رایانه

ساعت هوشمند ضد آب و ضد ضربه + مقایسه و نظرات کاربران

دسترسی سریع به هر بخش

امروزه با قابلیت جدید ضد آب بودن ساعتهای هوشمند افرادی که فعالیتهای ورزشی مخصوصا شنا انجام می دهند نیاز زیادی به ساعتهای هوشمند ضد آب دارند.  اکثر این ساعتها هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب هست. می توان گفت مچ بندهای هوشمند ضد آب دارای قابلیت های بیشتری هم هستند. اگر قصد خرید یکی از این ساعتهای ضد آب هوشمد دارید در بخش زیر بهترین ها را معرفی کرده ایم تا در صورت نیاز برای بررسی و راهنمایی دقیق و دیدن قیمت و خرید نهایی آن اقدام کنید.

پیشنهاد ویژه: خرید ساعت هوشمند gps دار

نکته مهم دیگر در مورد ساعت‌های هوشمند ضد آب مربوط به‌دقت و نحوه کار این ساعت‌ها می‌باشد. دارا بودن صفحه‌نمایش مناسب و نسبتا بزرگ می‌تواند به شما در نحوه کار کردن با آن بسیار کمک کند. شاید در برخی از ساعت‌های این برند ضعف در زیر نور شدید آفتاب باشد که کیفیت خوبی ندارد.

البته برای این موضوع باید به سراغ برندهای دیگر بروید. استفاده از صفحه‌نمایش رنگی و لمسی که امروزه در اکثر ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند وجود دارد بسیار عالی می‌باشد. اکثر برندهای تولید کننده ساعت ضد آب هم از این خصوصیات برای اسمارت واچ های خود استفاده کرده است.

اگر قصد خرید ساعت ارزان دارید نباید انتظار نداشتن هیچ‌گونه مشکل در این رده قیمتی برای ساعت هوشمند ضدآب باشید. نباید به دنبال امکانات و دقت بالا از یک ساعت هوشمند 300 هزارتومانی به اندازه یک ساعت هوشمند مثلاً 5 میلیون تومانی باشید. در بخش زیر ما یک لیست کامل از ساعت‌های هوشمند ضد آب برای خرید و انتخاب دقیق را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

همچنین شما می توانید در مطلب بهترین ساعت هوشمند در سایت کوک باش ، لیست بسیار خوب و جالبی از بهترین ها را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم حتما این لیست را ببینید و در انتخاب خود دقیقتر باشید.

اگر بدنبال ساعت دیجیتالی که قابلیت ضد آب داشته باشد را دارید، پیشنهاد می کنیم لیست ساعت ضد آب مخصوص شنا در سایت کوک باش را مطالعه بفرمایید.

این عامل بستگی به برند تولید کننده آن دارد. برندهای جدیدتر و مخصوصا چینی قیمت پایین تری برای ساعت و مچ بند ضد آب خود دارند. اما برندهای معروف تر اکثرا این قابلیت را دارند و ساعتهای گرانتری هم خواهند داشت.

نه. مسلما هر نوع ساعتی با توجه به برند سازنده آن کیفیت متفاوتی خواهد داشت. شما نمی توانید از یک ساعت چند میلیونی که قابلیت ضد آب را دارد همان انتظار کیفیت را از ساعتی داشته باشید که قیمت مثلا 300 هزار تومانی دارد.

این مورد دقیقا به خود شما بستگی دارد. اگر اهل ورزش شنا نیستید و همینطور در هنگام دوش گرفتن گجتهای پوشیدنی را همراه خود ندارید نیاز نیست در مورد این موضوع حساسیت داشته باشید. اما در هر حال ممکن هست بر اثر یک حادثه کوچک مقداری آب بر روی گجت هوشمند شما ریخته شود و باعث خرابی آن شود.


لیست محصولات ضد آب سامسونگ در دیجی کالا


لیست محصولات ضد آب هواوی در دیجی کالا


لیست محصولات ضد آب اپل واچ در دیجی کالا

لیست پرفروشترین ساعتهای هوشمند باکیفیت ضدآب در بازار با ضمانت اصالت کالا

می بند 6 شیائومی

ساعت هوشمند galaxy watch sm-r800

ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R810

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 44mm

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm Lilac Band

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 SM-R840 45mm

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 40mm Aluminum Case

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 44mm

 ساعت هوشمند لووکا مدل HW22 به همراه بند

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2e – HCT-B19

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm

4دلیل برای خرید ساعت هوشمند ضد آب

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت‌ها در گجت ها و لوازم جانبی بسیار مشهود است. در طول سال‌های گذشته، ساعت‌های سنتی به ساعت‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و ویژگی‌های نوآورانه‌تری را به مردم می‌دهند.

یک تایمر ساده اکنون دارای یک GPS است که موقعیت مکانی کاربر را ردیابی می‌کند، خواه یک ساعت ردیاب GPS بزرگسال باشد یا بچه. اما این امر مانع از نظارت شرکت‌ها نمی‌شود که ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند ردیاب‌های تناسب‌اندام، مانیتورهای قلب و گام‌سنج‌ها را اضافه کنند.

اگر در آینده به خرید ساعت هوشمند فکر می‌کنید، دلایل کافی برای انتخاب یک ساعت هوشمند ضد آب به شما خواهیم داد.

انتخاب بهترین ساعت هوشمند ضد آب

مردم به دلایل مختلف ساعت‌های هوشمند می‌خرند. برخی می‌خواهند در دستگاه‌های پرطرفدار مشارکت داشته باشند، در حالی که برخی دیگر خواهان ساعت‌های کاربردی‌تر هستند که به آنها کمک می‌کند فعالیت‌هایشان را نظارت کنند.

خرید ساعت هوشمند ممکن است آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید آسان نباشد. این به این دلیل است که شما باید از بین صدها هزار برند و مدل ساعت، بهترین را انتخاب کنید. اما هنگامی‌که آنچه را که در ساعت نیاز دارید ارزیابی کنید، کار را آسان‌تر خواهید یافت.

ساعت‌های هوشمند در طیف وسیعی از رنگ‌ها و اندازه‌ها عرضه می‌شوند. نه تنها این، بلکه با توجه به هدفشان عملکردهای متفاوتی نیز دارند.

به‌عنوان مثال، یک ساعت ورزشی هوشمند برای کمک به ورزشکاران و علاقه‌مندان به سلامتی طراحی شده است که فعالیت‌های خود را پیگیری کنند. در همین حال، یک ساعت هوشمند استاندارد برای ردیابی GPS و عملکردهای اساسی تلفن هوشمند مانند پیام‌های متنی و تماس‌ها طراحی شده است.

هنگام انتخاب ساعت هوشمند، یکی از ویژگی‌هایی که باید در نظر بگیرید مقاومت در برابر آب است. دلیل این امر این است که همه ساعت‌های هوشمند این ویژگی را ندارند و ممکن است جستجوی برند و مدلی که این ویژگی را ارائه می‌دهد برای شما مشکل باشد.

ممکن است در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند گران باشد، اما مارک‌های ساعتی وجود دارند که ساعت‌های هوشمند مقاوم در برابر آب با کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌کنند. ادامه مطلب را بخوانید و بدانید که چرا به بهترین ساعت‌های هوشمند ضد آب نیاز دارید.

چرا باید ساعت هوشمند ضد آب بخرید؟

خرید یک ساعت هوشمند ضد آب ممکن است لوکس به نظر برسد، اما این‌طور نیست. این به این دلیل است که ساعت‌های مقاوم در برابر آب مقرون به صرفه‌ای وجود دارد که امروزه می‌توانید در بازار خریداری کنید.

علاوه بر این، خرید یک ساعت هوشمند ضد آب مزایای هیجان‌انگیزی دارد که به شرح زیر است:

1. لازم نیست هر از چند گاهی ساعت هوشمند ضد آب را در بیاورید.

استفاده از ساعت ممکن است برای شما ضروری باشد. اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که هر بار که نیاز به شستن دست‌هایتان دارید، درآوردن آن برایتان آزاردهنده باشد.

این به این دلیل است که پاشش آب می‌تواند به ساعت هوشمند شما آسیب برساند. اما با داشتن یک ساعت هوشمند ضد آب، لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا می‌توانید دست‌های خود را بدون درآوردن آن بشویید.

2. بهترین ساعت هوشمند ضد آب برای ماجراجویی در آب مناسب است.

آیا به ماجراجویی‌های آبی مانند موج‌سواری و شنا علاقه دارید؟ اگر چنین است، پس ساعت هوشمند ضد آب برای شما مناسب است.

شما می‌توانید این دستگاه را بدون نیاز به نگهداری آن در جای خشک بپوشید. می‌توانید بدون نگرانی در مورد ساعت هوشمند خود فعالیت‌های هیجان‌انگیزی را که دوست دارید انجام دهید.

ادامه دهید و علاقه خود به رومینگ را دنبال کنید. مطمئن شوید که از قایق‌سواری، کایاک سواری، پارو سواری، موج‌سواری، شنا یا هر تفریح آبی که می‌خواهید لذت می‌برید.

3. فعالیت‌های خود را در هر کجا که هستید نظارت کنید.

چه ورزشکار باشید چه نباشید، پیگیری فعالیت‌های خود ضروری است، به‌خصوص اگر به‌سلامتی خود اهمیت می‌دهید.

با این حال، پوشیدن یک ساعت هوشمند استاندارد ممکن است این ویژگی‌ها را محدود کند، زیرا باید آن را ایمن و دور از پاشیده شدن آب نگه دارید.

اگر در تعطیلات جزیره هستید و می‌خواهید برخی از فعالیت‌های آبی را امتحان کنید، می‌تواند مشکل‌ساز شود.

اما همان‌طور که قبلاً ذکر شد، لازم نیست ساعت هوشمند ضد آب خود را بردارید زیرا در هر کجا که هستید ضربان قلب و سایر علائم حیاتی شما را ردیابی می‌کند.

4. از ویژگی‌های ساعت هوشمند لذت ببرید.

برخلاف ساعت‌های هوشمند استاندارد با محدودیت‌های آب، می‌توانید از تمام عملکردهای ساعت هوشمند لذت ببرید، حتی اگر نزدیک استخر، نشستن در ساحل یا روی قایق باشید.

با یک ساعت هوشمند ضد آب، در حین لذت بردن از هر فعالیتی که دوست دارید، نگران نباشید.

جمع بندی نهایی

نوآوری‌ها در ساعت‌های هوشمند راه طولانی را طی کرده‌اند. همان‌طور که در بازار ساعت امروزی می‌بینید، بسیاری از برندها برای برتری در رقابت هستند.

اما آنهایی که سرآمد خواهند بود کسانی هستند که می‌توانند نیازهای بسیاری از مشتریان را برآورده کنند و خاصیت مقاومت در برابر آب نیز از این قاعده مستثنا نیست.

بنابراین اگر بهترین ساعت هوشمند ضد آب را خریداری می‌کنید، مطمئن شوید که ویژگی‌های موردنیاز، اندازه، سبک و هزینه را در نظر گرفته‌اید.

بیشتر بخوانید:

لیست ساعت هوشمند اندروید

ساعت هوشمند زیر قیمت 500 هزار تومان

ساعت هوشمند پسرانه

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

3/5 – (41 امتیاز)


خرید 41 مدل ساعت هوشمند حرفه ای [ قیمت ارزان ] ارسال رایگان

می توان گفت ساعت هوشمند یک کامپیوتر قابل پوشیدن یا یک گجت موبایلی است که دارای صفحه لمسی بوده و قابلیت استفاده روزانه را دارد. یک ساعت با قابلیت هایی چون داشتن پردازنده، حافظه ذخیره سازی، نمایشگر لمسی و نرم افزارهای کاربردی که در موبایل هوشمند نیز قابل نصب هستند.

در یک ساعت هوشمند شما قادر به استفاده از اینترنت و جستجو در مرورگرها هستید. اعلانات بالقوه مانند دریافت پیامک، استفاده از جی پی اس و مسیریابی، همگام سازی تقویم و البته ارتباط از طریق بلوتوث با موبایل شما به این معناست که شما می توانید از یک گجت موبایلی هوشمند همانند موبایل خود بهره بگیرید.

آیا ساعت هوشمند ارزش خرید دارد؟

مسلما ساعت هوشمند دارای ویژگی های بسیاری است و برای افرادی که برای آن هزینه پرداخت می کنند ارزش خرید دارد. اگر تنها قصد خرید یک ساعت معمولی را دارید چرا بهای گزافی را به یک ساعت سنتی و معمولی اختصاص دهید؟ با خرید یک ساعت هوشمند هم از تکنولوژی روز برخوردارید هم یک استایل جدید و شیک نصیب شما می شود و هم ساعت به شما نشان داده می شود.

ساعت هوشمند یک اکسسوری ویژه موبایلی است که زمان را به شما اعلام می کند. اما فقط این نیست! اعلانات مهم زندگی شما در دسترس و روی مچ شماست. می توانید به عنوان یک ترکر از آن استفاده کنید تا برنامه تناسب اندامتان فعال شود یا حتی ضربان قلبتان را در هر لحظه که بخواهید اندازه گیری کنید. بسیاری از برندهای ساعت هوشمند گزینه فیتنس و تناسب اندام را جزء گزینه های اصلی ساعت قرار داده اند که به راحتی بتوانید به برنامه تناسب اندام مورد نظر خود برسید. به جای استفاده از گام شمار،کالری سنج، ضربان سنج یا کرنومتر به راحتی می توانید از یک ساعت هوشمند استفاده کنید.

خرید 41 مدل ساعت هوشمند حرفه ای [ قیمت ارزان ] ارسال رایگان

برای اکثر افراد همراه داشتن یک موبایل در هنگام ورزش اعم از دویدن، دوچرخه سواری، شنا و . . . آزاردهنده است. اما همراه داشتن یک ساعت هوشمند روی مچ دستتان بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود. بسیاری از برندهای ساعت هوشمند به صورت ضد آب نیز عرضه می شوند که ضد آب بودن یکی دیگر از آیتم های استفاده از ساعت هوشمند موبایلی است.

بهترین ساعت هوشمند دنیا می تواند جستجوی صوتی اینترنتی را در اختیار شما قرار دهد. میتوان با استفاده از بعضی برندهای ساعت هوشمند مسیریابی هوشمند و صوتی را تجربه کنید. در این مدل از مسیریابی به جای هر لحظه نگاه کردن به موبایل یا ساعت هوشمند خود با ویبره ای بر بروی مج دست خود متوجه می شوید که مسیر حرکت را اشتباه می روید و فرمان صوتی شما را به سمت مسیر صحیح هدایت می کند.
با یک ساعت هوشمند امکان پیدا کردن تلفن گم شده شما راحتتر است. بسیاری از ساعت های هوشمند گزینه اتصال به تلفن را دارند که در صورت گم شدن موبایل شما به راحتی قادر به پیدا کردن آن هستند. کافیست چند تا دکمه را فعال نمایید تا لوکیشن گوشی شما را مشخص کند.
با ساعت هوشمند می توانید اعلانات شبکه های اجتماعی خود مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و . . .  را نیز به راحتی مشاهده کنید.

خرید 41 مدل ساعت هوشمند حرفه ای [ قیمت ارزان ] ارسال رایگان

معرفی ساعت های هوشمند ارزان

در بالا برایتان گفتیم که ساعت هوشمند چه ویژگی هایی دارد و چگونه است اما شاید خیلی از شما به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان بگردید که هم کارایی بالا داشته باشد و هم قیمت آن خوب باشد ما می خواهیم چند برند از ساعت هوشمند ارزان را معرفی کنیم .
اولین برندی که توصیه می کنیم برند شیایومی می باشد ، شیایومی اخیرا توانسته با تولید انواع محصولات دیجیتال و با قیمت پایین و کیفیت بسیار بالا محبوبیت زیادی بدست بیاورد که ساعت هوشمند شیایومی که به می بند نیز مشهور است در این لیست قرار دارد و جزو بهترین ساعت هوشمند ارزان می باشد  این ساعت دارای حسگر های 6 محوره است که می تواند ضربان قلب به صورت دقیق، میزان کالری سوزانده شده و … را تشخیص دهد و برای کسانی که در طول فعالیت های ورزشی دارند یک انتخاب عالی می باشد.
و اما ازدیگر دسته های شیایومی در ساعت هوشمند به خط تولید امازیفت بر میخوریم که قیمت بالاتری نسبت به سری های می بند دارند ولی ویژگی های فوق العاده ای دارند که قطعا ارزش خرید ان بالا می باشد مانند ،حسگرهایی برای نظارت بر خواب و اندازگیری ضربان ، باتری 190 میلی امپری ، وزن بسیار سبک ، ضد اب تا عمق 1.5 متری و …

 

 سوالات متداول

میزان شارژدهی ساعت هوشمند چقدر است؟

بسته به نوع کاربری خود با هر بار شارژ بین یک تا دو روز به صورت مداوم کار می‌کنند ، اما به نوع و برند ساعت نیز بستگی دارد.

کدام مدل ساعت هوشمند سنجش سلامتی دارد؟

اگر می‌خواهید از ساعت هوشمند خود در محیط بیرون برای فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید باید‌ حواستان باشد مدلی انتخاب کنید که علاوه بر ساعت هوشمند، قابلیت‌های سنجش تندرستی نیز داشته باشد. مدل‌هایی چون Fitbit Versa یا Garmin Vivoactive 3، یا تمامی سری های اپل واچ این ویژگی را دارد.

چه ساعت هوشمندی مناسب برای اندروید هست؟

ساعت‌های گیر اس 3 (Gear S3) و گیر اسپرت (Gear Sport) سامسونگ که براساس پلتفرم تایزن کار می‌کنند، می‌توانند با دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگار باشند. اما استفاده از آنها در کنار دستگاه‌های اندرویدی به‌ویژه محصولات سامسونگ راحت‌تر است.

  • نحوه نمایش کالاها


خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    55 × 40 میلی‌متر
  • عرض قاب
    40 میلی متر
  • وزن
    56 گرم
  • فرم صفحه
    مربع


خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • ابعاد قاب
    13 × 46 × 49 میلی‌متر
  • قطر قاب
    13 میلی‌متر
  • عرض قاب
    1.3 میلی متر
  • وزن
    63 گرم


خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R810

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    12×35×42 میلی‌متر
  • وزن
    65 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • توضیحات جنس بدنه
    قاب آلومنیومی و صفحه زیری پلاستیکی


خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل J05

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    120 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکونی


خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 40mm

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

ورزشی

رسمی

روزمره

ابعاد قاب

۴۰.۴x۳۹.۳x ۹.۸ میلی‌متر

عرض قاب

۴۰ میلی متر

وزن

۲۶ گرم


خریدساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 45mm Aluminum

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

ورزشی

رسمی

روزمره

ابعاد قاب

۴۴x۳۸x۱۰.۴ میلی‌متر


خرید ساعت هوشمند اپل واچ 3 مدل 42mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    10*40*45 میلی‌متر
  • وزن
    60 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی


قیمت ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 41mm Aluminum

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

رسمی

روزمره

ورزشی

ابعاد قاب

۴۱x۳۵x۱۰.۷ میلی‌متر

وزن

۳۲ گرم


قیمت دستبند هوشمند مدل M3 کد 3001119

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    190 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    پلاستیک , فلز
  • جنس بند
    سیلیکونی


قیمت ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 45mm Aluminum Case with Nike Sport Band

 

نوع کاربری

روزمره

ورزشی

ابعاد قاب

۴۵x۳۸x۱۰.۷ میلی‌متر

وزن

۳۸.۸ گرم

فرم صفحه

مستطیل

جنس شیشه

Ion-X Glass


قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    41x35x10.9 میلی‌متر
  • وزن
    35 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بند
    سیلیکونی


قیمت ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل AW07

نوع کاربری

رسمی

روزمره

ورزشی

وزن

۶۰ گرم

فرم صفحه

مستطیل

جنس بند

سیلیکون


قیمت ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • ابعاد قاب
    46×30×10.7 میلی‌متر
  • وزن
    21 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    پلاستیک


قیمت ساعت هوشمند مدل HW12

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    40x35x14 میلی‌متر
  • قطر قاب
    40 میلی‌متر
  • وزن
    45 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی


قیمت ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 44mm

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    36.5 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    یاقوت 
  • جنس بدنه
    آلومینیوم


قیمت ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 Global Version

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    48x36x11 میلی‌متر
  • قطر قاب
    60 میلی‌متر
  • عرض قاب
    20 میلی متر
  • وزن
    35 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    پلاستیک


قیمت ساعت هوشمند مدل +W26

 

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    10x38x44 میلی‌متر
  • قطر قاب
    44 میلی‌متر
  • وزن
    47 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل

 


قیمت ساعت هوشمند مودیو مدل MW02

 

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • قطر قاب
    12 میلی‌متر
  • وزن
    59 گرم
  • فرم صفحه
    مربع
  • جنس شیشه
    معدنی 
  • جنس بدنه
    پلاستیک , فلز

 


قیمت ساعت هوشمند مدل T55

 

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    120 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    پین‌بند

 


قیمت ساعت هوشمند مدل W26 Plus 2021

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    10x38x44 میلی‌متر
  • قطر قاب
    44 میلی‌متر
  • وزن
    47 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل


قیمت ساعت هوشمند مدل W26

 

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , روزمره
  • ابعاد قاب
    45×38 میلی‌متر
  • قطر قاب
    10.7 میلی‌متر
  • فرم صفحه
    مربع
  • جنس شیشه
    معدنی 
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس بند
    سیلیکونی

 


قیمتساعت هوشمند مدل W26

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

ورزشی

روزمره

ابعاد قاب

۴۵x۳۸ میلی‌متر

قطر قاب

۱۰.۷ میلی‌متر


قیمت ساعت هوشمند لووکا مدل HW12

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    40x35x14 میلی‌متر
  • قطر قاب
    40 میلی‌متر
  • وزن
    45 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی 
  • جنس بدنه
    آلومینیوم


قیمت ساعت هوشمند مدل HW16

 

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    44x38x9 میلی‌متر
  • قطر قاب
    44 میلی‌متر
  • وزن
    33 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی 
  • جنس بدنه
    آلومینیوم

 


قیمت ساعت هوشمند لووکا مدل HW22 به همراه بند

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • ابعاد قاب
    44×38.4×11 میلی‌متر
  • وزن
    40 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی 
  • جنس بدنه
    آلومینیوم


قیمت ساعت هوشمند مدل T500-Org100

مشخصات ظاهری

  • مناسب برای
    آقایان و خانم‌ها
  • نوع کاربری
    ورزشی , رسمی , روزمره
  • وزن
    35 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • جنس شیشه
    معدنی 
  • جنس بدنه
    فلز , سیلیکون
  • جنس بند
    سیلیکونی
  • نوع قفل بند
    قفل مخفی


قیمت ساعت هوشمند مدل HW12

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

ورزشی

رسمی

روزمره

ابعاد قاب

۴۰x۳۵x۱۴ میلی‌متر

قطر قاب

۴۰ میلی‌متر


قیمت ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4 44mm

  • نوع کاربری
    رسمی , روزمره , ورزشی
  • عرض قاب
    46 میلی متر
  • قابلیت های ویژه
    – پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 a/b/g/n 2.4+5GHz
  • – بلوتوث نسخه 5.0
  • – رم: 1.5 گیگابایت
  • – حافظه داخلی: 16 گیگابایت


قیمت ساعت هوشمند مدل T500

مشخصات

  • وزن
    190 گرم
  • حس‌گرها
    ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج
  • سایر مشخصات صفحه نمایش
    – صفحه نمایش تمام لمسی
  • – کیفیت صفحه نمایش OLED
  • – صفحه نمایش تمام لمسی
  • – صفحه نمایش تمام مشکی
  • جنس بدنه
    پلاستیک , فلز


قیمت ساعت هوشمند مدل HW16

 

  • وزن
    33 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • قابلیت های ویژه
    – گام شمار
  • – 13 مود ورزشی
  • – سنجشش ضربان قلب و نوار قلب
  • – سنجش فشار خون
  • – کنترل موزیک و دوربین گوشی

 


قیمت ساعت هوشمند مدل HW12

مشخصات

  • وزن
    45 گرم
  • فرم صفحه
    مستطیل
  • قابلیت های ویژه
    – گام شمار
  • – 13 مود ورزشی
  • – سنجشش ضربان قلب و نوار قلب
  • – سنجش فشار خون
  • – کنترل موزیک و دوربین گوشی


قیمت ساعت هوشمند وی سریز مدل J05

 

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

رسمی

روزمره

ابعاد قاب

۱۱ × ۴۱ × ۴۰ میلی‌متر

وزن

۵۰ گرم


قیمت ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 plus LS11

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

رسمی

روزمره

ورزشی

ابعاد قاب

۴۵.۲ × ۳۷.۲ میلی‌متر

قطر قاب

۱۰.۴ میلی‌متر


قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل SAE Redmi wR5436GL

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

رسمی

روزمره

ورزشی


قیمت ساعت هوشمند جی تب مدل GT2

مشخصات

  • حس‌گرها
    گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • فرم صفحه
    گرد
  • قابلیت های ویژه
    شارژر: مغناطیسی
  • باطری: 220 Mah Li polymer
  • حافظه: 160KB+64M
  • توضیحات سازگاری
    IOS 8.0 و بالاتر


قیمت ساعت هوشمند سونتو کد SS050438000

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع کاربری

ورزشی

رسمی

روزمره

ساعت هوشمند با قابلیت نصب برنامه – قیمت ساعت هوشمند سیم کارت خور ارزان – خرید ساعت هوشمند ارزان – ارزان ترین ساعت هوشمند – قیمت ساعت لمسی – ساعت موبایلی ارزان – ساعت موبایلی – ساعت لمسی – ساعت هوشمند دوربین دار ضد آب – ساعت هوشمند زیر 100 تومان – ساعت هوشمند قیمت مناسب –

نبض بازار

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!


شرکت Razer در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 از ساعت هوشمند Nabu رونمایی کرد. این ساعت هوشمند برای فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شود که البته برای کار کردن با آن باید تلفن همراه هوشمند داشته باشید.

ساعت هوشمند Razer برای کارهای ورزشی مناسب خواهد بود.

البته این ساعت هوشمند بسیاری از ویژگی‌هایی که سایر محصولات این حوزه دارند را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و بیشتر به یک ساعت ورزشی شباهت دارد. اگر تلفن همراه هوشمند داشته باشید، می‌توانید اعلان‌های این ساعت را مشاهده کنید.

شرکت Razer‌ گفته که این ساعت هوشمند ضد ضربه و ضد آب خواهد بود و می‌تواند میزان فعالیت‌های فیزیکی کاربران را محاسبه کند. البته ساعت هوشمند Razer طول عمر باتری بالایی دارد و می‌تواند تا ۷ روز بدون شارژ شدن کار کند. همچنین این محصول با تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی و iOS هماهنگ می‌شود.

ساعت هوشمند Razer از ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارد و ظاهر آن هم کاملا ورزشی طراحی شده است.

Razer Nabu Watch

ساعت هوشمند Razer

Razer Nabu Watch

ساعت هوشمند Razer

Razer Nabu Watch

ساعت هوشمند Razer

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

CES_2016_Slider_Final