رایانه

ساعت هوشمند زیر 100 تومان + مقایسه و نظرات کاربران

در این فهرست پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار ایران را معرفی کرده‌ایم که با قیمتی بین ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان قابلیت‌های متعدد را در کنار استایلی مدرن برای شما به ارمغان می‌آورند.

ساعت‌های هوشمند به واسطه قابلیت‌های گسترده از برقراری تماس و نظارت بر سلامت کاربر گرفته تا پایش حرکات ورزشی و کیفیت خواب، با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شده‌اند. این استقبال باعث شده شرکت‌های کوچک و بزرگ دنیا به تولید انواع و اقسام ساعت‌های هوشمند روی بیاورند که نتیجه آن عرضه صدها مدل با قیمت و قابلیت‌های مختلف است.

در این شرایط پیدا کردن ساعتی با کیفیت که با نیازها و بودجه شما سازگار باشد، چندان کار ساده‌ای نیست و به همین خاطر درجه راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر ۵ میلیون تومان را تهیه کرده است. مدل‌های معرفی شده در این راهنما بر اساس قیمت، کارایی، طراحی، جنس بدنه، نرم افزار و سطح رضایت کاربران انتخاب شده‌اند و بی شک می‌توانید مدل مورد نظر خود را از بین انها پیدا کنید.

معیارهای مهم در انتخاب ساعت هوشمند زیر ۵ میلیون

پیش از آنکه سراغ فهرست ساعت هوشمند زیر ۵ میلیون تومان برویم باید با معیارهای مهم در انتخاب اسمارت واچ آشنا شویم:

  • طراحی: فارغ از اینکه ساعت هوشمند یا معمولی به دست ببندید نخستین موردی که در آن جلب توجه می‌کند طراحی است. زبان طراحی این گجت‌ها را می‌توان به دو دسته اصلی چارگوش و گرد تقسیم کرد که هر کدام از آنها نیز در انواع ساده و اسپرت عرضه می‌شوند. انتخاب از بین این مدل‌ها سلیقه‌ای است؛ هرچند اگر اپل واچ را انتخاب کنید خبری از مدل گرد نیست.
  • جنس بدنه: در ساعت‌های هوشمند معمولا از پلاستیک، سرامیک، فلز و آلومینیوم استفاده می‌شود که مقاومت دو مدل آخر بهتر از پلاستیک است. از طرف دیگر وزن ساعت‌های فلزی به مراتب بیشتر از مدل‌های آلومینیومی و پلاستیکی است.
  • نوع نمایشگر: در ساعت‌های هوشمند هم مثل موبایل‌ها معمولا از پنل‌های IPS و OLED استفاده می‌شود. پنل OLED به خاطر سطح روشنایی و خوانایی بالاتر طرفداران بیشتری دارد اما قیمت مدل‌های مجهز به آن هم بالاتر است.
  • نرم‌افزار: پراکندگی در دنیای اسمارت‌واچ از موبایل بیشتر است. در کنار WearOS گوگل که روی بسیاری از ساعت‌ها نصب شده، اپل و سامسونگ ساعت‌های خود را با سیستم‌عامل‌های WatchOS و تایزن روانه بازار می‌کنند. هواوی و آنر هم از سیستم عامل اختصاصی خود به نام LiteOS بهره می‌برند. اگر از کاربران آیفون هستید، اپل واچ مناسبترین گزینه برای شماست اما در غیر این صورت بهتر است قید آن را بزنید.
  • حسگرها: اکثر ساعت‌ها از پایش حرکات ورزشی، گام‌شمار و ضربان قلب پشتیبانی می‌کنند اما موارد دیگری مثل نوار قلب، GPS و پایش سطح اکسیژن تنها در برخی مدل‌ها به کار رفته‌اند و حین انتخاب باید به آن توجه داشته باشید.

ساعت هوشمند تا یک میلیون

هایلو LS02

مزایا: قیمت مناسب، کارایی بالا

هایلو از زیربرندهای شیائومی است که ساعت‌های معدود اما با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را شامل می‌شود. هایلو LS02 یکی از این ساعت‌ها است که با ظاهری شبیه به اپل واچ تنها حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. نمایشگر ۱.۴ اینچی هایلو LS02 وضوح مطلوب ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسلی داشته و با لایه‌ای ۲.۵ بعدی محافظت می‌شود.

از قابلیت‌های مهم این اسمارت‌واچ باید به پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب، رهگیری حرکات ورزشی، پایش خواب، سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS و شارژدهی تا ۲۰ روز اشاره کرد. این ساعت قابلیت مقاومت در برابر پاشش آب و دریافت اعلان‌های موبایل را دارد اما از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

هایلو سولار

مزایا: قیمت مناسب، شارژدهی بالا

ساعت هوشمند زیر ۵ میلیون

در صورتی که ساعت‌های گرد را ترجیح می‌دهید در همین رنج قیمتی می‌توانید هایلو سولار را انتخاب کنید که از نظر کارایی مشابه LS02 است اما شارژدهی بیشتر دارد، وضوح نمایشگر آن پایین‌تر بوده و کمی گرانتر است.

ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

شیائومی می‌واچ لایت

مزایا: قیمت مطلوب، GPS داخلی

ساعت هوشمند تا ۵ میلیون

می واچ لایت را می‌توان یکی از بهترین‌ها در این رده قیمتی دانست که با تکیه بر GPS داخلی و پشتیبانی از گلوناس، شما را از همراه داشتن موبایل برای رهگیری حرکات ورزشی بی‌نیاز می‌سازد.

این ساعت هم طراحی چارگوش دارد که روی آن نمایشگری ۱٫۴ اینچی با قابلیت تنظیم خودکار سطح روشنایی قرار گرفته. باتری ۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی شارژ کافی را برای استفاده معمولی تا ۹ روز فراهم می‌کند.

می‌واچ لایت قابلیت رهگیری ۱۱ حرکت ورزشی از جمله پیاده‌روی، دو و شنا را داشته و از نظر سلامتی هم پایش خواب، نظارت بر ضربان قلب و ارائه توصیه‌هایی برای کاهش استرس از طریق تنفس صحیح از ویژگی‌های آن است.

ردمی واچ هم در این رنج یکی دیگر از انتخاب‌ها است اما فاقد GPS بوده و حرکات ورزشی محدودتری را رهگیری می‌کند. همچنین پشتیبانی ردمی واچ از NFC در ایران کاربرد چندانی ندارد.

ساعت هوشمند تا ۳ میلیون

امیزفیت GTS

مزایا: بدنه آلومینیومی سبک، GPS داخلی، وضوح بالای نمایشگر

ساعت هوشمند تا ۳ میلیون

امیزفیت از برندهای خوش‌نام بازار اسمارت‌واچ است که مدل‌های متنوع و مقرون به صرفه‌ای را راهی بازار کرده. یکی از بهترین ساعت‌های این شرکت امیزفیت GTS نام دارد که نمایشگر ۱.۶۵ اینچی AMOLED آن محتوا را با عمق رنگ مطلوب و وضوح قابل‌توجه ۳۴۱ پیکسل بر اینچ به تصویر می‌کشد.

این ساعت از نظر سخت‌افزاری به ژیروسکوپ، قطب نما، حسگر نور محیط، فشار سنج، شتاب سنج ۶ محوره، GPS و گلوناس مجهز است و بدون نیاز به موبایل می‌تواند فعالیت‌های مختلف ورزشی را رهگیری کرده و کالری مصرفی را به شما نشان دهد. پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب و رهگیری خواب از دیگر مزایای این ساعت است اما از نکات منفی هم باید به عدم پشتیبانی از زبان فارسی، رابط کاربری کند و فقدان قابلیت پاسخ به تماس دریافتی اشاره کرد.

امیزفیت در ساخت این ساعت از آلومینیوم استفاده کرده و به همین خاطر وزن آن از ۲۵ گرم فراتر نمی‌رود؛ با این حال تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. GTS با گوشی‌های دارای اندروید ۵ و OS 10.0 یا نسخه‌های جدیدتر سازگاری دارد.

در صورتی که به دنبال ساعتی با ویژگی‌های مشابه اما بدنه گرد هستید، امیزفیت GTR یکی از گزینه‌های در دسترس است.

امیزفیت تی‌رکس

مزایا: بدنه مقاوم، شارژدهی مطلوب

ساعت هوشمند تا ۳ میلیون

اگر اهل ورزش هستید یا به ساعت‌های اسپرت مثل جی‌شاک و گارمین علاقه دارید، امیزفیت تی‌رکس برای شما ساخته شده. این اسمارت‌واچ دارای تاییدیه نظامی 810G است که به معنی تحمل دمای بین منفی 40 تا 70 درجه سانتی گراد و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری و شوک حرارتی و همچنین عدم نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری است.

نمایشگر ۱.۳ اینچی تی‌رکس از نوع باکیفیت AMOLED است و گوریلا گلس ۳ از آن محافظت می‌کند. این ساعت توانایی رهگیری فعالیت‌های ورزشی، پایش خواب و ضربان قلب را دارد. از دیگر مزایای تی‌رکس باید به باتری ۳۹۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی مطلوب ۲۰ روزه و GPS داخلی اشاره کرد. در صورتی که GPS به صورت مداوم فعال باشد شارژدهی ۲۰ ساعت خواهد بود.

امیزفیت تی‌رکس از قابلیت‌هایی مثل برآورد سطح اشباع اکسیژن خون SpO2، فشار خون و نوار قلب یا ECG بی‌بهره است و مثل اغلب ساعت‌‌های هم‌رده از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

ساعت هوشمند تا ۴ میلیون

آنر مجیک واچ ۲

مزایا: پشتیبانی از زبان فارسی، نمایشگر باکیفیت، مکالمه بلوتوثی

این ساعت در واقع همان هواوی واچ GT2 است که با قیمتی کمتر و در دو مدل 42 و 46 میلی‌متری در بازار ایران عرضه شده. بدنه مجیک واچ ۲ ترکیبی از فلز و سرامیک است که به شکلی ظریف طراحی شده و پوشیدن آن حسی خوشایند به شما خواهد داد.

اسمارت واچ آنر میزبان نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع OLED است که زیر نور مستقیم هم در نمایش محتوا مشکلی ندارد. مجیک واچ ۲ نه تنها از قابلیت‌های رایج ساعت‌های هوشمند از جمله گام‌شمار، سنجش ضربان قلب، پایش خواب و رهگیری فعالیت‌های ورزشی نظیر پیاده‌روی، کوهنوردی، دو، دوچرخه سواری و شنا پشتیبانی می‌کند بلکه با ارائه توصیه‌های مناسب نقش مربی شما را نیز بر عهده می‌گیرد.

بزرگترین مزیت آنر مجیک واچ ۲ پشتیبانی از زبان فارسی است که در بسیاری از ساعت‌های دیگر دیده نمی‌شود. از دیگر مزایای شاخص این ساعت باید به GPS داخلی، برآورد سطح اشباع اکسیژن خون، شارژدهی ۱۴ روزه و امکان مکالمه از طریق بلوتوث اشاره کرد.

ساعت هوشمند زیر ۵ میلیون

گلکسی واچ اکتیو ۲

مزایا: نمایشگر باکیفیت، شارژدهی مطلوب

گلکسی واچ اکتیو ۲ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری تولید شده که به لطف بدنه آلومینیومی وزن آنها از ۳۰ گرم فراتر نمی‌رود اما در عین حال از استاندارد نظامی 810G پشتیبانی می‌کنند که به معنی مقاومت بسیار بالا در شرایط مختلف است.

هر دو مدل از نمایشگر با کیفیت سوپر AMOLED بهره می‌برند که محتوا را در تمام شرایط با وضوح و شفافیت بالایی به نمایش گذاشته و با لایه گوریلا گلس +DX محافظت می‌شود. این ساعت به سیستم عامل تایزن مجهز است که نسبت به سیستم‌عامل هواوی روان‌تر اجرا شده و اپ‌های به مراتب بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گلکسی واچ اکتیو ۲ قابلیت‌های متنوعی مثل ثبت نوار قلب، رهگیری فعالیت‌های ورزشی، پایش خواب، نمایش اعلان‌های گوشی،، فشارسنج و شمارش ضربان قلب دارد و به واسطه سخت‌افزار قوی‌تر این موارد و به ویژه پایش خواب را با دقت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها اندازه می‌گیرد.

ساعت هوشمند زیر ۶ میلیون

اپل واچ سری ۳

مزایا: مناسب برای کاربران آیفون، رابط کاربری روان

اپل واچ سری ۳ در بروزرسانی بهمن ماه جزو فهرست خرید ساعت هوشمند زیر ۵ میلیون بود اما در این ماه قیمت آن کمی بالاتر رفته است. هرچند ساعت‌های سامسونگ، هواوی و آنر با iOS سازگاری دارند اما اگر جزو کابران آیفون باشید، اپل واچ بهترین گزینه است. در بین ساعت‌های اپل مقرون به صرفه‌ترین گزینه در حال حاضر اپل واچ سری ۳ است که به لطف سیستم عامل watchOS 7 از اکثر قابلیت‌های نرم‌افزاری اپل‌واچ سری ۶ برخوردار است. فقدان ویژگی ثبت نوار قلب است هم قابل چشم پوشی است چرا که در ایران کارایی خاصی ندارد.

ساعت‌های اپل با قاب مستطیلی و طراحی چشم نواز در همان نگاه اول از مدل‌های دیگر قابل تشخیص هستند و سری ۳ هم از این قضیه مستثنی نیست. این ساعت در دو نسخه ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری عرضه شده که به ترتیب از نمایشگرهای ۱.۵ و ۱.۶۵ اینچی OLED با وضوح و کیفیت قابل توجه برخوردارند. بدنه آلومینیومی این گجت‌ها نیز وزن ناچیزی دارد که در استفاده‌های طولانی مدت باعث خستگی دست نمی‌‌شود.

بزرگترین مزیت این ساعت رابط کاربری نرم و روانی است که قابلیت‌هایی مثل سنجش ضربان قلب، رهگیری فعالیت‌های ورزشی و پایش خواب دقیق را در اختیارتان قرار می‌دهد. حافظه داخلی ۸ گیگابایتی اپل واچ سری ۳ تقریبا دو برابر دیگر مدل‌ها است و امکان ذخیره سازی انبوهی موزیک را به شما می‌دهد.


لازم نیست چندین میلیون پول صرف کنید تا یک ساعت مردانه سفارش دهید. می توانید در این مطلب انواع ساعت مردانه ارزان را مشاهده کنید. البته در ابتدا راهنمای خرید ساعت های مچی با قیمت ارزان را تهیه کردیم که بهتر است آن را مطالعه کنید و سپس مدل های ساعت مچی را مشاهده کنید.

خیلی از افرادی که دنبال ساعت مچی های چند میلیون هستند بیشتر دارند پول یک برند را می دهند. البته کیفیت هم بی تاثیر نیست اما یک ساعتی که قیمت 86 میلیون تومان دارند کیفیت چندان خفنی نسبت به یک ساعتی 5 میلیونی ندارد. در ادامه می توانید ساعت های زیر 100 هزار تومان را مشاهده نمایید.

انواع ساعت های ارزان مردانه

دنیای ساعت های جهانی گسترده است و تفاوت ها فراتر از آنالوگ و دیجیتال است. شما می توانید عملکرد های خاص، بند های مختلف و موارد دیگر را برای خرید مد نظر قرار دهید.

یک ساعت ورزشی و ساعت های هوشمند دارای حسگر های تخصصی هستند که شاید شما به آن نیاز نداشته باشید. پس می توانید ساعت را با قیمت ارزان تر تهیه کنید.

اگر به بسیاری از ویژگی های خاص نیاز ندارید، یک مدل آنالوگ را در دست بگیرید که می تواند برای غواصی، شکار و حتی امور روزمره مناسب باشد.

اگر علاقه به پاوربانک و شارژر همراه دارید پیشنهاد می کنم جدید ترین مدل های پاوربانک ارزان در بای شیا مشاهده نمایید.

ساعت ارزان مردانه شیک با قیمت مناسب

ساعت مچی عقربه ای مردانه ارزان مدل D-M-Sl 

جنس بند آن رزین بوده و فرم قاب آن گرد شکل می باشد. می توانید در کار های روزمره و مکان های رسمی و اداری از آن استفاده کنید تا زمان خود را طبق برنامه پیش ببرید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مردانه ارزان مدل IS 9553 – ME-SE 

مناسب برای آقایان و بانوان سرزمین و نوع کاربردی آن را می توان از جمله حرکات ورزشی و لوکس و کار های روزمره و رسمی بودن آن و کلاسیکی آن اشاره کرد. جنس بند سیلیکونی می باشد و قابل انعطاف است که مچ شما در طول روز احساس خستگی نکند. در ضمن مقاوم در برابر آب در عمق 1 متر را به طور کامل دارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی دیجیتال ارزان کد s-307-mes

یک ساعت دیجیتال با قیمت ارزان برای هدیه و استفاده ی روزمره عالی است.

مشخصات

  • قابل استفاده برای آقایان و بانوان
  • فرم صفحه مستطیل
  • ضخامت بدنه 10 میلی‌متر
  • منبع انرژی باتری
  • ویژگی‌های تخصصی ساعت تاریخ شمار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی ارزان ناکسیگو طرح BTS کد LF4177

مشخصات

  • نوع کاربری روزمره
  • فرم صفحه گرد
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه پلاستیک
  • توضیحات جنس بدنه پلاستیکی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مردانه قیمت مناسب رنوس مدل 1195C

یک ساعت مچی قیمت مناسب با ظاهر خفن و پس زمینه عالی ارائه می شود.

مشخصات

  • مورد استفاده روزمره , اداری و رسمی
  • فرم صفحه گرد
  • جنس بدنه فلز
  • جنس بند لاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای مردانه کد A-0002

مشخصات

  • مورد استفاده روزمره , اداری و رسمی , اسپرت , مهمانی
  • فرم صفحه گرد
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه استیل
  • رنگ بدنه مشکی
  • جنس بند سیلیکون , استیل , پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی دیجیتال مدل ADF-7

ساعت کلاسیک و ارزان که خیلی از آقایان آن را می پسندند.

مشخصات

  • قابل استفاده برای آقایان
  • فرم صفحه مربع
  • جنس شیشه معدنی
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • رنگ بند نقره ای
  • جنس بند فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای مردانه کد Emp-Blk

مشخصات

  • مورد استفاده روزمره , اداری و رسمی
  • فرم صفحه گرد
  • جنس بدنه فلز
  • جنس بند سرامیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مردانه قیمت مناسب کد D..m_bktla

مشخصات

  • مورد استفاده روزمره , اداری و رسمی , مهمانی
  • فرم صفحه گرد
  • رنگ صفحه مشکی
  • جنس شیشه پلاستیک
  • جنس بدنه فلز
  • رنگ بدنه طلایی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای ارزان مدل IS 3362 -ME-TA

مشخصات

  • نوع کاربری ورزشی , روزمره , لوکس , فشن , رسمی , کلاسیک
  • قابل استفاده برای آقایان , بانوان
  • فرم صفحه گرد
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه رزین
  • رنگ بدنه مشکی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای والار کد LF2898

مشخصات

  • نوع کاربری روزمره
  • قابل استفاده برای آقایان و بانوان
  • فرم صفحه گرد
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه پلاستیک
  • توضیحات جنس بدنه پلاستیکی
  • رنگ بدنه مشکی
  • رنگ بند مشکی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی دیجیتال ارزان کد 1287

مشخصات

  • نوع کاربری لوکس , روزمره
  • قابل استفاده برای آقایان و بانوان
  • فرم صفحه بیضی
  • جنس شیشه پلاستیک
  • جنس بدنه پلاستیک
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • رنگ بند زرد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه والار طرح ریاضی کد LF2397

مشخصات

  • نوع کاربری روزمره
  • قابل استفاده برای بانوان
  • فرم صفحه گرد
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه پلاستیک
  • توضیحات جنس بدنه پلاستیکی
  • رنگ بدنه مشکی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه مدل HRG 07

مشخصات

  • مورد استفاده اسپرت , روزمره , اداری و رسمی , مهمانی
  • فرم صفحه گرد
  • رنگ صفحه مشکی
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه فلز
  • رنگ بدنه رزگلد
  • جنس بند سیلیکون
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی مردانه ارزان عقربه ای مدل EMA 3131 – AB

تکنولوژی ساخت آن الکترونیکی و کوارتز می باشد. این ساعت مردانه با قیمت ارزان و استایل شیک توانسته هم مردان و هم بانوان را به سمت خود بکشاند. برای کار های رسمی و روزمره می توان از آن استفاده کرد. جنس بدنه آن استیل ضد حساسسیت و ضد زنگ بوده که همه ی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. جنس بند آن سیلیکون بوده که قابل انعطاف و نرم است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی دیجیتالی مردانه اسکمی مدل 1251 کد01

ساعت مچی ارزان از کمپانی اسکمی کیفیت عالی و مناسب با طراحی زیبا و منحصر به فرد توانسته است فروش زیادی داشته باشد.باطری آن ساخت ژاپن می باشد. فروش بسیار موفقی در کشور های خارجی و بازارهای جهانی داشته است.در ضمن مقاومت در برابر آب هم دارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای والار کد LF1546

این ساعت مردانه زیبا دارای تکنولوژی ساخت الکترونیکی می باشد. مناسب برای مردان و بانوان است. رنگ صفحه چند رنگ است که باعث شده است به ساعت طرح زیبا و شیک بدهد. دارای یک موتور فعال است. یکی از ساعت های شیک و زیبای ساعت مردانه ارزان می باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی مردانه ارزان اسپرت دیجیتال جی شارک کد G-SH 3344 – ME-ME

  • مقاوم در برابر آب بله
  • میزان مقاومت 1 متر
  • تاریخ شمار دارد
  • قابلیت نمایش 24 ساعته دارد
  • کرنومتر (تایمر) دارد
  • آلارم دارد
  • قابلیت نمایش ساعت دوم دارد
  • توضیحات ساعت دومیک ساعت آنالوگ و یک ساعت دیجیتال
  • نور پس زمینه دارد.
  • اگر علاقه به ساعت های جی شاک دارید می دانید که بهترین ساعت ها در زمینه مقاومت هستند.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی ارزان مردانه ضد آب عقربه ای مدل IS 9553 – SE-TA

  • توضیحات جنس بدنه استیل ضد حساسیت – ضد زنگ
  • رنگ بدنه سفید
  • جنس بند سیلیکون
  • رنگ بند سفید
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • مقاوم در برابر آب بله
  • میزان مقاومت 1 متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت ارزان مردانه شیک عقربه ای والار کد LF1548

  • تکنولوژی ساخت الکترونیکی (کوارتز)
  • بیشتر حالتی مردانه دارد اما بانوان نیز می توانند از این ساعت ارزان استفاده کنند.
  • نوع کاربری روزمره , فشن
  • قطر قاب 38 میلی‌متر
  • ضخامت بدنه 8 میلی‌متر
  • فرم صفحه گرد
  • رنگ صفحه مشکی
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه پلاستیک
  • رنگ بدنه مشکی
  • جنس بند چرم مصنوعی
  • رنگ بند مشکی
  • سایر مشخصات یک موتور فعال
  • سایر عقربه ها نمایشی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی دیجیتال مردانه جی شارک کد G-SHARK-TL

  • مقاوم در برابر آب بله
  • میزان مقاومت در حد شست شوی دست یا باران متر
  • تاریخ شمار دارد
  • قابلیت نمایش 24 ساعته دارد
  • کرنومتر (تایمر) دارد
  • آلارم دارد
  • قابلیت نمایش ساعت دوم دارد
  • نور پس زمینه دارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی ارزان مردانه عقربه ای مدل W 744 – FE-NO-SE 

  • رنگ صفحه سفید
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه فلز
  • توضیحات جنس بدنه استیل ضد حساسیت
  • رنگ بدنه نقره‌ای
  • جنس بند فلزی
  • رنگ بند نقره ای
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • مقاومت آب را در عمق 1 متر دارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مردانه ارزان شیک عقربه ای مدل IBL-M

  • تکنولوژی ساخت لکترونیکی (کوارتز)
  • مناسب برای آقایان
  • نوع کاربری روزمره , فشن , رسمی
  • قطر قاب ۳۹ میلی‌متر
  • فرم صفحه گرد
  • رنگ صفحه طلایی
  • جنس شیشه معدنی
  • جنس بدنه پلاستیک
  • رنگ بدنه مشکی
  • جنس بند سیلیکون
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی مردانه ارزان عقربه ای والار کد LF1537

این ساعت با قیمت ارزان با زیبایی بی نظیر و پس زمینه بسیار شیک مناسب برای مردان سرزمین است. برای کادو دادن خیلی پیشنهاد می شود. رنگ صفحه چند رنگ و زیبا است. جنس بند چرم مصنوعی می باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مردانه ارزان عقربه ای والار کد LF1509

تکنولوژی ساخت این ساعت مردانه ارزان، الکترونیکی و کوارتز می باشد. مناسب برای آقایان و خانمان است. برای کار های روزمره پیشنهاد می شود. حالتی فشن و لوکس دارد. دارای یک موتور فعال است و سایر عقربه ها نمایشی هستند که ظاهر خوبی به ساعت می دهند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای والار کد LF1563

این ساعت مردانه زیبا و خوش طرح و خوش دست است. همچنین مناسب برای مردان و بانوان است که می توانید در کار های روزمره از آن استفاده کنید. حالتی فشن نیز دارد که باعث جذابیت پسران نیز شده است. رنگ صفحه این کالا چند رنگ می باشد که ظاهری زیبا به ساعت داده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی مردانه با قیمت ارزان عقربه ای مدل LF1297

ساعتی بسیار عالی با طرحی زیبا و خاص کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. خوش دست برای مردان می باشد. کیفیت آن نسبت به قیمت آن خیلی مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

محصولات نا موجود

ساعت مچی دیجیتال مدل LE112228ME

این ساعت مردانه ارزان دیجیتالی زیبا برای اقایان مناسب می باشد. قیمت آن بسیار کم و پیشنهاد می شود آن را ببینید. طرح زیبا و شیکی دارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای کد S-b

امکانات

  • عقربه های شب تاب دارد
  • منبع انرژی باتری
  • اقلام همراه دارای جعبه
  • سایر مشخصات دارای یک موتور فعال و سایر عقربه ها نمایشی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای کد S-b

امکانات

  • عقربه های شب تاب دارد
  • منبع انرژی باتری
  • اقلام همراه دارای جعبه
  • سایر مشخصات دارای یک موتور فعال و سایر عقربه ها نمایشی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب دیجیتال اسکمی مدل 1206M

نقاط قوت زیادی دارد که می توان ازجمله فوق باریک و خوش دست بودن آن و دارای کرنومتر و تایمر و کوک کردن ساعت (آلارم) و داشتن نور پس زمینه زیبا و تقویم روز شمار می باشد.در کل کیفیت مناسب و خوش طرح می باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل 9182B

این ساعت مردانه مدل 2020 با طرح شیک و ساده توانسته طرفدار های خود را بسیار زیاد کند. می توانید این ساعت خوش طرح را در جلسه های رسمی و کارهای عمومی روزتان استفاده کنید. جنس بند آن فلزی و استیل می باشد. کشور تولید کننده این کالا چین می باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی مردانه ارزان مدل تاکیا

این ساعت با مخلوط رنگ سفید و سیاه توانسته ساعتی بسیار شیک و منحصر به فردی با قیمت ارزان وارد بازار کند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

انتخاب ساعتی مقاومت در برابر آب

اگر چه به دنبال ساعت مردانه ارزان هستید اما بهتر است که ساعتی ضد آب تهیه کنید تا بتوانید در فعالیت های روزمره بدون نگرانی استفاده نکنید. البته اغلب ساعت های ارزان که قابلیت ضد آب دارند، در حد شستشو هستند. یعنی نمی توان آن ها را داخل آب کرد فقط می توانید برای چند ثانیه آن را در زیر آب تمیز کنید.

برند های معروف برای ساعت مردانه ارزان

اسکمی: این برند ساعت های مختلفی دارد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اسکمی توانسته کیفیت و قیمت را کاملا حفظ کند. البته این شرکت ساعت های گران قیمت نیز تولید می کند.

والار: برند ایرانی و تقریبا ارزان ترین ساعت ها را به نام خود ثبت کرده است. طرح ها و پس زمینه های ساعت بسیار متنوع بودند که برای کادو و هدیه مناسب هستند.

جی شاک: اغلب ساعت های آن گران قیمت هستند اما در کنار آن ها ساعت های مچی ارزان برای آقایان ارائه می دهد. از ساعت جی شاک به عنوان مقاوم ترین و با کیفیت ترین ساعت ها یاد می شود.

برخی از امکانات ساعت های مردانه

  • داشتن چند موتور فعال برای تنظیم چند ساعت در یک ساعت دست شما.
  • داشتن نور پس زمینه یا عقربه های شب تاب برای دیدن ساعت در مکان های تاریک و شب.
  • داشتن تاریخ شمار و روز شمار که یکی از ویژگی های خوبی حساب می شود.
  • اگر برای زمان بندی برای ورزش کرد می خواهید می توانید ساعت هایی را انتخاب کنید که دارای کرنومتر باشند.

با داشتن یک ساعت مردانه ارزان و مناسب می توانید استایل و زیبایی مردانه را کامل کنید. به طوری که می توانید با مناسب ترین قیمت استایل فشن و لوکس برای خود بزنید.

ویژگی های خرید ساعت مردانه مناسب با قیمت ارزان

ویژگی های مهمی باید شما به آن دقت کنید مثلا جنس بند و بدنه ساعت باید خیلی خوب و مناسب باشد مثلا بند آن از نوع سیلیکونی باشد، خیلی بهتر است. نوع باطری آن (زمان شارژ شدن و شارژ دهی آن چقدر می باشد؟) خیلی مهم بوده که پیشنهاد می شود به این نکات نیز توجه کنید. قیمت نسبتا خوب همراه با کیفیت عالی و عمر طولانی داشته باشد.

امیدوارم از ساعت های مردانه ارزان خوشتان آمده باشد. همچنین می توانید عینک آفتابی مردانه و کمربند مردانه را در سایت ما مشاهده کنید.


بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [خرداد 1401]

تکراتو قصد دارد در این مطلب بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان را به شما معرفی کند. پس با این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان همراه شوید.

چند سال پیش و با ورود ساعت‌های هوشمند به بازار، بسیاری تصور می‌کردند این پوشیدنی‌ها، ابزارهایی به درد نخور هستند و کاربردی ندارند.

اما گذر سال‌ها نشان داد که ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند آمده‌اند تا با ما بمانند. در سال‌های اخیر این پوشیدنی‌های هوشمند به قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله مکالمه، سنجش ضربان قلب و استرس و ردیابی با GPS مجهز شدند.

مدل‌های موجود در بازار آن قدر متنوع هستند که انتخاب بهترین‌ آنها واقعا مشکل است. اما نگران نباشد زیرا این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان به شما کمک می‌کند تا یک مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید.

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

در ادامه بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان معرفی شده است. هر کدام از ساعت‌های معرفی شده ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مدل مناسبی را خریداری کنید.

با استفاده از این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین مدل را براساس سلیقه خود انتخاب کنید.

ساعت هوشمند مدل FK100

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • دارای 4 بازی
  • صفحه نمایش تمام لمسی
  • پشتیبانی از زبان‌های روز دنیا

ساعت هوشمند مدل FK100 با داشتن 4 بازی مهیج یکی از جذاب‌ترین انواع ساعت‌های هوشمند است. این ساعت دارای صفحه نمایش تمام لمسی است.

هشدار نشستن طولانی مدت و نوشیدن آب و ماشین حساب نیز دارد. امکان نمایش منوی قابلیت‌های ساعت هوشمند به 5 روش مختلف نیز وجود دارد که کاربری این ساعت هوشمند را بیش از پیش آسان و دلچسب کرده است.

قابلیت پشتیبانی از زبان‌های روز دنیا و نمایش پیام‌های فارسی (SMS و شبکه های اجتماعی) به شکل پیوسته و خوانا را دارد.

امکان پاسخگویی و مکالمه از طریق ساعت هوشمند و اتصال به بلوتوث و اپلیکیشن پایشگرهای سلامتی از جمله حسگر شمارش ضربان قلب،دمای بدن و فشارخون را داراست و قابلیت کنترل کیفیت خواب از دیگر ویژگی‌های آن است.

اسمارت واچ مدل W7

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • صفحه نمایش رنگی فول تاچ
  • دارای قابلیت مکالمه
  • استاندارد IP67

این مدل بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است. فعال بودن هر دو دکمه، صفحه نمایش بزرگ، ظریف و با کیفیت آن در کنار داشتن دکمه جادویی یا مجیک باتون یا دکمه چرخشی برای تغییر صفحات و بزرگنمایی و کوچکنمایی همچنین داشتن شارژر وایرلس از بهترین ویژگی‌های آن است.

قابلیت مکالمه، صفحه نمایش رنگی فول تاچ با کیفیت بالا، نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و سنجش کیفیت خواب تنها بخشی از امکانات این مدل است.

این مدل دارای استاندارد IP67 است البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دست‌ها مقاومت قابل قبولی دارد و نباید ساعت را داخل آب برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

بهترین ساعت های هوشمند 2022

ساعت هوشمند مدل C_19

  • دارای قابلیت‌های ضد آب
  • صفحه نمایش رنگی
  • دارای هشدار لرزشی

این مدل بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان است. این مدل مناسب ورزشکاران و افرادی است که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند.

دارای قابلیت‌های ضد آب،IP67  مدهای متفاوت ورزشی، صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا، نمایش میزان فاصله از مبدا تا مقصد، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب و اکسیژن خون، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و کیفیت خواب است.

یکی دیگر از قابلیت‌های ساعت هوشمند C_19 که می‌توان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک‌های دریافتی و پیام‌ها و اطلاعیه‌هایی که در شبکه‌های مجازی برای شما ارسال می‌شود.

هپی تاچ مدل  C68 Plus

  • قابلیت شخصی سازی تصویر زمینه
  • نمایش تمام پیام‌ها
  • سنسور سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و …

در این راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان ساعت هوشمند هپی تاچ مدل  C68 Plus را معرفی می‌کنیم. این ساعت با داشتن امکانات ورزشی و سلامتی زیاد، دکمه چرخان فعال و تم‌های متنوع و قابلیت شخصی سازی تصویر زمینه با تصویر دلخواه بسیار محبوب است.

در این مدل تمامی سنسورهای سلامتی به صورت 24 ساعته وضعیت سلامت شما را پایش می‌کنند. این ساعت مجهز به سنسورهای سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، گام شمار و چرخش دست است و نمایش تمام پیام‌ها و شبکه‌های اجتماعی، امکان مکالمه و اعلان تماس‌ها و کنترل موسیقی، حالت خواب، شاتر دوربین، مدها و رکوردهای ورزشی مختلف، تایمر و کورنومتر، تقویم و ماشین حساب، فقط بخشی از قابلیت‌های این ساعت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

 بهترین ایرپاد تا 1 میلیون تومان

ساعت هوشمند مدل  I7s

  • سبک
  • دارای حسگر شتاب سنج، گام شمار و …

این ساعت هوشمند بسیار سبک است و ۹۰ گرم وزن دارد. در این ساعت حسگر شتاب سنج (Accelerometer)، گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشارسنج وجود دارد. سیستم عامل آن WatchOS است و صفحه نمایش آن تمام لمسی است.

ساعت هوشمند مدل  FK88-PRO

  • نمایش کلیه اعلان‌ها
  • قابلیت شمارگیری و مکالمه و رد تماس

این ساعت قابلیت نمایش کلیه اعلان‌های دریافتی، شمارگیری و مکالمه و ردتماس  را دارد. این ساعت دارای اتصال بدون محدودیت به ios و اندروید است.

قابلیت پشتیبانی از اعلان زبان فارسی را دارد. دارای صفحه تمام لمسی و تاچ حرارتی روان است. همچنین دارای سنسورهای مختلف است که بسیار پرکاربرد است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایربادزهای 2021

بهترین پاوربانک های 2021

اسمارت واچ مدل 7گزارش میزان کالری سوزانده شده

  • فرکانس و گام شمار
  • امکان برقراری و دریافت تماس

ساعت هوشمند مدل 7 بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است. از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به پایشگرهای سلامتی شامل پایش ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون و پایشگر خواب، کنترل دوربین گوشی هوشمند، پخش موسیقی، امکان برقراری و دریافت تماس تلفنی اشاره کرد.

همچنین دریافت و ارسال پیام از طریق برقراری ارتباط بلوتوثی با گوشی هوشمند از قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند است.

پس زمینه‌های متحرک و متنوع، تنظیم هشدار ساعت و ماشین حساب و پایش آب و هوا و تنظیم نور صفحه، امکان قفل صفحه نیز از امکانات دیگر این ساعت است.

گزارش وضعیت ورزشی کالری سوزانده شده، فرکانس و گام شمار نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که این ساعت را منحصر به فرد کرده است.

اسمارت واچ مدل  AW9

  • تمام صفحه بودن نمایشگر
  • رصد کردن انواع ورزش‌

نکته بسیار مثبت این ساعت هوشمند، تمام صفحه بودن صفحه نمایش آن است. ساعت AW9 از امکاناتی نظیر سنجش فشارخون و ضربان قلب و گام شمار هشدار عدم تحرک و … بهره می‌برد.

علاوه بر آن ساعتAW9  قابلیت برقراری تماس و پیام رسانی به کمک اتصال به گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن را دارد.

اگر شما هم به تناسب خود و پایش وضعیت بدنی و ورزش خود اهمیت می‌دهید ساعت AW9 یکی از بهترین گزینه‌ها است چرا که طیف وسیعی از ورزش‌ها را به صورت اختصاصی رصد می‌کند.

هشدارهای کیفیت خواب و ساعت و هشدار نوشیدن آب و نشستن طولانی مدت و ماشین حساب و تقویم به روز، دریافت نوتیفیکشن فضای مجازی و قابلیت یافتن گوشی هوشمند و … از دیگر قابلیت‌های آن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2022

بهترین هدست گیمینگ 2021

دی تی نامبر وان مدل DT99

  • عمر باتری طولانی
  • نمایشگر تمام لمسی

در ادامه بررسی بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان به بررسی این مدل می‌پردازیم. این ساعت هوشمند با بهره گیری از چیپ با انرژی بالا و عمر باتری طولانی ساعت هوشمندی برای امور روزانه با قابلیت‌های فراوان برای انواع ورزش‌ها و کنترل سلامتی بدن بویژه قلب است.

در طراحی این ساعت هوشمند ضمن حفظ حالت سنتی توجه بسیاری به طراحی نوآورانه با تکنولوژی روز شده است.

نمایشگر 1.2 اینچی گرد با قابلیت تمام لمس و طراحی باریک برای میدان دید بزرگ‌تر و لمس دقیق‌تر، واچ فیس‌های طراحی شده متنوع با سلایق مختلف شیک پوشان و یا ورزشکار از ویژگی‌های مهم آن است.

سایز بند استفاده شده در این ساعت مطابق با استاندارد جهانی 20 میل تولید شده و در انواع رنگ‌ها و متریال قابل تهیه است.

این ساعت هوشمند به چیپ بلوتوث نوردیک Nordic، سنسورMC3413-P، صفحه نمایش با کیفیت با مصرف پایین و باتری 165 میلی آمپر مجهز شده است.

میکروسل مدل HW16

  • دارای فناوری‌ مکان‌یابی GPS
  • دارای قطب نما و گام شمار

این ساعت هوشمند که بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است دارای فناوری‌های مکان‌یابی GPS است. این ساعت دارای حس‌گرهای ژیروسکوپ، قطب نما، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشارسنج است. جنس بدنه ساعت آلومینیوم است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2021

ارزان ترین تبلت های 2021

هایلو مدل RT LS05S

  • دارای فناوری‌ مکان‌یابی GPS
  • دارای شتاب سنج و شمارش ضربان قلب

ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05Sیکی از بهترین ساعت‌ های هوشمند بازار است که می‌توان تهیه کرد. در این ساعت از فناوری‌های مکان‌یابی GPS استفاده شده است.

حسگر شتاب سنج (Accelerometer) و شمارش ضربان قلب از جمله حسگرهای این ساعت هستند. به صورت روزانه، برای ورزش و قرارهای رسمی قابل استفاده است. مناسب برای آقایان و بانوان است و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

ساعت هوشمند مدل g65l

  • تمام صفحه بودن نمایشگر
  • برقراری تماس و پیام رسانی

تمام صفحه بودن صفحه نمایش این ساعت یک ویژگی مهم آن است. این ساعت از امکاناتی نظیر سنجش فشارخون و ضربان قلب و گام شمار هشدار عدم تحرک بهره برده است.

برای برقراری تماس و پیام رسانی به کمک اتصال به گوشی هوشمند نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این ساعت بهترین انتخاب برای شماست.

ساعت هوشمند مدل 9053

  • ضد آب بوده
  • سازگار با اندروید و آیفون

این ساعت هوشمند نیز در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان قرار دارد. ساعت هوشمند اسمارت واچ ساعت خواب را همراه با نظارت بر ضربان قلب بی وقفه و 24 ساعته به همراه میزان اکسیژن خون و فشار خون کنترل می‌کند.

این ساعت مخصوص کسانی است که تمرینات شدید انجام می‌دهند و نیاز به نظارت دقیق بر سلامتی و تناسب اندام خود دارند. این ساعت ضد آب بوده و سازگار با اندروید و آیفون است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022

بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

اسمارت واچ مدل w58 pro

  • دارای سنسور دمای بدن
  • ضد آب

این ساعت دارای امکانات سلامتی مانند سنسور تشخیص دمای بدن، فشار خون 24 ساعته، نظارت بر ضربان قلب و نظارت بر خواب است.

نمایش اعلانات شبکه‌های مجازی و تماس و پیامک به کمک نرم افزار نیز از ویژگی‌ها آن است. البته ذخیره پیام‌های گوشی نیز امکان پذیر است. قابلیت پشتیبانی از iOS 8.4 یا بالاتر و Android 4.4 یا بالاتر را دارد و ضد آب است.

ساعت هوشمند مدل Z33 2021

 

  • دارای شمارش ضربان قلب و فشارسنج
  • دارای گام شمار

این ساعت دارای حس‌گرهای ژیروسکوپ، گام شمار، شمارش ضربان قلب و فشارسنج است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

فرم صفحه این ساعت مستطیل است و جنس بند آن سیلیکون است. برای ورزش و استفاده روزانه می‌توان از آن استفاده کرد. این مدل بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است.

ساعت هوشمند مدل FT80

  • دارای گام شمار
  • دارای حسگر شمارش ضربان قلب

وزن این ساعت هوشمند ۵۰ گرم است و بسیار سبک است. این ساعت دارای حس‌گرهای شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب است. جنس بدنه ساعت از فلز و آلومینیوم است و برای آقایان و بانوان مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مادربردهای 2021

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

اسمارت لایف مدل V9

  • قابلیت تعویض بند
  • کنترل کردن موزیک گوشی

ساعت هوشمند «اسمارت لایف» مدل «V9» همانند دیگر رقبای خود مانند یک واچ فون یا تلفن ساعتی عمل می‌کند. ساعت هوشمند بلوتوث لمسی SMART LIFE V9 دارای طراحی دور کلاسیک و صفحه نمایش گرد با شماره های ظریف در اطراف است.

ویژگی که مدل «V9» را برتر از رقبای خود کرده‌ قابلیت تعویض بند است. با این قابلیت شما به‌راحتی می‌توانید در هر زمان رنگ مورد علاقه خود را به‌ساعت اضافه کنید.

ویژگی دیگر مدل V9 که برای اکثر کاربران گجت‌دوست حائز اهمیت است، کنترل کردن موزیک گوشی متصل به ساعت بوده که به کاربردی بودن این مدل می‌افزاید.

امکان تغییر صفحات ساعت اصلی (Watch Face) هم قابلیت جالبی است که می‌تواند برای طرفداران این گجت جذاب باشد. این ساعت بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان است.

اسمارت واچ مدل Y8

  • سنجش فشار خون و ضربان قلب
  • قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار

با اتصال این ساعت به گوشی از طریق بلوتوث می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این مدل استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های این ساعت، گام‌شمار آن است. با استفاده از این ویژگی‌ می‌توانید میزان فعالیت خود را در طول روز را بسنجید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل میزان نمایش کالری مصرفی هنگام ورزش است. از طریق این ساعت می‌توانید پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌هایتان را بدون استفاده از گوشی تماشا کنید. این ساعت قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار نیز دارد.

ساعت هوشمند مدل LD6 2021

  • دارای گام شمار
  • دارای شمارش ضربان قلب و نوار قلب

این ساعت هوشمند دارای حس‌گرهای شتاب سنج (Accelerometer) ، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب و نوار قلب (Electrocardiogram) است.

این ساعت مناسب برای آقایان و بانوان است و می‌توانند روزانه برای ورزش نیز از آن استفاده کنند. فرم صفحه ساعت مستطیل است و جنس بند آن سیلیکون است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

اسمارت واچ مدل MC99 PRO

  • ضد آب
  • دارای باتری باکیفیت

این ساعت هوشمند بسیار کاربردی و مناسب است. وزن آن ۳۲ گرم است و در ابعاد ۴۴x۳۸x۱۸ میلی‌متر ساخته شده است. باطری دارای ظرفیت ۸ ساعت مکالمه و ۲ روز در حالت آماده باش است. این ساعت ضد آب است.

در این مطلب که راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان بود تکراتو بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان را به شما معرفی کرد. با دقت در موارد گفته شده در مورد هر کدام از مدل‌های موجود در لیست، می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021
  • بهترین ساعت های هوشمند 2021
  • اپل واچ سری 7 (Apple Watch 7)
  • گلکسی واچ 4 یا اپل واچ 7
  • پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان

.

نظر شما در مورد بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.