی مختلفی تقسیم می شوند که هر بازه قیمتی دارای یک سری از ویژگی های می باشد و طبیعی است که هرچه قیمت بالاتر می رود این امکانات و ویژگی ها نیز بیشتر می شود.

عمده تفاوت ساعت های هوشمند در کیفیت ساعت، زیبایی و برخی از ویژگی های ریز و درشت خلاصه می شوند. من تمام سعی خود را کردم تا بهترین ساعت های هوشمند را به همراه ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت آنها به شما معرفی کنم تا با چشم بازی انتخاب کنید.

زیبایی تنها ملاک انتخاب نیست!

متاسفانه بسیاری از افراد در هنگام خرید ساعت های هوشمند تنها به زیبایی آنها اهمیت می دهند و همین موضوع کمی نگران کننده است! اگر تنها ملاک شما در خرید زیبایی باشد احتمال خرید یک محصول بی کیفیت بسیار بالا می رود. دقت کنید شما یک ساعت نمی خرید که تنها به زیبایی آن کار داشته باشید. ساعت های هوشمند ترکیبی از زیبایی و امکانات هستند به همین دلیل همان قدر که به زیبایی اهمیت می دهید باید به کارایی نیز اهمیت بدهید.

بهترین ساعت هوشمند زیر 500 هزارتومان

من تصمیم گرفتم تا ابتدا بهترین ساعت هوشمند زیر 500 هزارتومان را به شما معرفی کنم و بعد از آن به سراغ معرفی بهترین ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان برویم.

در این رنج یعنی زیر 500 هزار تومان داشتن برخی نقص ها طبیعی است و نمی توان انتظار خیلی بالایی از یک ساعت هوشمند زیر 500 هزار تومان داشت. بنابراین با سطح توقع مناسبی به محصولات نگاه کنید و آنها را برسی کنید. برخی از افراد به اشتباه این مدل از ساعت ها را با ساعت های برند های معتبری مانند اپل و سامسونگ مقایسه می کنند که نتیجه آن پدیدار شدن ضعف های بسیار زیادی است اما این مقایسه کاملا نادرست است زیرا قیمت این کجا و آن کجا.

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

مشخصات ساعت هوشمند مودیو مدل MW01:

وزن: 65 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: آلومینیوم
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
حافظه داخلی: 32 مگابایت

اولین ساعت هوشمندی که قصد معرفی آن را دارم محصولی از شرکت Modio می باشد. این شرکت مهارت و تجربه زیادی در تولید محصولاتی در رده ارزان قیمت دارد و به همین دلیل معمولا با محصولاتی بی عیب و نقص و کامل از سمت این شرکت رو به رو می شویم.

این ساعت هوشمند به علت قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد به عنوان یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند شناخته می شوند. این مدل از قابلیت نصب سیم کارت بهره می برد که نتیجه آن به علت میکروفون و اسپیکر داخلی تبدیل شدن ساعت مچی شما به یک گوشی موبایل کوچک و جمع و جور است. حافظه داخلی این مدل 32 مگابایت می باشد که قطعا کم است و شکی در این موضوع نیست اما این مدل قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت را دارا می باشد.

همچنین شما می توانید با اتصال این ساعت هوشمند به گوشی موبایل خود از قابلیت های مختلفی مانند: اعلانات شبکه های اجتماعی، نمایش و پاسخ دادن به تماس های ورودی، نمایش و پاسخ دادن به پیامک ها، قابلیت ضد سرقت و….. استفاده کنید.

نقاط قوت:

قابلیت نصب سیم کارت

پشتیبانی از حافظه تا 32 گیگابایت

داشتن قابلیت های مناسب

قیمت بسیار پایین

نقاط ضعف:

عوض نشدن بند ساعت

حافظه داخلی کم

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مودیو مدل MW01:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

بنظرم خیلی بیشتر از قیمتی که پرداخت میکنید می ارزه.

ساعت هوشمند مدل T55

مشخصات ساعت هوشمند مدل T55:

وزن: 120 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: آلومینیوم
جنس بند: سیلیکونی

یک گجت نیمه کامل با قابلیت مدل های محبوب که با طراحی خاص خود در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان جای می گیرد. شرکت سازنده سعی کرده تا با استفاده از قابلیت های مختلف و مشابه مدل های محبوبی مانند اپل واچ مزیت های رقابتی برای محصول خود ایجاد کند.

این ساعت هوشمند دارای قابلیت های مختلفی از جمله: حسگر شمارشگر ضربان قلب، پایش خواب، نمایش کالری سوزانده شده و…. می باشد. برای استفاده از تمام قابلیت های این ساعت تنها کافیست تا آن را به یک تلفن همراه متصل کنید و از قابلیت های مختلفی مانند: برقراری تماس، دریافت پیام، قابلیت کنترل تماس، نمایش مخاطبین و نمایش اعلان های شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

از ویژگی های این مدل می توان به: داشتن باتری قوی، بند قابل تعویض، قابلیت ضبط صدا، مجهز به زنگ و ویبره، دارای میکروفون و اسپیکر، قابلیت کنترل موزیک و دوربین عکاسی، قابلیت نمایش آب و هوا، سنجش میزان اکسیژن خوب و ضد سرقت اشاره کرد.

نقاط قوت:

باتری نسبتا خوب

قابلیت های زیاد

دارای حسگر نمایش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون

قیمت مناسب

قابلیت های مختلف برای سلامتی

نقاط ضعف:

کیفیت ساخت پایین

وزن بالا

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مدل T55:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

سلام دوستان خسته نباشید اگه قصد خرید یه اسمارت واچ با یه قیمت خوب و کیفیت خوب رو دارید ، بدون شک و تردید این میتونه بهترین انتخابتون باشه !!! واقعا امکانات خوبی داره و به کارتون میاد . از کیفیت ساخت که نگم براتون . باتری دستگاه برای مدت طولانی قابل استفادست و فقط زمانی که از بلندگو استفاده میشه ( برای مکالمه یا موزیک ) باتری زود تموم میشه.

مطلب پیشنهادی: بهترین مچ بند هوشمند آنر

ساعت هوشمند مدل W26

مشخصات ساعت هوشمند مدل W26:

فرم صفحه: مربع
جنس بدنه: فلز
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.75 اینچ
ظرفیت باتری: 280 میلی آمپر

یکی از اسمارت واچ هایی که به شدت بر سلامتی تاکید دارد و به علت همین تاکید نیز به لیست ما ورود پیدا کرده است همین محصول می باشد. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.75 اینچی لمسی با قابلیت تنظیم نور بهرمند شده است که دید بسیار بهتر و واضح تری را به شما ارائه می دهند.

این مدل دارای قابلیت های مناسب سلامتی مختلفی از جمله: اندازه گیری دمای بدن، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده و قدم های پیموده شده می باشد. همچنین حالت های ورزشی مختلفی برای این ساعت تعریف شده که اطلاعات هر کدام از آنها به صورت جدا ثبت و ذخیره می شوند و شما می توانید یک گزارش کامل از وضعیت خود را مشاهده کنید.

طبق برسی های من مشخص شد که برخی از افراد گزارش هایی مبنی بر اینکه برخی از قابلیت های این گجت به درستی کار نمی کنند را ارائه دادند که البته نمی توان آن را تایید کرد.

البته این تمام قابلیت های این ساعت نیست. قابلیت هایی همچون هشدار لرزشی، دریافت اعلام پیامک ها، دریافت اعلان شبکه های اجتماعی، کنترل خواب، هشدار بی تحرکی، بند قابل تعویض، ریموت پلیر گوشی، قابلیت مکالمه، نمایش زمان و… نیز از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند به حساب می آید.

نقاط قوت:

قابلیت های مناسب سلامتی مختلف

اتصال راحت به تمام گوشی ها

زیبایی

جنس بدنه و بند با کیفیت

صفحه نمایش بزرگ

ضد آب بودن حدودی

نقاط ضعف:

اشتباه کار کردن برخی از قابلیت ها

باتری نه چندان قوی

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مدل W26:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

این ساعت همین الان به دستم رسید؛ کیفیت ساختش و همچنین تمام صفحه بودنش باعث شده خیلی شیک و با کلاس و شبیه خود اپل واچ سری ۵ باشه، در کل ساعت شیکی هست.

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

مشخصات ساعت هوشمند مدیسان مدل A1:

وزن: 52 گرم
فرم صفحه: مربع
جنس شیشه: معدنی
جنس بدنه: پلاستیک و فلز
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.54 اینچ
ظرفیت باتری: 380 میلی آمپر ساعت

و باز هم یکی دیگر از ساخته های شرکت میدسان که به علت کیفیت بالا و قیمت پایین جز پرفروش ترین ها قرار گرفته است. زیبایی، کارایی و متفاوت بودن سه فاکتور اصلی هستند که موجب شد تا این محصول در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان جای بگیرد.

قابلیت اصلی این محصول نصب سیم کارت بر روی آن است که به شما این قابلیت را می دهد تا ساعت هوشمند خود را به یک موبایل کوچک تبدیل کنید. با نصب سیم کارت شما می توانید از قابلیت ارسال و پاسخ گویی تماس ها و  پیامک ها بدون نیاز داشتن به تلفن همراه استفاده کنید.

البته این تمام ماجرا نیست و شما می توانید با متصل کردن این ساعت به گوشی خود از قابلیت های دیگر آن استفاده کنید. از جمله ویژگی های این محصول می توان به: مکالمه، گام شمار، محاسبه مسافت، محاسبه کالری، کنترل کیفیت خواب، زنگ هشدار و… اشاره کرد.

نقاط قوت:

وزن پایین

طراحی شیک

قابلیت نصب سیم کارت

قابلیت گام شمار و محاسبه کالری

نقاط ضعف:

ضعیف و شکننده بودن

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند مدیسان مدل A1:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

دیدم خوبی هاش خیلییی زیاد تر از نقطه های ضعفشه با بلوتوث هم راحت به گوشی متصل میشه و پیام و زنگ زدن می توان داشته باشین در ضمن وقتی که به گوشی متصله هم با گوشی و هم با ساعت میشه موسیقی پلی کرد صداش هم خوبه و بدنیس قدم شمار هم داره حالا نمیدونم درست کار میکنه یا نه در کل من که راضی بودم چون قیمت هم باید در نظر گرفت.

مطلب پیشنهادی: بهترین ساعت هوشمند هوآوی

دستبند هوشمند مدل M3 کد 3001119

مشخصات دستبند هوشمند مدل M3:

وزن: 19 گرم
جنس بدنه: پلاستیک
جنس بند: سیلیکونی

یک محصول شیک و جالب که به خاطر نوع و سبک جذابش به عنوان یکی از گزینه های بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان قرار گرفته است. این محصول طراحی شبیه به دستبند دارد که با قابلیت های زیر و درشت خود در طول روز شما را همرایی می کند. بیشتر قابلیت های این دستبند مربوط به سلامتی و ورزش می شود و اگر فرد ورزشکاری هستید و به سلامتی خود اهمیت می دهید قطعا خرید این ساعت هوشمند دیجیتالی مناسب شما می باشد.

از قابلیت های این دستبند می توان به نمایش تاریخ و ساعت، هشدار زنگ و تماس، گام شمار، شمارش طناب زدن، محاسبه کالری مصرف شده، محاسبه مسافت پیموده شده، ضربان قلب، فشار خون، برسی خواب و… اشاره کرد. همچنین شما می توانید با اتصال این دستبند به گوشی خود گزارش کاملی بر روی وضعیت سلامتی و فعالیت های ورزشی خود داشته باشید.

نقاط قوت:

شیک و طراحی جذاب

مناسب برای افرادی که ورزش می کنند

کنترل کامل بر وضعیت سلامتی

برسی فشار خون، ضربان قلب

نقاط ضعف:

باتری کمی ضعیف

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دستبند هوشمند مدل M3:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

عالیه،من تقریبا سه ماهه خریدم خیلی راضیم، فقط در اون حدی که می گن شارژ نگه نمی داره.

بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان

تا به اینجا به شما چندین محصول مختلف زیر 500 هزار تومان معرفی کردم که همه آنها لقب بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان را برای خود کردند. حالا قصد دارم به محصولات بالای 500 هزار تومان بپردازم. این محصول تفاوت خیلی خاصی ندارند اما قابلیت های بهتر، کامل تر و دقیق تر و زیبایی و شیک بودن از جمله ویژگی های این بازه قیمتی به حساب می آید.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

مشخصات ساعت هوشمند هایلو Solar:

فرم صفحه: گرد
جنس بدنه: فلز
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.28 اینچ
ظرفیت باتری: 340 میلی آمپر

یک محصول کامل و بی نقص دیگر که مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی ها را دور هم جمع کرده است. این ساعت هوشمند در واقع نسل دوم ساعت های هوشمند هایلو شیائومی به حساب می آیند. در ساخت این محصول از دقت و ظرافت بسیار بالایی استفاده شده است که نتیجه آن تولید محصولی با این کیفیت شده است.

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.28 اینچی بهره می برد که با رزولوشن 320*300 پیکسل تصویری واضح را به شما ارائه می دهد. برای این محصول سنسور های خاصی در نظر گرفته شده است که به صورت خودکار فعالیت ورزشی شما را تشخیص می دهد و اطلاعات آن را به ثبت می رسانند.

باتری این ساعت عالی نیست اما نمی توان خیلی از آن بد گفت و تنها با یک بار شارژ کامل که حدود 2 ساعت طول می کشد در صورت استفاده مداوم و استفاده از تمام قابلیت های آن همچون gps حدود 35 ساعت شارژدهی دارد.

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

این ساعت دارای استاندارد ضد آب تا عمق 50 متر می باشد یعنی می توانید با خیال راحت از آن در آب و استخر نیز استفاده کنید. البته این مدل بی عیب نیست و فارسی نبودن منوی آن و برخی از اشکالات زیر از نقاط ضعف آن به حساب می آیند.

نقاط قوت:

باتری نسبتا خوب

قابلیت های مختلف

برند معتبر

زیبایی

ضد آب بودن

قابلیت های بسیار عالی جهت برسی سلامتی و وضعیت بدن

نقاط ضعف:

نداشتن منوی فارسی

تعداد محدود واچ فیس ها

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند هایلو Solar:

به نظرم بهترین ساعتی هست که تا 1 میلیون تومن میشه خرید. ظاهر بسیار شیک و با کیفیتی داره. جنس بدنش عالیه. در ابتدا واچ فیس های محدودی داره که پس از آپدیت کلی واچ فیس جدید براش میاد که واقعاٌ زیبا هستند. به نظرم اگر ساعت دیجیتال دوس دارید در خریدش شک نکنید.

ساعت هوشمند ایمیلب مدل KW66 45mm

مشخصات ساعت هوشمند ایمیلب مدل kw66:

وزن: 54 گرم
فرم صفحه نمایش: گرد
جنس شیشه: گوریلا گلس 3
جنس بدنه: فلز
جنس بند: سیلیکونی
ظرفیت باتری: 340 میلی آمپر ساعتی

یک محصول دیگر از برند شیائومی اما این بار از یکی از زیر مجموعه های شیائومی که با قابلیت ها و دقت خود در ساخت محصول توانسته است محصولی را تولید و عرضه کند که نظر بسیاری از افراد به خود جلب کند.

در ساخت این محصول از متریال های مرغوب و با کیفیتی همچون گوریلا گلس برای شیشه و فلز برای بدنه و سیلیکون برای بند استفاده شده که مجموعه اینها تولید ساعتی با مقاومت خوب در برابر فشار و ضربه و زیبایی بالا شده است. شرکت شیائومی با اینکه از متریال ها و قطعات با کیفیت در ساخت محصول استفاده کرده است اما تمام تلاش خود را کرده تا وزن این ساعت را کاهش دهد و نتیجه آن وزن 54 گرمی محصول شده است که هیچ فشاری به دست شما وارد نمی کند و از به وجود آمدن احساس خستگی جلوگیری می کند.

صفحه نمایش این محصول TFT HD در ابعاد 1.28 اینچ با رزولوشن 280*280 می باشد که تصویری واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد. این صفحه نمایش با فرم گرد ساخته شده است تا زیبایی و جذابیت ساعت حفظ شود. همچنین واچ فیس های متنوع و بسیار زیبایی برای این ساخت طراحی شده است که شما می توانید هر کدام از آنها را که خودتان دوست داشتید انتخاب کنید.

در بین برند های تولید کننده ساعت هوشمند اپل و سامسونگ برند های بسیار خوبی هستند که متاسفانه بیشتر محصولات آنها دارای قیمت بالایی است. اما برند شیائومی تنها شرکتی است که ساعت های هوشمند مختلفی در بازه های قیمتی مختلفی تولید و عرضه می کند که همه آنها از کیفیت بسیار خوبی بهره می برند و یک انتخاب بسیار خوب برای خرید به حساب می آیند.

برای این محصول 13 حالت ورزشی خاص در نظر گرفته شده است که اطلاعات آن توسط ساعت ثبت می شود و گزارش آن به صورت کامل به شما ارائه می شود. اطلاعات سلامتی که توسط این ساعت جمع آوری می شود شامل قدم شمار، کالری سوزانده شده، ضربان قلب می باشد.

نقاط قوت:

کیفیت ساخت بالا

واچ فیس های بسیار زیبا

کیفیت صفحه نمایش خوب

ظاهر بسیار شیک

باتری خوب

وزن کم

نقاط ضعف:

به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.

 

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند ایمیلب kw66:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

تیفیکیشن های فارسی رو با حروف عربی نشون میده یعنی قابل خواندن هست ولی حرف ی و ه رو جدا می‌نویسه ، باطری عالیه ، قطعی تا بحال نداشته ، واچ فیس های زیادی داره که البته میتونید با عکس خودتون هم براش بسازید ولی البته صفحه ای آف تی هست پس کیفیت عالی رو نداره و ضخامت ساعت خیلی زیاد میشه ، در کل من خیلی راضی هستم از خرید نسبت به قیمت و در نهایت اینکه بیشتر یه ساعت روزمره هست تا ورزشی و صفحه کرو روش هم باعث زیبایی بیشترش میشه.

ساعت هوشمند مدل HW12

مشخصات ساعت HW12:

وزن: 45 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس شیشه: معدنی
جنس بدنه: آلومینیومی
جنس بند: سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش 1.57 اینچ
ظرفیت باتری: ایتیوم یونی 200 میلی آمپرساعت

یکی ساعت خوب و کامل که یکی از دقیق ترین کپی های ساعت هوشمند سری 6 اپل به حساب می آید. این ساعت با صفحه نمایش با کیفیت رتینا تولید و عرضه شده است که وضوح و درخشندگی بسیار بالایی دارد. فرم مستطیل شکل صفحه باعث شده تا بیشتر به ساعت های اپل شباهت داشته باشد و همچنین وزن 45 گرمی هیچ گونه خستگی را برای دست و مچ شما به همراه ندارد.

این محصول قابلیت ثبت کامل فعالیت های ورزشی، ضربان قلب، دمای بدن، فشار خون و… را دارا می باشد و شما می توانید اطلاعات و گزارشی کاملی از وضعیت سلامتی و ورزشی خود بدست بیاورید.

 

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

 

باتری این ساعت ایتیوم یونی 200 میلی آمپر ساعت بوده که با یک بار شارژ کامل توانایی 2 الی 3 روز پاسخگویی و قابل استفاده بودن را دارد. همه این قابلیت ها موجب شده تا به این ساعت لقب بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان کپی اپل داده شود.

نقاط قوت:

طراحی بسیار زیبا

کیفیت بالای ساخت

قابلیت ها و امکانات متنوع

باتری بسیار خوب

نقاط ضعف:

مشکل دانلود

پشتیبانی نکردن کامل از فونت فارسی

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند HW12:

در مقایسه با اسمارت واچ های هم رده ، گزینه بسیار خوب و مناسبیه

مطلب پیشنهادی: بهترین ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 Global Version

مشخصات ساعت هوشمند هایلو مدل LS02:

وزن: 35 گرم
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: پلاستیک
جنس بند:سیلیکونی
اندازه صفحه نمایش: 1.4 اینچ
ظرفیت باتری 260 میلی امپر ساعت

یک ساعت کامل از شرکت هایلو که یکی از زیر مجموعه های شرکت شیائومی می باشد. این شرکت توانسته با تولید کالاهای بسیار با کیفیت در مدت زمان بسیار کوتاهی رشد زیاد بکند و از همین فرمول تولید کالای با کیفیت در تولید این ساعت هوشمند نیز استفاده شده است.

صفحه نمایش این مدل لمسی و 1.4 اینچی با رزولوشن 320*320 می باشد که در زیر یک شیشه خمیده 2.5D قرار دارد که از آن در برابر ضربه محافظت می کند. این صفحه نمایش وضوح تصویر خوبی دارد و در مقابل نور آفتاب نیز مشکلی به وجود نمی آورد.

برای این محصول 12 حالت ورزشی در نظر گرفته شده است که اطلاعات آن کامل ضبط و تحلیل می شود و شما می توانید گزارش کامل و دقیق را از فعالیت های خود دریافت کنید. همچنین این ساعت به صورت 24 ساعته بر ضربان قلب شما نظارت دارد و آن را برسی می کند.

به همه اینها باتری قوی با قابلیت نگهداری شارژ در مدت زمان بسیار زیاد و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را اضافه کنید تا متوجه کیفیت و کارایی این محصول شوید. هر آنچه از یک اسمارت واچ انتظار دارید در این محصول دیده می شود.

نقاط قوت:

با کیفیت

شیک بودن

نظارت کامل بر ضربان قلب

قابلیت های متنوع

صفحه نمایش با کیفیت

طراحی بسیار شیک

نقاط ضعف:

تنوع واچ فیس نداشتن

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ساعت هوشمند هایلو مدل LS02:

مشاهده بهترین ساعت هوشمند در دیجی کالا

ساعت شیک و خوبیه به نسبت قیمت کیفیت ساخت و کارایی قابل قبول داره.

من در این مطلب به شما بهترین مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان را در بازه های قیمتی مختلف و از برند های مختلف معرفی کردم تا هر فردی با هر بودجه بتواند یک ساعت هوشمند برای خود خریداری کند. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و محصولی که می خواستید را پیدا کرده باشید.


بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون در بازار شاید از دید خیلی‌ها ارزش خرید نداشته باشند اما می‌توانند امکانات قابل توجهی در اختیار شما قرار دهند. ساعت های مچی هوشمند تا زیر یک میلیون تومان اکثرا توسط برندهای ناشناخته چینی ساخته می‌شوند و در بازار به‌فروش می‌رسند. اما بهترین اسمارت واچ های زیر 1 میلیون تومان بازار کدام مدل‌ها هستند؟

لیست ساعت های مچی هوشمند تا 1 میلیون تومان خیلی طولانی نیست. اگر سری به وبسایت‌های مختلف بزنید می‌بینید کمتر برند معتبری در این بازه قیمتی حضور فعالی دارد. به جز برندهای چینی، دیگر برندها توانایی تولید و عرضه محصولاتی در این بازه قیمتی را ندارند. با این حال؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای بهتر است به معرفی ساعت هوشمند مچی تا سقف 1 میلیون بپردازیم.

در ادامه می‌خوانید:

بهترین ساعت های هوشمند تا 1 میلیون تومان ؛ اسمارت واچ زیر یک میلیون چی بخریم؟

از بهترین ساعت مچی هوشمند تا 1 میلیون خیلی نباید انتظارات زیادی داشته باشید. در این بازه قیمتی، کمتر مدلی با امکاناتی که در ساعت‌هایی مثل گلکسی واچ یا اپل واچ وجود دارد عرضه می‌شود و به همین خاطر هم قیمت بالایی ندارد. همچنین کیفیت نمایشگر، شارژدهی و سایر موارد نیز در حد خیلی بالایی نیست. اما اگر می‌خواهید بدانید ساعت هوشمند تا 1 میلیون چی بخرم؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین گزینه‌های بازار را به‌شما معرفی کنیم.

1. ساعت هوشمند جوی‌روم JR-FT1 Pro ؛ بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون

  • سازگار با: اندروید و iOS
  • شارژدهی: تا 4 روز
  • اندازه نمایشگر: 1.69 اینچ
  • قیمت: حدود 1 میلیون تومان

یکی از گزینه‌هایی که می‌توان به‌عنوان بهترین اسمارت واچ تا یک ملیون تومان درنظر داشت، ساعت جوی‌روم مدل JR-FT1 Pro است. این مدل با سنسور ضربان قلب عرضه شده و به گفته سازنده قابلیت ردیابی خواب و گام‌شمار را هم دارد. البته خیلی نباید روی این موارد حساب باز کنید. همچنین این ساعت دارای گواهی IP67 است و دربرابر آب و گرد خاک نیز مقاومت دارد. افزون بر این می‌توانید این ساعت را هم با گوشی‌های اندروید و هم آیفون همگام‌سازی کنید.

2. ساعت T33 Plus

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون / ساعت های هوشمند تا یک میلیون

  • سازگار با: اندروید و iOS
  • شارژدهی: 3 روز
  • اندازه نمایشگر: 1.54 اینچ
  • قیمت: حدود 1 میلیون تومان

گزینه بعدی در فهرست برترین اسمارت واچ های زیر 1 میلیون تومان، ساعت T33 Plus است. این ساعت از جمله ساعت‌های طرح اپل واچ است که فقط از لحاظ ظاهری به ساعت‌های اپل شباهت دارند. البته رابط کاربری آن نیز یک پوسته شبیه به watchOS دارد ولی فقط صفحه اول آن. منوها کاملا متفاوت هستند.

همچنین این ساعت دارای سنسور ضربان قلب است و با پردازنده مدیاتک روانه بازار شده است. به گفته سازنده، شما می‌توانید باتری آن را ظرف مدت 1.5 ساعت شارژ کنید و در ادامه تا 3 روز نیز از دستگاه استفاده داشته باشید. از سایر قابلیت‌های این مدل می‌توان به کنترل پخش موسیقی، گام‌شمار، زنگ هشدار و نمایش پیامک‌ها اشاره کرد.

3. اورایمو OSW-20 ؛ بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون / ساعت مچی هوشمند زیر یک میلیون

  • سازگار با: اندروید و iOS
  • شارژدهی: 20 روز
  • اندازه نمایشگر: 1.28 اینچ
  • قیمت: حدود 1 میلیون تومان

یکی از برترین اسمارت واچ های زیر 1 میلیون تومان متعلق به برند اورایمو است. ساعت OSW-20 این شرکت با یک نمایشگر 1.28 اینچی HD، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به‌دنبال یک ساعت ارزان برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی خود هستند. این مدل قادر به نمایش نوتیفیکیشن‌ها از برنامه‌های مختلف است و همچنین با یک سنسور ضربان قلب همراه شده که می‌تواند هنگام خواب نیز ضربان شما را اندازه بگیرد.

مهمترین ویژگی اما حالت‌های ورزشی است. ساعت اورایمو OSW-20 دارای 24 حالت ورزشی مختلف از دوچرخه‌سواری، شنا، دو، گلف و بدمینتون است که هرکدام می‌توانند آمار ریز فعالیتی که در هرکدام از این حالت‌ها داشته‌اید را به‌شما بدهند. گذشته از این، قابلیت کنترل پخش موسیقی، شخصی‌سازی کلاک‌فیس‌ها، برنامه اختصاصی، ردیابی عادات ماهانه و باتری که با یک بار شارژ تا 20 روز دوام می‌آورد، از دیگر قابلیت‌های این ساعت هستند.

4. ساعت هوشمند Kieslect K10

ساعت های هوشمند تا یک میلیون / اسمارت واچ های زیر 1 میلیون

  • سازگار با: اندروید و iOS
  • شارژدهی: 30 روز
  • اندازه نمایشگر: 1.32 اینچ
  • قیمت: حدود 1 میلیون تومان

از دیگر گزینه‌هایی که برای خرید بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون به‌شما پیشنهاد می‌دهیم، ساعت Kieslect K10 است. این ساعت یک نمایشگر 1.32 اینچی دارد ولی مهمترین ویژگی که به‌شما ارائه می‌دهد سنسور سنجش اکسیژن خون است. در این بازه قیمتی، کمتر ساعتی وجود دارد که چنین قابلیتی را به‌شما ارائه کند. البته خیلی نباید روی دقت آن حساب باز کنید.

از دیگر ویژگی‌های ساعت می‌توان به سنسور ضربان قلب، 13 حالت ورزشی مختلف، نمایشگر با رزولوشن HD، ردیابی خواب، نمایش نوتیفیکیشن‌ها، واچ‌فیس‌های قابل شخصی‌سازی و مهمتر از همه گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

5. آمازفیت Bip S ؛ بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون

اسمارت واچ های زیر 1 میلیون / بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون

  • سازگار با: اندروید و iOS
  • شارژدهی: 40 روز
  • اندازه نمایشگر: 1.28 اینچ
  • قیمت: حدود 900 هزار تومان

اگر هنگام خرید ساعت مچی هوشمند زیر یک میلیون، شارژدهی برایتان از همه‌چیز مهمتر است، آمازفیت بیپ S بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید خریداری کنید. این ساعت با یک بار شارژ تا حداقل 10 روز استفاده مداوم دوام می‌آورد. به گفته هوآمی، با استفاده سبک حتی تا 40 روز نیز می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

این مدل، سومین نسل از ساعت‌های آماز فیت بیپ است و به‌نسبت 2 نسل قبلی با نمایشگر بهتر و ویژگی‌های ورزشی اضافه وارد بازار شده است. این ساعت دارای 17 حالت ورزشی است و همچنین امکان کنترل پخش موسیقی را هم به‌شما می‌دهد. همچنین تا عمق 50 متری نیز در برابر نفوذ آب مقاوم است و بیش از 40 واچ‌فیس مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

گزینه‌های بالا مدل‌هایی بودند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان یاد کرد. از نظر شما برترین اسمارت واچ های زیر 1 میلیون تومان کدام هستند؟ آیا خرید ساعت های هوشمند تا یک میلیون تومان را توصیه می‌کنید؟


معرفی 5 ساعت هوشمند بازه قیمتی 1 میلیون تومان

چند سالیه که برندهای مختلفی از ساعت هوشمند وارد بازار شدن و توی این چند سال طرفدارای خیلی زیادی پیدا کردن. تقریبا تمام کاربران گوشی های هوشمند تجربه کار با ساعت های هوشمند رو دارن و یا قصد خریدشو دارن. امروز 5 مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان رو بررسی می کنیم و ببینیم توی این بازه قیمتی ارزش خرید دارن یا نه، پس اگه قصد خرید ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان رو دارید تا آخر این مطلب با موبونیوز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air

ساعت هوشمند شیائومی مدل میبرو Air یک ساعت اقتصادی توی بازه قیمتی 670 الی 680 تومنه. توی نگاه اول یک ساعت زیبا با جنس بدنه فوق العاده با کیفیت مشاهده میکنید. این ساعت از بقیه مدل هایی که می خواهیم معرفی کنیم ارزون تره و نسبت یه بقیه ساعت ها رزولوشن پایین تری داره ولی توی این بازه قیمتی قابل قبوله. ساعت هوشمند Mibro Air یه صفحه نمایش گرد خفن داره، وزن خیلی سبکی داره و برای مچ های کوچیک و ظریف خانوم ها هم خیلی مناسبه. بند سیلیکونی قابل تعویض داره که خیلی راحت باز میشه و می تونید بند مخصوص به خودش رو پیدا کنید و یا حتی از بند ساعت های دیگه استفاده کنید.

ساعت هوشمند Mibro Air

ساعت Mibro Airاز قابلیت های این ساعت میشه به سنسور شمارش ضربان قلب، گام شمار، فعالیت های ورزشی، سنسور پایش خواب، هشدار عدم تحرک، نمایش وضعیت آب و هوا، تنظیم هشدار ساعت اشاره کرد. توی استفاده های معمولی حدود 10 روز شارژ نگه میداره. از معایب میبرو air میشه گفت که سنسور اکسیژن خون نداره و از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه ، نوتیفیکیشن های فارسی رو به صورت بریده بریده و جدا از هم نشون میده. در کل به عنوان یه ساعت برای استفاده روزمره و معمولی قابل قبول هستش.

ساعت هوشمند هایلو مدل GST

ساعت هوشمند Haylou GST تقریبا شبیه اپل واچ طراحی شده و توی بازه قیمتی 700 تومنه. کیفیت صفحه نمایش واقعا خوب و قابل قبولی داره و از مدل معرفی شده قبلی میبرو ایر بهتره، صفحه نمایش هایلو GST یکم از پایین حاشیه داره و اگه این حاشیه نبود توی این بازه قیمتی خیلی خفن و بدون نقص می شد. از قابلیت های این ساعت هوشمند بند قابل تعویض، سنسور سنجش کیفیت خواب، سنسور بررسی ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون، حالت های مختلف ورزشیه، زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه. در کل طراحی مینیمال و خیلی باحالی داره، کیفیت صفحه نمایش خوبی داره، توی استفاده های معمولی حدود 10 الی 12 روز شارژ نگه میداره.

ساعت هایلو جی تی اس

برند هایلو چند وقتیه که وارد بازار ایران شده و در کل محصولاتش کیفیت خوب و  قابل قبولی دارن و میشه گفت ساعت هوشمند هایلو GST توی این بازه قیمتی ارزش خرید داره.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo

ساعت هوشمند شیائومی Maimo توی بازه قیمتی 990 تومنه. شبیه اپل واچ طراحی شده و تفاوتش با اپل واچ اینه که صفحه نمایش اون به صورت کاملا تخت طراحی شده  و از پایین یکم حاشیه داره. دکمه اش یکم بیرون زده  و قطر ساعت نسبت به دو مدل قبلی یکم بیشتره. از قابلیت های این ساعت میشه به سنسور کنترل سطح اکسیژن خون، شمارش ضربان قلب، سنجش کیفیت خواب، قدم شمار، حال های مختلف ورزشی اشاره کرد.

زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه و نوتیفیکیشن های فارسی رو نمایش نمیده. در کل ساعت هوشمند شیائومی مدل مایمو صفحه نمایش خوب، کیفیت ساخت و طراحی خوبی داره توی استفاده های معمولی حدود 9 الی 10 روز شارژدهی میکنه. این برند هم برند خوبی هست و توی بازار در دسترس هست. توی این بازه قیمتی نباید توقع زیادی از ساعت های هوشمند داشته باشم و در کل این ساعت توی این بازه قیمتی ارزش خرید داره.

ساعت هوشمند هایلو مدل RT2

ساعت هوشمند Haylou RT2 یکم متفاوت تر از بقیه ساعت های معرفی شده، دو تا دکمه تنظیمات داره، صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی داره، صفحه نمایش گرد با حاشیه خیلی کم داره و مخصوص کساییه که صفحه نمایش گرد دوست دارن.

سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور شمارنده ضربان قلب، قابلیت سنجش کیفیت خواب، قدم شمار، حالت های مختلف ورزشی، قابلیت نمایش آب و هوا، قابلیت پلی کردن موزیک و قابلیت نمایش نوتیفیکیشن ها رو داره، طراحی زیبایی داره، جنس بدنه اون فلزی و بسیار با کیفیته، بند سیلیکونی و قابل تعویض داره، در کل طراحی شیک و با کیفیتی داره. ساعت هوشمند هایلو RT2 توی بازه قیمتی یک میلیون تومان انتخاب خوبی هست و ارزش خرید بالایی داره.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Lite

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite طراحی خفن و باحالی داره، شکل ساعت گرده. قیمت این ساعت هوشمند حدود یک میلیون صد هزار تومنه . مزیتی که این ساعت نسبت به ساعت های بررسی شده قبلی داره اینه که از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و حتی می تونید به نوتیفیکیشن ها ری اکشن بدید اما نمی تونید تایپ کنید. طراحی زیبایی داره و خیلی راحت روی مچ میشینه. صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی داره و حاشیه خیلی کمی داره که خیلی خوبه، دکمه تنظیمات بیرون زدگی زیادی نداره. روی صفحه نمایش چهار تا خط داره که روی ساعت 12 ، 3، 6 و 9 قرار داره که اگه نبود صفحه نمایش خیلی قشنگتر و بهتر می شد و به جز این توی طراحیش نمیشه نقصی پیدا کرد.

توی استفاده های معمولی 10 الی 12 روز شارژ نگه میداره. ساعت هوشمند شیائومی میبرو لایت گواهی IP68 داره و از قابلیت هاش میشه به سنسور بررسی کیفیت خواب، سنسور ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون، قابلیت های ورزشی مختلف، ساعت بیدار باش، نمایش وضعیت آب و هوا ، هشدار عدم تحرک و گام شمار اشاره کرد.

جمع بندی

نکته ای که قبل از جمع بندی باید بهش اشاره کنیم اینه که وقتی شما توی بازه قیمتی 1 میلیون تومان قصد خرید ساعت هوشمند رو دارید نباید انتظار ساعت اپل واچ رو از اون داشته باشید در صورتی که حتی اپل واچ هم سنسورهای خیلی دقیقی نداره. با استفاده از این ساعت ها میتونید به صورت تقریبی حال های مختلف ورزشی رو بررسی و اندازه گیری کنید اما نباید انتظار تجهیزات ورزشی و پزشکی رو از اون داشته باشید. این مدل ساعت های هوشمند اقتصادی به نسبت قیمتشون سنسور با عملکرد ضعیف تری دارن. همه ی این 5 مدل ساعت هوشمند سنسور ضربان قلب، قدم شمار، حالت های مختلف ورزشی دارن ولی قابل مقایسه با اندازه گیری های دقیق آزمایشگاهی نیستن. هیچکدوم از Smart Watch های بررسی شده قابلیت مکالمه ندارن ولی تماس های دریافتی رو نمایش میدن و می تونید با لمس صفحه نمایش از طریق هدفون تماس هاتونو پاسخ بدید. در کل توی این بازه قیمتی می تونید ساعت های با کیفیت برند های شیائومی، هایلو، میبرو و مایمو که توی این مطلب بهتون معرفی شدن و یا میتونید از های کپی های اپل واچ و سامسونگ استفاده کنید. برتری ساعت های معرفی شده نسبت به ساعت های کپی اینه که برندهای معروفی هستند، توی بازار پشتوانه دارن، کیفیت ساخت بهتر و طول عمر بیشتری دارن.

ساعت های هوشمند برند هایلو و میبرو، اپلیکیشن مخصوص به خودشون رو دارن که میتونید تنظیمات ساعت رو داخلش انجام بدید و واچ فیس های مختلفی رو انتخاب کنید. در کل ساعت های معرفی شده واقعا کیفیت خوبی دارن و توی بازه قیمتی خودشون ارزش خرید بالایی دارن.

ممنون که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید. تجربه کار کردن با این ساعت های هوشمند رو برامون بنیوسید. همچنین می تونید سوالات و نظراتتون رو زیر این مطلب درج کنید.