رایانه

بهترین ساعت شیائومی + مقایسه و نظرات کاربران

معرفی 5 ساعت هوشمند بازه قیمتی 1 میلیون تومان

چند سالیه که برندهای مختلفی از ساعت هوشمند وارد بازار شدن و توی این چند سال طرفدارای خیلی زیادی پیدا کردن. تقریبا تمام کاربران گوشی های هوشمند تجربه کار با ساعت های هوشمند رو دارن و یا قصد خریدشو دارن. امروز 5 مدل ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان رو بررسی می کنیم و ببینیم توی این بازه قیمتی ارزش خرید دارن یا نه، پس اگه قصد خرید ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان رو دارید تا آخر این مطلب با موبونیوز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air

ساعت هوشمند شیائومی مدل میبرو Air یک ساعت اقتصادی توی بازه قیمتی 670 الی 680 تومنه. توی نگاه اول یک ساعت زیبا با جنس بدنه فوق العاده با کیفیت مشاهده میکنید. این ساعت از بقیه مدل هایی که می خواهیم معرفی کنیم ارزون تره و نسبت یه بقیه ساعت ها رزولوشن پایین تری داره ولی توی این بازه قیمتی قابل قبوله. ساعت هوشمند Mibro Air یه صفحه نمایش گرد خفن داره، وزن خیلی سبکی داره و برای مچ های کوچیک و ظریف خانوم ها هم خیلی مناسبه. بند سیلیکونی قابل تعویض داره که خیلی راحت باز میشه و می تونید بند مخصوص به خودش رو پیدا کنید و یا حتی از بند ساعت های دیگه استفاده کنید.

ساعت Mibro Airاز قابلیت های این ساعت میشه به سنسور شمارش ضربان قلب، گام شمار، فعالیت های ورزشی، سنسور پایش خواب، هشدار عدم تحرک، نمایش وضعیت آب و هوا، تنظیم هشدار ساعت اشاره کرد. توی استفاده های معمولی حدود 10 روز شارژ نگه میداره. از معایب میبرو air میشه گفت که سنسور اکسیژن خون نداره و از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه ، نوتیفیکیشن های فارسی رو به صورت بریده بریده و جدا از هم نشون میده. در کل به عنوان یه ساعت برای استفاده روزمره و معمولی قابل قبول هستش.

ساعت هوشمند هایلو مدل GST

ساعت هوشمند Haylou GST تقریبا شبیه اپل واچ طراحی شده و توی بازه قیمتی 700 تومنه. کیفیت صفحه نمایش واقعا خوب و قابل قبولی داره و از مدل معرفی شده قبلی میبرو ایر بهتره، صفحه نمایش هایلو GST یکم از پایین حاشیه داره و اگه این حاشیه نبود توی این بازه قیمتی خیلی خفن و بدون نقص می شد. از قابلیت های این ساعت هوشمند بند قابل تعویض، سنسور سنجش کیفیت خواب، سنسور بررسی ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون، حالت های مختلف ورزشیه، زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه. در کل طراحی مینیمال و خیلی باحالی داره، کیفیت صفحه نمایش خوبی داره، توی استفاده های معمولی حدود 10 الی 12 روز شارژ نگه میداره.

ساعت هایلو جی تی اس

برند هایلو چند وقتیه که وارد بازار ایران شده و در کل محصولاتش کیفیت خوب و  قابل قبولی دارن و میشه گفت ساعت هوشمند هایلو GST توی این بازه قیمتی ارزش خرید داره.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo

ساعت هوشمند شیائومی Maimo توی بازه قیمتی 990 تومنه. شبیه اپل واچ طراحی شده و تفاوتش با اپل واچ اینه که صفحه نمایش اون به صورت کاملا تخت طراحی شده  و از پایین یکم حاشیه داره. دکمه اش یکم بیرون زده  و قطر ساعت نسبت به دو مدل قبلی یکم بیشتره. از قابلیت های این ساعت میشه به سنسور کنترل سطح اکسیژن خون، شمارش ضربان قلب، سنجش کیفیت خواب، قدم شمار، حال های مختلف ورزشی اشاره کرد.

زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه و نوتیفیکیشن های فارسی رو نمایش نمیده. در کل ساعت هوشمند شیائومی مدل مایمو صفحه نمایش خوب، کیفیت ساخت و طراحی خوبی داره توی استفاده های معمولی حدود 9 الی 10 روز شارژدهی میکنه. این برند هم برند خوبی هست و توی بازار در دسترس هست. توی این بازه قیمتی نباید توقع زیادی از ساعت های هوشمند داشته باشم و در کل این ساعت توی این بازه قیمتی ارزش خرید داره.

ساعت هوشمند هایلو مدل RT2

ساعت هوشمند Haylou RT2 یکم متفاوت تر از بقیه ساعت های معرفی شده، دو تا دکمه تنظیمات داره، صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی داره، صفحه نمایش گرد با حاشیه خیلی کم داره و مخصوص کساییه که صفحه نمایش گرد دوست دارن.

سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور شمارنده ضربان قلب، قابلیت سنجش کیفیت خواب، قدم شمار، حالت های مختلف ورزشی، قابلیت نمایش آب و هوا، قابلیت پلی کردن موزیک و قابلیت نمایش نوتیفیکیشن ها رو داره، طراحی زیبایی داره، جنس بدنه اون فلزی و بسیار با کیفیته، بند سیلیکونی و قابل تعویض داره، در کل طراحی شیک و با کیفیتی داره. ساعت هوشمند هایلو RT2 توی بازه قیمتی یک میلیون تومان انتخاب خوبی هست و ارزش خرید بالایی داره.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Lite

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite طراحی خفن و باحالی داره، شکل ساعت گرده. قیمت این ساعت هوشمند حدود یک میلیون صد هزار تومنه . مزیتی که این ساعت نسبت به ساعت های بررسی شده قبلی داره اینه که از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و حتی می تونید به نوتیفیکیشن ها ری اکشن بدید اما نمی تونید تایپ کنید. طراحی زیبایی داره و خیلی راحت روی مچ میشینه. صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی داره و حاشیه خیلی کمی داره که خیلی خوبه، دکمه تنظیمات بیرون زدگی زیادی نداره. روی صفحه نمایش چهار تا خط داره که روی ساعت 12 ، 3، 6 و 9 قرار داره که اگه نبود صفحه نمایش خیلی قشنگتر و بهتر می شد و به جز این توی طراحیش نمیشه نقصی پیدا کرد.

توی استفاده های معمولی 10 الی 12 روز شارژ نگه میداره. ساعت هوشمند شیائومی میبرو لایت گواهی IP68 داره و از قابلیت هاش میشه به سنسور بررسی کیفیت خواب، سنسور ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون، قابلیت های ورزشی مختلف، ساعت بیدار باش، نمایش وضعیت آب و هوا ، هشدار عدم تحرک و گام شمار اشاره کرد.

جمع بندی

نکته ای که قبل از جمع بندی باید بهش اشاره کنیم اینه که وقتی شما توی بازه قیمتی 1 میلیون تومان قصد خرید ساعت هوشمند رو دارید نباید انتظار ساعت اپل واچ رو از اون داشته باشید در صورتی که حتی اپل واچ هم سنسورهای خیلی دقیقی نداره. با استفاده از این ساعت ها میتونید به صورت تقریبی حال های مختلف ورزشی رو بررسی و اندازه گیری کنید اما نباید انتظار تجهیزات ورزشی و پزشکی رو از اون داشته باشید. این مدل ساعت های هوشمند اقتصادی به نسبت قیمتشون سنسور با عملکرد ضعیف تری دارن. همه ی این 5 مدل ساعت هوشمند سنسور ضربان قلب، قدم شمار، حالت های مختلف ورزشی دارن ولی قابل مقایسه با اندازه گیری های دقیق آزمایشگاهی نیستن. هیچکدوم از Smart Watch های بررسی شده قابلیت مکالمه ندارن ولی تماس های دریافتی رو نمایش میدن و می تونید با لمس صفحه نمایش از طریق هدفون تماس هاتونو پاسخ بدید. در کل توی این بازه قیمتی می تونید ساعت های با کیفیت برند های شیائومی، هایلو، میبرو و مایمو که توی این مطلب بهتون معرفی شدن و یا میتونید از های کپی های اپل واچ و سامسونگ استفاده کنید. برتری ساعت های معرفی شده نسبت به ساعت های کپی اینه که برندهای معروفی هستند، توی بازار پشتوانه دارن، کیفیت ساخت بهتر و طول عمر بیشتری دارن.

ساعت های هوشمند برند هایلو و میبرو، اپلیکیشن مخصوص به خودشون رو دارن که میتونید تنظیمات ساعت رو داخلش انجام بدید و واچ فیس های مختلفی رو انتخاب کنید. در کل ساعت های معرفی شده واقعا کیفیت خوبی دارن و توی بازه قیمتی خودشون ارزش خرید بالایی دارن.

ممنون که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید. تجربه کار کردن با این ساعت های هوشمند رو برامون بنیوسید. همچنین می تونید سوالات و نظراتتون رو زیر این مطلب درج کنید.


بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه موجود در بازار ایران در میان مدل های متفاوت خلاصه شده که با توجه به علایق خانم ها دارای طراحی های خاص و منحصر به فردی هستند. این محصولات با داشتن ویزگی و ظاهر متفاوت به نسبت دیگر محصوالات مشابه توانسته اند توجه خانم ها را به خود جلب نموده و در دسته پرفروش ترین محصولات این کمپانی قرار بگیرند. در میان بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قیمت مناسب، مدل های زنانه پرفروش تر هستند چرا که ظرافت و زیبایی این تولیدات سبب جلب رضایت و توجه خانم ها شده است.

گفتنی است که این محصولات با داشتن قابلیت مکالمه و گاهی سیم کارت خور بودن توانسته اند جز بهترین محصولات بازار انتخاب شوند. اهمیت این محصولات به گونه ای است که مبحث جدیدترین اخبار و ترفند های تکنولوژی را به آن اختصاص داده ایم تا شما را با بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه آشنا نماییم، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

همانطور که پیش تر مطالعه کردیم، بهترین مدل هی تولدی کمپانی شیائومی با داشتن ویژگی هایی همچون بدنه مقاوم در برابر خط و خش، ضد آب، طراحی زیبا، کارایی و عملکرد بالا، حالت های مختلف و…. توانسته در سال های اخیر نبض بازار به دست بگیرد. این ساعت ها با داشتن ویژگی های دیگر که در برخی قابلیت مکالمه نیز فراهم شده جز پرچمداران ساعت های هوشمند بازار هستند. علاوه بر تمامی نکات و قابلتی های مختلف، قیمت مناسب مدل های مختلف این محصول از دیگر دلایلی است که سبب پرفروش بودن آن شده است.

ساعت هوشمند شیائومی زنانه

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قیمت مناسب و در مدل های مختلف به بازار عرضه می شود و شما می توانید بر اساس سلیقه خود نمونه های مناسب برای آقایان و بانوان را خریداری نمایید. همچنین کمپانی شیائومی با احترام به سلیقه کاربران و مشتریان خود مدل های اسپرت را هم طراحی کرده که افراد بتوانند در زمان ورزش نیز جذابیت استایل خود را نیز حفظ کنند. از ویزگی های منحصر به فرد این محصولات می توان به خاصیت ضد آب بودن آن ها اشاره کرد که امکان استفاده در زمان وزرش های آبی مثل شنا و واترپلو را نیز فراهم می کند.

واکنش مثبت مشتریان به محصولات و تولیدات کمپانی شیائومی به گونه ای بود که تولید کنندگان بر این وا داشت که با تولید و عرضه ساعت های ست یکبار دیگر نبض بازار را به دست بگیرند. بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه و مردانه به گونه ای طراحی شدند که افراد می توانند در مجان های متفاوت مانند قرار های کاری، مجالس و دورهمی ها از این ست های زیبا استفاده نمایند.

مشاهده به صرفه ترین ساعت های هوشمند در دیجی کالا

نقد و بررسی بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه

همانطور که عنوان شد شیائومی به منظور رفاه حال مشتریان سعی در تولید محصولات خاص و منحصر به فرد داشته که از بی نظیر ترین آن ها می توان به بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه اشاره کرد. این محصولات با داشتن ویژگی های ظاهری بسیار جذاب و طراحی های داخلی پیشرفته به یکی از پرفروش ترین مدل های بازار تبدیل شده اند. در ادامه شاهد نقد و بررسی کامل مشخصات بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه خواهید بود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

ساعت هوشمند شیائومی زنانه

یکی از محصولات منحصر به فرد کمپانی شیائومی که تحت عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه به بازار عرضه می‌شود مدل mi watch lite است که با داشتن قیمت مناسب توانسته جایگاه ویژه ای در سبد خرید کاربران به خود اختصاص دهد. از مهم ترین ویژگی های این محصول می‌توان به وزن ۳۵ گرمی و فرم صفحه مستطیلی اشاره کرد که در زمان پوشش می تواند نمای جذابی به مچ دست بدهد، به علاوه‌ی سنگینی را احساس نمی کنید. در طراحی صفحه نمایش این محصول از صفحه نمایشگر ۱.۴ اینچی مدل TFT استفاده شده که با تراکم پیکسلی ۳۲۳ پیکسل بر هر اینچ کیفیت اعداد و بک گراند را به حداکثر می رساند.

مشخصات Xiaomi smart watch mi watch lite

قابلیت‌های ساعت هوشمند                                                  مکالمه از طریق بلوتوث
ابعاد قاب                                                                            41x35x10.9 میلی‌متر
ظرفیت باتری                                                                       230 میلی آمپر ساعت
فناوری‌های مکان‌یابی                                                            GPS

از مهمترین ویژگی‌های ظاهری دیگر این محصول می‌توان به استفاده از بند سیلیکونی، ضد حساسیت با سگک قلابدار اشاره کرد که نحوه پوشش را برای شما ساده می کند. همین امر سبب شده که مدل mi watch lite یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه معرفی شود که می‌توان از آن در حالت های مختلف ورزشی، رسمی و روزمره استفاده کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به استفاده از حسگرهای هوشمند اشاره کرد که قابلیت شتاب سنج و ضربان قلب را برای شما فراهم می کند. بهتر است بدانید این محصول سازگاری بالایی با سیستم‌ عامل‌های مختلف دارد و چنانچه قصد اتصال از طریق بلوتوث را دارید می توانید برای گوشی های اندروید از برنامه Xiaomi Wear و برای سیستم عامل های ios از برنامه Xiaomi Wear Lite استفاده کنید.

نکات مثبت                                                                     نکات منفی
باتری قوی                                                                        میکروفن ندارد
وزن سبک                                                                         قابلیت مکالمه مستقیم ندارد
طراحی بی نظیر و جذاب                                                      عدم مدیریت تماس
نمایشگر با کیفیت

نظر کاربران در باره Xiaomi smart watch mi watch lite

ساعت هوشمند شیائومی زنانه

مشاهده به صرفه ترین ساعت های هوشمند در دیجی کالا

نظر خریداران:

خیییییلی خوشگله، من که خیییییلی دوسش دارم عالیه، کارایی خوبی داره، باتری قوی و شارژ زیادی هم مصرف نمی کنه قیمت هم ب نسبت مدلای دیگه خیلی خوبه من که خیلی راضی ام

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02

ساعت هوشمند شیائومی زنانه

اگر از آن دسته افرادی که به دنبال تفاوت ها در ظاهر و استایل خود با دیگران هستید می‌توانید از مدل Mi Watch XMWTCL02 استفاده کنید. طراحی فوق العاده شیک و خاص این محصول با داشتن ظاهر جذاب سبب شده که خانم ها به سادگی جذب آن شوند. می واچ که تقریباً دو سال است به بازار بهترین ساعت های هوشمند عرضه شده با داشتن یک صفحه نمایش بزرگ و گرد  توجه خانم ها را به خود جلب کرده ، طراحی فوق العاده ساده اما چشم‌ نواز این مدل از ساعت های هوشمند شیائومی شرایطی را فراهم نموده که بتوان در نگاه اول آن را انتخاب کرد. این محصول با داشتن قابلیت جی پی اس شرایطی را فراهم می‌کند که شما بتوانید از امکانات مکان یابی آن استفاده کنید۔

مشخصات Xiaomi Mi Watch XMWTCL02 smartwatch

قابلیت‌های ساعت هوشمند                                                      کنترل سطح اکسیژن خون
ابعاد قاب                                                                          2.10×1.81×0.46 اینچ
ظرفیت باتری                                                                     420 میلی آمپر ساعت
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام                                       فارسی , انگلیسی , چینی

لازم ذکر است که بدانید کمپانی شیائومی در طراحی این محصول از پیام و اعلانات فارسی انگلیسی و چینی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از این سه زبان در شرایط مختلف استفاده کنید. این مدل از بهترین ساعت های شیائومی هوشمند زنانه کنترل سلامت را نیز دارند و با داشتن حسگرهای سلامتی شرایط را فراهم می کند که بتوانید علاوه بر ضربان قلب و فشار میزان کنترل سطح اکسیژن خون را نیز بسنجید. از دیگر حسگرهای به کار رفته در این محصول می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، قطب نما و گام‌شمار اشاره کرد. در طراحی ظاهری این مسئول از بندهای سیلیکونی ضد حساسیت استفاده شده که با داشتن سگ ساده امکان پوشش را تا حد زیادی ساده‌تر می‌کند.

لازم به ذکر است که بدانید وزن این محصول ۳۲ گرم است و هیچ سنگینی را بر روی مچ دست ایجاد نمی‌کند. در طراحی صفحه نمایش از مدل AMOLED استفاده شده که در اندازه 2.10×1.81×0.46 اینچ طراحی شده و قابلیت نمایش ۳۲۶ پیکسل را بر هر اینچ فراهم می‌کند. این مدل از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی زنانه قابلیت استفاده در محیط های مختلف ورزشی رسمی اداری و روزمره را فراهم می کند

نکات مثبت                                                                   نکات منفی
کارایی فوق العاده                                                              مکالمه ندارد
وزن سبک                                                                        برد بلوتوث کم و قطع و وصلی زیاد
امکانات خوب
باتری عالی
صفحه نمایش عالی

نظر کاربران درباره Xiaomi Mi Watch XMWTCL02 smartwatch

مشاهده به صرفه ترین ساعت های هوشمند در دیجی کالا

نظر خریداران:

من این ساعت رو سال پیش برای خانمم هدیه خریدم و خیلی راضیه، هم از زبان فارسی پشتیبانی میکنه هم اینکه قابل اتصال به دوربیه و می تونید راحت عکس بگیرید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Color watch

خوب بهتر از سری به مدلهای کلاسیک بزنیم تا سلیقه خانم های که علاقه زیادی به استایل کلاسیک دارند را نیز بسنجیم در طراحی این محصول صفحه نمایش گرد با بند سیلیکونی استفاده شده که امکان استفاده در مکان‌های مختلف ورزشی، رسمی و روزمره را فراهم می‌کند. از مهم ترین ویژگی های این محصول می‌توان به حالت ردیابی تناسب اندام اشاره کرد که برای حفظ سلامت شما بسیار مفید است. همچنین قابلیت جی پی اس به کار رفته شده در این محصول شرایط را فراهم می‌کند که به هیچ عنوان دیگر گم نشوید و بتوانید تمامی مکانها را ردیابی کنید.

مشخصات Xiaomi Color watch smart watch

قابلیت‌های ساعت هوشمند                                                        ردیابی تناسب اندام
صفحه نمایش                                                                       نمایشگر دایره‌ای 1.39 اینچی
ظرفیت باتری                                                                      14 روز
توضیحات سازگاری                                                              سازگار با سیستم عامل های ios و اندروید

لازم به ذکر است که بدانید در طراحی داخلی این محصول از بلوتوث ۵.۰ و تکنولوژی NFC استفاده شده که قابلیت های چشمگیری را برای شما فراهم می کند. همچنین می توانید با استفاده از این مدل از بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه تعداد ضربان قلب و مزیت ردیابی خواب را بسنجید. تمامی قابلیت های منحصر به فرد در این ساعت خلاصه شده که با قیمت  مقرون به صرفه و مناسب به بازار ارائه می‌شود. در طراحی Xiaomi Color watch از صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی استفاده شده که می تواند 454 در 454 پیکسل را برای شما به نمایش بگذارد.

نکات مثبت                                                                  نکات منفی
باتری عالی                                                                     زبان فارسی ندارد
طراحی شیک                                                                   گاهی بلوتوث قطع می شود
کیفیت نمایشگر
حالت ورزشی مختلف

نظر کاربران درباره Xiaomi Color watch smart watch

مشاهده به صرفه ترین ساعت های هوشمند در دیجی کالا

نظر خریداران: 

صفحه نمایش این ساعت همیشه روشنه و مثل ساعت های مچیه و من این موردشو خیلی دوس داشتم. کیفیت نمایشگر بالاس و باتری خوبی هم داره و خیلی کم شارژ مصرف میکنه

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105

یکی از منحصر به فرد ترین و شیک ترین مدل از بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه که در نگاه اول توجه خانم ها را به خود جلب می‌کند، این محبوبیت به دلیل داشتن ظاهر بسیار جذاب و شیک است. این ساعت با وزن ۲۴ گرمی خود هیچگونه سنگینی را برای مچ شما ایجاد نمی کند، استفاده از صفحه  نمایش ۱.۶۹ با قابلیت ضدآب بودن شرایط را فراهم می کند که بتوانید در حالت های ورزشی از آن بهره ببرید. از مهم‌ ترین قابلیت‌ های این محصول می‌توان به چگونگی کیفیت خواب، افزایش نتیجه کار آمد حالت ها، ضدآب بودن، داشتن دستیار شخصی، اعلان های همزمان، دستیار صوتی الکسا، صفحه نمایش خودکار، سازگار با اندروید 6 و iOS 9 و بالاتر در مدل های مختلف و غیره اشاره کرد.

مشخصات Xiaomi Maimo-WT2105 smartwatch

قابلیت‌های ساعت هوشمند                                                      پشتیبانی از اپلیکیشن Maimo Fit
صفحه نمایش                                                                     صفحه لمسی 1.69
ظرفیت باتری                                                                    300 میلی آمپر ساعت
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام                                      انگلیسی

همچنین در طراحی داخلی این محصول می‌توان به استفاده از تایمر، آلارم، قابلیت تنظیم نور صفحه، امکان پیدا کردن گوشی، کنترل سطح اکسیژن، سنسور ضربان قلب اشاره کرد.
موارد عنوان شده تنها بخش کوچکی از قابلیت های مختلف این محصول است که می تواند توجه کاربران را به خود جلب نماید. در طراحی این محصول از حافظه ۱۰ مگابایتی استفاده شده می توان که امکان نگهداری از داده ها و دیتای مختلف را برای شما فراهم می کند. همچنین صفحه نمایش TFT LCD به کار رفته در این محصول سبب شده که بک گراند و پس زمینه آن را به بهترین شکل ممکن باشد
استفاده از قاب پایین، بند سیلیکونی و آلیاژ آلومینیوم در طراحی و ساخت این محصول سبب شده علاوه بر اینکه هیچ گونه حساسیت بر روی پوست شما ایجاد نشود بلکه هارمونی بسیار زیبایی در ساخت آن به وجود آید که سبب جذاب بودن استایل شما می شود. به‌کارگیری طراحی  Night Mode شرایطی را فراهم می کند که در زمان خواب نور صفحه به هیچ عنوان مزاحم شما نشود. از مهم ترین قابلیت این محصول می توان به هوشمند بودن فوق العاده آن اشاره کرد، به طوری که با بالا آوردن مچ صفحه نمایش آن روشن می شود. شما می توانید از تم و بک گراند دلخواه خود نیز استفاده کنید و جذابیت ویژه ای به استایل شما می دهد.

نکات مثبت                                                                  نکات منفی
باتری قوی                                                                     از دید کاربران هیچ نکته منفی ندارد
شارژدهی عالی
عملکرد عالی
جنس بدنه عالی

نظر کاربران درباره Xiaomi Maimo-WT2105 smartwatch

مشاهده به صرفه ترین ساعت های هوشمند در دیجی کالا

نظر خریداران:

زیبا، عالی، منحصر به فرد و خیییییلی خاص. در کل پیشنهاد می کنم که حتما بخرید چون قیمت مناسبی هم داره…

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

خوب بهتر است به سراغ یکی از مدل های جدید بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه برویم که در سری Amazfit طراحی شده که در عین زیبایی بسیار کارآمد و مفید است و یکی از پرفروش ترین و البته قرار بگیرد. Xiaomi Amazfit Stratos به وزن ۶۰ گرمی دارد و فرم صفحه نمایش آن گرد است که در این حالت نمای بسیار جذابی به مچ دست شما می دهد که در عین ساده بودن می‌تواند شرایط را فراهم می‌کند که بتوان آن را با تمامی استایل های ورزشی اداری رسمی و غیره ست کنید.

مشخصات Xiaomi Amazfit Stratos smartwatch

قابلیت‌های ساعت هوشمند                                                                           اندازه‌گیری مسافت، سرعت، تعداد قدم‌ها، کالری، ارتفاع
ابعاد قاب                                                                                               قطر 40 میلی‌متر
سازگار با                                                                                              بلوتوث نسخه‌ی 4.0
سیستم عامل اندروید                                                                                  4.3 به بالا
سیستم عامل آی او اس                                                                               8.0 به بالا
میزان شارژ دهی باتری                                                                              استندبای تا 11 روز
استفاده معمولی                                                                                         تا 5 روز
استفاده‌ی شدید همراه با GPS روشن و اندازه‌گیری مداوم ضربان قلب                        تا 35 ساعت

در طراحی این محصول از هشدارهای خاصی استفاده شده که امکان نمایش نام تماس گیرنده، اعلان سایر اپلیکیشن ها، نمایش پیام متنی البته آنهایی که با حروف لاتین نوشته شده برای افراد فراهم شود. شما با استفاده از این ساعت می توانید مکالمات خود را مدیریت کنید، یعنی در زمان تماس می توانید حالت سکوت و یا رد تماس را نیز انتخاب کنید. در طراحی این محصول از رم ۵۱۲ مگابایتی استفاده شده که امکان ذخیره سازی دیتای مختلف را فراهم می‌کند.

سازگاری خاصی با بلوتوث نسخه ۴.۰ دارد و از  سیستم عامل اندروید 4.3 به بالا و سیستم عامل iOS 8.0 به بالاپشتیبانی می کند. در طراحی این محصول از صفحه گرد ۱.۳۴ اینچی استفاده شده که قطر آن تا ۴۰ میلیمتر می رسد. یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت این مدل از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی زنانه شده استفاده از باتری قوی است که امکان شارژ دهی را در ماه فقط به دو بار می رساند، یعنی اگر شما از این ساعت در حالت استندبای استفاده کنید می تواند شارژ خود را تقریباً بین ۱۰ تا ۱۵ روز نگه دارد اما در حالت استفاده های معمولی هفته یک بار می توانید برای شارژ دهی از شارژ را آن استفاده کنید.

نکات مثبت                                                                  نکات منفی
تخلیه نقشه با فرمت gpx                                                    پیدا نشدن سخت افزار مانند بند و گلس
فیس واچ فراوون از طریق اپ                                              پشتیبانی نکردن از mi fit
جی پی اس قدرتمند
رصد خواب شبانه

نظر کاربران درباره Xiaomi Amazfit Stratos smartwatch

مشاهده به صرفه ترین ساعت های هوشمند در دیجی کالا

نظر خریداران:

ساعت خوبیه و قیمتش مناسبه، کیفیت خوبی داره و قابلیت هاش خاصه و به نظرم می تونه خرید ایده آلی باشه

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

یکی دیگر از مدل های ساعت هوشمند شیائومی که در دسته بهترین ساعت های هوشمند شیائومی زنانه قرار می‌ گیرد مدل Mijia Quartz است، که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد توانسته توجه خانم ها را به خود جلب کنند. البته این ساعت با داشتن ویژگی‌های خاص در دسته ساعت‌های هوشمند با قیمت مناسب و رو به متوسط قرار می گیرد. جنس بدنه فلزی با بند چرم سبب شده که استایل خاص و منحصر به فردی برای شما به وجود آید و به همین دلیل می توانید از آن در مکان‌های متفاوت و در قرارهای اداری و رسمی نهایت استفاده را ببرید. ترکیب رنگ بندی فوق العاده شیک این مدل که در سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری طراحی شده شرایطی را فراهم می کند که بتوانید آن را با لباس‌های خود است کنید.

مشخصات Xiaomi Mijia Quartz smartwatch

قابلیت‌های ساعت هوشمند                                                          گام شمار
قطر قاب                                                                              40 میلی‌متر
ظرفیت باتری                                                                         باتری سکه ای از نوع CR2430
توضیحات سازگاری                                                                 اندروید 4.4 به بالا
                                                                                         iOS 7 به بالا

لازم به ذکر است که بدانید در طراحی این محصول از سیستم عامل های اندروید 4.4 به بالا و سیستم عامل iOS 7 به بالا در مدل های مختلف پشتیبانی شده است. همچنین از حسگرهای متفاوتی که از مهم ترین آن می‌ توان به حسگر گام‌شمار اشاره کرد که شرایط را برای افزایش کیفیت انجام ورزش‌های همچون پیاده روی فراهم می کند.
این مدل از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی زنانه با فرم کلاسیک در دسته ساعت های هیبریدی قرار می گیرد که در عین کلاسیک و خاص بودن عملکرد هوشمندی دارد. در طراحی این محصول از هیچ گونه ظاهر فانتزی استفاده نشده و همین امر سبب شده که توجه کاربران خاصی را به خود اختصاص دهد. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می‌توان به اطلاعیه ها و اعلانات های اشاره کرد که به کاربر و دارنده تماس و آلارم را اطلاع می دهد، همچنین می تواند روی حالت وقفه قرار بگیرد. استفاده از آلیاژ مقاوم و بدنه فولادی سبب شده که این ساعت فشار آب را تا عمق ۳۰ متری تحمل کند، پس می‌توان آن را در دسته ضد آب نیز عنوان کرد.  از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به استفاده از بلوتوث اشاره کرد که امکان اتصال به گوشی را از این طریق فراهم می‌کند علاوه بر این با وجود این اتصالات بین ساعت و گوشی به وجود می‌ آید اما باتری آن مدت زمان زیادی می‌تواند شارژ را نگه دارد.

نکات مثبت                                                                  نکات منفی
باتری قوی                                                                      قیمت بالا
هوشمند                                                                          قابلیت مکالمه مستقیم ندارد
طراحی شیک
گام شمار

نظر کاربران درباره Xiaomi Mijia Quartz smartwatch

مشاهده به صرفه ترین ساعت های هوشمند در دیجی کالا

نظر خریداران:

طراحیش خیلی خاصه و من که خیلی خوشم اومد. رنگ بندی هم داره و می تونید بر اساس استایلتون انتخاب کنین. من خاکستریشو انتخاب کردم و بنظرم فوق العادس